quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, je racket loslaten als je smasht
Dat jij weer door het slotje gaat?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dat ook maar enigszins verrassend?
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje () op haar hoofd en dan lachen ze samen en dat was het begin van iets heel moois
Dan kan hij gelijk jou als ijsbreker gebruiken. 'Iemand kon van de week niet op het woord shuttle komen en noemde het een hoedje, en nu land die shuttle als een hoedje op je hoofd' nou dan zit die wel gebakken hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje () op haar hoofd en dan lachen ze samen en dat was het begin van iets heel moois
Oehquote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ooit een hockeystick vol in m'n gezicht gehad. Dat was niet leuk.
Als jullie nou minder zouden posten.quote:
Met badminton heel soms.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Nooit een geniepig balletje met badminton of tafeltennis?
Gras is groen, de paus is kahtoliek, Baudet is een Russiche vazal.quote:
Joh.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Dat het jou ook weleens gebeurd is, verbaasd ons dan weer niets.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik wil het toch even opnemen voor de mods: Het is echt verschrikkelijk makkelijk om door het slotje heen te posten.
Ja, dat was een behoorlijk diepe snee onder m'n lip. Het (kleine) Litteken is nog zichtbaar. Maar achteraf blij dat het niet wat hoger was, je zult er maar tanden door kwijtraken.quote:
Oh zeker, meerdere malenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het jou ook weleens gebeurd is, verbaasd ons dan weer niets.
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik wil het toch even opnemen voor de mods: Het is echt verschrikkelijk makkelijk om door het slotje heen te posten.
Meisje uit het team van mijn dochter een gebroken neus door een hockeystickquote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nou precies Rog, denk daar maar eens over naquote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?
Mijn moeder heedt op behoorlijk niveau getafeltennist, daar krijg je dan wel wat trucjes van mee.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met badminton heel soms.
Met tafeltennis nooit, dan sta ik gewoonlijk vooral gestrest op die balletjes te meppen en ben ik al lang blij als ik ze steeds terug weet te meppen.
Ja, dat kan dus ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meisje uit het team van mijn dochter een gebroken neus door een hockeystick
Ja, @Fred_B verklaar dat eens.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?
De mods noemen het dan ook een Strani.quote:
Auquote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel eens een shuttle in mijn oog gehad.En mijn moeder op d'r slaap en toen ging ze knock out.
Nee in het mod-forum weet niemand nog wie ik ben, denk ik!quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De mods noemen het dan ook een Strani.
Het kan inderdaad nog slechter aflopen. Gelukkig dat het niet gebeurd is.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat was een behoorlijk diepe snee onder m'n lip. Het (kleine) Litteken is nog zichtbaar. Maar achteraf blij dat het niet wat hoger was, je zult er maar tanden door kwijtraken.
Dat helpt wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn moeder heedt op behoorlijk niveau getafeltennist, daar krijg je dan wel wat trucjes van mee.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel eens iemand verwond met een tennisbal. Die persoon vergeet nooit meer dat ik een znoeiharde forehand heb.
Zelf ook wel eens een smash op mijn been gekregen. Dat werd een bloeduitstorting van jewelste
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Au
Ik een tennisbal in m'n oog, toen moest ik een tijdje aan de oogzalf.
Je doet nu net of het iets is om naar te streven, ik weet niet of ik het daarmee eens ben.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou precies Rog, denk daar maar eens over na
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
Een oom van mij heeft eens een praatje gemaakt met Bettine Vriesekoop, maar daar heb ik verder niet veel aan gehad.
Welterusten!quote:
Speerwerpen in het water zeker?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
Daarna heb ik me maar op het speerwerpen gestort, dat is tenminste een veilige sport.
Je bent in de war met vissen?quote:
#ikbentegenwalvisvaartquote:
Dat is voor ijsberen een stuk makkelijker vissen vangen dan een gat in het ijs slaan.quote:
Best leuk.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Het doet me wel goed dat het (ook) over badminton gaat
Je moet het eerst wat kleiner aanpakken he. Eerst gewone vissen.quote:
Dat lijkt me wel enigszins afhankelijk van de dikte van het betreffende ijs.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor ijsberen een stuk makkelijker vissen vangen dan een gat in het ijs slaan.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet het eerst wat kleiner aanpakken he. Eerst gewone vissen.
Maar gezien jij dat dan dus niet doet, dan aas jij zeker op verspringers
Nog steeds bizar die beeldenquote:
Een klasgenoot van mij gooide een speer in zijn eigen wangquote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
Daarna heb ik me maar op het speerwerpen gestort, dat is tenminste een veilige sport.
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij gooide een speer in zijn eigen wang
Welke beelden?quote:
Ja, dat was een groot raadsel. Hij wilde haastig een speer van een klasgenoot nog wat verder weg gooien om te treiteren, maar die kwam dus met de punt in z'n eigen wang terechtquote:Op maandag 7 maart 2022 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dat was een groot raadsel. Hij wilde haastig een speer van een klasgenoot nog wat verder weg gooien om te treiteren, maar die kwam dus met de punt in z'n eigen wang terecht
Dan ben je ook wel een beetje domquote:Op maandag 7 maart 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij gooide een speer in zijn eigen wang
Geen al te beste kwaliteit. Maar bij deze:quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen al te beste kwaliteit. Maar bij deze:
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen al te beste kwaliteit. Maar bij deze:
Omdat een dergelijke afzwaaier bij speerwerpen zeer ongebruikelijk is. Discuswerpen en vooral kogelslingeren is een stuk listiger. Die kunnen wat makkelijker buiten het veld komen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Dat had ik nooit gezien, ergens ook wel vreemd dat speerwerpen tussen de andere onderdelen.
Dat lijkt me ook wel, met die draai die ze gebruiken, maar daar zit ook een net omheen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat een dergelijke afzwaaier bij speerwerpen zeer ongebruikelijk is. Discuswerpen en vooral kogelslingeren is een stuk listiger. Die kunnen wat makkelijker buiten het veld komen.
Dat scheelt wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel, met die draai die ze gebruiken, maar daar zit ook een net omheen.
Het achtergrondkoor doet ook de standaardshufflequote:Op maandag 7 maart 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
De Trijn staat ondertussen weer lekker te vingerknippen bij giro 555, die heeft ook echt maar 1 manier van bewegen
Ja mijn god, ik kwam naar dit topic om er iets over te zeggenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
De Trijn staat ondertussen weer lekker te vingerknippen bij giro 555, die heeft ook echt maar 1 manier van bewegen
Daarom had Pannecoucke ook dat rouwlapje voorgesteld. Maar het was dan wel de bedoeling dat ze die het hele optreden ophield.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja mijn god, ik kwam naar dit topic om er iets over te zeggenVrouw heeft totaal geen stage presence holy shit. Goed zingen kan ze wel maar haar uitstraling is echt om te janken.
Ze had er zeker ook zelf een gaasje van gemaakt, waar hij een lap van dik satijn had besteld.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom had Pannecoucke ook dat rouwlapje voorgesteld. Maar het was dan wel de bedoeling dat ze die het hele optreden ophield.
Een niqab was denk ik de bedoeling.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze had er zeker ook zelf een gaasje van gemaakt, waar hij een lap van dik satijn had besteld.
En wij maar denken dat het achtergrondkoor in vuilniszakken liep.quote:
Het was dan ook een dure niqab. Geen geld meer voor de rest. Maar ja Hans dacht ik maak alles weer zo donker dat niemand het nog ziet.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het achtergrondkoor in vuilniszakken liep.
Ik had m eigenlijk een beter liedje gegund voor het ESFquote:
Zijn backlog zit vol met nummers die beter zijn dan Birth of a New Age helaas.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had m eigenlijk een beter liedje gegund voor het ESF
Ik dacht eigenlijk dat ik net te hoog inzette met die 37 erbij, maar het is dus nóg meer geworden.quote:
Ja same en bold een move maken is vooral leuk als het achteraf dan wederzijds isquote:Op maandag 7 maart 2022 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel eens willen weten of het andersom ook is. Ik ben alleen heel slecht in het zien van hints.
Jij valt niet meer onder de stille aanbidders hoor, eerder de luidruchtige wederzijdse aanbiddersquote:Op maandag 7 maart 2022 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn mijnposts niet duidelijk genoeg?
Edit: @:strani , heb je me wel meke’s echte adres gegeven? Of zijn al mijn geheime liefdesbrieven elders terechtgekomen?![]()
![]()
Aan de andere kant lijkt het mij vooral erg vreemd om bij een collega elke dagquote:Op maandag 7 maart 2022 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij valt niet meer onder de stille aanbidders hoor, eerder de luidruchtige wederzijdse aanbidders![]()
![]()
Nee maar lijkt me serieus leuk dat er een collega is die dan elke dagMEKE
denkt, ook al merk je daar verder niets van
Ja ik hoop eigenlijk ook niet dat mijn collega's weten wie ik hier benquote:Op maandag 7 maart 2022 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt het mij vooral erg vreemd om bij een collega elke dagMEKE
te denken.
Helemaal omdat ik geen collega heb die Meke heet.
vanaf 9 maart toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan me nog niet abonneren op HBO Max, terwijl nu 8 maart is
Oh ja, dan was ik mis. Degene die het beschikbaar moet maken, is nog niet begonnen met werken, denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.hbomax.com/nl/nl
8 maart zegt hun eigen site
Je kan wel https://www.hbomax.com/subscribe/plan-picker abonnerenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan was ik mis. Degene die het beschikbaar moet maken, is nog niet begonnen met werken, denk ik.
Hoe gaat het met de aanrecht springer?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan wel https://www.hbomax.com/subscribe/plan-picker abonneren
Vanavond maar verder afronden. Ik moet toch kattensnacks voor Silke en Sytse bestellen op zooplus.
Sytse ligt nu op mijn schoot, dus ik kan niet zo snel mijn bank ideal kastje erbij pakken.
Is hij mee gestopt. Maar hij rekt wel zijn hele lichaam uit om bij het aanrecht te komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de aanrecht springer?
Ojeequote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een vriendin die zondag op bezoek was, heeft vandaag een positieve zelftest.
Ja, hopelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ojeehopen maar dat die dag speling voldoende was..
Mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook maar even een zelftest gedaan en die is negatief.
Ik kan gewoon niet naar haar luisteren, omdat haar hele uitstraling inderdaad zegt: help, ik wil hier niet zijn. Vreselijk. En ze mag zo vaak opdraven op tv, heeft ze aandelen ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja mijn god, ik kwam naar dit topic om er iets over te zeggenVrouw heeft totaal geen stage presence holy shit. Goed zingen kan ze wel maar haar uitstraling is echt om te janken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Meh, vandaag weer veel meer pijn dan de afgelopen 3 dagen. Wordt weer weinig werken helaas.
Je hoeft zonder klachten toch ook niet een zelftest te doen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi
Volgende week maandag heb ik een onderzoek in het ziekenhuis, dus ik hoop dan ook van tevoren een negatieve zelftest te hebben.
Sterktequote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Meh, vandaag weer veel meer pijn dan de afgelopen 3 dagen. Wordt weer weinig werken helaas.
Ik wil zekere voor het onzekere nemen. Af en toe snotter mijn neus lichtjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoeft zonder klachten toch ook niet een zelftest te doen?
Ah ok!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil zekere voor het onzekere nemen. Af en toe snotter mijn neus lichtjes.
Heb je het bestand zelfs nog niet geopend, of dat al wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben al een uur naar een bestand aan het kijken, maar heb er verder nog niks mee gedaan.
Ja, het is zo'n dag.
Ja, het bestand heb ik wel al open staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je het bestand zelfs nog niet geopend, of dat al wel?
Dat lijkt mij een goed begin.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het bestand heb ik wel al open staan.
Is ook weer zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed begin.
En een goed begin is het halve werk, zeggen ze, dus eigenlijk ben je al bijna klaar.
Dat is fijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iemand hier iets verderop probeert een metalen steiger in elkaar te zetten. Een van de onderdelen lijkt niet goed te passen en hij probeert dat te forceren door met een metalen hamer op de metalen steiger te slaan. Blijkbaar werkt dat ook niet, maar kan hij niks anders verzinnen dus hij staat nu al minutenlang metaal op metaal te rammen.
Fijn geluid is dat jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Iemand hier iets verderop probeert een metalen steiger in elkaar te zetten. Een van de onderdelen lijkt niet goed te passen en hij probeert dat te forceren door met een metalen hamer op de metalen steiger te slaan. Blijkbaar werkt dat ook niet, maar kan hij niks anders verzinnen dus hij staat nu al minutenlang metaal op metaal te rammen.
Dank je wel, jij ook!quote:
Wat een lijdensweg voor je trommelvliezenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
En nu ben je hem gaan helpen? Of blijf je gewoon naar dat geram luisteren?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Naar BUITEN gaan? Om iemand te HELPEN?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:29 schreef Dave het volgende:
[..]
En nu ben je hem gaan helpen? Of blijf je gewoon naar dat geram luisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:48 schreef AgnesGru het volgende:
Dit zijn nog de leuke mailtjes:Hoeveel manden kreeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:29 schreef Dave het volgende:
[..]
En nu ben je hem gaan helpen? Of blijf je gewoon naar dat geram luisteren?
Ik ben gewoon even in een andere kamer gaan zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar BUITEN gaan? Om iemand te HELPEN?
Ben jij wel een fok!ker?
Is toch 450 euro erbij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan 150 erbij elke maand, het is maar waar je blij van wordt.
Oh ja, daar kan je dan weer een opslag voor al die manden voor huren.quote:
Jijzelf nog nergens last van hoop ik?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef Cyan9 het volgende:
Corona uitbraak op m'n werk, dus al m'n afspraken afgezegd en maar weer naar huis gegaan.
Dat is fantastisch!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef Cyan9 het volgende:
Corona uitbraak op m'n werk, dus al m'n afspraken afgezegd en maar weer naar huis gegaan.
Oh bahquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:14 schreef Cyan9 het volgende:
Win - win situatiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, daar kan je dan weer een opslag voor al die manden voor huren.
Kan je nog meer manden kwijt en nog meer geld krijgen voor nog meer opslag voor nog meer manden etc...
Genoeg manden voor iedereen!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jijzelf nog nergens last van hoop ik?
Nop, nergens last van hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:22 schreef Redefine het volgende:
[..]Dat schiet dan niet op. Hopelijk ben je zelf niet besmet geraakt.
Bewolkte dagen? Die kennen we hier niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie ogen heel gevoelig zijn juist op bewolkte dagen? Dat je zo'n egaal witte of licht-grijze wolkenlaag hebt waardoor het licht heel sterk reflecteert. Ik krijg er dan vaak ook hoofdpijn van.
Mooi, houden zo.quote:
Ik weet exact wat je bedoeltquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie ogen heel gevoelig zijn juist op bewolkte dagen? Dat je zo'n egaal witte of licht-grijze wolkenlaag hebt waardoor het licht heel sterk reflecteert. Ik krijg er dan vaak ook hoofdpijn van.
Hopelijk blijft het zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik hoor van niemand meer dat ze er erg ziek van worden. Het varieert van een milde tot flinke verkoudheid.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hmm ja wat ik bedoel is meer een volledig maar dus lichtgekleurd wolkendek. Dat de zon zelf ook niet zichtbaar is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
Nee maar dat klinkt meer als iets wat je hier hebt als de zon weer begint te schijnen. Vooral als die laag staat.
Ik had 'm net eventjes op terwijl ik gewoon in m'n luie stoel zitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet exact wat je bedoelt
Dan loop ik ook altijd met een zonnebril op en word ik voor gek verklaard door mijn naasten.
Dat heb ik ook. Maar dan zonder hoofdpijn. Het licht is dan wel vrij scherp zonder echte zon. Dus dan wel een zonnebril op.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo!
Hier ook weer steeds meer coronagevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik hoor van niemand meer dat ze er erg ziek van worden. Het varieert van een milde tot flinke verkoudheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies. Die hoofdpijn die ik dan krijg is ook een beetje migraine-achtig, door het voortdurend de ogen dichtknijpen denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar dan zonder hoofdpijn. Het licht is dan wel vrij scherp zonder echte zon. Dus dan wel een zonnebril op.
Nee, ik heb vooral last van de blauwe lucht icm scherp zonlicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik zit als een echte fok!ker met de lamellen dicht als de zon naar binnen schijntquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had 'm net eventjes op terwijl ik gewoon in m'n luie stoel zit![]()
Buiten heb ik 'm sowieso meestal wel op.
Oh dat vind ik ook wel bijzonder, maar zal dan ook net een beweging zijn die je met je ogen maakt (dichtknijpen) waardoor de neus iets anders gaat staan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral last van de blauwe lucht icm scherp zonlicht.
Ga ik van niezen.
Ik heb 'm zelfs wel eens op als het regent, gewoon om geen regen in m'n ogen te krijgen. Handig toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit als een echte fok!ker met de lamellen dicht als de zon naar binnen schijnt
Ik draag ook heel vaak een zonnebril buiten, veel vaker dan de gemiddelde mens. En dan bij voorkeur een met gepolariseerde glazen want die geven heel veel rust aan mijn ogen. Krijg net als jij snel hoofdpijn van licht.
Oh wow dat klinkt behoorlijk gevaarlijk jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
Ik moest vorige week bijna stoppen met de auto omdat de zon zo fel weerkaatste, de hele weg was gewoon wit. Deed zo’n pijn aan de ogen, echt nog nooit gehad
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:01 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
O dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral last van de blauwe lucht icm scherp zonlicht.
Ga ik van niezen.
Maar dan zie je toch niets meer door de druppels?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelfs wel eens op als het regent, gewoon om geen regen in m'n ogen te krijgen. Handig toch?
Het is (zeer waarschijnlijk) genetisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel bijzonder, maar zal dan ook net een beweging zijn die je met je ogen maakt (dichtknijpen) waardoor de neus iets anders gaat staan?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Quadruple post.![]()
Even een snelle 'gewoon omdat het kan'
and a little glimpse of Roger.
Ik keek vroeger vaak met vriendjes naar de wolken, vaak gewoon omdat wolken mooi zijn en soms keken we wat voor vormen we erin konden ontdekken.
(nee, dat is niet slechts iets voor foute 'rom-coms', sommige jongetjes en meisjes doen dat echt irl,
al moet ik zeggen dat dit basisschool tijd was en er nog geen internet was om de tijd mee te doden.)
Het enige vervelende daaraan vond ik dat het voor mij altijd eindigde in een niesbui.
Ik heb dat nog steeds. Geef mij een mooie, zonnige blauwe lucht om naar te kijken en voor je het weet sta ik te niezen.
Ik heb nooit geweten waarom, geen van mijn vriendjes had er last van en het is ook niet iets waarmee je naar de huisarts gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook echt zoiets waarvan je op het moment zelf denkt 'ik moet dat toch eens opzoeken', maar wat je daarna al snel vergeet. Tot je een keer midden in de nacht een van je veelbezochte youtube-kanalen bezoekt en je ineens die ene video ziet.
And then you know.
Dat is precies wat je je al die jaren hebt afgevraagd.
Dus dit was niet alleen een kleine kijk in Rogers wereld maar, voor wie de video gekeken heeft, ook een kleine kijk in Rogers genen... één ervan iig.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee ik weet niet waarom maar ik kan zo slecht zien met een zonnebril op, alsof ik niets echt meer zie? Vooral in de auto raak ik het overzicht kwijtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wow dat klinkt behoorlijk gevaarlijk jaDraag jij vaak een zonnebril?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
Ik moest vorige week bijna stoppen met de auto omdat de zon zo fel weerkaatste, de hele weg was gewoon wit. Deed zo’n pijn aan de ogen, echt nog nooit gehad
Nee dat valt wel meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
O dat heb ik ookOf als je per ongeluk in een lamp kijkt
[..]
Maar dan zie je toch niets meer door de druppels?
Komt goed, ik geef je wel zonnebril-lesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet waarom maar ik kan zo slecht zien met een zonnebril op, alsof ik niets echt meer zie? Vooral in de auto raak ik het overzicht kwijt
Vooral ook leuk als mensen vergeten dat ze het grootlicht aan hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het felle weerkaatsen op de achterkant van de wegwijsborden (bij afritten bijvoorbeeld) vrij irritant.
Rij in de auto dan ook vaak met een zonnebril op.
Ohja en als het schemert/donker is van die felle koplampen, zeker als ze in een van je spiegels schjnen.
Heb je geen zonnebril bij je? Dat helpt heel veel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Die hoofdpijn die ik dan krijg is ook een beetje migraine-achtig, door het voortdurend de ogen dichtknijpen denk ik.
Ja altijd al gehad, ook als de zonnebril zelf op sterkte is dus geen idee waarom. Mijn vader heeft hetzelfdequote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed, ik geef je wel zonnebril-les
Nee maar wel apart. Als 'ie vies is dan wordt het natuurlijk lastig maar met schone glazen is het wel bijzonder.
Wat apartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet waarom maar ik kan zo slecht zien met een zonnebril op, alsof ik niets echt meer zie? Vooral in de auto raak ik het overzicht kwijt
Ja absoluut, maar ik heb het dus ook binnenshuis (ik heb vrij grote ramen) en om de hele dag met de gordijnen dicht te zitten vind ik ook niks. Maar goed, een ibuprofennetje fixt het straks ook wel weerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je geen zonnebril bij je? Dat helpt heel veel.
Je bent een bijzonder geval Emquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja altijd al gehad, ook als de zonnebril zelf op sterkte is dus geen idee waarom. Mijn vader heeft hetzelfde
Ik zal het eens checkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat apart
Je weet zeker dat het een zonnebril is en niet een zonneBANKbril?
Mijn moeder heeft dat ook, altijd al gehad ook. Ziet bijna niks met een zonnebril, hoeven niet eens van die zwarte glazen te zijn, gewoon beetje verduisterend en ze ziet geen steek meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben geen apart geval dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat ook, altijd al gehad ook. Ziet bijna niks met een zonnebril, hoeven niet eens van die zwarte glazen te zijn, gewoon beetje verduisterend en ze ziet geen steek meer.
Je kunt ook binnen een zonnebril op doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja absoluut, maar ik heb het dus ook binnenshuis (ik heb vrij grote ramen) en om de hele dag met de gordijnen dicht te zitten vind ik ook niks. Maar goed, een ibuprofennetje fixt het straks ook wel weer
Wij delen een gen Rogerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is (zeer waarschijnlijk) genetisch.
[..]
Oh nice, tot nu toe leek ik de enige hier.quote:
Dat verklaart wel waarom ze zo'n last van haar nek heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat apart
Je weet zeker dat het een zonnebril is en niet een zonneBANKbril?
Ja dat had ik net dus ook evenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt ook binnen een zonnebril op doenDoe ik soms weleens bij thuiswerken als de zon recht naar binnen schijnt en ik mijn gordijn wel zoveel omhoog wil hebben.
Ideaal is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat had ik net dus ook evenMaar heel prettig vind ik het niet om dat binnen te doen.
Dat was wel een inkoppertje ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ho ho, dat vind ik wel héél voorbarig.
Dat is zonder meer waarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Betekent toch niets als het van Strani komt
Bietenmayonaise?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef Yesse het volgende:
Wij hadden net een lunch met collega's. Ik had een gerecht met frietjes, maar daar zaten 2 sauzen bij: 1 knalroze en 1 donkergrijze. Die laatste is denk ik de "zwarte knoflook aioli" maar die roze, geen idee nogHeel bijzonder.
Cocktailsaus? Die kan ook wat meer roze zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef Yesse het volgende:
Wij hadden net een lunch met collega's. Ik had een gerecht met frietjes, maar daar zaten 2 sauzen bij: 1 knalroze en 1 donkergrijze. Die laatste is denk ik de "zwarte knoflook aioli" maar die roze, geen idee nogHeel bijzonder.
Dit was echt snoep-roze. De smaak kon ik ook niet echt thuisbrengenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cocktailsaus? Die kan ook wat meer roze zijn.
Hier leek het op:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit was echt snoep-roze. De smaak kon ik ook niet echt thuisbrengen
Lief hè. Dat had ik dus zondag. Ik vind het zo tof dat jonge mensen zich zo betrokken voelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:29 schreef molloot200 het volgende:
Zojuist stonden er vier meisjes voor de deur die ik inschat als leerlingen van groep 5 of 6. Verder hadden ze een hele grote zak bij en vroegen ze "Wij zamelen flessen in voor Oekraïne, hebben jullie nog flessen die wij mogen hebben?"
Ik smolt
En ik vond het jammer dat we maar één lege fles hadden staan
En je had niet zo iets van. Ik drink nog even snel wat flessen leeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:29 schreef molloot200 het volgende:
Zojuist stonden er vier meisjes voor de deur die ik inschat als leerlingen van groep 5 of 6. Verder hadden ze een hele grote zak bij en vroegen ze "Wij zamelen flessen in voor Oekraïne, hebben jullie nog flessen die wij mogen hebben?"
Ik smolt
En ik vond het jammer dat we maar één lege fles hadden staan
Zelfs als ze zó jong zijn. Dat had ik echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lief hè. Dat had ik dus zondag. Ik vind het zo tof dat jonge mensen zich zo betrokken voelen
Takes one to know onequote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Betekent toch niets als het van Strani komt
Silly Walks?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd net gebeld. Ik nam op. Kreeg een bandje met "This is the Ministerie of"
Toen gelijk opgehangen.
Heb je nog nog wat met dat bestand gedaanquote:
Ja, het is zelfs af.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog nog wat met dat bestand gedaan
quote:
Ik word nog steeds geregeld vanuit India gebeld door ‘Microsoft’. Al varieert het nogal. Soms meermaals per dag, dan twee maanden niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd net gebeld. Ik nam op. Kreeg een bandje met "This is the Ministerie of"
Toen gelijk opgehangen.
Dit was voor mij de eerste keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik word nog steeds geregeld vanuit India gebeld door ‘Microsoft’. Al varieert het nogal. Soms meermaals per dag, dan twee maanden niet.
Je was stomverbaasd toen ze je belden, na zo’n lange tijd alleen anderen met dat probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was voor mij de eerste keer.
Je bent op dreef Fredquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je was stomverbaasd toen ze je belden, na zo’n lange tijd alleen anderen met dat probleem?
Al heb ik het ministerie ook nog nooit aan de lijn gehad.
Nu nog de positieve verliefdheid.quote:
quote:
Ik niet, maar een vriendin die hier zondag was. En nu moet ze dus in quarantaine en kan ze zaterdag niet mee doen in onze laatste competitiewedstrijd.quote:
Dat is minder, hopen dat het meevalt!quote:
Yassss Queen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef Guanabana het volgende:
Biti zdrava, biti zdrava
Biti zdrava, bi-bi-bi-biti zdrava
Biti zdrava, biti zdrava
Biti zdrava, mo¸e, mo¸e, mo¸e
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef Guanabana het volgende:
Biti zdrava, biti zdrava
Biti zdrava, bi-bi-bi-biti zdrava
Biti zdrava, biti zdrava
Biti zdrava, mo¸e, mo¸e, mo¸e
Beterschap aan, naar ik verderop denk begrepen te hebben, je teamgenote?quote:
Bellen ze tegenwoordig voor ze gaan heien?quote:
Bouwen, bouwen, bouwen!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bellen ze tegenwoordig voor ze gaan heien?
En waarom heien ze überhaupt nog zo laat op de avond?
Ja ok, maar dat bouwen kunnen ze toch gewoon overdag doen?quote:
Dit is een gasloze wijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat bouwen kunnen ze toch gewoon overdag doen?
Het is zelfs al donker, wat nou als ze de kaart met gasleidingen niet goed kunnen lezen en daar zo'n heipaal in rammen.
Zeer onverantwoord als je het mij vraagt.
Des te meer elektriciteitskabels denk ik dan, ook niet wat je los door de wijk wil zien schieten.quote:
Discord ook niet, of PC iig, mobiel schijnt dat wel te werken. Misschien Spotify ook wel?quote:
Ik zag er al een topic in NWS over ja. Samen met Discord ligt het plat.quote:
Nee mobiel ook niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Discord ook niet, of PC iig, mobiel schijnt dat wel te werken. Misschien Spotify ook wel?
Maar eens een andere voor de verandering.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar serieus, is er nou mot of niet, zijn er relgifjes nodig of is het niet zo erg?
Oei ik zie daar een spannende cyber attack tweetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag er al een topic in NWS over ja. Samen met Discord ligt het plat.
Oh ja nee, zo ver zou ik nog niet durven gaan hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar eens een andere voor de verandering.
[ afbeelding ]
Jij zou natuurlijk eerder een prullenbak omgooien en wegrennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja nee, zo ver zou ik nog niet durven gaan hoor.
Die heeft er verstandig aan gedaan om te vluchten naar Rusland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Mits het een lege is, ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk eerder een prullenbak omgooien en wegrennen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!Sterkte nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hopelijk niks gekregen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Daar klopt nog steeds geen steek van.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft er verstandig aan gedaan om te vluchten naar Rusland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft er verstandig aan gedaan om te vluchten naar Rusland.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar klopt nog steeds geen steek van.Ja en dit niveau zijn we wel van jou gewend gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja één reactie zie ik. De rest stelt echt niks voor, dus nog minder dan de Canadian riotquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is wegge-edit, dus ik weet het niet.
Verdoriequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is wegge-edit, dus ik weet het niet.
Ach, als ik het niet had gedaan, dan was het iemand anders wel. Genoeg kandidaten in onze niveauloze SCquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en dit niveau zijn we wel van jou gewend gelukkig.
Nou sorry hoor zal de volgende keer beter m’n best doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja één reactie zie ik. De rest stelt echt niks voor, dus nog minder dan de Canadian riot
We hebben hier wel woordgraptalenten zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, als ik het niet had gedaan, dan was het iemand anders wel. Genoeg kandidaten in onze niveauloze SC
Graag, dan ook meteen tussendoor even een @ aan ons allen, als het even kan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor zal de volgende keer beter m’n best doen
Jij was inderdaad wel degene die de rel startte zag ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor zal de volgende keer beter m’n best doen
Ik heb voor mijn gemeente via de site van het AD een stemwijzer gevonden!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is geen stemwijzer voor mijn gemeente.
Helemaal niet verdommequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij was inderdaad wel degene die de rel startte zag ik
Jawel, samen met die andere user vechtend over straatquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:06 schreef Em31 het volgende:
Of Nouja indirect natuurlijk wel als ik dat eerste nooit had gepost![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel apartquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn gemeente via de site van het AD een stemwijzer gevonden!
Maar ik was het niet eens met de uitslagBetreffende partij bestaat uit voornamelijk coronawappies
. Dat zie je uiteraard niet in de kieswijzer naar voren komen.
Dus ik ga lekker op een andere partij stemmen.
Tijdens die rel van @Em31?quote:
Kijk je Liverpool?quote:
Ah, daar staat hij nu wel bij! Eerst kreeg ik daar de melding dat mijn gemeente niet meedeed. Maar dit is dezelfde als van het ADquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is wel apart
Is jouw gemeente aangesloten bij die van nu.nl? Die vond ik wel fijn.
Wakkerder zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tijdens die rel van @:Em31?![]()
Ik dacht dat het meer een spontane rel was, maar dit klinkt wel gepland als er zelfs vlaggen waren.
Waarom wisten wij er dan niet van?
Luctor die weer random iets roeptquote:
Deze was voor de verandering niet randomquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luctor die weer random iets roept
(Tenminste, voor mij zijn het compleet random woorden. Of uitslagen soms.)
Het zal een serie zijn ergens.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja absoluut. Kun je vaak genoeg terugkijken. En ook lekker meme waardigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man die aflevering, zo goedeen van de weinige series die ik vaker heb gekeken
Voor mij welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze was voor de verandering niet random![]()
We zitten hier al steeds alles in de gaten te houden.quote:
Oh, daar heb ik dan weer weinig mee.quote:Nee hoor, bij Bayern-Salzburg
Deze was na de plaatjes niet echt random, vond ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bayern is anders een prachtig Bundesland en Salzburg een erg leuke stad! En ze grenzen zowat aan elkaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zitten hier al steeds alles in de gaten te houden.![]()
We kunnen niet ook nog alert zitten zijn op eventuele rellen in topics elders, dat soort dingen moet even aangegeven worden. Persoonlijk zou ik in andere topics zelfs liever rellen alleen op afspraak gebeuren.
[..]
Oh, daar heb ik dan weer weinig mee.
Wel apart dat er zo'n wappie partij uitkomt danquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, daar staat hij nu wel bij! Eerst kreeg ik daar de melding dat mijn gemeente niet meedeed. Maar dit is dezelfde als van het AD
Ik ken het echt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze was na de plaatjes niet echt random, vond ik.
Ja m’neerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zitten hier al steeds alles in de gaten te houden.![]()
We kunnen niet ook nog alert zitten zijn op eventuele rellen in topics elders, dat soort dingen moet even aangegeven worden. Persoonlijk zou ik in andere topics zelfs liever rellen alleen op afspraak gebeuren.
Dat hing ook wel in de lucht vanavond.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken het echt niet
Dit is vast payback omdat gisteren niet iedereen mijn Phil Collins opmerking snapte
Ze willen best goede dingen voor de stad. Maar die figuren die erachter zitten zijn allemaal van die anti-vaxxers. En dat past in zijn geheel niet bij mij. Ik ga dus voor de tweede lokale partij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel apart dat er zo'n wappie partij uitkomt dan![]()
Groot gelijk dat je op een andere partij gaat stemmen.
Je Phil Collins opmerking was voor mij ook beter te begrijpen dan deze.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ken het echt niet
Dit is vast payback omdat gisteren niet iedereen mijn Phil Collins opmerking snapte
Ja, blijkbaar een toeschouwer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Iemand niet goed geworden bij Liverpool Inter?
Iemand in het publiek denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
Iemand niet goed geworden bij Liverpool Inter?
Stukje van teletekst. Die laatste zin is vrij bijzonder als je cliënt net betrapt is op het bekennen van waar die van verdacht wat. Of die telefoontaps waren niet legaal.quote:Promes telefoneerde in de nacht van de
steekpartij met zijn ouders.Hij zei dat
hij de neef had willen doden.Promes'
advocaat Spong zegt dat zijn cliënt hoe
dan ook zal worden vrijgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |