quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
ze moeten tobi wat geven wat bij hem past
aldus Julio
27 maart? Kan hij lekker thuis vierenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
toby zijn verjaardag..appeltaart en sangria..serieus de homo in spe..
ze eisen ook bijna dingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mooi zijn als Tobias niks krijgt voor zijn verjaardag
??quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef engine het volgende:
Nu snap ik waarom Nawel een beetje zuur is over Kristof.
geen homo,maar hij is zeker geen mannelijke manquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
toby zijn verjaardag..appeltaart en sangria..serieus de homo in spe..
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze voelen zich de sterren van de show
Kristof was een beetje over enthousiast in de mini mall. Ze werd compleet overlopen.quote:
een kaart met judas eropquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mooi zijn als Tobias niks krijgt voor zijn verjaardag
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof was een beetje over enthousiast in de mini mall. Ze werd compleet overlopen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1
Ik heb dat niet gehoord.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1
Ze liet zich compleet overlopen... ze deed ook geen enkele moeite. Sla met je vuist op tafel en zeg "Ho! Ik ben er ook nog!"quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof was een beetje over enthousiast in de mini mall. Ze werd compleet overlopen.
Echt nog nooit gehoordquote:
zegguhhhhhquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik merk dat BB me ook steeds minder interesseert
Maar ze spreekt toch iedereen op zn gedrag aan ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |