SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
even getest, ik heb gestemd, en vroeg toen mijn zoon te stemmen, kon gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze stemmen per ip ingesteld ofzo? De puber heeft gestemd met haar account en nu krijg ik "al gestemd" op mijn account??
Haha !quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Aan tobi zijn gezicht gelooft ie er geen fuck van
een queen heeft geen vrienden alleen maar volgers en vijandenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:41 schreef Silves het volgende:
Hoe dan in hemelsnaam kan uren in de spiegel kijken, en vragen hoe mooi ik ben...dat oud wijf is me toch spiegelgeil...en owee als iemand dat tegen spreekt, vandaar dat Nous haar lakei is.
Ja..durf dit niet te vertellen tegen iemand, mijn zus weet dit, die kijkt alleen de afl..als iemand belt, en horen op de achtergrond deze flauwekul, vragen heb je bezoek ofzo..tja waarom kijk ik naar deze goedkope shit.quote:
nous heeft 0 te zeggen bij de diva...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
Wat asociaal eigenlijk van nawel en nouchine om er niet bij te zitten aan tafel na die bbq.
dat hequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja..durf dit niet te vertellen tegen iemand, mijn zus weet dit, die kijkt alleen de afl..als iemand belt, en horen op de achtergrond deze flauwekul, vragen heb je bezoek ofzo..tja waarom kijk ik naar deze goedkope shit.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
steven seagal is politie agent geworden
in haar hoofd ja
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
Dat hoofd van Toby spreekt weer boekdelen.
Heel irritantquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Sofia35 het volgende:
Alleen grace praat steeds. Misschien willen anderen ook eens praten. Wat vermoeiend zo een persoon
favelaquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zegt Grace nou steeds? ''Farwelle''?
Grace met haar domme verhalen en chaggie hoofd To. Zou ook naar buiten gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.
ohquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
favela
neem aan dat het een accent is dat ze het op die manier zegt
Die denkt, hoe kom ik hier overheen met mijn verhalen...de bitch die ik moet pleasen met mijn body, wil gewoon Kaas en de finale halen, zo dat ik kan surfen in bali..en geen flikker doen dan alleen zonnen en vreten..quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou grace uit een of andere achterbuurt ui Brazilië komen denk het eigenlijk wel
Ja, sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou grace uit een of andere achterbuurt ui Brazilië komen denk het eigenlijk wel
De sfeer was toch net wel goed aan tafel, veel lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.
ik was allang afgehaaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
Als Grace bij mij aan tafel zulke enorme lange verhalen zou vertellen en andere niet de kans zou gunnen om iets te zeggen, had ik serieus haar hierop aangesproken. Begrijp niet waarom die anderen daar haar gewoon haar gang laten gaan.
Dit moet toch ook voor hun irritant zijn, en niet alleen voor de kijker?
favela is gewoon een krottenwijk bij een grote stad in brazilie. Waar heel veel criminaliteit is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
dat kan, maar hoeft niet. Er zijn mensen die al na een jaar of twee accentloos nederlands praten, tot mensen die na hun hele leven in Nederland, nog steeds met een accent praten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als je al 18 jaar in nederland woont zou je wel een beetje minder accent kunnen hebben. Denk dat grace altijd portugees praat thuis.
Hij is grace spuugzat gok ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zo zat er azijn in het eten van tobias, wat kijkt die sjaggie zeg.
O ok ,ja haar broer is ook even uit beeld zal wel vast zittenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
favela is gewoon een krottenwijk bij een grote stad in brazilie. Waar heel veel criminaliteit is.
Ja precies. Ze hebben het gezellig met zijn tweetjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef Nouch en Nawel wel gelijk om buiten te gaan zitten. Dit gezeik kan je toch ook gewoon niet aan blijven horen?
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Noes geeft Nawel weer complimentjes een objectieve beschrijving.
En dan te bedenken dat ze in het begin de gedoodverfde winnares was.quote:
en haar intellectquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijst
dat was vooral nouch en gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Stargazing het volgende:
Het blijft grappig dat Nawel en Julio pretty much zichzelf op de bank hebben gezet. toont ook weer van het IQ van die twee.
Ze dachten even Kristof te slim af te zijn.
Ze zei 'mooi en eerlijk', dus 'bescheidenheid' komt waarschijnlijk bij het volgende rondje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijst
dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het begon zo gezellig en grace heeft het totaal overgenomen
ze smelt nog weg straksquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zei 'mooi en eerlijk', dus 'bescheidenheid' komt waarschijnlijk bij het volgende rondje.
Kortom: Koningin der 7 Deugden.quote:
ik vind Liese echt 20 x leuker dan deze damequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er ooit weer een BB komt, kunnen ze die niet in de zomer plannen, zodat ze niet van de krakende winterjassen aanhoeven.
Er gebeurt hier helemaal niks. zit in het donker kerk in de buurt maar het is doodstilquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Silves het volgende:
OEKRAÏNE
VANAVOND om 20.00 uur zullen in veel Europese landen de kerkklokken luiden🔔🔔🔔. Tevens zullen veel Europeanen om 20.00 uur thuis de verlichting uitzetten. Doe mee door vanavond tegelijk met z’n allen om 20.00 uur thuis alle verlichting uit te zetten. Maak Poetin zo duidelijk, dat we liever met z’n allen in het donker zitten, 🌚, dan dat we zijn gas en olie gebruiken💨.
Dit is een actie die vanavond in heel Europa🇪🇺 plaats zal vinden: samen met Londen (19.00 uur), …
Hebben ze daar een kerkklok in de buurt,????
Heel anders weer, maar ook een schatje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Liese echt 20 x leuker dan deze dame
Hier ook geen kerkklokkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er gebeurt hier helemaal niks. zit in het donker kerk in de buurt maar het is doodstil
en zo OPRECHT !!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Thorelf het volgende:
wat is het toch een mooi mens van binnen en van buiten
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel anders weer, maar ook een schatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja bij Liese zitten er daadwerkelijk hersens in de bovenkamer![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja bij Liese zitten er daadwerkelijk hersens in de bovenkamer![]()
![]()
![]()
Mijn mondhygiëniste kijkt ook, we hebben vanmiddag samen de Turkse tandjes van Nawel afgekraaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja..durf dit niet te vertellen tegen iemand, mijn zus weet dit, die kijkt alleen de afl..als iemand belt, en horen op de achtergrond deze flauwekul, vragen heb je bezoek ofzo..tja waarom kijk ik naar deze goedkope shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja hier ook..alleen bij voetbal in het stadium, zie wel veel steun in cafe en terrasjes...maar geen kerkklokken?.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er gebeurt hier helemaal niks. zit in het donker kerk in de buurt maar het is doodstil
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
M'n kat doet dat ook vaak, alleen wel veel sneller.
[ afbeelding ]
Meegekregen ja.quote:
spoiler is van mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb je de spoiler gelezen??
Ik snap je. Maar PB bedoelt het anders.
Die is staat om haar plek af te geven aan de diva, zolang ze maar wordt genoemd in haar tictok filmpjes...quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine voelt dat ze haar piek al gehad heeft in het huis.....
Dat was mijn koffie...quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
M'n kat doet dat ook vaak, alleen wel veel sneller.
[ afbeelding ]
ik luister niet eensquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef humpty het volgende:
Wat sterke verhalen weer ...dikke zwamneus die Grace
Mens laat een ander ook eens wat vertellen...lelijke heks
hoeft ze niet aan te denken, want ze heeft met God afgesproken dat er niets met haar moeder gebeurt zolang zij in BB zit....quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Silves het volgende:
De straatmeid is vol lof over gokken..denk toch eens aan je moeder ..fake jezuslover
nou dat dus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:14 schreef Ireth het volgende:
Ik zou vrijwillig gaan afwassen/stofzuigen/plee poetsen om weg te kunnen bij die tafel....
ja en met de finale pot, dat stuk land gaat kopen aan zee...voor te feesten als ze haar land gaat bezoeken, ondertussen niet bedenken, dat ze haar moeder mss moet begraven in haar thuisland..quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
hoeft ze niet aan te denken, want ze heeft met God afgesproken dat er niets met haar moeder gebeurt zolang zij in BB zit....
dat ze goddomme deze drie maanden nog prachtige herinneringen had kunnen maken, doet er dan niet toe
brrrrquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is wel al de hele tijd haar neus aan het ophalen
Ze zitten buiten in de kou.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt heel erg triestquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Silves het volgende:
[..]
ja en met de finale pot, dat stuk land gaat kopen aan zee...voor te feesten als ze haar land gaat bezoeken, ondertussen niet bedenken, dat ze haar moeder mss moet begraven in haar thuisland..
ja ze adoreert nawelquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 gezicht jij met de Bitch..quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo. Net mijn burgerplicht maar weer even gedaan.![]()
[ afbeelding ]
huh?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Er komt een codewoord![]()
Weet niet zo goed waarvoor maar ik ben benieuwd.
Thanks, wilde bijna het geluid aanzetten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef zodeju het volgende:
Vindt het toch knap om zoveel uren te kunnen praten over het stemmen....en hoe ze zich voelt om erop te staan....Elke week weer urenlang.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ja en andere begrijpt ze niet als die war vertellenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef Thorelf het volgende:
nawel praat alleen over nawel~.....denk dat haar denkwereld niet groter is
Wanneer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef engine het volgende:
De roddelaars praten over anderen, Nawel praat over zichzelf.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef Thorelf het volgende:
nawel praat alleen over nawel~.....denk dat haar denkwereld niet groter is
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
sneertje Tobi
je bent al vanaf 7 uur aan het woord
was een grapje maar niemand begreep hetquote:
is wel een beetje sadistisch niet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja die gingen ze net afspreken en het duurde te lang dus heb het gemistquote:
Ik heb niets gehoord hier, en ik woon nogwel in sliedrecht, waar op elke hoek een kerk staat🤣🤣quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Silves het volgende:
OEKRAÏNE
VANAVOND om 20.00 uur zullen in veel Europese landen de kerkklokken luiden🔔🔔🔔. Tevens zullen veel Europeanen om 20.00 uur thuis de verlichting uitzetten. Doe mee door vanavond tegelijk met z’n allen om 20.00 uur thuis alle verlichting uit te zetten. Maak Poetin zo duidelijk, dat we liever met z’n allen in het donker zitten, 🌚, dan dat we zijn gas en olie gebruiken💨.
Dit is een actie die vanavond in heel Europa🇪🇺 plaats zal vinden: samen met Londen (19.00 uur), …
Hebben ze daar een kerkklok in de buurt,????
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja die gingen ze net afspreken en het duurde te lang dus heb het gemistweet niet of er nog een codewoord afgesproken is.
Was Grace ook zat ik denk ga naar buiten maar hoorde niks nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Thanks, wilde bijna het geluid aanzetten.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef rinardo het volgende:
zin in de uitzending, ff kijken of hij al op videoland staat
Is echt leukquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
die heb ik vanmiddag al gekeken, stond er al op
Dat is de uitzending die volgende week op tv te zien is. Die moet ik wel nog kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
die heb ik vanmiddag al gekeken, stond er al op
ja wat een ander HAAR wel niet aandoetquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De roddelaars praten over anderen, Nawel praat over zichzelf.
Waarvoor is dat codewoord?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Dan horen de kijkers het nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moeten die 2 mutsen buiten altijd fluisteren.. het is niet alsof iemand daar aan het afluisteren is...
quote:Salar: Nawel - Julio
Grace: Kristof - Nawel
Julio: Kristof - Grace
Tobias: Nawel - Julio
Nouchine: Kristof - Tobias
Kristof: Julio - Nawel
Nawel: Kristof - Tobias
als hij moe is wordt hij wat droogquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
Toby weer over zijn grapje, duh..dit was je mening en geen grap. zelfs salar viel het op!!!!!
erg he..met moeite moeten stemmen op de krappaal..quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
gadver wat smerig weer, staat julio zich overal te krabben en pakt gewoon weer borden vast om af te drogen. BRRR
Vind ik niet hoor. Hij doet niet anders dan anderen.quote:
maar de meeste zijn anti kris..dus weer nadelig voor krisquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
ze laten echt tobias nu goed zien op tv hoe hij bezig was om negatief over kristof te praten.
Precies. Ze zitten daar niet om zoete broodjes te bakken🤣quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Hij doet niet anders dan anderen.
ja die is echt keihard gezaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias op tv tegen kristof, de kijker ziet alles. Ja tobias dat klopt dus vandaar dat jij zo naar beneden kukkelt
Met dat smerige lachje bahquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Hij doet niet anders dan anderen.
de toyboy wordt steeds meer een slechte verliezer, laat ze maar alle 2 uit elkaar klappen...boemquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij moe is wordt hij wat droog
zei hij net
Inderdaad en hij blijft zich maar voordoen als de perfecte knul, maar grace is echt van haar troon gevallen na de afgelopen dagen. Hoop dat ze dat ook goed in beeld gaan brengen samen met wat nouchine allemaal heeft gezegd. Dat kan alleen maar kristof ten goede komen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Met dat smerige lachje bah![]()
Hij is degene die een smerig spel heeft gespeeld met het excuus dat Kris dat zou doen. Kristoff lag de hele middag met zijn ogen dicht in de zon.
Daar zaten ze bij mij al vanaf dag 1. Te opzichtig pletsen terwijl dat niet natuurlijk aanvoelt bij hen. Ik heb dan liever de spontaniteit van Salar of het op de man gespeelde van Nawel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die is echt keihard gezakt
met Grace
Salar en Kristoff lopen wel het grootste risico om genomineerd te worden volgende week.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad en hij blijft zich maar voordoen als de perfecte knul, maar grace is echt van haar troon gevallen na de afgelopen dagen. Hoop dat ze dat ook goed in beeld gaan brengen samen met wat nouchine allemaal heeft gezegd. Dat kan alleen maar kristof ten goede komen.
Moeten ze goed hun best doen voor de pin. Ook dat hoort bij het spel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Salar en Kristoff lopen wel het grootste risico om genomineerd te worden volgende week.
kris maar keer lbquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Salar en Kristoff lopen wel het grootste risico om genomineerd te worden volgende week.
Of Nawel. Dat zou ook wel lachen zijn maar minder leuk voor Kristof en Salar.quote:
Moe en gedronken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Tobi weer eens beus? Hij ziet er beus uit.
Denk dat hij zich het meest zorgen over maakt wat de kijkers denkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat tobi zich zoo klote voelt met wat hij geflikt heeft
beetje nukkig ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
vind ik helemaaaal niet om te lachenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Of Nawel. Dat zou ook wel lachen zijn maar minder leuk voor Kristof en Salar.
Heeft een megavuur gebouwd en is daarna uitgeschakeld. Niet duidelijk wat er nu weer mis is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Straks lag het nog aan die twee die buiten zaten?quote:
zal kris zijn schuld wel zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft een megavuur gebouwd en is daarna uitgeschakeld. Niet duidelijk wat er nu weer mis is.
Krijg toch steeds meer het idee dat de poppetjes moeten spelen hoe BB wil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Resumerend heeft Tobi dus in principe de chaos in gang gezet waardoor Kristof gered kon wordenIk vraag me af of dat zo bedoeld was... maar ja, van de andere kant, waarom start je anders die chaos.
BB Bepaald allesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg toch steeds meer het idee dat de poppetjes moeten spelen hoe BB wil.
Waarom kregen Julio en Tobias enkel stukjes wat zogenaamd van belang was van Kristoff en Salar.
Waarom die rare switch als er geen nederlander op de bank zit.
Alles is al een beetje bepaald.
Hij is hier eigenlijk helemaal niet geschikt voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Het huis doet ook wel rare dingen met je he
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
ik heb het gevoel dat niks me meer kan breken
tobi
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.
Hij is al gebroken dat hij kritiek heeft gekregen over zijn karakter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk dat als mensen hem zouden nomineren hij breekt
Jup hij kent zichzelf helemaal niet zo goed als dat hij zelf denkt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.
kris kan doen en laten wat hij wil hij krijgt die stempel niet weg.... in het huis dankzij bp mensen en in media dankzij bbquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
kris..ik wil alles uitspreken, sorry maat hier bij je backstabbers gaat dit niet gebeuren!. ze gaan zingen en spiegelen.
Ja nu net op tv ook hoe tobias reageert op kristof maar die is wel heel oprecht naar hem toequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Kristof het heel erg gaat kwetsen als hij beelden terug gaat kijken
Ik denk dat dat wel meevalt. Die is daar wel nuchter in denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Kristof het heel erg gaat kwetsen als hij beelden terug gaat kijken
tv?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Kinderachtige To afwassen met Kristof. Kristof wil het uitpraten maar daar heeft To geen zin in.
ik ben bang dat ze dat niet meer gaan doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Toby houd alleen bij de pot en de hoeveelheid eten dat iedereen pakt...de gene die 20 k pakt bij vertrek..gaat hij door het lint
.
jammer..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze dat niet meer gaan doen
Wat dacht je van die secret missie die heleboel uit de pot zou kunnen betekenen.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Toby houd alleen bij de pot en de hoeveelheid eten dat iedereen pakt...de gene die 20 k pakt bij vertrek..gaat hij door het lint
.
anders hadden ze dat al wel gedaan denk ik??quote:
maar dat is zijn eigen schuldquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van die secret missie die heleboel uit de pot zou kunnen betekenen.....
Ja. Beetje kibbelen en waar Kristof zoiets daarna weer vergeten is blijven dit soort dingen bij Tobias hangen. Beetje een zure jongen.quote:
ja gehoord hierzo, ik kijk geen afl..verrassing voor me? ik ga zo meteen de afl kijken..dan kom ik hier op terug..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van die secret missie die heleboel uit de pot zou kunnen betekenen.....
was toch ook omdat Nous hem altijd smeertquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Beetje kibbelen en waar Kristof zoiets daarna weer vergeten is blijven dit soort dingen bij Tobias hangen. Beetje een zure jongen.
ja maar hij zei het in de badkamer en daar stonden salar en kristofquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
was toch ook omdat Nous hem altijd smeert
Ze moesten toch een ranking doen bij wie het huis verlaat en hoeveel die waard is......hebben ze het goed komt het bedrag erbij hebben ze het fout gaat dat van de pot af..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is zijn eigen schuld
ik denk dat als iemand zoveel uit de pot zou halen,,,
Julio en hij hebben die keus moeten makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moesten toch een ranking doen bij wie het huis verlaat en hoeveel die waard is......hebben ze het goed komt het bedrag erbij hebben ze het fout gaat dat van de pot af..
Dat kan toch niet zijn eigen schuld zijn??
Ja moeten maken maar dat is erop of eronder.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julio en hij hebben die keus moeten maken
de rest weet van niks
morgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef engine het volgende:
@:freshfruit zal ondertussen duizenden gifjes hebben van een kop wrijvende julio
quote:
We kunnen je er wel vast een paar geven hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef engine het volgende:
@:freshfruit zal ondertussen duizenden gifjes hebben van een kop wrijvende julio
dat is confrontatiequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:20 schreef engine het volgende:
To hoort drie gesprekken en weet bij alle drie precies waar het over gaat. Maar Kristof ineens begrijpen lukt hem niet.
En dat terwijl hij naar muziek luistert.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:20 schreef engine het volgende:
To hoort drie gesprekken en weet bij alle drie precies waar het over gaat. Maar Kristof ineens begrijpen lukt hem niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
We kunnen je er wel vast een paar geven hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
toby zijn verjaardag..appeltaart en sangria..serieus de homo in spe..
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
ze moeten tobi wat geven wat bij hem past
aldus Julio
27 maart? Kan hij lekker thuis vierenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
ze eisen ook bijna dingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mooi zijn als Tobias niks krijgt voor zijn verjaardag
??quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef engine het volgende:
Nu snap ik waarom Nawel een beetje zuur is over Kristof.
geen homo,maar hij is zeker geen mannelijke manquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze voelen zich de sterren van de show
Kristof was een beetje over enthousiast in de mini mall. Ze werd compleet overlopen.quote:
een kaart met judas eropquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mooi zijn als Tobias niks krijgt voor zijn verjaardag
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof was een beetje over enthousiast in de mini mall. Ze werd compleet overlopen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1
Ik heb dat niet gehoord.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de haat van Nawel is al vanaf dag 1
Ze liet zich compleet overlopen... ze deed ook geen enkele moeite. Sla met je vuist op tafel en zeg "Ho! Ik ben er ook nog!"quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof was een beetje over enthousiast in de mini mall. Ze werd compleet overlopen.
Echt nog nooit gehoordquote:
zegguhhhhhquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik merk dat BB me ook steeds minder interesseert
Maar ze spreekt toch iedereen op zn gedrag aan ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
9 maartquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef juul. het volgende:
[..]
27 maart? Kan hij lekker thuis vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |