SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegguhhhhh
jij gaat gewoon volhouden hoor!!![]()
![]()
Nee zo werkt dat niet. Hij neemt alles over en achteraf denk je van "heh watquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze liet zich compleet overlopen... ze deed ook geen enkele moeite. Sla met je vuist op tafel en zeg "Ho! Ik ben er ook nog!"
In de woonkamerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio geeft even een cursus marshmallow bakken
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe ga nog even in een meeting
Tot later
Lieve cossers
terwijl De diva in het datacenter gestemd heeft op kris, en het vreemd vind dat er ook iemand op haar kan stemmen, dit heeft ze Kris nooit vergeven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1
wat een sneaky lachjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Hendrik83 het volgende:
Nawel stelt Tobias wat vragen voor na BB. Vriendin en trouwen.
Reactie Grace:
[ afbeelding ]
hoe sneller hoe beterquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef JDB94 het volgende:
Grace en Tobias brandt ook langzaam op voor m'n gevoel
Ze moesten op iemand stemmen. Er was geen haat daar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
terwijl De diva in het datacenter gestemd heeft op kris, en het vreemd vind dat er ook iemand op haar kan stemmen, dit heeft ze Kris nooit vergeven.
Daarom is het juist goed dat hij erbij is, als hij er niet is gaat er van alles fout of te traag, zoals bij die stemafspraken die de dames en julio deden de laatste stemronde. Wel top streams, dat dan weer wel..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Hij neemt alles over en achteraf denk je van "heh wat"
Er is geen tijd om even rustig na te denken.
Je moet ook niet rustig denken. Vuistslag en nu naar mij luisteren. Normaal weet ze ook iedereen aan haar lippen te krijgen qua aandacht. Als ze dit niet wou had ze dat direct en duidelijk moeten zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Hij neemt alles over en achteraf denk je van "heh wat"
Er is geen tijd om even rustig na te denken.
Klopt, maar het waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef Thorelf het volgende:
die haat had ze ook bij vera! ook zonder echte reden volgens mij
je vergeet nu echt de tijd van Amy en Evelynequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moesten op iemand stemmen. Er was geen haat daar.
Schijnbaar zijn Nawel fans op jacht op Kristof, dat kan (weet ik verder niet). Maar ik heb Nawel niet veel lelijks over Kristof horen zeggen. Dat is pas deze week begonnen dat ze het ook uitspreekt...dat ze geen beste maatjes waren hiervoor is iets anders.
Maar misschien zie ik het verkeerd. Ik heb gewoon weinig "haat" van Nawel naar Kristof gezien en jullie zien dat dus vanaf dag 1 al.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Daarom is het juist goed dat hij erbij is, als hij er niet is gaat er van alles fout of te traag, zoals bij die stemafspraken die de dames en julio deden de laatste stemronde. Wel top streams, dat dan weer wel..
En als ze het allemaal zo goed weet moet ze haar bek open trekken... ze weet het toch allemaal zo goed. Geen tijd voor
Nee de challenge was voorbij voordat ze doorhad wat er gebeurd was. Ze heeft geen tijd gekregen om na te denken. In het begin twijfelde ze en daarna nam Kristof het over.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je moet ook niet rustig denken. Vuistslag en nu naar mij luisteren. Normaal weet ze ook iedereen aan haar lippen te krijgen qua aandacht. Als ze dit niet wou had ze dat direct en duidelijk moeten zeggen.
.ze heeft zich laten overrulen..
nooit gekeken naar de roddel in de groene kamer? alleen maar haat naar Kris en Vera en Dimiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn Nawel fans op jacht op Kristof, dat kan (weet ik verder niet). Maar ik heb Nawel niet veel lelijks over Kristof horen zeggen. Dat is pas deze week begonnen dat ze het ook uitspreekt...dat ze geen beste maatjes waren hiervoor is iets anders.
Maar misschien zie ik het verkeerd. Ik heb gewoon weinig "haat" van Nawel naar Kristof gezien en jullie zien dat dus vanaf dag 1 al.
Dat is gewoon beetje meepraten. Haat is gericht op zoek.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet nu echt de tijd van Amy en Evelyne
daar werden vieze dingen gezegd
ze roept dit echt al veel langer
Ik ben nog steeds aan het lerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Nee de challenge was voorbij voordat ze doorhad wat er gebeurd was. Ze heeft geen tijd gekregen om na te denken. In het begin twijfelde ze en daarna nam Kristof het over.
Niet iedereen heeft het in zich om dan met een vuist op tafel te slaan (veel mensen niet) maar jullie gelukkig wel.
Oude koeien,quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vergeet nu echt de tijd van Amy en Evelyne
daar werden vieze dingen gezegd
ze roept dit echt al veel langer
Nah, die challenge heeft heel lang geduurd, de SL was lang iigquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Nee de challenge was voorbij voordat ze doorhad wat er gebeurd was. Ze heeft geen tijd gekregen om na te denken. In het begin twijfelde ze en daarna nam Kristof het over.
Niet iedereen heeft het in zich om dan met een vuist op tafel te slaan (veel mensen niet) maar jullie gelukkig wel.
Ja en dat ookquote:
Als er 1 is die weet hoe ze de regie in handen moet krijgen én houden is dat Nawel welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
zij heeft met de vuist slaan zeker in zich...,maar voor dat het kwartje valt bij haar is de tijd omquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
best wel eventjes geleden dat je hier was!quote:
in de uitzending was ook te zien dat Toob boos stond af te wassen en Grees stond heel onderdanig haast te smeken of zij dan mocht afwassen, echt naar om te zien hoe ze deed en naar om te zien hoe Tobi gewoon heel boos door bleef afwassen, bah vond ik een nare scenequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:41 schreef Silves het volgende:
Grace is beledigt net door Tobi, zit erbij als een onderdanig wezen, hij zit er alsof hij gaat ontploffen..al een hele tijd de camera op Tobi..hebben ze maar besloten om geen stelletje te zijn? omdat dit toch niet werkt..
![]()
Nawel kreeg geen adoratie van Vera.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef Thorelf het volgende:
die haat had ze ook bij vera! ook zonder echte reden volgens mij
Nawel is best onzeker. Ze vraagt continue bevestiging aan iedereen dus nee, Nawel is niet degene die met de vuist op tafel slaat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als er 1 is die weet hoe ze de regie in handen moet krijgen én houden is dat Nawel welen eerlijk is eerlijk, als ze de 2e keer niet genomineerd zou zijn was ze natuurlijk hartstikke blij geweest met deze keuze. Maar het heeft niet gewerkt zoals ze hadden bekokstoofd dus is het nu de schuld van Kristof
Dit keer niet, zie haar nog zo tegenover Kristof staan en zeggen weet precies waar ik dit aan te danken heb .....quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel is best onzeker. Ze vraagt continue bevestiging aan iedereen dus nee, Nawel is niet degene die met de vuist op tafel slaat.
Ook heeft ze nergens gezegd dat haar nominatie de schuld van Kristof is.
Best wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
best wel eventjes geleden dat je hier was!
waar wil je het over hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:48 schreef engine het volgende:
Kunnen we het nu weer over Tobias hebben
Wat is daar mis mee? Ze stapt op mensen af inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit keer niet, zie haar nog zo tegenover Kristof staan en zeggen weet precies waar ik dit aan te danken heb .....
volg je BB nog wel en/of lurk je hier gewoon meequote:
Hij is vervelendquote:
dan zijn we snel uitgepraat want ik ben het met je eensquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit keer niet, zie haar nog zo tegenover Kristof staan en zeggen weet precies waar ik dit aan te danken heb .....
Is niks mis mee, maar een antwoord op je laatste zin. Dat ze nog nooit Kristof de schuld gaf van haar nominatie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze stapt op mensen af inderdaad.
Dat ze onzeker is ziet iedereen wel, ze heeft alleen meerdere keren gezegd dat ze tegen kristof in zou gaan als hij bazig doet tijdens een opdracht, is er alleen nooit van gekomen. Wie stoer doet moet stoer blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel is best onzeker. Ze vraagt continue bevestiging aan iedereen dus nee, Nawel is niet degene die met de vuist op tafel slaat.
Ook heeft ze nergens gezegd dat haar nominatie de schuld van Kristof is.
dat blijft denk ik zo, ook als ze weten wat er speeltquote:
Heel soms zet ik de streams ff aan , ff kijken hoe het ervoor staat, en hoe Nawel ervoor staat, en viel ik mooi in het begin van dit topicquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
volg je BB nog wel en/of lurk je hier gewoon mee
dat zou ik echt triest vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
dat blijft denk ik zo, ook als ze weten wat er speelt
Dat valt ook tegen, bij peter jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
dergelijke mensen moet je nooit meer een podium gevenquote:
zo denk jij erover, zo denk ik erover, maar er zijn genoeg mensen die hem blijven adorerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dergelijke mensen moet je nooit meer een podium geven
brrrrquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
zo denk jij erover, zo denk ik erover, maar er zijn genoeg mensen die hem blijven adoreren
fan van blijven, nog ergerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
je moet er toch niet aan denken dat mensen hier fan van zijn
Tja, zolang er idioten zijn die hem boeken kan je die fans niets kwalijk nemen, alleen dat ze niet weten wat muziek isquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
je moet er toch niet aan denken dat mensen hier fan van zijn
gelukkig hebben ze Nous die kan helpenquote:
ze hebben zelf ook hersenenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, zolang er idioten zijn die hem boeken kan je die fans niets kwalijk nemen, alleen dat ze niet wat muziek is
Zuster nouche 👻quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze Nous die kan helpen
nee hij had ook bloed in zijn oog vanmorgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Silves het volgende:
[..]
een wegescheet aan zij oog...of in het nederlands een oogstrontje..
een gesprongen adertje in het oog..maar hij is er cool mee, en gaat gelukkig niet in bed liggen de hele dag..quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij had ook bloed in zijn oog vanmorgen
Tja, fake news zeggen ze dan, of misschien is dat wel heel normaal tegenwoordig voor sommige typesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben zelf ook hersenen
je wilt toch geen fan zijn van iemand die zijn vriendin in elkaar mept
nouch had toch van de week ook al zijn oog gespoeld? Toen had hij toch ook al last van zijn oog?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij had ook bloed in zijn oog vanmorgen
zelfde iq allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, fake news zeggen ze dan, of misschien is dat wel heel normaal tegenwoordig voor sommige types
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
nouch had toch van de week ook al zijn oog gespoeld? Toen had hij toch ook al last van zijn oog?
En dan volgt het kikikikikik monoloog... dat is een beetje het probleem.. de zon draait om nawel heen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
hoeveel zit er in de pot, en hoeveel kaas is er nog...
hij zit er een beetje verloren bijquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...
zometeen zit er weinig in de pot en ik heb grace een busje belooftquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
hoeveel zit er in de pot, en hoeveel kaas is er nog...
ja omdat hij dan kan rijden want Grace heeft geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zometeen zit er weinig in de pot en ik heb grace een busje belooft
waar is de camera, die hij heeft ontdekt in het datacenter..hij wis precies alle camera,s te ontdekken waar het meest gefilmd werd..en zit al tig tijd op die ene plek...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...
Goed idee, doe ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, lees het morgen wel of er nog iets bijzonders is gebeurd.
Welterusten Cossers
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, lees het morgen wel of er nog iets bijzonders is gebeurd.
Welterusten Cossers
over time it became a common phrase to say “sleep tight, don't let the bed bugs bite...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
Welterusten Cossers
de tijd van de protestsongs e.d.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Silves het volgende:
weer over die foute figuren...rapper hier en daar...laten we eens praten over de stones en pinkfloyd en de goeie ouwe tijd..laten ze eens weten dat er een Putin bestaat en er een antoombom richting ons kan worden afgeschoten..
De scheuren worden steeds groterquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Angelique61 het volgende:
Weer een sneer van Tobias naar Grace
dan zou bb er niet allemaal leeftijdsgenoten erin moeten doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Silves het volgende:
weer over die foute figuren...rapper hier en daar...laten we eens praten over de stones en pinkfloyd en de goeie ouwe tijd..laten ze eens weten dat er een Putin bestaat en er een antoombom richting ons kan worden afgeschoten..
peacequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
de tijd van de protestsongs e.d.
[ afbeelding ]
Is dat hippie just me?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
de tijd van de protestsongs e.d.
[ afbeelding ]
ik denk dat alleen Kristof een mening zou hebben als hij zou weten wat er aan de hand isquote:
uh... ik zou wel gewild hebben maar ik mocht dat niet van mijn ouders.quote:
Puttenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat sommige niet eens weten wie Putten is of hoe een atoombom werkt
tobi ook welquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat alleen Kristof een mening zou hebben als hij zou weten wat er aan de hand is
dit zijn alle big ego,s , narcisten ..geven geen ene shit om de wereld, alleen insta en zichzelf.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dan zou bb er niet allemaal leeftijdsgenoten erin moeten doen
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
uh... ik zou wel gewild hebben maar ik mocht dat niet van mijn ouders.
sommigen??? ik weet niet wie putten is, en ook niet hoe een atoombom werktquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
hoe schrijft je hoer in belgie ? putain?..hmmm dan weet ik zeker dat nawel dit wel weet..putin of putain een pot nat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
klop,t helaas een groot deel van de jongeren zijn zoquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:23 schreef Silves het volgende:
[..]
dit zijn alle big ego,s , narcisten ..geven geen ene shit om de wereld, alleen insta en zichzelf.
Sommigen en Putinquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
sommigen??? ik weet niet wie putten is, en ook niet hoe een atoombom werkt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Zegt wie?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Verjaardag Nawel was voor de kijker het dieptepunt
Volgende week is Tobias jarig, zal hij stralen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Verjaardag Nawel was voor de kijker het dieptepunt
Kwartiertje. Daarna weer zeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Volgende week is Tobias jarig, zal hij stralen?
en al die botjes worden steeds goedkoper, vooral in het soc media gebeuren..quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:29 schreef MMXMMX het volgende:
Net ff voor Nawel gestemd.
Ze begrijpen tog wel dat iedereen die op de bank komt met Nawel er dus ook uit gaat ?
Ze blijven wel heel hardnekkig Nawel op de bank plaatsen.
oh oke...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik, de bewoners vonden het een hoogtepunt
als er botjes zijn dan zijn die alleen bij de Nawel volgers toch ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:31 schreef Silves het volgende:
[..]
en al die botjes worden steeds goedkoper, vooral in het soc media gebeuren..
Correct.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
als er botjes zijn dan zijn die alleen bij de Nawel volgers toch ?
denk ook bij salar...ja die arabische mensen houden van botjes...slechte verliezers, altijd op oorlogspad, echte krijgers als het om hun ego gaat..( heb het over de volgers)quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
als er botjes zijn dan zijn die alleen bij de Nawel volgers toch ?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:40 schreef Silves het volgende:
Stel je voor...Nawel en Tobi een stel in bb..saampjes in de spiegel de liefde bedrijven..een kwartetje met hun 2e..
Denk dat Tobi wel wil maar Nawel is net een non heeft ze eerder gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:40 schreef Silves het volgende:
Stel je voor...Nawel en Tobi een stel in bb..saampjes in de spiegel de liefde bedrijven..een kwartetje met hun 2e..
Ja daar zijn ze geen fanquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:46 schreef Thorelf het volgende:
zat net even op fb bij bb te kijken oei wat wordt daar negatief over kris gesproken
heb het meer over zich zelf de hele dag in de spiegel zien kijken..alleen naar ikke, zo ze bijelkaar horen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat Tobi wel wil maar Nawel is net een non heeft ze eerder gezegd
ze roddelen ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Kristof en Tobias een gesprek. Ik luister niet echt maar ze praten en niemand schreeuwt of zingt
Nu wel over Gracequote:
Queen Nawelquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:04 schreef sarah8106 het volgende:
ik heb 3x nawel gestemd na 6 keer koffer inpakken heeft ze bij mij de krediets verdiend GO NAWEL!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg een beetje het idee dat je geen fan bentquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Man man die hysterische heksenlach![]()
![]()
heeeeeel klein beetje mensenkennis heb je nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat je geen fan bent
Kijk dan die rare oogstand,,,Corkyquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
van wie heeft ze die trui geleend![]()
eten ze erst nu?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
van wie heeft ze die trui geleend![]()
Wat voor grap was dit?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Tobi merkt dat zijn grapje niet goed is gevallen bij Grace, ze is al die tijd stil geweest en nu hij in de slaapkamer is, wordt ze wel ineens druk en aanwezig weer
Ze heeft hem aan tafel geen seconde aangekeken en hij ging weg en hoort haar alleen maar lachen gieren brullen
Hij neemt nu even afstand
herkouwen? zij kouwt lang bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, zit te herkouwen die domme koe.
Ging over het feit dat ze al de hele avond aan het woord was, ga filmpje straks monteren ....quote:
Ze eet weinig en kauwt daarna nog een keer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
herkouwen? zij kouwt lang bedoel je?
Deze hoorde ik gisterochtend.quote:
Jammer, ik las al een paar keren over een grap.quote:
we hebben @DGK_Tegengasquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Deze hoorde ik gisterochtend.
Nouchine: Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Salar: Dat zeurende joch?
[..]
Jammer, ik las al een paar keren over een grap.
Kattenquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:38 schreef mangalie het volgende:
Grace heeft kattenpluspunten Julio ook kattenlover
zzzzz grrrzzzzgrrrrrzzzzzoooozuuuugrrrrr ggggrrrrr lekker schoonquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan die zender in die tandenborstel ff worden uitgeschakeld!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
zzzzz grrrzzzzgrrrrrzzzzzoooozuuuugrrrrr ggggrrrrr lekker schoon
heb je ook zijn geklaag tegen Kristof later in bed over Grace ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was maar een grapje hoor, sukkel ....![]()
Tobias geeft Grace een sneer - 3 maart 2022. https://streamable.com/puqzp0
Ga zo even zoeken, ik denk het wel, opnames liepen 24/7 door vandaag zonder uitval.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:51 schreef Flow3r het volgende:
heb je ook zijn geklaag tegen Kristof later in bed over Grace ?
iets over 11 uur
zie nie leuk grapje niequote:Op donderdag 3 maart 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het was maar een grapje hoor, sukkel ....![]()
Tobias geeft Grace een sneer - 3 maart 2022. https://streamable.com/puqzp0
Elk geintje heeft een seintjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:02 schreef Yolk het volgende:
Zei Tobias niet een keer in het huis: in iedere grap zit een kern van waarheid? Flinke kern, in dit geval.
een nare opmerking van Tobiquote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe is dat bedoelt dat grace en sneer gekregt
heeft?
ik kijk later, nu even genieten van jankende Gracequote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, vanochtend rond negen uur ....![]()
![]()
![]()
De nieuwe nominaties zijn bekend - 3 maart 2022. https://streamable.com/gkik1y
Zo nep dat janken van haarquote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik kijk later, nu even genieten van jankende Grace
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een nare opmerking van Tobi
Hij zei dat ze de hele tijd aan het praten was, al vanaf 7 uur, kon ze niet waarderen
En zo meteen gaat het over de crematie van haar tamme bedwantsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:10 schreef Flow3r het volgende:
Ohh ze was stil omdat ze aan haar broer moest denken
ja hoor
quote:
hahahahahahah..........quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:18 schreef C.A.I het volgende:
Tuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuuuu tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
zet je die ook in het filmpjes topic aub, hen nu geen tijd om te kijken weeeeeeeee@@@quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ook wel aardig, eerste moment na de nominaties vanmorgen .......![]()
Kristof bedankt Salar - 3 maart 2022. https://streamable.com/wj3sjt
Sorry, ik bedank .....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:17 schreef odie22 het volgende:
misschien heeft DGK een filmpje van grace die de hele dag lult
ja nu verder borduren op haar zieke moeder en broer die niet naar huis kan etc, dat brengt echt verdriet naar boven ,maar het draait stiekem natuurlijk om Tobiquote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:19 schreef Angelique61 het volgende:
Wil ze nu dat we medelijden krijgen.........
Precies dat Angeliquequote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:19 schreef Angelique61 het volgende:
Wil ze nu dat we medelijden krijgen.........
Ik had ook al nieuwe batterijtjes gepakt maar hielp geen fuck, morgen maar ff terugquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had ook al nieuwe batterijtjes gepakt maar hielp geen fuck, morgen maar ff terug
naar BeterHoren ff m'n oortjes laten nakijken
Normaal krijsen ze heel amsterdam doof en nu onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had ook al nieuwe batterijtjes gepakt maar hielp geen fuck, morgen maar ff terug
naar BeterHoren ff m'n oortjes laten nakijken
Download een volumeboosterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat, ikke, ikke ,ikkequote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:25 schreef Thorelf het volgende:
Wat een aansteller en een hebzucht, waarom is ze niet bij haar moeder als ze het zo erg vindt
Dank je wel, vandaag meeste gemist en dankzij jou dit kunnen zien. Top!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, vanochtend rond negen uur ....![]()
![]()
![]()
De nieuwe nominaties zijn bekend - 3 maart 2022. https://streamable.com/gkik1y
Lekker geframed. Alleen de reactie laten zien en niet de aanleiding.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:07 schreef Kinga het volgende:
Wat was Tobi weer lekker passief agressief in de uitzending , over dat afwassenDoe even normaal gast.
Al een tijdje aan de gang. Mede door amy leroy en evelien gevoed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dan verzin maar een andere reden om op Nawel te stemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 05:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 maart 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Queen Nawel
![]()
![]()
Nou, ze had er al uit gemoeten. En dit vind ik geen goede reden om op Nawel te stemmen? 👎🏻
Ik vermoed dat ze voor 12 uur weer buiten in het zonnetje gaan zitten, en weer veelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Nou wat voor spannends gaat er vandaag gebeuren.
Morguh Dotquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Nou wat voor spannends gaat er vandaag gebeuren.
Gm Fritsie,het is een drama deze BB ,nooit eerder zo snel afgehaakt ,lees alleen de sv's nogquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze voor 12 uur weer buiten in het zonnetje gaan zitten, en weer veel
gekonkel en fluisteren.![]()
Goedemorgen Cos
Ja echt hequote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:43 schreef juul. het volgende:
Wat hebben Grace en Tobias hun eigen glazen ingegooid, de nummer 1 en 2
Denk bij Gracequote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
Nouche weg en haar dekbed ook.
Bij Nawel in bed. Of bij Grace?
Of op de bank?
Morguh Enginequote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Morguh Dot
Julio en nawel gaan hun koffer inpakken
JA ontbijten, sporten, een spel, lunchen, hangen en zonnen dat is zo beetje het leven van de BB bewoners momenteelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze voor 12 uur weer buiten in het zonnetje gaan zitten, en weer veel
gekonkel en fluisteren.![]()
Goedemorgen Cos
Yep, bij Grace zag ik net.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk bij Grace
Als ik de posts hierboven lees
queen deathquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Even aangepast aan de actualiteit.
[ afbeelding ]
harder dan ooit!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben toch hun zin gekregen qua verandering van fruit.
Ik zie nu mandarijn en banaan bij de kiwi en appel.
Ach, na zaterdag hoeft-ie 'm sowieso niet meer uit te pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
"ik moet doen of ik mijn koffer inpak", zegt Julio
Gister al helemaal niets gezien, van 15:00 tot 20:45 met mijn antieke buurvrouw van 94 op de SEHquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gm Fritsie,het is een drama deze BB ,nooit eerder zo snel afgehaakt ,lees alleen de sv's nog
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine
ALs ik Nawel was deed ik er maar 1 ding in scheelt weer uitpakken
Hij kan het natuurlijk ook zo over de schutting gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
"ik moet doen of ik mijn koffer inpak", zegt Julio
Dat denk ik ook niet, Nawel overleefd iedere ronde.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, na zaterdag hoeft-ie 'm sowieso niet meer uit te pakken.
Oh wat sneu !!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister al helemaal niets gezien, van 15:00 tot 20:45 met mijn antieke buurvrouw van 94 op de SEH
gezeten, ze was gevallen....... allebei d'r polsen gebroken
oeh bah, wat lief van jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister al helemaal niets gezien, van 15:00 tot 20:45 met mijn antieke buurvrouw van 94 op de SEH
Daarom vond ik die cartoon ook zo treffend.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, Nawel overleefd iedere ronde.
Och wat sneu voor je buurvrouw en wat lief van jou dat je met haar mee bent gegaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dat vond ik wel meevallen. Er werd ook getoond hoe hij boos richting de badkamer liep en dat Kris zei dat hij wel zou komen afwassen, maar eerst even zijn tanden wilde poetsen. Daar nam zijne majesteit geen genoegen mee, Kris bleef gelukkig wel bij zijn standpunt en maakte eerst zijn tandenpoetsbeurt af en is toen mee gaan helpen, waarna Kris vervolgens de volle lading van Tobi kreeg...Kris bleef netjes en probeerde een beetje te sussen. Grace kwam onderdanig haast, smeken om toch te mogen afwassen, maar kreeg geen respons. Het was echt wel passief agressief van Tobiquote:Op vrijdag 4 maart 2022 01:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lekker geframed. Alleen de reactie laten zien en niet de aanleiding.
Inderdaad. Hij is laatste tijd alleen aan het zeuren en zuurquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vond ik wel meevallen. Er werd ook getoond hoe hij boos richting de badkamer liep en dat Kris zei dat hij wel zou komen afwassen, maar eerst even zijn tanden wilde poetsen. Daar nam zijne majesteit geen genoegen mee, Kris bleef gelukkig wel bij zijn standpunt en maakte eerst zijn tandenpoetsbeurt af en is toen mee gaan helpen, waarna Krist vervolgens de volle lading van Tobi kreeg...Kris bleef netjes en probeerde een beetje te sussen. Grace kwam onderdanig haast, smeken om toch te mogen afwassen, maar kreeg geen respons. Het was echt wel passief agressief van Tobi
gaat wel beraf ja, relatie met grace en kris vermindertquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:25 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is laatste tijd alleen aan het zeuren en zuur
Jeetje he wat erg beide polsenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja .... compleet eens met deze analyse.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vond ik wel meevallen. Er werd ook getoond hoe hij boos richting de badkamer liep en dat Kris zei dat hij wel zou komen afwassen, maar eerst even zijn tanden wilde poetsen. Daar nam zijne majesteit geen genoegen mee, Kris bleef gelukkig wel bij zijn standpunt en maakte eerst zijn tandenpoetsbeurt af en is toen mee gaan helpen, waarna Krist vervolgens de volle lading van Tobi kreeg...Kris bleef netjes en probeerde een beetje te sussen. Grace kwam onderdanig haast, smeken om toch te mogen afwassen, maar kreeg geen respons. Het was echt wel passief agressief van Tobi
Oh wat leukquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:35 schreef Angelique61 het volgende:
Grace gaat weer een droom verzinnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |