dit.. baal wel dat t eerder af is gelopen, i know heb geen levenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:42 schreef humpty het volgende:
Ooh Grace gaat over een film vertellen begrijp ik![]()
Tijd om wat anders te gaan doen dus
Heb mij ook verdiept in, en veel gelezen over de Belgische geschiedenisquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken wel zeer goed mijn belgische geschiedenis. Is aan Nawel natuurlijk niet toebedeeld met haar roots, als ge uw punina veegt aan onderwijs, maar enkel met TikTok bezig bent.
Ik zie haar eerder als Mary Stuart, de gedepriveerde koningin wier hoofd op het hakblok werd gelegd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:39 schreef Jockari het volgende:
Nawel is eigenlijk de byzanteinse Theophano... Hopelijk klopt mijn verhaal.
Tja. Je hebt groot gelijk. Die werd ook gedood. Net als Nawel nu zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder als Mary Stuart, de gedepriveerde koningin wier hoofd op het hakblok werd gelegd.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja. Je hebt groot gelijk. Die werd ook gedood. Net als Nawel nu zaterdag.
Ochja maar dat was al heel vroeg.quote:
King Lear zou meer ontopic zijn, gezien het koningsdrama dat zich daar nu aan het voltrekken is.quote:
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dit.. baal wel dat t eerder af is gelopen, i know heb geen leven
Dolle pret in een Nawel-bed zal het niet worden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Welke film gaat ze zo recenseren?
Pikant gevrij in de Alpenwei?
Met jouw waldhoorn tussen mijn Alpen?
nou doei dan maar hequote:Op donderdag 10 maart 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
40
Die geldt dan ook voor de deelnemers.
oh, dacht je dat ik daadwerkelijk zat te luisterenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
King Lear zou meer ontopic zijn, gezien het koningsdrama dat zich daar nu aan het voltrekken is.
ja maar dat ligt echt aan jou hahaa welke film is ze vertellen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe kan je in jezusnaam een hele film navertellen, als ik serie heb gekeken op netflix en @:Joyce-43 vraagt paar dagen erna hoe het is gegaan weet ik het echt niet meer![]()
Angel of my geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat ligt echt aan jou hahaa welke film is ze vertellen?
Vaarwellekequote:Op donderdag 10 maart 2022 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie zal eerder afgezet zijn, Queen Nawel of President Zelensky?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |