SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Denk dat ze heel vrolijk wordt als ze uit het huis mag .. lekker naar de Starbucks, McDonalds en zo..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:41 schreef engine het volgende:
Hoop dat ze na zaterdag weer wat vrolijker wordt. Dit was niet haar beste week.
BB kan dat toch gewoon brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze heel vrolijk wordt als ze uit het huis mag .. lekker naar de Starbucks, McDonalds en zo..
ik neem aan dat er een ventilatie systeem zitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:07 schreef Verida het volgende:
Wat zal het daar meuren in die slaapkamer, nooit eens lekker een raam open om te luchten of lekker het beddengoed even buiten hangen om te luchten.
klopt wel, hij heeft haar doorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
voor de rest ben je heel gezellig maar naar mij niet
zodra ik weg ga ben je gezellig
Grace had nachtmerrie
Steun bij Nouch
Dingen verbergen voor Tobi
ik zie dat het niet goed met je gaat( what the fuck!!!!)
Hij heeft door dat zij hem negeert eb vraagt daar na ook dat ze nu nouchine alles verteldquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
zo, Grace krijgt even te horen hoe ze zich hoort te gedragen.
want Tobias "hoort dingen wel" en "ze weet hoe hij is"
Het is geen verwijt hoor, zegt hij er nog bij, maar ondertussen. En Grace is echt heel onderdanig, griezelig om te zien.
Maar wie is de verliezer voor het publiek?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
zo, Grace krijgt even te horen hoe ze zich hoort te gedragen.
want Tobias "hoort dingen wel" en "ze weet hoe hij is"
Het is geen verwijt hoor, zegt hij er nog bij, maar ondertussen. En Grace is echt heel onderdanig, griezelig om te zien.
inderdaad beetje de zielepiet uithangenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wie is de verliezer voor het publiek?
Het kan ook een uitgekiende tactiek zijn van Grace.
Echt walgelijk hoe hij nu doet richting Grace. Hij heeft gisteren bij het natafelen eerst anderhalf uur zitten zwijgen, terwijl Grace lol had en toen die sneer en dan nu moet Grace op het matje komen omdat ze in zijn bijzijn niet gezellig genoeg is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
voor de rest ben je heel gezellig maar naar mij niet
zodra ik weg ga ben je gezellig
Grace had nachtmerrie
Steun bij Nouch
Dingen verbergen voor Tobi
ik zie dat het niet goed met je gaat( what the fuck!!!!)
ik denk dat alles van Grace ook is uitgekiendquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Echt walgelijk hoe hij nu doet richting Grace. Hij heeft gisteren bij het natafelen eerst anderhalf uur zitten zwijgen, terwijl Grace lol had en toen die sneer en dan nu moet Grace op het matje komen omdat ze in zijn bijzijn niet gezellig genoeg is.
Maar het griezelige vind ik gewoon hoe Grace nu reageert, onderdanig,
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
Tobias : Je gaat erover praten, ik hoor dat soort dingen, sorry, ik kan niet m'n oren uitzetten. Ik hoor natuurlijk niet alles, maar ik hoor wel heel veel. Wil je erover praten?
Grace: Dat kan, later, ik weet niet precies wat je allemaal hoort
Tobias : Het is geen verhoor he, ik toon interesse. Ik heb sowieso dat je sinds gisteravond een beetje in je hoofd zit. Naar mij toe vooral.
Grace : Ja?
Tobias : Naar de rest toe ben je heel gezellig, lachen, gieren, brullen. Maar als ik erbij zit, dan ben je in je hoofd. Zodra ik weg ga ben je gezellig.
Grace : Zo bedoel ik niet he.
Tobias : Ik ben niet blind he
Grace : Zo bedoel ik echt niet he
Tobias : Ik zie dat soort dingen wel. Als ik erbij zit, zeg je niks, kijk je alleen maar naar je marshmellows. Zodra ik weg ga, ben je feest aan het maken met iedereen tot half twee 's nachts. En dan was ik wakker om half zeven, om aan te horen dat je een nachtmerrie hebt, wat ik super kut voor je vindt. En je zoekt steun bij Nouch, nou, dat is op zich wel goed. Vervolgens vertel je haar alles. Ik ben wakker en zie dat het niet goed met je gaat, maar vervolgens ga je het verbloemen. Maar je kan dat soort dingen niet voor me verbergen. Ik zie dat het niet goed met je gaat.
Grace : Wil je even buiten lopen?
Tobias : Dat is goed hoor, maar het is geen verwijt hoor.
Grace : Ik weet het, maar ik wil wel even met je praten.
goed weergegeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
Tobias : Je gaat erover praten, ik hoor dat soort dingen, sorry, ik kan niet m'n oren uitzetten. Ik hoor natuurlijk niet alles, maar ik hoor wel heel veel. Wil je erover praten?
Tobias : Het is geen verhoor he, ik toon interesse. Ik heb sowieso dat je sinds gisteravond een beetje in je hoofd zit. Naar mij toe vooral.
Tobias : Naar de rest toe ben je heel gezellig, lachen, gieren, brullen. Maar als ik erbij zit, dan ben je in je hoofd. Zodra ik weg ga ben je gezellig.
Tobias : Ik zie dat soort dingen wel. Als ik erbij zit, zeg je niks, kijk je alleen maar naar je marshmellows. Zodra ik weg ga, ben je feest aan het maken met iedereen tot half twee 's nachts. En dan was ik wakker om half zeven, om aan te horen dat je een nachtmerrie hebt, wat ik super kut voor je vindt. En je zoekt steun bij Nouch, nou, dat is op zich wel goed. Vervolgens vertel je haar alles. Ik ben wakker en zie dat het niet goed met je gaat, maar vervolgens ga je het verbloemen. Maar je kan dat soort dingen niet voor me verbergen. Ik zie dat het niet goed met je gaat.
Achterdochtig en jaloers en de ander de schuld geven van dat gevoel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
Ja idioot dat we dat niet mogen horen hequote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Tobias en Grace hebben nu buiten HET gesprek, en wij moeten naar de rug van Julio kijken.
Daar heeft hij het zelf naar gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voelt dat hij uit beide kampen gaat gegooid worden vermoed ik.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the entertainer he... kun je wel horen...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
het is zo erg dat ik nog liever naar een tondeuse luister dan dat gezang van Julio
of wat er voor door moet gaan
poeh zegquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
the entertainer he... kun je wel horen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
the entertainer he... kun je wel horen...
Niet alleen zijn gezang, maar kan hem ook niet meer horen praten, zeverstemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
het is zo erg dat ik nog liever naar een tondeuse luister dan dat gezang van Julio
je doet een FF-jequote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel even de neus krabben tussen de inzetten door..
[ afbeelding ]
ik heb het met de meestequote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet alleen zijn gezang, maar kan hem ook niet meer horen praten, zeverstem
Ik ook, maar ook het accent van Grace, dat wordt steeds erger. Ergerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het met de meeste![]()
![]()
![]()
Salar en Kris kan ik prima naar luisteren
Salar en Kris zijn leuk samen. Die lachen ook echt spontaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het met de meeste![]()
![]()
![]()
Salar en Kris kan ik prima naar luisteren
En je stemt toch om hem erin te houden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Nawel net zoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
En je stemt toch om hem erin te houden?
Ik snap het niet.
Ik heb ook voor Julio gestemdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
ik ga niet stemmen deze keerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.
Nawel erin houden betekent dat ze heeft gewonnen, dan wint niemand het meer van haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Eens en ik gun Nawel dat ze naar huis mag, anders staat ze volgende week voor de 7de x op het bordquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Nawel erin houden betekent dat ze heeft gewonnen, dan wint niemand het meer van haar.
Dit is een van de laatste kansen om Nawel naar huis te spelen en BB te laten winnen door iemand anders dan Nawel.
Grace en die tondeuze was an accident waiting to happenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace is een beetje uitgeschoten met de tondeuse?
Salar : Maakt niet uit, groeit in 2 dagen weer terug..
Op naar Facebook!quote:
Grace cursustje bij Leroy gevolgd zie ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace is een beetje uitgeschoten met de tondeuse?
Salar : Maakt niet uit, groeit in 2 dagen weer terug..
[ afbeelding ]
Kom op Tobias vraag je 24 uur aan, zijn we eindelijk van je gemiep af #zeurmietjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Ik sta te springen om naar buiten te gaan.
Julio: Ik ook.
Ik hoop dat Salar in de finale komt,en daarom is het het beste om de nederlander naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel net zo
die hoef ik ook niet te horen
Dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:02 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Salar in de finale komt,en daarom is het het beste om de nederlander naar huis te sturen.
Of te wel de entertainer,zaagmans.
Scheelt thuis weer hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
Zo te zien heeft goelio zijn hele voorraad kleren gewassen en die gaan nu lekker schoongewassen en pietjeprecies gevouwen de koffer in.
Ja, en ze hebben ook ruim voldoende wasmuntjes in het huis dus waarom niet?quote:
Er was heel veel gewassen afgelopen week, alle wasrekken waren vol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben ook ruim voldoende wasmuntjes in het huis dus waarom niet?
Best sociaal van Julio......
zoek dan leuke mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laatste dagen steeds 2 dezelfde streams
Julio denkt ik niet dan jullie ook niet, net als de geheime opdracht. Eerst zei hij zet maar 10K in op mij als ik het huis moet verlaten en toen dacht hij 'wacht eens even (lees dit met een julio stemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Hier hangt geen cameraquote:
1quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Julio denkt ik niet dan jullie ook niet, net als de geheime opdracht. Eerst zei hij zet maar 10K in op mij als ik het huis moet verlaten en toen dacht hij 'wacht eens even (lees dit met een julio stem).. ik heb niets aan die 10K als ik naar huis moet, dus als hij naar huis moet gaat er nu 2? K uit de pot.
Stel dat Nawel gaat krijgt ze 10k? Dat is mij niet duidelijk. Ik dacht dat het uit de pot ging maar het stukje dat iemand het kon krijgen heb ik gemist.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Julio denkt ik niet dan jullie ook niet, net als de geheime opdracht. Eerst zei hij zet maar 10K in op mij als ik het huis moet verlaten en toen dacht hij 'wacht eens even (lees dit met een julio stem).. ik heb niets aan die 10K als ik naar huis moet, dus als hij naar huis moet gaat er nu 2? K uit de pot.
10 k erin als ze gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Stel dat Nawel gaat krijgt ze 10k? Dat is mij niet duidelijk. Ik dacht dat het uit de pot ging maar het stukje dat iemand het kon krijgen heb ik gemist.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 k erin als ze gaat
1 k eruit als julio gaat
Ik heb niet meegekregen dat de persoon die gaat het bedrag krijgt, lijkt me niet. Het gaat erom dat julio er niets aan heeft als hij weg moet dus boeit het hem niet als er 10K bij de pot zou komen. Wellicht denkt hij dat hij nu sterker staat want misschien denkt de kijker aaaahh we gunnen de bewoners 10k dus we stemmen op julio... blijft natuurlijk twitter he dus misschien niet eens een gekke gedachtequote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Stel dat Nawel gaat krijgt ze 10k? Dat is mij niet duidelijk. Ik dacht dat het uit de pot ging maar het stukje dat iemand het kon krijgen heb ik gemist.
Ja je hoort ze alleen nooit over wasmiddel??quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Ah op die manierquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat de persoon die gaat het bedrag krijgt, lijkt me niet. Het gaat erom dat julio er niets aan heeft als hij weg moet dus boeit het hem niet als er 10K bij de pot zou komen. Wellicht denkt hij dat hij nu sterker staat want misschien denkt de kijker aaaahh we gunnen de bewoners 10k dus we stemmen op julio... blijft natuurlijk twitter he dus misschien niet eens een gekke gedachte
dat zegt ze steeds en ze loopt ook maar iedere keer in ander mans klerenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:22 schreef Thorelf het volgende:
nawel zegt dat ze bijna geen kleding heeft, maar als ik dit zo zie valt dat reuze mee
Zolang hij maar niet gaat zingen, prima verderquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef engine het volgende:
Streamverslag van vanochtend gelezen. Salar begint het ook naar de kop te stijgen. Dat vind ik best jammer.
Een koningin hoort een uitgebreide garderobe te hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:22 schreef Thorelf het volgende:
nawel zegt dat ze bijna geen kleding heeft, maar als ik dit zo zie valt dat reuze mee
ach onder de mom van wasmachine vullen hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Vind ik ook, allemaal julio stemmen dan kan de prinses zaterdag naar haar kleertjes thuisquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een koningin hoort een uitgebreide garderobe te hebben.
en dan winnen ze geld voor de potquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vind ik ook, allemaal julio stemmen dan kan de prinses zaterdag naar haar kleertjes thuis
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet gaat zingen, prima verder
Maar daar heb ik toch niks aan?quote:
vind je het zingen niet leuk??? snapt ik niets vanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
goeeddddd
ik kijk straks wel weer even
dit is echt 10 x niks
waar is ze ik zie 3 dappertjes op de bank bij beidequote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
Je schaamt je als zoon toch kapot als je je moeder zo op TV ziet zeg( Grace)
Nou ik bedoelde dit meer in het algemeen, ik zie ze nu ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar is ze ik zie 3 dappertjes op de bank bij beide
Omgekeerd toch ook?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
Je schaamt je als zoon toch kapot als je je moeder zo op TV ziet zeg( Grace)
onder zijn trui, hij had zwart hempie aan en heeft die trui gekregen geloof ik trok hem erover aan en denk pin vergetenquote:
Hmmz volgens mij ook niet op zijn hemdje..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
onder zijn trui, hij had zwart hempie aan en heeft die trui gekregen geloof ik trok hem erover aan en denk pin vergeten
heb hem op zijn hempje zien zitten hoor vanmorgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Hmmz volgens mij ook niet op zijn hemdje..
Hij eet weer als eerst als een bootwerker, niet even wachten op de rest
Inderdaad. Ben dat ophemelgedrag, gezaag, geklaag en gezeur van die meid echt meer dan moe.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vind ik ook, allemaal julio stemmen dan kan de prinses zaterdag naar haar kleertjes thuis
en je krijgt der iedere keer ongevraagd in beeld ook zoals nu ik zat op de andere kantquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:20 schreef Patje_360 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben dat ophemelgedrag, gezaag, geklaag en gezeur van die meid echt meer dan moe.
Ze heeft naar mijn idee echt totaal NIETS positiefs bij te brengen en is altijd alleen maar bezig om zichzelf op te hemelen.
de kristof is versch x buitengegaan en binnen , volgt de regel van LB niet hahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:17 schreef Hendrik83 het volgende:
Little Brother verzint een nieuwe huisregel tot het avondeten.
https://streamable.com/ugrv48
* John de Mol vindt dit een leuk ideequote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt BB The Musical dit jaar ... op beide streams gezang.
nou ze snijden het echt zelf hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:33 schreef Verida het volgende:
Wie snijdt daar eigenlijk het brood. Ze hebben altijd heel keurige, dun gesneden, sneetjes van dat brood.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand daadwerkelijk dat brood zien snijden. Ik heb ook een tijd zelf mijn brood gebakken, maar het snijden, vooral als het net gebakken was, was best moeilijk.
Stream 2 voor de Videoland kijkers heeft nog Grace... SL op 1 is wel weer volkomen willekeurig.quote:
Salar was een verhaal aan het vertellen over iemand die iets verkeerds gedaan had en toen SLquote:
Grace wil volgens mij een polulaire moeder zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:06 schreef Silves het volgende:
hi ff kijken..Grace scheld haar zoon uit als eikel en nog meerdere vloekwoorden, Grace die de bijbel wil, Grace die bid om te winnen, haar zogenaamde geloof in het spel brengen..haar moeder in de steek laat..ja jezus motherfucker..ordinaire straatmeid..
ja ik hoor het, al de vrienden van zoon komen naar haar om te chillen..ben maar van stream veranderd, daar zeggen ze dat die Grace aan een stuk door praat...boring alweer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:11 schreef just me het volgende:
[..]
Grace wil volgens mij een polulaire moeder zijn
Dan zullen ze even in "paniek" zijn en dan gaan ze gewoon door denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:17 schreef Silves het volgende:
Tobi die klaar komt van zijn shirt uit Bali....mss wordt het toch tijd dat ze komen te weten over de bijna nucleaire oorlog, dat ze alle ff met beide voeten op de grond komen..
Spelling fout!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vliegtuigje boven BB huis: Queen Nawel, we got you Back
Ha dat was het gegil waar in in binnen vielquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vliegtuigje boven BB huis: Queen Nawel, we got you Back
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vliegtuigje boven BB huis: Queen Nawel, we got your Back
alsof ze dat nodig heeftquote:
Het is mooi weer, vakantie, wat gaan we doen, dagje BB huisquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staan mensen buiten de poort te gillen
https://streamable.com/lfyfe5quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is niet mijn bedoeling. De betekenis is dan wel heel anders en daar gaat het mij om. Dat mensen iets verkeerd spellen is begrijpelijk maar als de inhoud dan totaal verschillend is mag toch worden rechtgezet zonder op de vrouw/man te spelen. Toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bewezen: ‘Taalverbeteraars zijn onprettige mensen’
zal wat gekost hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:33 schreef Jockari het volgende:
Is inderdaad aan 't cirkelen boven BB-huis
[ afbeelding ]
Nouja ze was een beetje sip deze week.quote:
Money makes the world go roundquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:35 schreef JDB94 het volgende:
Zo wordt Mevrouw weer gestimuleerd in haar entitlement jammer genoeg
Nawel fans hebben ook ¤5000 bespaard met de veiling vorige week.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh die valse accountsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nawel fans hebben ook ¤5000 bespaard met de veiling vorige week.
Hoe gaan ze dit uitleggen aan de bewoners? Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:37 schreef Jockari het volgende:
Zal wel paniek geweest zijn bij de Regie !
Ik denk dat je ongelijk gaat krijgenquote:
Salar fans nog meer maar die nemen de moeite niet voor hem blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nawel fans hebben ook ¤5000 bespaard met de veiling vorige week.
Wat moeten ze uitleggen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dit uitleggen aan de bewoners? Ik ben benieuwd.
Die hebben heus wel vaker een vliegtuig gezien hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dit uitleggen aan de bewoners? Ik ben benieuwd.
maak je niet druk, wij kunnen toch geen invloed uitoefenen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef Silves het volgende:
daar gaan we weer waarom? hoeveel complimenten wil ze nu krijgen...en weer 90% tv tijd van de diva.
Voor hem kunnen ze beter een boodschap op de spiegel of een bus haarlak zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Salar fans nog meer maar die nemen de moeite niet voor hem blijkbaar.
Gewoon geen uitzendingen volgen..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef just me het volgende:
[..]
maak je niet druk, wij kunnen toch geen invloed uitoefenen!
Beste remedie is gewoon de pc uitzetten
Dat was... een grapquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat er ook WW3 opstond.
Of gewoon direct de bom droppen op BB-huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:42 schreef Fikkert2 het volgende:
Doe nog zo'n vliegtuigje met de tekst 'ow ja, en er is oorlog'
Oh dat heb ik dan weer gemist, straks even terugkijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Was een grap van iemand. Maar Nawel zou WW3 toch niet gesnapt hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Die zijn verstandiger en geven niet zoveel (onnodig) geld uit voor een bewoner in het BB huis. Denk dat de mensen in deze tijd hun geld wel beter kunnen besteden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias en Kristof vast wel, en dan, dan zitten ze met vragen waar ze geen antwoord op krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was een grap van iemand. Maar Nawel zou WW3 toch niet gesnapt hebben.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn verstandiger en geven niet zoveel (onnodig) geld uit voor een bewoner in het BB huis. Denk dat de mensen in deze tijd hun geld wel beter kunnen besteden.
Giro 555..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn verstandiger en geven niet zoveel (onnodig) geld uit voor een bewoner in het BB huis. Denk dat de mensen in deze tijd hun geld wel beter kunnen besteden.
Daar geef ik het ook niet aan. In Haīti wachten ze nog op huizen, terwijl er geld genoeg is opgehaald. Beter kleding, medicijnen etc. doneren aan mensen die richting Polen gaan.quote:
En waar staan die bedragen?, heb ik gemist namelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Vervoer is het probleem..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar geef ik het ook niet aan. In Haīti wachten ze nog op huizen, terwijl er geld genoeg is opgehaald. Beter kleding, medicijnen etc. doneren aan mensen die richting Polen gaan.
Nergens. Daarom is het ook onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En waar staan die bedragen?, heb ik gemist namelijk
Wat een super actie!!quote:
Bij ons in de regio rijden er regelmatig bussen met van alles die kant op. Overal zijn er inzamelpunten.quote:
Nou jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
waarschijnlijk gesponsord door drugsgeld
of al die suikerooms van mevr de pijper..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
waarschijnlijk gesponsord door drugsgeld
Dat is wel gaaf, ik heb ze hier waar ik woon nog niet kunnen ontdekken. Ik kan geloof ik inleveren bij een kringloopwinkel maar geen idee wat er nodig isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij ons in de regio rijden er regelmatig bussen met van alles die kant op. Overal zijn er inzamelpunten.
je bent wel bezig met je uitsprakenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:51 schreef Silves het volgende:
[..]
of al die suikerooms van mevr de pijper..
En wat is ze dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:53 schreef Thorelf het volgende:
de zogenaamde fans kijken niet hoe nawel is en wie zij is......het gaat erom wat zij is!
moslima?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:53 schreef Thorelf het volgende:
de zogenaamde fans kijken niet hoe nawel is en wie zij is......het gaat erom wat zij is!
Zo wat? is het niet de diva, die deze uitspraken keer op keer maakt? een pijper en ook zei ze ooit ze beft deze..over haar medebewoners..quote:
Hier te horen gekregen dat er voldoende kleding is voorlopig, maar nu behoefte aan medicijnen en verzorgingsproductenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, ik heb ze hier waar ik woon nog niet kunnen ontdekken. Ik kan geloof ik inleveren bij een kringloopwinkel maar geen idee wat er nodig is
nog erger, Grace is ervan overtuigd dat God haar naar BB heeft gestuurd, gezegd dat ze moest gaan. En dat God dan ook ervoor zou zorgen dat er niets met haar moeder zou gebeuren in die drie maanden dat ze in BB zou kunnen zitten,quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:06 schreef Silves het volgende:
hi ff kijken..Grace scheld haar zoon uit als eikel en nog meerdere vloekwoorden, Grace die de bijbel wil, Grace die bid om te winnen, haar zogenaamde geloof in het spel brengen..haar moeder in de steek laat..ja jezus motherfucker..ordinaire straatmeid..
Ik volg haar advies nu..ze zegt nu gaan julio zijn fans nog harder stemmen ..oke 2 stemmen voor Julio dan maar..ook al doe ik niet aan fan zijn voor een stel onbekende narcisten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Het komt mevrouw Nawel allemaal wel weer aanwaaien hč. Lieve help, aandachtsjunk....
Als die idioten van Regie niet snel een gamechanger verzinnen loopt LuieLieverdje met haar TikTokkies regelrecht naar de EindPot .. die sukkels om haar heen hebben maar niet door dat Nawee nomineren totaal geen effect heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Het komt mevrouw Nawel allemaal wel weer aanwaaien hč. Lieve help, aandachtsjunk....
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:00 schreef Verida het volgende:
[..]
nog erger, Grace is ervan overtuigd dat God haar naar BB heeft gestuurd, gezegd dat ze moest gaan. En dat God dan ook ervoor zou zorgen dat er niets met haar moeder zou gebeuren in die drie maanden dat ze in BB zou kunnen zitten,
Daar maak ik me gewoon elke keer weer kwaad over.
het is wat mosterd na de maaltijd, spuit 11 enzo, maar ik had eerst gereageerd en toen pas bijgelezen
Die kosten vallen idd meequote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Kosten van zo'n reclamesleep vallen best wel mee eigenlijk:
https://vandebunteaviation.nl/luchtreclame/
Vliegtuigje is hier nog te volgen:
https://www.flightradar24.com/multiview/2b050f93
Bedoel je dat we met zijn allen moeten gaan lappen als Salar in de finale komt?quote:
maar als hij in de finale komt wil ik er nog wel over nadenkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:06 schreef tiki het volgende:
[..]
Bedoel je dat we met zijn allen moeten gaan lappen als Salar in de finale komt?
Nou, dat gaat mij ook wel erg ver hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
zolang ik niet mee hoef te lappen vind ik het best
Ik herinner me wel zo'n plan, en wie het bedacht heeft, kon bijna alles zelf betalen, omdat de beloofde bijdragen niet werden nagekomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
zolang ik niet mee hoef te lappen vind ik het best
100% mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:08 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou, dat gaat mij ook wel erg ver hoor.
Ook niet echt goed voor het milieu en in deze tijden een belediging naar Oekraīne, maar anders had ik er voor alleen Salar het er bijna wel voor over.
Een zweefvliegtuig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:08 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou, dat gaat mij ook wel erg ver hoor.
Ook niet echt goed voor het milieu en in deze tijden een belediging naar Oekraīne, maar anders had ik er voor alleen Salar het er wel voor over.
zoiets als zeggen naar een meet te komen en dan toch niet komen, zo herkenbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik herinner me wel zo'n plan, en wie het bedacht heeft, kon bijna alles zelf betalen, omdat de beloofde bijdragen niet werden nagekomen.
O, dat is wel heel lullig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik herinner me wel zo'n plan, en wie het bedacht heeft, kon bijna alles zelf betalen, omdat de beloofde bijdragen niet werden nagekomen.
laat ze lekker zelf vouwen van wc papierquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ze willen nu allemaal een vliegtuigje?
zoals elke week hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze was een beetje sip deze week.
Vriendquote:
het was vorig jaar ook dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:46 schreef Silves het volgende:
Zoals Salar zegt, dit kunnen ze niet uitzenden, dan gaat zometeen iedereen rare dingen doen.
Grote vriend.quote:
vooral dat positieve, dat gekwijl om bb te bedanken voor elke ervaring enz., dat hangt me zo ver de strot uit,quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
Jahhgenieterfanhoeheerlijkisdat zeiklul Hoelieooww is morgen gelukkig opgerot
Ik zal daar nooit een cent voor uitgeven eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:06 schreef tiki het volgende:
[..]
Bedoel je dat we met zijn allen moeten gaan lappen als Salar in de finale komt?
zit weer een keutel vast, wellicht dat nouchine hem kan toucherenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
waar zit Tobias echt mee?
er is weer wat gebeurd achter de Sl volgens mijn
Het bommetje gaat steeds harder tikken...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
waar zit Tobias echt mee?
er is weer wat gebeurd achter de Sl volgens mijn
Gelukkigquote:
Haha daar is to dus woest overquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:28 schreef Batacuda het volgende:
Tijdens de streamlock is er geschreeuwd:
Grace we always got ur back girl
Blijf wie je bent
Maar alsjeblieft laat tobias los geef hem geen aandacht meer you deserve better
Hij praat over je met kristof
Je bent veel leuker met de meiden
We love you Gracie
Jezus show grace tha way
Latiffff
Ze hebben alles gehoord.
Maar er was een SL, dus hoe weet jij dit dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:28 schreef Batacuda het volgende:
Blijf wie je bent
We love you Gracie
Jezus show grace tha way
Latiffff
Ze hebben alles gehoord.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:29 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig
Nog 1,5 dag de tijd om gifjes te maken van een neus wrijvende Julio
is dit echt of niet want ik heb niets gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:28 schreef Batacuda het volgende:
Blijf wie je bent
We love you Gracie
Jezus show grace tha way
Latiffff
Ze hebben alles gehoord.
Is echt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is dit echt of niet want ik heb niets gehoord
dat kan iedereen wel zeggen, geen filmpje dat ze dicht bij het huis staan te schreeuwen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Is echt.
Linkje naar tweet:
https://twitter.com/jalleeesa/status/1499751298161385475
Word eens tijd dat die Tobias genomineerd word die gladde aal.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is in ieder geval geroepen dat Tobias met de gevoelens van Grace speelt.
Maatje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Word eens tijd dat die Tobias genomineerd word die gladde aal.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
en lieffiequote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
alle kaarten even doorlezen want morgen gaat hij naar huisquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja, Hoelieooww ook HuiliiHuilii... natuurlijk op zijn 1 na laatste dag
Wat een drama.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle kaarten even doorlezen want morgen gaat hij naar huis![]()
![]()
Gewoon aanstellen. Kijk ik ben zielig blablabla. Laat hem lekker thuis jankenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
waarom ga je op je laatste dag (waarschijnlijk)
al die kaarten weer doorlezen en zitten huilen
wat een drama
Ah hij las gewoon kaarten die ze hebben gekregen op Valentijnsdag en nu is die beetje verdrietig?quote:
Nawel aandacht door haar vliegtuigje, Julio nu ook. Wel gelijke strijd natuurlijk richting morgenavond.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah hij las gewoon kaarten die ze hebben gekregen op Valentijnsdag en nu is die beetje verdrietig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |