quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, je racket loslaten als je smasht
Dat jij weer door het slotje gaat?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dat ook maar enigszins verrassend?
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje () op haar hoofd en dan lachen ze samen en dat was het begin van iets heel moois
Dan kan hij gelijk jou als ijsbreker gebruiken. 'Iemand kon van de week niet op het woord shuttle komen en noemde het een hoedje, en nu land die shuttle als een hoedje op je hoofd' nou dan zit die wel gebakken hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan landt hij met de veertjes omlaag als een hoedje () op haar hoofd en dan lachen ze samen en dat was het begin van iets heel moois
Oehquote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ooit een hockeystick vol in m'n gezicht gehad. Dat was niet leuk.
Als jullie nou minder zouden posten.quote:
Met badminton heel soms.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Nooit een geniepig balletje met badminton of tafeltennis?
Gras is groen, de paus is kahtoliek, Baudet is een Russiche vazal.quote:
Joh.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Dat het jou ook weleens gebeurd is, verbaasd ons dan weer niets.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik wil het toch even opnemen voor de mods: Het is echt verschrikkelijk makkelijk om door het slotje heen te posten.
Ja, dat was een behoorlijk diepe snee onder m'n lip. Het (kleine) Litteken is nog zichtbaar. Maar achteraf blij dat het niet wat hoger was, je zult er maar tanden door kwijtraken.quote:
Oh zeker, meerdere malenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het jou ook weleens gebeurd is, verbaasd ons dan weer niets.
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik wil het toch even opnemen voor de mods: Het is echt verschrikkelijk makkelijk om door het slotje heen te posten.
Meisje uit het team van mijn dochter een gebroken neus door een hockeystickquote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ja nou precies Rog, denk daar maar eens over naquote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?
Mijn moeder heedt op behoorlijk niveau getafeltennist, daar krijg je dan wel wat trucjes van mee.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met badminton heel soms.
Met tafeltennis nooit, dan sta ik gewoonlijk vooral gestrest op die balletjes te meppen en ben ik al lang blij als ik ze steeds terug weet te meppen.
Ja, dat kan dus ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meisje uit het team van mijn dochter een gebroken neus door een hockeystick
Ja, @Fred_B verklaar dat eens.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het dan zo makkelijk is, waarom doet de rest van ons het dan nooit? Hm?
De mods noemen het dan ook een Strani.quote:
Auquote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel eens een shuttle in mijn oog gehad.En mijn moeder op d'r slaap en toen ging ze knock out.
Nee in het mod-forum weet niemand nog wie ik ben, denk ik!quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De mods noemen het dan ook een Strani.
Het kan inderdaad nog slechter aflopen. Gelukkig dat het niet gebeurd is.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat was een behoorlijk diepe snee onder m'n lip. Het (kleine) Litteken is nog zichtbaar. Maar achteraf blij dat het niet wat hoger was, je zult er maar tanden door kwijtraken.
Dat helpt wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn moeder heedt op behoorlijk niveau getafeltennist, daar krijg je dan wel wat trucjes van mee.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel eens iemand verwond met een tennisbal. Die persoon vergeet nooit meer dat ik een znoeiharde forehand heb.
Zelf ook wel eens een smash op mijn been gekregen. Dat werd een bloeduitstorting van jewelste
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Au
Ik een tennisbal in m'n oog, toen moest ik een tijdje aan de oogzalf.
Je doet nu net of het iets is om naar te streven, ik weet niet of ik het daarmee eens ben.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou precies Rog, denk daar maar eens over na
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja.
Een oom van mij heeft eens een praatje gemaakt met Bettine Vriesekoop, maar daar heb ik verder niet veel aan gehad.
Welterusten!quote:
Speerwerpen in het water zeker?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
Daarna heb ik me maar op het speerwerpen gestort, dat is tenminste een veilige sport.
Je bent in de war met vissen?quote:
#ikbentegenwalvisvaartquote:
Dat is voor ijsberen een stuk makkelijker vissen vangen dan een gat in het ijs slaan.quote:
Best leuk.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Het doet me wel goed dat het (ook) over badminton gaat
Je moet het eerst wat kleiner aanpakken he. Eerst gewone vissen.quote:
Dat lijkt me wel enigszins afhankelijk van de dikte van het betreffende ijs.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor ijsberen een stuk makkelijker vissen vangen dan een gat in het ijs slaan.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet het eerst wat kleiner aanpakken he. Eerst gewone vissen.
Maar gezien jij dat dan dus niet doet, dan aas jij zeker op verspringers
Nog steeds bizar die beeldenquote:
Een klasgenoot van mij gooide een speer in zijn eigen wangquote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
Daarna heb ik me maar op het speerwerpen gestort, dat is tenminste een veilige sport.
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij gooide een speer in zijn eigen wang
Welke beelden?quote:
Ja, dat was een groot raadsel. Hij wilde haastig een speer van een klasgenoot nog wat verder weg gooien om te treiteren, maar die kwam dus met de punt in z'n eigen wang terechtquote:Op maandag 7 maart 2022 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, dat was een groot raadsel. Hij wilde haastig een speer van een klasgenoot nog wat verder weg gooien om te treiteren, maar die kwam dus met de punt in z'n eigen wang terecht
Dan ben je ook wel een beetje domquote:Op maandag 7 maart 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij gooide een speer in zijn eigen wang
Geen al te beste kwaliteit. Maar bij deze:quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen al te beste kwaliteit. Maar bij deze:
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen al te beste kwaliteit. Maar bij deze:
Omdat een dergelijke afzwaaier bij speerwerpen zeer ongebruikelijk is. Discuswerpen en vooral kogelslingeren is een stuk listiger. Die kunnen wat makkelijker buiten het veld komen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Dat had ik nooit gezien, ergens ook wel vreemd dat speerwerpen tussen de andere onderdelen.
Dat lijkt me ook wel, met die draai die ze gebruiken, maar daar zit ook een net omheen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat een dergelijke afzwaaier bij speerwerpen zeer ongebruikelijk is. Discuswerpen en vooral kogelslingeren is een stuk listiger. Die kunnen wat makkelijker buiten het veld komen.
Dat scheelt wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel, met die draai die ze gebruiken, maar daar zit ook een net omheen.
Het achtergrondkoor doet ook de standaardshufflequote:Op maandag 7 maart 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
De Trijn staat ondertussen weer lekker te vingerknippen bij giro 555, die heeft ook echt maar 1 manier van bewegen
Ja mijn god, ik kwam naar dit topic om er iets over te zeggenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
De Trijn staat ondertussen weer lekker te vingerknippen bij giro 555, die heeft ook echt maar 1 manier van bewegen
Daarom had Pannecoucke ook dat rouwlapje voorgesteld. Maar het was dan wel de bedoeling dat ze die het hele optreden ophield.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja mijn god, ik kwam naar dit topic om er iets over te zeggenVrouw heeft totaal geen stage presence holy shit. Goed zingen kan ze wel maar haar uitstraling is echt om te janken.
Ze had er zeker ook zelf een gaasje van gemaakt, waar hij een lap van dik satijn had besteld.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom had Pannecoucke ook dat rouwlapje voorgesteld. Maar het was dan wel de bedoeling dat ze die het hele optreden ophield.
Een niqab was denk ik de bedoeling.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze had er zeker ook zelf een gaasje van gemaakt, waar hij een lap van dik satijn had besteld.
En wij maar denken dat het achtergrondkoor in vuilniszakken liep.quote:
Het was dan ook een dure niqab. Geen geld meer voor de rest. Maar ja Hans dacht ik maak alles weer zo donker dat niemand het nog ziet.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het achtergrondkoor in vuilniszakken liep.
Ik had m eigenlijk een beter liedje gegund voor het ESFquote:
Zijn backlog zit vol met nummers die beter zijn dan Birth of a New Age helaas.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had m eigenlijk een beter liedje gegund voor het ESF
Ik dacht eigenlijk dat ik net te hoog inzette met die 37 erbij, maar het is dus nóg meer geworden.quote:
Ja same en bold een move maken is vooral leuk als het achteraf dan wederzijds isquote:Op maandag 7 maart 2022 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel eens willen weten of het andersom ook is. Ik ben alleen heel slecht in het zien van hints.
Jij valt niet meer onder de stille aanbidders hoor, eerder de luidruchtige wederzijdse aanbiddersquote:Op maandag 7 maart 2022 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zijn mijnposts niet duidelijk genoeg?
Edit: @:strani , heb je me wel meke’s echte adres gegeven? Of zijn al mijn geheime liefdesbrieven elders terechtgekomen?![]()
![]()
Aan de andere kant lijkt het mij vooral erg vreemd om bij een collega elke dagquote:Op maandag 7 maart 2022 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij valt niet meer onder de stille aanbidders hoor, eerder de luidruchtige wederzijdse aanbidders![]()
![]()
Nee maar lijkt me serieus leuk dat er een collega is die dan elke dagMEKE
denkt, ook al merk je daar verder niets van
Ja ik hoop eigenlijk ook niet dat mijn collega's weten wie ik hier benquote:Op maandag 7 maart 2022 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt het mij vooral erg vreemd om bij een collega elke dagMEKE
te denken.
Helemaal omdat ik geen collega heb die Meke heet.
vanaf 9 maart toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan me nog niet abonneren op HBO Max, terwijl nu 8 maart is
Oh ja, dan was ik mis. Degene die het beschikbaar moet maken, is nog niet begonnen met werken, denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.hbomax.com/nl/nl
8 maart zegt hun eigen site
Je kan wel https://www.hbomax.com/subscribe/plan-picker abonnerenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan was ik mis. Degene die het beschikbaar moet maken, is nog niet begonnen met werken, denk ik.
Hoe gaat het met de aanrecht springer?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan wel https://www.hbomax.com/subscribe/plan-picker abonneren
Vanavond maar verder afronden. Ik moet toch kattensnacks voor Silke en Sytse bestellen op zooplus.
Sytse ligt nu op mijn schoot, dus ik kan niet zo snel mijn bank ideal kastje erbij pakken.
Is hij mee gestopt. Maar hij rekt wel zijn hele lichaam uit om bij het aanrecht te komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de aanrecht springer?
Ojeequote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een vriendin die zondag op bezoek was, heeft vandaag een positieve zelftest.
Ja, hopelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ojeehopen maar dat die dag speling voldoende was..
Mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook maar even een zelftest gedaan en die is negatief.
Ik kan gewoon niet naar haar luisteren, omdat haar hele uitstraling inderdaad zegt: help, ik wil hier niet zijn. Vreselijk. En ze mag zo vaak opdraven op tv, heeft ze aandelen ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja mijn god, ik kwam naar dit topic om er iets over te zeggenVrouw heeft totaal geen stage presence holy shit. Goed zingen kan ze wel maar haar uitstraling is echt om te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |