hoeft ze niet aan te denken, want ze heeft met God afgesproken dat er niets met haar moeder gebeurt zolang zij in BB zit....quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Silves het volgende:
De straatmeid is vol lof over gokken..denk toch eens aan je moeder ..fake jezuslover
nou dat dus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:14 schreef Ireth het volgende:
Ik zou vrijwillig gaan afwassen/stofzuigen/plee poetsen om weg te kunnen bij die tafel....
ja en met de finale pot, dat stuk land gaat kopen aan zee...voor te feesten als ze haar land gaat bezoeken, ondertussen niet bedenken, dat ze haar moeder mss moet begraven in haar thuisland..quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
hoeft ze niet aan te denken, want ze heeft met God afgesproken dat er niets met haar moeder gebeurt zolang zij in BB zit....
dat ze goddomme deze drie maanden nog prachtige herinneringen had kunnen maken, doet er dan niet toe
brrrrquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is wel al de hele tijd haar neus aan het ophalen
Ze zitten buiten in de kou.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt heel erg triestquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Silves het volgende:
[..]
ja en met de finale pot, dat stuk land gaat kopen aan zee...voor te feesten als ze haar land gaat bezoeken, ondertussen niet bedenken, dat ze haar moeder mss moet begraven in haar thuisland..
ja ze adoreert nawelquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 gezicht jij met de Bitch..quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo. Net mijn burgerplicht maar weer even gedaan.![]()
[ afbeelding ]
huh?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Er komt een codewoord![]()
Weet niet zo goed waarvoor maar ik ben benieuwd.
Thanks, wilde bijna het geluid aanzetten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef zodeju het volgende:
Vindt het toch knap om zoveel uren te kunnen praten over het stemmen....en hoe ze zich voelt om erop te staan....Elke week weer urenlang.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo. Net mijn burgerplicht maar weer even gedaan.![]()
[ afbeelding ]
ja en andere begrijpt ze niet als die war vertellenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef Thorelf het volgende:
nawel praat alleen over nawel~.....denk dat haar denkwereld niet groter is
Wanneer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Er komt een codewoord![]()
Weet niet zo goed waarvoor maar ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |