Wordt die ook op tv uitgezonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanavond zelf wedstrijd.
Nee, dat verwacht ik niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt die ook op tv uitgezonden?
Don't judge a book by its cover en zo, maar al op basis van de thumbnail denk ik blij te zijn het niet te hoeven zien/horen.quote:
Godbetert SC Schubbekutteveen tegen Fortuna Koog aan de Zaan wordt uitgezonden, maar jouw wedstrijd niet? Sjongejonge.quote:
Wacht maar tot ik met Scooter Hyper Hyper komquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Don't judge a book by its cover en zo, maar al op basis van de thumbnail denk ik blij te zijn het niet te hoeven zien/horen.
Maar dat is voetbal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Godbetert SC Schubbekutteveen tegen Fortuna Koog aan de Zaan wordt uitgezonden, maar jouw wedstrijd niet? Sjongejonge.
Daarom juist, voetbal wordt al genoeg van uitgezonden, veertjestennis niet.quote:
Niet per se!quote:
Wat wil je als alternatief in dit soort gevallen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Laurent Dubreuil positief getest op corona en mag niet meer meedoen met het schaatsen
Wanneer stoppen we hiermee.
Veertjestennis.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom juist, voetbal wordt al genoeg van uitgezonden, veertjestennis niet.
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Laurent Dubreuil positief getest op corona en mag niet meer meedoen met het schaatsen
Hij ziet eruit als een lid van een motorclubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Jouw vermoeden van Strani moet vanavond tegen deze
[ afbeelding ]
Heb je een vermoeden wie dat is?
Plus dat topsporters vaak wel met meer in de buurt zijn en zo elkaar snel kunnen besmetten. En ook nog vaak de hele wereld over reizen voor hun sport. En vooral die verspreiding wil je zoveel mogelijk voorkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat zeker de andere sporters weinig zin gaan hebben actief samen te werken met iemand die aangetoond geïnfecteerd en zeer waarschijnlijk besmettelijk is (ik zou dat ook niet willen en ik sport niet eens).
Het is een complot!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een lid van een motorclub
Niet meer testenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat wil je als alternatief in dit soort gevallen dan?
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat dit soort maatregelen binnen de sportwereld nog wat langer gaan blijven dan in de rest van de samenleving. Waar voor een 'gewoon iemand' met normaal werk de eventuele lange termijn gezondheidsklachten al behoorlijk ontwrichtend kunnen zijn zal dit voor iemand in een sportcarrière helemaal desastreus kunnen uitpakken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat zeker de andere sporters weinig zin gaan hebben actief samen te werken met iemand die aangetoond geïnfecteerd en zeer waarschijnlijk besmettelijk is (ik zou dat ook niet willen en ik sport niet eens).
Niet meer testen? Dus gewoon maar de kop in het zand stekenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet meer testen
[..]
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.
En daarnaast vraag ik me dus oprecht af wanneer ze hiermee gaan stoppen. Corona zal nooit meer helemaal weggaan, maar dat doen virussen als griep en verkoudheid ook niet. Ik snap wel dat ze het nu nog niet doen. Maar volgende maand? Of van de zomer?
En dan doe je als sporter gewoon, als vanouds, alleen niet mee als je je niet fit genoeg voelt.
Nou ja, als het goed is vlakt het steeds verder af tot het niet echt meer een groot probleem is, a la griep of verkoudheid. Dan kan je wel tot in lengte der dagen op corona blijven testen, maar waarom zou je dat doen als de reden van het testen er eigenlijk niet meer is? Alleen: wanneer bepaal je dat het niet meer nodig is?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet met testen? Dus gewoon maar de kop in het zand steken
Uiteindelijk wel ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet met testen? Dus gewoon maar de kop in het zand steken
Ik heb wel eens twee keer op een avond Corona gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens heeft een collega voor de tweede keer in een maand CoronaZo snel achter elkaar had ik nog niet gehoord
Dat het afvlakt klopt en dat je naar een moment moet toegaan dat het niet meer nodig is ben ik het mee eens. Maar dat moment is nog niet nu, al gaat het steeds dichterbij komen. Maar ook nu maar gewoon te stoppen omdat het resultaat vervelend is lijkt mij niet zo heel handig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, als het goed is vlakt het steeds verder af tot het niet echt meer een groot probleem is, a la griep of verkoudheid. Dan kan je wel tot in lengte der dagen op corona blijven testen, maar waarom zou je dat doen als de reden van het testen er eigenlijk niet meer is? Alleen: wanneer bepaal je dat het niet meer nodig is?
Ik denk dat het het eerlijkste aanvoelt om een streefdatum een aantal maanden in de toekomst te kiezen. Dus bijvoorbeeld stoppen per 1 juni, tenzij er in de tussentijd nog een reden de kop opsteekt om wel door te gaan
Ik zeg ook niet dat we nu al moeten stoppen, maar ik vraag me dus oprecht af wanneer dat moment wel komt. Ik ben bang dat dit nodeloos lang gerekt gaat worden. Maar hopelijk heb ik het misquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het afvlakt klopt en dat je naar een moment moet toegaan dat het niet meer nodig is ben ik het mee eens. Maar dat moment is nog niet nu, al gaat het steeds dichterbij komen. Maar ook nu maar gewoon te stoppen omdat het resultaat vervelend is lijkt mij niet zo heel handig.
Vooral niet omdat dit sporters betreft die de hele wereld over reizen.
Echt zo sneu voor hemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:27 schreef Arizona het volgende:
Alleen niet met ganzenveertjes, maar met nylon.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik neem tenminste aan dat jullie netjes met de veertjesbal spelen.![]()
[ afbeelding ]
Wat ik in SPT las hoefde hij eigenlijk vandaag niet eens te testen voor het toernooi. Hij heeft getest omdat ie meteen wilde doorreizen naar NL. Daar had ie achteraf beter een dag mee kunnen wachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
O ja? Hoeveel diertjes zullen er wel niet al verstrikt zijn geraakt in afgedankte, gedumpte nylon tennisveertjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen niet met ganzenveertjes, maar met nylon.
wel diervriendelijk![]()
Maar dat wij er moe van zijn wil niet zeggen dat zij daar hun carrière voor op het spel moeten zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet meer testen
[..]
Ik ben gewoon vreselijk corona-moe.
En daarnaast vraag ik me dus oprecht af wanneer ze hiermee gaan stoppen. Corona zal nooit meer helemaal weggaan, maar dat doen virussen als griep en verkoudheid ook niet. Ik snap wel dat ze het nu nog niet doen. Maar volgende maand? Of van de zomer?
En dan doe je als sporter gewoon, als vanouds, alleen niet mee als je je niet fit genoeg voelt.
Dat afvlakken is wel een redelijk algemeen verschijnsel, maar geen absoluut gegeven. Ook vanuit een mildere variant kan gewoon weer een zwaardere voortkomen. Voldoende gegevens over verspreiding en hoeveel mensen per zoveel inwoners in bepaalde gebieden besmet zijn kan tot betere inschattingen leiden hoe groot de kans op nieuwe varianten daar (ongeveer) is en dan kan je bijvoorbeeld in die regio's meer screenen op soort.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, als het goed is vlakt het steeds verder af tot het niet echt meer een groot probleem is, a la griep of verkoudheid. Dan kan je wel tot in lengte der dagen op corona blijven testen, maar waarom zou je dat doen als de reden van het testen er eigenlijk niet meer is? Alleen: wanneer bepaal je dat het niet meer nodig is?
Ik denk dat het het eerlijkste aanvoelt om een streefdatum een aantal maanden in de toekomst te kiezen. Dus bijvoorbeeld stoppen per 1 juni, tenzij er in de tussentijd nog een reden de kop opsteekt om wel door te gaan
Nylon is een bron van microplastics.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen niet met ganzenveertjes, maar met nylon.
wel diervriendelijk![]()
Ik sta ook nog open voor suggesties wat ik qua avondeten kan makenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch wel fijn om even niet aan een oorlog rond een kerncentrale te hoeven denken en weer even een gewone rustige covid-discussie te hebben.
Overigens is dat ook nog niet zeker. Het kan net zo goed dat covid in haar zwakste vorm straks nog steeds veel erger is dan een verkoudheid, sommige virussen worden nu eenmaal nooit zo zwak.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja.
Het gaat op termijn niet meer uitmaken of je verkouden of ziek bent van corona of een ander virus. Ik vraag me dus af wanneer daar (en op dit moment even in het bijzonder in de sportwereld) mee gestopt gaat worden.
Waarschijnlijk minder dan dat er aan ganzen geslacht zijn voor alle veertjes die benodigd zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja? Hoeveel diertjes zullen er wel niet al verstrikt zijn geraakt in afgedankte, gedumpte nylon tennisveertjes
In dat geval zou ik iig aardappels suggereren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik sta ook nog open voor suggesties wat ik qua avondeten kan makenBij voorkeur iets met aardappels, want ik weet niet hoe lang die nog mee kunnen
En dan vond je mijn Snel grap van gisteren nog matig @Straniquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel eens twee keer op een avond Corona gehadMet tussendoor een burrito en nacho's, lekker hoor
Maar het restproduct van die veren kan je eten, het restproduct van die nylon niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn vier ganzen nodig voor 1 shuttle.
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat mij er ook meteen aan doet denken dat ik ook eens aan het koken moet.
Ik hoop ook niet dat het heel lang gerekt gaat worden. Maar denk wel dat de internationale sport etc. als laatste ermee zal stoppen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we nu al moeten stoppen, maar ik vraag me dus oprecht af wanneer dat moment wel komt. Ik ben bang dat dit nodeloos lang gerekt gaat worden. Maar hopelijk heb ik het mis
Ok, ik ben om.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het restproduct van die veren kan je eten, het restproduct van die nylon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |