Wordt die ook op tv uitgezonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zelf wedstrijd.
Nee, dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt die ook op tv uitgezonden?
Don't judge a book by its cover en zo, maar al op basis van de thumbnail denk ik blij te zijn het niet te hoeven zien/horen.quote:
Godbetert SC Schubbekutteveen tegen Fortuna Koog aan de Zaan wordt uitgezonden, maar jouw wedstrijd niet? Sjongejonge.quote:
Wacht maar tot ik met Scooter Hyper Hyper komquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Don't judge a book by its cover en zo, maar al op basis van de thumbnail denk ik blij te zijn het niet te hoeven zien/horen.
Maar dat is voetbal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Godbetert SC Schubbekutteveen tegen Fortuna Koog aan de Zaan wordt uitgezonden, maar jouw wedstrijd niet? Sjongejonge.
Daarom juist, voetbal wordt al genoeg van uitgezonden, veertjestennis niet.quote:
Niet per se!quote:
Wat wil je als alternatief in dit soort gevallen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Laurent Dubreuil positief getest op corona en mag niet meer meedoen met het schaatsen
Wanneer stoppen we hiermee.
Veertjestennis.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom juist, voetbal wordt al genoeg van uitgezonden, veertjestennis niet.
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Laurent Dubreuil positief getest op corona en mag niet meer meedoen met het schaatsen
Hij ziet eruit als een lid van een motorclubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Jouw vermoeden van Strani moet vanavond tegen deze
[ afbeelding ]
Heb je een vermoeden wie dat is?
Plus dat topsporters vaak wel met meer in de buurt zijn en zo elkaar snel kunnen besmetten. En ook nog vaak de hele wereld over reizen voor hun sport. En vooral die verspreiding wil je zoveel mogelijk voorkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat zeker de andere sporters weinig zin gaan hebben actief samen te werken met iemand die aangetoond geïnfecteerd en zeer waarschijnlijk besmettelijk is (ik zou dat ook niet willen en ik sport niet eens).
Het is een complot!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een lid van een motorclub
Niet meer testenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat wil je als alternatief in dit soort gevallen dan?
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat zeker de andere sporters weinig zin gaan hebben actief samen te werken met iemand die aangetoond geïnfecteerd en zeer waarschijnlijk besmettelijk is (ik zou dat ook niet willen en ik sport niet eens).
Niet meer testen? Dus gewoon maar de kop in het zand stekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet meer testen
[..]
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.
En daarnaast vraag ik me dus oprecht af wanneer ze hiermee gaan stoppen. Corona zal nooit meer helemaal weggaan, maar dat doen virussen als griep en verkoudheid ook niet. Ik snap wel dat ze het nu nog niet doen. Maar volgende maand? Of van de zomer?
En dan doe je als sporter gewoon, als vanouds, alleen niet mee als je je niet fit genoeg voelt.
Nou ja, als het goed is vlakt het steeds verder af tot het niet echt meer een groot probleem is, a la griep of verkoudheid. Dan kan je wel tot in lengte der dagen op corona blijven testen, maar waarom zou je dat doen als de reden van het testen er eigenlijk niet meer is? Alleen: wanneer bepaal je dat het niet meer nodig is?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet met testen? Dus gewoon maar de kop in het zand steken
Uiteindelijk wel ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet met testen? Dus gewoon maar de kop in het zand steken
Ik heb wel eens twee keer op een avond Corona gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens heeft een collega voor de tweede keer in een maand CoronaZo snel achter elkaar had ik nog niet gehoord
Dat het afvlakt klopt en dat je naar een moment moet toegaan dat het niet meer nodig is ben ik het mee eens. Maar dat moment is nog niet nu, al gaat het steeds dichterbij komen. Maar ook nu maar gewoon te stoppen omdat het resultaat vervelend is lijkt mij niet zo heel handig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, als het goed is vlakt het steeds verder af tot het niet echt meer een groot probleem is, a la griep of verkoudheid. Dan kan je wel tot in lengte der dagen op corona blijven testen, maar waarom zou je dat doen als de reden van het testen er eigenlijk niet meer is? Alleen: wanneer bepaal je dat het niet meer nodig is?
Ik denk dat het het eerlijkste aanvoelt om een streefdatum een aantal maanden in de toekomst te kiezen. Dus bijvoorbeeld stoppen per 1 juni, tenzij er in de tussentijd nog een reden de kop opsteekt om wel door te gaan
Ik zeg ook niet dat we nu al moeten stoppen, maar ik vraag me dus oprecht af wanneer dat moment wel komt. Ik ben bang dat dit nodeloos lang gerekt gaat worden. Maar hopelijk heb ik het misquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het afvlakt klopt en dat je naar een moment moet toegaan dat het niet meer nodig is ben ik het mee eens. Maar dat moment is nog niet nu, al gaat het steeds dichterbij komen. Maar ook nu maar gewoon te stoppen omdat het resultaat vervelend is lijkt mij niet zo heel handig.
Vooral niet omdat dit sporters betreft die de hele wereld over reizen.
Echt zo sneu voor hemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Alleen niet met ganzenveertjes, maar met nylon.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik neem tenminste aan dat jullie netjes met de veertjesbal spelen.![]()
[ afbeelding ]
Wat ik in SPT las hoefde hij eigenlijk vandaag niet eens te testen voor het toernooi. Hij heeft getest omdat ie meteen wilde doorreizen naar NL. Daar had ie achteraf beter een dag mee kunnen wachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O ja? Hoeveel diertjes zullen er wel niet al verstrikt zijn geraakt in afgedankte, gedumpte nylon tennisveertjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen niet met ganzenveertjes, maar met nylon.
wel diervriendelijk![]()
Maar dat wij er moe van zijn wil niet zeggen dat zij daar hun carrière voor op het spel moeten zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet meer testen
[..]
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.
En daarnaast vraag ik me dus oprecht af wanneer ze hiermee gaan stoppen. Corona zal nooit meer helemaal weggaan, maar dat doen virussen als griep en verkoudheid ook niet. Ik snap wel dat ze het nu nog niet doen. Maar volgende maand? Of van de zomer?
En dan doe je als sporter gewoon, als vanouds, alleen niet mee als je je niet fit genoeg voelt.
Dat afvlakken is wel een redelijk algemeen verschijnsel, maar geen absoluut gegeven. Ook vanuit een mildere variant kan gewoon weer een zwaardere voortkomen. Voldoende gegevens over verspreiding en hoeveel mensen per zoveel inwoners in bepaalde gebieden besmet zijn kan tot betere inschattingen leiden hoe groot de kans op nieuwe varianten daar (ongeveer) is en dan kan je bijvoorbeeld in die regio's meer screenen op soort.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, als het goed is vlakt het steeds verder af tot het niet echt meer een groot probleem is, a la griep of verkoudheid. Dan kan je wel tot in lengte der dagen op corona blijven testen, maar waarom zou je dat doen als de reden van het testen er eigenlijk niet meer is? Alleen: wanneer bepaal je dat het niet meer nodig is?
Ik denk dat het het eerlijkste aanvoelt om een streefdatum een aantal maanden in de toekomst te kiezen. Dus bijvoorbeeld stoppen per 1 juni, tenzij er in de tussentijd nog een reden de kop opsteekt om wel door te gaan
Nylon is een bron van microplastics.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen niet met ganzenveertjes, maar met nylon.
wel diervriendelijk![]()
Ik sta ook nog open voor suggesties wat ik qua avondeten kan makenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch wel fijn om even niet aan een oorlog rond een kerncentrale te hoeven denken en weer even een gewone rustige covid-discussie te hebben.
Overigens is dat ook nog niet zeker. Het kan net zo goed dat covid in haar zwakste vorm straks nog steeds veel erger is dan een verkoudheid, sommige virussen worden nu eenmaal nooit zo zwak.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja.
Het gaat op termijn niet meer uitmaken of je verkouden of ziek bent van corona of een ander virus. Ik vraag me dus af wanneer daar (en op dit moment even in het bijzonder in de sportwereld) mee gestopt gaat worden.
Waarschijnlijk minder dan dat er aan ganzen geslacht zijn voor alle veertjes die benodigd zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja? Hoeveel diertjes zullen er wel niet al verstrikt zijn geraakt in afgedankte, gedumpte nylon tennisveertjes
In dat geval zou ik iig aardappels suggereren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik sta ook nog open voor suggesties wat ik qua avondeten kan makenBij voorkeur iets met aardappels, want ik weet niet hoe lang die nog mee kunnen
En dan vond je mijn Snel grap van gisteren nog matig @Straniquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel eens twee keer op een avond Corona gehadMet tussendoor een burrito en nacho's, lekker hoor
Maar het restproduct van die veren kan je eten, het restproduct van die nylon niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn vier ganzen nodig voor 1 shuttle.
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat mij er ook meteen aan doet denken dat ik ook eens aan het koken moet.
Ik hoop ook niet dat het heel lang gerekt gaat worden. Maar denk wel dat de internationale sport etc. als laatste ermee zal stoppen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we nu al moeten stoppen, maar ik vraag me dus oprecht af wanneer dat moment wel komt. Ik ben bang dat dit nodeloos lang gerekt gaat worden. Maar hopelijk heb ik het mis
Ok, ik ben om.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het restproduct van die veren kan je eten, het restproduct van die nylon niet.
Dus veren?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
restproduct van veren, gok ik.
Het restproduct van veren is veren.quote:
Aardappels, sperziebonen en een gehaktbal!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik sta ook nog open voor suggesties wat ik qua avondeten kan makenBij voorkeur iets met aardappels, want ik weet niet hoe lang die nog mee kunnen
Terug naar de goede oude tijdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch wel fijn om even niet aan een oorlog rond een kerncentrale te hoeven denken en weer even een gewone rustige covid-discussie te hebben.
Goed idee! Ik denk alleen niet dat ik vandaag genoeg geduld ga hebben om gehaktballen te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en een gehaktbal!
(Dat aten wij gisteren)
Vandaag hebben we een menu bij de visboer gehaald.
Fanservicequote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
In welke goede oude tijd zouden jullie wel geleefd willen hebben?quote:
Geboren rond 1960 lijkt me wel chill.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
In welke goede oude tijd zouden jullie wel geleefd willen hebben?
Ik zou wel in de Romeinse tijd geleefd willen hebben, als rijke Romeinse uiteraardIk vond Rome zo mooi, ik ben echt nieuwsgierig hoe het in de gloriedagen daar was
En ik denk dat die mode me goed zou staan
de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
In welke goede oude tijd zouden jullie wel geleefd willen hebben?
Ik zou wel in de Romeinse tijd geleefd willen hebben, als rijke Romeinse uiteraardIk vond Rome zo mooi, ik ben echt nieuwsgierig hoe het in de gloriedagen daar was
En ik denk dat die mode me goed zou staan
Dat is wel heel breedquote:
Precies. Fantastisch toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De pest, armoede, amper geletterd zijn, wie wil het niet!
Traybak met aardappelen, broccoli en zalm:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat Luctor de ganzenveren als gebruiksvoorwerp erg waardeertquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Magiër zijn in de tijd van Koning Arthur dan.quote:
Hutspot!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat Luctor de ganzenveren als gebruiksvoorwerp erg waardeert
Vergeet het vuil en de stank ook niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen riolering, heerlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vergeet het vuil en de stank ook niet!
(En toch zijn middeleeuwen properder dan bijv. de periode rond de industriële revolutie)quote:
Ander soort woningnood gok ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dat toch met welvarend zijn in een andere tijd.
Je neemt gewoon huidige hoeveelheid geld mee naar die tijd.
Hehe, Luctor is van stand, vandaar het Latijn. Die doet niet aan al die dingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kom ik daar aan met mijn credit card. Denk niet dat ik er veel voor krijgquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dat toch met welvarend zijn in een andere tijd.
Je neemt gewoon huidige hoeveelheid geld mee naar die tijd.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:16 schreef H_T het volgende:
Het wordt aardappels (duh) met spruiten (want ik kon geen snijbonen vinden) en worstBedankt voor de suggesties allemaal, ook al maak ik er nu niet een van
Met churros?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Wij gaan hier voor een gele curry bloemkoolsoep.
Dan kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang wachten tot jullie zeggen 'Everything is up' ála Petra Mede
Dat is alleen maar goed voor de users die steeds kun tenen stoten als het licht uit is.quote:
De deur gaat wel op slotquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed voor de users die steeds kun tenen stoten als het licht uit is.
Het wordt steeds erger met die man lijkt het welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:14 schreef Redefine het volgende:
Femke Kok moet via Bert Maaalderink vernemen dat zij de laatste ronde rijd bij de Team Sprint
Dit is eigenlijk nog veel erger dan de Olympische Spelen:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met die man lijkt het wel
Iedereen die minstens minimaal empathisch vermogen heeft, sportkennis of mensenkennis heeft is al geschikter dan hij jaquote:
Echt bizar hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk nog veel erger dan de Olympische Spelen:
-Je op een na beste schaatster niet op willen stellen, omdat die volgens hem niet in vorm is.
- Niet met Kok hierover praten
- Vervolgens tijdens dit toernooi zeggen dat het helemaal niet logisch is dat Kok in vorm is en dat niemand dat had kunnen weten
- Zeggen dat Kok de inhoudt niet heeft
- Kok dan toch wel opstellen
- Kok drie rondjes laten rijden i.p.v., want ja ze reed een beter tweede rondje (Leerdam een betere derde)
- Kok die via via moet vernemen dat ze als laatste rijdt
En dan ook nog een zwaar beledigd interview geven![]()
Zelden iemand gezien die zo ongeschikt is.
Ja. Ook dat die totaal niet door heeft dat die zichzelf tegenspreektquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt bizar hoorhoe kun je zo incompetent zijn.
Je begrijpt die shitshow rond de keuzes voor de OS steeds beter met deze clown.
Je hebt het eindelijk door.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hehe, Luctor is van stand, vandaar het Latijn. Die doet niet aan al die dingen.
Uh, nee, ik gok het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kom ik daar aan met mijn credit card. Denk niet dat ik er veel voor krijg
Gaan eten is intussen verleden tijd geworden, maar het was rijst met bonen, champignons, spinazie, ui, wat tomaat, alles natuurlijk met ruim voldoende rode peper.quote:
We zullen nog eens suggesties doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:16 schreef H_T het volgende:
Het wordt aardappels (duh) met spruiten (want ik kon geen snijbonen vinden) en worstBedankt voor de suggesties allemaal, ook al maak ik er nu niet een van
Graag! De suggestie van Arizona inspireerde bijvoorbeeld wel, ook al heb ik die niet gekopieerd. Ik heb namelijk wel gehakt gekocht om er later ballen van te kunnen maken en wilde bonen kopen, al was het van een andere soort.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zullen nog eens suggesties doen.
Ik deel graag m'n leed met anderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had beter niet naar je kunnen luisteren, wat een slechte potentiele inzendingen
Die eerste heb je gemist overigens.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had beter niet naar je kunnen luisteren, wat een slechte potentiele inzendingen
Geteilte Schmerz ist halbe Schmerz!quote:
Die eerste is wel mijn favoriet, al is het alleen maar omdat ik niet weet of die slecht isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die eerste heb je gemist overigens.
Maar gezamenlijk afkraken is wel leuk.
Die eerste vond ik niet slecht, maar ik heb wel heel sterk het idee het eerder gehoord te hebben al heb ik nog niks van Duitsland gehoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die eerste is wel mijn favoriet, al is het alleen maar omdat ik niet weet of die slecht is
Daarom heb ik de voorronde van Servië ook als 1ste tabblad en schakel af en toe over naar Duitsland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren eigenlijk ook snijbonen halenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Graag! De suggestie van Arizona inspireerde bijvoorbeeld wel, ook al heb ik die niet gekopieerd. Ik heb namelijk wel gehakt gekocht om er later ballen van te kunnen maken en wilde bonen kopen, al was het van een andere soort.
Ik kon de snijbonen niet vinden in pot en niet in de vriezer, terwijl ik toch naar een best grote supermarkt wasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren eigenlijk ook snijbonen halenmaar uiteindelijk toch sperziebonen meegenomen
![]()
En jij hebt míj nu weer geinspireerd om een keer weer worst te kopen![]()
Gaat mooi zo
Dat lijkt me wel ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kon de snijbonen niet vinden in pot en niet in de vriezer, terwijl ik toch naar een best grote supermarkt wasTerwijl het in mijn ogen toch een redelijk basic groente is.
Ik had overigens de Catalaanse braadworstjes van Albert Heijn, maar het staat je natuurlijk vrij andere worst te kopen
Ik las even dat je je bed graag deelt met anderen maar dat kon ik me al haast niet voorstellen.quote:
Ze zijn wel heerlijk!quote:
Hoe kunne wij dit verifiëren?quote:
Hm goed punt. Heb jij een idee? Iets wat alleen ikzelf zou kunnen weten misschien?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe kunne wij dit verifiëren?
Iedereen kan dat immers wel namens jou posten.
Hoe is het met Harry Vermeegen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm goed punt. Heb jij een idee? Iets wat alleen ikzelf zou kunnen weten misschien?
Ja, ik zou vragen wie ook weer die vaas voor de deur van de discord had gezet toen ik daar voor het eerst binnen kwam lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm goed punt. Heb jij een idee? Iets wat alleen ikzelf zou kunnen weten misschien?
Woonde die niet in Florida of zo? Of ik mis de grap, dat kan ookquote:
Nee, die woont bij Strani in de buurt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Woonde die niet in Florida of zo? Of ik mis de grap, dat kan ook
#foreversinglequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las even dat je je bed graag deelt met anderen maar dat kon ik me al haast niet voorstellen.
Woonde ja, maar koopt tegenwoordig zijn witte wijn in de dorpssuper bij Straniquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Woonde die niet in Florida of zo? Of ik mis de grap, dat kan ook
Van Aruba naar Florida naar Spanje, lees ik nu in Wiki. Qua warme oorden is hij iig consequent.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die woont bij Strani in de buurt.
Je zal 'm maar tegenkomen. Hij zag er altijd al uit als een zwerver.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Woonde ja, maar koopt tegenwoordig zijn witte wijn in de dorpssuper bij Strani
Vond je Hypa Hypa niks?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik geloof dat @:Strani zo hard aan het nadenken is geslagen dat hij is vastgelopen.
Hij is kaal en dik tegenwoordig, met een vage zonnebril in plaats van een regenjasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je zal 'm maar tegenkomen. Hij zag er altijd al uit als een zwerver.
Was dat zo duidelijk?quote:
Oh jij komt ook in de Spaanse dorpssuper?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is kaal en dik tegenwoordig, met een vage zonnebril in plaats van een regenjas
Dat lijkt me een tikje omquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh jij komt ook in de Spaanse dorpssuper?
Niet gezien de laatste tijdquote:
Oei da's veel te lang geleden, dat weet ik niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zou vragen wie ook weer die vaas voor de deur van de discord had gezet toen ik daar voor het eerst binnen kwam lopen.
Pleurisherrie dat dat gaf, ik schrok me kapot.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was dat zo duidelijk?![]()
Ik dacht nog wel zo subtiel en genuanceerd te zijn.
Gewoon eerste stuk met de trein, prima te doen dan toch?quote:
Ja hij woont dus inderdaad bij mij in de buurt ergensquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van Aruba naar Florida naar Spanje, lees ik nu in Wiki. Qua warme oorden is hij iig consequent.
Sorry ik moest een paar audioberichtjes insprekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik geloof dat @:Strani zo hard aan het nadenken is geslagen dat hij is vastgelopen.
Bij de internationale treinreizen die ik heb gemaakt was een keer een drugshond van de douane wel erg enthousiast en kreeg de andere keer zo'n beetje de hele groep ruzie met een dubieuze kebabboer, dus ik weet niet of internationaal met de trein reizen echt voor mij is weggelegdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon eerste stuk met de trein, prima te doen dan toch?
Ok, ik kan er dus wel van uitgaan dat Strani niet meer onder ons is en zijn account is overgenomen door de een of andere gestoorde Spanjaard die toevallig Nederlands kent.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gezien de laatste tijd
[..]
Oei da's veel te lang geleden, dat weet ik niet meerIk kan terugscrollen maar da's ook weer zoiets! Ik geef Koen gewoon de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Was jij het niet ook die hier steeds al het treinverkeer wist te ontregelen, of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de internationale treinreizen die ik heb gemaakt was een keer een drugshond van de douane wel erg enthousiast en kreeg de andere keer zo'n beetje de hele groep ruzie met een dubieuze kebabboer, dus ik weet niet of internationaal met de trein reizen echt voor mij is weggelegd
Goeie smoes, zou gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ik moest een paar audioberichtjes inspreken
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik kan er dus wel van uitgaan dat Strani niet meer onder ons is en zijn account is overgenomen door de een of andere gestoorde Spanjaard die toevallig Nederlands kent.Daarom, één pot nat allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf erbij dat het niet mijn schuld is, maar ik heb wel ooit binnen een maand twee keer gehad dat er een grote stroomstoring was rondom het station waar ik was en dat niemand wist wanneer er überhaupt weer treinen zouden rijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was jij het niet ook die hier steeds al het treinverkeer wist te ontregelen, of was dat iemand anders?![]()
Misschien is in dat geval een auto gewoon wel een optie voor jou.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik kan er dus wel van uitgaan dat Strani niet meer onder ons is en zijn account is overgenomen door de een of andere gestoorde Spanjaard die toevallig Nederlands kent.Een Spanjaard die dan wel verdomde goed Nederlands spreekt/schrijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Sinterklaas!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Spanjaard die dan wel verdomde goed Nederlands spreekt/schrijft.
Zou ik ook volhouden, ik neem aan dat je geen bewijs hebt achtergelaten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het niet mijn schuld is, maar ik heb wel ooit binnen een maand twee keer gehad dat er een grote stroomstoring was rondom het station waar ik was en dat niemand wist wanneer er überhaupt weer treinen zouden rijden
En je ui weer terugzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dan moet ik morgen toch m'n baard maar weer eens trimmen.
Ja hallo, dan moet je maar niet jezelf door Sinterklaas laten vermoorden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben net weer een beetje gewend aan deze
Ik ben best moe en ik merk dat m'n hersenen dit niet bij kunnen houden vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hallo, dan moet je maar niet jezelf door Sinterklaas laten vermoorden.![]()
Dan had je nu gewoon nog je eigen account gehad en was dit allemaal niet nodig geweest.
Nogal logisch, daar zal die ouwe zijn staf wel een paar keer op hebben laten neerkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben best moe en ik merk dat m'n hersenen dit niet bij kunnen houden vanavond
Welke staf.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nogal logisch, daar zal die ouwe zijn staf wel een paar keer op hebben laten neerkomen.
Tuurlijk niet, dat zat in RAM-geheugen, dat wordt automatisch gewist als de stroom uitvaltquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ik ook volhouden, ik neem aan dat je geen bewijs hebt achtergelaten.
Precies.quote:
Sowieso niet of een specifieke NSF niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik heb de mentale energie niet om naar een NSF te kijken
Niet eens de finale van Duitsland?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen enkelequote:
Oh dus wederom geen Berlijn of Dusseldorf volgend jaar?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eens de finale van Duitsland?
Die hadden maar een paar liedjes, hele slechte, dat wel, maar toch.
Wel WIDM?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sla er ook genoeg overquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen enkeleEr is niks mis hoor! Maar je moet er wel echt zin in hebben en niet al te moe zijn, vind ik altijd.
Je kijkt morgen wel gewoon mee hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook nietMaar ik heb wel onze punten al ingezet.
Nee, dat denk ik niet, al hebben ze het wel weer eens voor elkaar gekregen het beste lied te kiezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dus wederom geen Berlijn of Dusseldorf volgend jaar?
Dan ben ik denk ik niet thuisquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je kijkt morgen wel gewoon mee hoor!
quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 01:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alweer!![]()
Waar moet dit heen met jou?
Altijd vervelend zoiets van ver te zien aankomen en er uiteindelijk niks aan te kunnen doen.quote:Op zondag 28 november 2021 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet Roger
Ik ben gewoon helemaal aan het afglijden!
Nouuu dan moet je wel met een heel goed aanbod komenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar moeten we verandering in brengen..
Ja, je kan mensen niet helpen als die mensen zichzelf niet willen helpen Rogquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Altijd vervelend zoiets van ver te zien aankomen en er uiteindelijk niks aan te kunnen doen.
True, maar dat maakt het nog niet minder triest om het zo voor je ogen te zien gebeuren allemaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, je kan mensen niet helpen als die mensen zichzelf niet willen helpen Rog
Je gaat er niets van merkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu dan moet je wel met een heel goed aanbod komen
Ja ik voel mezelf ook echt afglijden maar heb niet de kracht om het nog te stoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
True, maar dat maakt het nog niet minder triest om het zo voor je ogen te zien gebeuren allemaal.
Oh, maar dat klinkt niet goed hoor. Eet je nog wel goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik voel mezelf ook echt afglijden maar heb niet de kracht om het nog te stoppen
Ik eet wel goed ja, er is nog hoop voor me!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, maar dat klinkt niet goed hoor. Eet je nog wel goed?
Morgen maar beter thuisblijven en een stevige stoofpot maken.
Hm, dan zou je toch genoeg kracht moeten hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik eet wel goed ja, er is nog hoop voor me!
Zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan zou je toch genoeg kracht moeten hebben.![]()
Misschien dat @:NailQueen je hier wel mee kan helpen.
Mij ook, maar ik heb er wel vertrouwen in.quote:
Ik kom morgen wel wat eten brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan zou je toch genoeg kracht moeten hebben.![]()
Misschien dat @:NailQueen je hier wel mee kan helpen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als een veelbelovend aanbod
Nou kijk Strani, meteen al een beter aanbod.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel wat eten brengen
Kom je mee eten, Roger?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nou kijk Strani, meteen al een beter aanbod.
Eentje die je niet kunt afslaan zou ik zo denken.
Als Roger toch mee gaat mag hij wel koken.quote:
Ik weet niet of ik als Leienaar Spanje nog wel in kom.quote:
Voor mijn zuurkool wil iedereen wel komenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik als Leienaar Spanje nog wel in kom.
En zo ja, dan weet ik ook niet of ik daarna Leiden nog wel terug in kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor mijn zuurkool wil iedereen wel komenJe was goed onderweg om me te overtuigen, maar als het niet een diner voor twee met kaarslicht wordt dan ga ik wel gewoon naar de kroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga jij nee zeggen tegen mijn chocoladezuurkool?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Je was goed onderweg om me te overtuigen, maar als het niet een diner voor twee met kaarslicht wordt dan ga ik wel gewoon naar de kroeg
Nee, maar ik stel wel voorwaarden!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ga jij nee zeggen tegen mijn chocoladezuurkool?
Roger komt toch Spanje niet in als Leidenaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roger komt toch Spanje niet in als LeidenaarHm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gordijnen
Oké, hoe laat ben je er?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roger komt toch Spanje niet in als LeidenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rond etenstijdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm...
Gordijnen
Oké, hoe laat ben je er?
Prima. Rond een uur of zeven danquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rond etenstijd
Met zonsondergang. Wel zo romantisch
Dit zijn idd van die dingen die altijd handig zijn aan een date door te geven en ook totaal niet creepy en zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima. Rond een uur of zeven dan
Overigens woon ik op vier hoog en er is niks in de buurt dat op dezelfde hoogte zit. Ik dacht ik zeg het maar even.
Nee dit was eigenlijk voor jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit zijn idd van die dingen die altijd handig zijn aan een date door te geven en ook totaal niet creepy en zo.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit zijn idd van die dingen die altijd handig zijn aan een date door te geven en ook totaal niet creepy en zo.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]Je moet vier deuren of hekken door om bij mij binnen te komen, da's dan nog niet makkelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Maar je laat NailQueen toch wel gewoon binnen, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet vier deuren of hekken door om bij mij binnen te komen, da's dan nog niet makkelijk hoor
Tuurlijk, maar niet zonder veiligheidscheck!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar je laat NailQueen toch wel gewoon binnen, mag ik aannemen?
Waarom vertrouw jij mij niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet zonder veiligheidscheck!
Oh ja nee, dat lijkt me idd niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet zonder veiligheidscheck!
Ik ben negatief getest hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb signalen ontvangen die aangeven dat ik voorzichtig moet zijn.
Wacht, spelen jij en usagi414 toevallig onder een hoedje?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb signalen ontvangen die aangeven dat ik voorzichtig moet zijn.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig met darten ?
Dit kan je vlak voor zo'n date nog steeds op meerdere manieren lezen.quote:
Deze intussen ook bekeken, dat scheelde idd niet veel.quote:
Dat ligt er aan wat er bij Strani van toepassing isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit kan je vlak voor zo'n date nog steeds op meerdere manieren lezen.
Dit wordt gewaardeerd!!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik laat het licht gewoon aan staan. Dat krijg je ervan als niemand gereageerd
Aangezien er nog niemand gereageerd heeft neem ik aan dat er niemand leuke plannen heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:00 schreef H_T het volgende:
Hartelijk zaterdag allemaal! Wie heeft er nog leuke plannen?
Uit pure armoede heb ik net maar belastingaangifte gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aangezien er nog niemand gereageerd heeft neem ik aan dat er niemand leuke plannen heeft.
Ondanks dat toch jij ook een fijne zaterdag gewenst.
Tja, er zijn mensen die dat als leuk plan zouden zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit pure armoede heb ik net maar belastingaangifte gedaan
Het viel mee dit keerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die dat als leuk plan zouden zien.
Je kan je echter afvragen of je daar niet met een grote boog omheen moet lopen als je ze tegenkomt.
Ik heb daar inmiddels een schriftje voor, daar kan digitaal niemand bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel mee dit keerWel weer enorm geërgerd aan het systeem voor werk om loonstroken mee op te vragen. Dat systeem an sich valt wel mee, maar je hebt uiteraard een wachtwoord nodig. Die wachtwoorden moeten best ingewikkeld zijn en eens in de zoveel tijd wijzigen, maar je kan niet in een keer al je werkwachtwoorden wijzigen. Dus weet ik die nooit, probeer wat opties die allemaal niet werken, gebruik dan de wachtwoord vergeten optie, moet een nieuw wachtwoord instellen waarvan ik zou zweren dat ik die nog niet heb gebruikt voor dat systeem en krijg dan de melding dat mijn nieuwe wachtwoord niet hetzelfde mag zijn als een van de vorige zes
Ik kan best wat verschillende wachtwoorden onthouden, ook ingewikkelde, maar op deze manier wordt het steeds aantrekkelijker om ergens een tekstbestand op te slaan met daarin alle wachtwoorden en de systemen waar ze bij horen. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Als de poolkappen nu smelten is het jouw schuld! Dat snap je wel hè!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik laat het licht gewoon aan staan. Dat krijg je ervan als niemand gereageerd
Daarom stappen nou veel programma's over op pincodes. Zodat je er daar straks weer ene miljoenmiljard van hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel mee dit keerWel weer enorm geërgerd aan het systeem voor werk om loonstroken mee op te vragen. Dat systeem an sich valt wel mee, maar je hebt uiteraard een wachtwoord nodig. Die wachtwoorden moeten best ingewikkeld zijn en eens in de zoveel tijd wijzigen, maar je kan niet in een keer al je werkwachtwoorden wijzigen. Dus weet ik die nooit, probeer wat opties die allemaal niet werken, gebruik dan de wachtwoord vergeten optie, moet een nieuw wachtwoord instellen waarvan ik zou zweren dat ik die nog niet heb gebruikt voor dat systeem en krijg dan de melding dat mijn nieuwe wachtwoord niet hetzelfde mag zijn als een van de vorige zes
Ik kan best wat verschillende wachtwoorden onthouden, ook ingewikkelde, maar op deze manier wordt het steeds aantrekkelijker om ergens een tekstbestand op te slaan met daarin alle wachtwoorden en de systemen waar ze bij horen. Dat lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Dat zou wat zijn. Oekraïne moet tonnen meer steenkool verstoken door het wegvallen van een kerncentrale, maar het LED lampje hier in de SC is straks aantoonbaar de spreekwoordelijke druppel die de wereld de das om doet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als de poolkappen nu smelten is het jouw schuld! Dat snap je wel hè!
De druppel die de poolkap deed smelten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Oekraïne moet tonnen meer steenkool verstoken door het wegvallen van een kerncentrale, maar het LED lampje hier in de SC is straks aantoonbaar de spreekwoordelijke druppel die de wereld de das om doet.
De volgende stap was ook inloggen met een Authenticator-app op de telefoon, dat hebben ook heel veel sites nu. Facebook drong me dat ook op, met als belangrijk effect dat ik nu minder op Facebook zit omdat ik vaak geen zin heb op die manier in te loggenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daarom stappen nou veel programma's over op pincodes. Zodat je er daar straks weer ene miljoenmiljard van hebt.
De laatste druppel van de poolkapquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De druppel die de poolkap deed smelten.
Dat laatste is ook wel erg vervelend, zeker als ze het pas melden als je verder wil gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
De volgende stap was ook inloggen met een Authenticator-app op de telefoon, dat hebben ook heel veel sites nu. Facebook drong me dat ook op, met als belangrijk effect dat ik nu minder op Facebook zit omdat ik vaak geen zin heb op die manier in te loggen
Ik heb ook al een keer gehad dat een veilig wachtwoord niet geaccepteerd werd door de site omdat een van mijn speciale tekens niet was toegestaan
Thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sorry @:Meke, die koffie en thee zijn intussen wel koud.
Hier is verse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was mijn leven de afgelopen twee dagen, ik denk dat ik je frustratie enigszins snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was mijn leven de afgelopen twee dagen, ik denk dat ik je frustratie enigszins snap
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was mijn leven de afgelopen twee dagen, ik denk dat ik je frustratie enigszins snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Feel free to insult me.
Daarom heb ik dit: https://1password.com/. Kost wel een paar euro per maand, maar het is echt fijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aha.Nou zodat je OTA updates kunt ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je krijgt een melding als hij voorverwarmd of klaar is
Is niet nodig, leuk hebbedingetje vooral
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mijn wifiloze wasmachine geeft me ook een signaal als hij klaar is, dat doet hij door te piepen en dat is op de bank ook gewoon te horen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:24 schreef Meke het volgende:
Nee bij ovens zeg ik ook meestal; het is vooral leuk dat het kan, niet per sé heel nuttigMaar je krijgt er wat meer mogelijkheden mee, zo kun je specifieker bepaalde programma's laten herinneren etc en bepaalde voorkeuren instellen. En dus inderdaad meldingen
En bij stoomovens zit er ook een camera in de handgreep waardoor je kunt zien of je grillgerecht al bijna klaar is
![]()
Bij wasmachines bijv vind ik het al nuttigerWat onze machines daarmee doen is dat je specifieker het juiste programma kunt kiezen, omdat je aan kunt geven wat je erin stopt. En dan hoef je niet meer na te denken op welk programma een teddybeer of vitrage hoeft. En wasmachines zijn vaak ver weg van je bank, dus dan is een melding dat hij klaar is wel handiger. En als je weg bent en niet weet wanneer je thuis komt, kun je hem op afstand starten en dat is preciezer dan startuitstel, waardoor de was niet uuuuuren nog nat in de machine zit
Om de Disney aandelen van @Hamlapjes dan ook maar even te laten stijgenquote:
quote:Tegen eind dit jaar lanceert streamingsdienst Disney+ een extra, goedkoper abonnement, waarbij reclameboodschappen worden geïntegreerd. De entertainmentgigant ziet het nieuwe aanbod als een hoeksteen in haar ontwikkeling. Klanten krijgen de keuze: iets meer betalen en kijken zonder reclame, of wél reclame kijken, maar aan een lager tarief.
(..)
De dienst wordt vanaf eind 2022 in de Verenigde Staten aangeboden, pas volgend jaar in de rest van de wereld. Het is nog niet bekend hoeveel een abonnement zal kosten.
https://www.hln.be/tv/dis(...)ubliek-aan~a5358576/
Binnen no-time waarschijnlijk net zoveel als het huidige abonnement en dan zal het huidige duurder worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om de Disney aandelen van @:hamlapjes dan ook maar even te laten stijgen
[..]
Mijn wasmachine is klaar als hij stopt met de samba te dansenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn wifiloze wasmachine geeft me ook een signaal als hij klaar is, dat doet hij door te piepen en dat is op de bank ook gewoon te horen.
Betalen om reclame te kijken dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Betalen om reclame te kijken dus?
Nee dank je Disney, dat kan ik elders al gratis doen.
Dat wil ik ook, maar helaasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht me alvast te abonneren op hbomax, maar dat kan nog niet.
Volgend weekend Drive To Survive seizoen 4 bingenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht me alvast te abonneren op hbomax, maar dat kan nog niet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen Mazespin grappen meer dit F1 seizoen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij überhaupt geen F1 dit seizoen.
Ik wil F1 gewoon in de woonkamer op tv kijken, maar dat kan niet meer.quote:
Viaplay abo of F1tvpro abo nemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil F1 gewoon in de woonkamer op tv kijken, maar dat kan niet meer.
Die hebben toch geen tv-zender?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay abo of F1tvpro abo nemen.
Denk in mogelijkheden
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben toch geen tv-zender?
Wat ging dát tergend langzaam zegquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Vorige week zaten we allemaal naar Australië te kijken. Dat schoot niet op, maar ik heb wel mooi dit pareltje ontdekt.
Chromecastje of iets dergelijks aanschaffen dan maar?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben toch geen tv-zender?
Met nog wel een aflevering over Mazepin als ik het goed begreepquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend weekend Drive To Survive seizoen 4 bingen
Vast welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Met nog wel een aflevering over Mazepin als ik het goed begreep
Dat is een vrij aparte keuze. Disney is al niet duur. Dus de keuze tussen wel of niet nemen zit meer in welke en hoeveel diensten je op wil abonneren. En om dan dan voor een iets lager bedrag bij een streaming dienst reclame te hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Slow tv. Lekker met een kopje koffie en een stroopwafel erbijquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat ging dát tergend langzaam zegIk verwachtte voor Australië gewoon wel een lekker soepel lopende show eigenlijk. Dan verwacht je toch dat het sneller zou moeten gaan dan in een Moldavië of Albanië of zo
Ja 20 maartquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vast wel
En het weekend daarna al raceweekend volgens mij
Die race begonnen ooit 4 uur 's ochtends en later om 6 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja 20 maartZin in
Ik vind het wel balen dat al die races in de ochtend als Australië en Japan weer op de planning staan. Ik vond het toch wel lekker dat ik nooit meer voor 7 uur op zondagochtend mijn bed uit hoefde
Het is wel echte slow tv inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slow tv. Lekker met een kopje koffie en een stroopwafel erbijHet liep op zich wel soepel, er zat gewoon tussen elke twee liedjes een reclameblokje in. Toch ben ik wel blij met Australia Decides, het heeft zijn plekje nu al wel verdiend. Lekker rustig 's ochtends naar een voorronde kijken. Het heeft ook zijn eigen sfeer en is niet echt te vergelijken met een andere voorronde. Knap dat ze dat zo snel al voor elkaar krijgen.
Nog vroeger dan ik al in m'n gedachten hadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die race begonnen ooit 4 uur 's ochtends en later om 6 uur 's ochtends
De top 5 in Australië had gisteren in Duitsland gewonnen. Voyager was voor mij een aangename verrassing. Die speelden goed met het publiek en was niet zo zenuwachtig als de winnaar. Ik denk dat Australië de verkeerde keuze gemaakt heeft, maar het is alsnog geen verkeerd lied.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is wel echte slow tv inderdaadIk vind het ook wel lekker dat het hier in de ochtend is, dan botst het niet met de andere finales. Qua liedjeskeuze valt er nog wel één en ander te verbeteren, maar dat het publiek vol voor Voyager ging, moet wel een teken zijn dat de selectiecommissie de wat meer gedurfdere hoek op mag kijken
Want de rest kost al niks en dan dat er ook nog bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Chromecastje of iets dergelijks aanschaffen dan maar?
4 uur op zondagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die race begonnen ooit 4 uur 's ochtends en later om 6 uur 's ochtends
Nederlandse handelsgeest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Shell
https://nos.nl/artikel/24(...)-termijn-mee-stoppen
Ja nee niets ervan he, ze zijn nu helemaal Brits dus de BRITSE Shell kan de tering krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederlandse handelsgeest.
"Vreselijk die oorlog en we wíllen dit ook helemaal niet kopen, maar met zo'n korting kan je het ook niet laten liggen."
Oh ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja nee niets ervan he, ze zijn nu helemaal Brits dus de BRITSE Shell kan de tering krijgen.
Vast wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heeft Unilever ook nog wat raars gedaan want dan ookUnilever
Het is even zoeken en je moet wel Limburgs lezen, maar dan vind je uiteindelijk wel wat.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heeft Unilever ook nog wat raars gedaan want dan ookUnilever
quote:Verder verkoopt Unilever onder meer ijsjes van Cornetto en Magnum en verzorgingsproducten van Axe en Dove in Rusland. Het levensmiddelenconcern laat weten bezorgd te zijn over de ontwikkelingen en zich te richten op de veiligheid van werknemers. Unilever wil niet zeggen of de situatie in Oekraïne gevolgen kan hebben voor de werkzaamheden in Rusland.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220301_95250148
Walgelijk, altijd weer die Britten!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is even zoeken en je moet wel Limburgs lezen, maar dan vind je uiteindelijk wel wat.
[..]Unilever
Shell
Ik vind het inderdaad allemaal erg prijzig. Wat dat betreft heb ik geluk dat ik nog gewoon thuiswoon en pap een Viaplay abonnement af heeft geslotenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want de rest kost al niks en dan dat er ook nog bij.
Daarom krijgen ze bij het ESF altijd 0 puntenquote:
Omdat ze anders aan elkaar plakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom zit er bij de Beemster plakken kaas steeds een vel plastic tussen?
#MinderNuttelozePlastic
Nou idd. Beetje bij Oekraïne slijmen met wat sancties en ondertussen lekker doorgaan met ijsjes verkopen in het land waar het altijd winter is.quote:
Dan heb je zeker de light-kaas? Want bij de gewone Beemster-plakken zit er geen velletje tussenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom zit er bij de Beemster plakken kaas steeds een vel plastic tussen?
#MinderNuttelozePlastic
Jullie weten toch wel dat het op spraak gaat?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Hoofdschakelaar weer aanzet, deur van meterkast dichtspijkert
Onze ovens hebben ook wifi, het enige handige vind, dat je geen aparte wekker meer hoeft te zetten als je in de tuin zit terwijl er een gerecht in de oven zit en je de oven dus niet hoort piepen als hij klaar isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:24 schreef Meke het volgende:
Nee bij ovens zeg ik ook meestal; het is vooral leuk dat het kan, niet per sé heel nuttigMaar je krijgt er wat meer mogelijkheden mee, zo kun je specifieker bepaalde programma's laten herinneren etc en bepaalde voorkeuren instellen. En dus inderdaad meldingen
En bij stoomovens zit er ook een camera in de handgreep waardoor je kunt zien of je grillgerecht al bijna klaar is
![]()
Bij wasmachines bijv vind ik het al nuttigerWat onze machines daarmee doen is dat je specifieker het juiste programma kunt kiezen, omdat je aan kunt geven wat je erin stopt. En dan hoef je niet meer na te denken op welk programma een teddybeer of vitrage hoeft. En wasmachines zijn vaak ver weg van je bank, dus dan is een melding dat hij klaar is wel handiger. En als je weg bent en niet weet wanneer je thuis komt, kun je hem op afstand starten en dat is preciezer dan startuitstel, waardoor de was niet uuuuuren nog nat in de machine zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |