maar dat is zijn eigen schuldquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van die secret missie die heleboel uit de pot zou kunnen betekenen.....
Ja. Beetje kibbelen en waar Kristof zoiets daarna weer vergeten is blijven dit soort dingen bij Tobias hangen. Beetje een zure jongen.quote:
ja gehoord hierzo, ik kijk geen afl..verrassing voor me? ik ga zo meteen de afl kijken..dan kom ik hier op terug..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van die secret missie die heleboel uit de pot zou kunnen betekenen.....
was toch ook omdat Nous hem altijd smeertquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Beetje kibbelen en waar Kristof zoiets daarna weer vergeten is blijven dit soort dingen bij Tobias hangen. Beetje een zure jongen.
ja maar hij zei het in de badkamer en daar stonden salar en kristofquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
was toch ook omdat Nous hem altijd smeert
Ze moesten toch een ranking doen bij wie het huis verlaat en hoeveel die waard is......hebben ze het goed komt het bedrag erbij hebben ze het fout gaat dat van de pot af..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is zijn eigen schuld
ik denk dat als iemand zoveel uit de pot zou halen,,,
Julio en hij hebben die keus moeten makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moesten toch een ranking doen bij wie het huis verlaat en hoeveel die waard is......hebben ze het goed komt het bedrag erbij hebben ze het fout gaat dat van de pot af..
Dat kan toch niet zijn eigen schuld zijn??
Ja moeten maken maar dat is erop of eronder.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julio en hij hebben die keus moeten maken
de rest weet van niks
morgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef engine het volgende:
@:freshfruit zal ondertussen duizenden gifjes hebben van een kop wrijvende julio
quote:
We kunnen je er wel vast een paar geven hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef engine het volgende:
@:freshfruit zal ondertussen duizenden gifjes hebben van een kop wrijvende julio
dat is confrontatiequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:20 schreef engine het volgende:
To hoort drie gesprekken en weet bij alle drie precies waar het over gaat. Maar Kristof ineens begrijpen lukt hem niet.
En dat terwijl hij naar muziek luistert.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:20 schreef engine het volgende:
To hoort drie gesprekken en weet bij alle drie precies waar het over gaat. Maar Kristof ineens begrijpen lukt hem niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
We kunnen je er wel vast een paar geven hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
toby zijn verjaardag..appeltaart en sangria..serieus de homo in spe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |