Heel irritantquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Sofia35 het volgende:
Alleen grace praat steeds. Misschien willen anderen ook eens praten. Wat vermoeiend zo een persoon
favelaquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zegt Grace nou steeds? ''Farwelle''?
Grace met haar domme verhalen en chaggie hoofd To. Zou ook naar buiten gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.
ohquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
favela
neem aan dat het een accent is dat ze het op die manier zegt
Die denkt, hoe kom ik hier overheen met mijn verhalen...de bitch die ik moet pleasen met mijn body, wil gewoon Kaas en de finale halen, zo dat ik kan surfen in bali..en geen flikker doen dan alleen zonnen en vreten..quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou grace uit een of andere achterbuurt ui Brazilië komen denk het eigenlijk wel
Ja, sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou grace uit een of andere achterbuurt ui Brazilië komen denk het eigenlijk wel
De sfeer was toch net wel goed aan tafel, veel lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.
ik was allang afgehaaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
Als Grace bij mij aan tafel zulke enorme lange verhalen zou vertellen en andere niet de kans zou gunnen om iets te zeggen, had ik serieus haar hierop aangesproken. Begrijp niet waarom die anderen daar haar gewoon haar gang laten gaan.
Dit moet toch ook voor hun irritant zijn, en niet alleen voor de kijker?
favela is gewoon een krottenwijk bij een grote stad in brazilie. Waar heel veel criminaliteit is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
dat kan, maar hoeft niet. Er zijn mensen die al na een jaar of twee accentloos nederlands praten, tot mensen die na hun hele leven in Nederland, nog steeds met een accent praten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als je al 18 jaar in nederland woont zou je wel een beetje minder accent kunnen hebben. Denk dat grace altijd portugees praat thuis.
Hij is grace spuugzat gok ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zo zat er azijn in het eten van tobias, wat kijkt die sjaggie zeg.
O ok ,ja haar broer is ook even uit beeld zal wel vast zittenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
favela is gewoon een krottenwijk bij een grote stad in brazilie. Waar heel veel criminaliteit is.
Ja precies. Ze hebben het gezellig met zijn tweetjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef Nouch en Nawel wel gelijk om buiten te gaan zitten. Dit gezeik kan je toch ook gewoon niet aan blijven horen?
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Noes geeft Nawel weer complimentjes een objectieve beschrijving.
En dan te bedenken dat ze in het begin de gedoodverfde winnares was.quote:
en haar intellectquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijst
dat was vooral nouch en gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Stargazing het volgende:
Het blijft grappig dat Nawel en Julio pretty much zichzelf op de bank hebben gezet. toont ook weer van het IQ van die twee.
Ze dachten even Kristof te slim af te zijn.
Ze zei 'mooi en eerlijk', dus 'bescheidenheid' komt waarschijnlijk bij het volgende rondje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |