De roddelaars praten over anderen, Nawel praat over zichzelf.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef Thorelf het volgende:
nawel praat alleen over nawel~.....denk dat haar denkwereld niet groter is
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
sneertje Tobi
je bent al vanaf 7 uur aan het woord
was een grapje maar niemand begreep hetquote:
is wel een beetje sadistisch niet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo. Net mijn burgerplicht maar weer even gedaan.![]()
[ afbeelding ]
Oh ja die gingen ze net afspreken en het duurde te lang dus heb het gemistquote:
Ik heb niets gehoord hier, en ik woon nogwel in sliedrecht, waar op elke hoek een kerk staat🤣🤣quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Silves het volgende:
OEKRAÏNE
VANAVOND om 20.00 uur zullen in veel Europese landen de kerkklokken luiden🔔🔔🔔. Tevens zullen veel Europeanen om 20.00 uur thuis de verlichting uitzetten. Doe mee door vanavond tegelijk met z’n allen om 20.00 uur thuis alle verlichting uit te zetten. Maak Poetin zo duidelijk, dat we liever met z’n allen in het donker zitten, 🌚, dan dat we zijn gas en olie gebruiken💨.
Dit is een actie die vanavond in heel Europa🇪🇺 plaats zal vinden: samen met Londen (19.00 uur), …
Hebben ze daar een kerkklok in de buurt,????
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja die gingen ze net afspreken en het duurde te lang dus heb het gemistweet niet of er nog een codewoord afgesproken is.
Was Grace ook zat ik denk ga naar buiten maar hoorde niks nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Thanks, wilde bijna het geluid aanzetten.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef rinardo het volgende:
zin in de uitzending, ff kijken of hij al op videoland staat
Is echt leukquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
die heb ik vanmiddag al gekeken, stond er al op
Dat is de uitzending die volgende week op tv te zien is. Die moet ik wel nog kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
die heb ik vanmiddag al gekeken, stond er al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |