Hij is hier eigenlijk helemaal niet geschikt voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Het huis doet ook wel rare dingen met je he
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
ik heb het gevoel dat niks me meer kan breken
tobi
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.
Hij is al gebroken dat hij kritiek heeft gekregen over zijn karakter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk dat als mensen hem zouden nomineren hij breekt
Jup hij kent zichzelf helemaal niet zo goed als dat hij zelf denkt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft niet door dat hij daar een veels te grote tobber voor is en dicht bij het breken zit.
kris kan doen en laten wat hij wil hij krijgt die stempel niet weg.... in het huis dankzij bp mensen en in media dankzij bbquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
kris..ik wil alles uitspreken, sorry maat hier bij je backstabbers gaat dit niet gebeuren!. ze gaan zingen en spiegelen.
Ja nu net op tv ook hoe tobias reageert op kristof maar die is wel heel oprecht naar hem toequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Kristof het heel erg gaat kwetsen als hij beelden terug gaat kijken
Ik denk dat dat wel meevalt. Die is daar wel nuchter in denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat Kristof het heel erg gaat kwetsen als hij beelden terug gaat kijken
tv?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Kinderachtige To afwassen met Kristof. Kristof wil het uitpraten maar daar heeft To geen zin in.
ik ben bang dat ze dat niet meer gaan doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Toby houd alleen bij de pot en de hoeveelheid eten dat iedereen pakt...de gene die 20 k pakt bij vertrek..gaat hij door het lint
.
jammer..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze dat niet meer gaan doen
Wat dacht je van die secret missie die heleboel uit de pot zou kunnen betekenen.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Toby houd alleen bij de pot en de hoeveelheid eten dat iedereen pakt...de gene die 20 k pakt bij vertrek..gaat hij door het lint
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |