SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
even getest, ik heb gestemd, en vroeg toen mijn zoon te stemmen, kon gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze stemmen per ip ingesteld ofzo? De puber heeft gestemd met haar account en nu krijg ik "al gestemd" op mijn account??
Haha !quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Aan tobi zijn gezicht gelooft ie er geen fuck van
een queen heeft geen vrienden alleen maar volgers en vijandenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:41 schreef Silves het volgende:
Hoe dan in hemelsnaam kan uren in de spiegel kijken, en vragen hoe mooi ik ben...dat oud wijf is me toch spiegelgeil...en owee als iemand dat tegen spreekt, vandaar dat Nous haar lakei is.
Ja..durf dit niet te vertellen tegen iemand, mijn zus weet dit, die kijkt alleen de afl..als iemand belt, en horen op de achtergrond deze flauwekul, vragen heb je bezoek ofzo..tja waarom kijk ik naar deze goedkope shit.quote:
nous heeft 0 te zeggen bij de diva...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
Wat asociaal eigenlijk van nawel en nouchine om er niet bij te zitten aan tafel na die bbq.
dat hequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja..durf dit niet te vertellen tegen iemand, mijn zus weet dit, die kijkt alleen de afl..als iemand belt, en horen op de achtergrond deze flauwekul, vragen heb je bezoek ofzo..tja waarom kijk ik naar deze goedkope shit.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
steven seagal is politie agent geworden
in haar hoofd ja
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
Dat hoofd van Toby spreekt weer boekdelen.
Heel irritantquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Sofia35 het volgende:
Alleen grace praat steeds. Misschien willen anderen ook eens praten. Wat vermoeiend zo een persoon
favelaquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zegt Grace nou steeds? ''Farwelle''?
Grace met haar domme verhalen en chaggie hoofd To. Zou ook naar buiten gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.
ohquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
favela
neem aan dat het een accent is dat ze het op die manier zegt
Die denkt, hoe kom ik hier overheen met mijn verhalen...de bitch die ik moet pleasen met mijn body, wil gewoon Kaas en de finale halen, zo dat ik kan surfen in bali..en geen flikker doen dan alleen zonnen en vreten..quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou grace uit een of andere achterbuurt ui Brazilië komen denk het eigenlijk wel
Ja, sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou grace uit een of andere achterbuurt ui Brazilië komen denk het eigenlijk wel
De sfeer was toch net wel goed aan tafel, veel lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Plan was een gezellige avond met zijn allen. Weer niet gelukt door die 2.
ik was allang afgehaaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
Als Grace bij mij aan tafel zulke enorme lange verhalen zou vertellen en andere niet de kans zou gunnen om iets te zeggen, had ik serieus haar hierop aangesproken. Begrijp niet waarom die anderen daar haar gewoon haar gang laten gaan.
Dit moet toch ook voor hun irritant zijn, en niet alleen voor de kijker?
favela is gewoon een krottenwijk bij een grote stad in brazilie. Waar heel veel criminaliteit is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
dat kan, maar hoeft niet. Er zijn mensen die al na een jaar of twee accentloos nederlands praten, tot mensen die na hun hele leven in Nederland, nog steeds met een accent praten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als je al 18 jaar in nederland woont zou je wel een beetje minder accent kunnen hebben. Denk dat grace altijd portugees praat thuis.
Hij is grace spuugzat gok ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Zo zat er azijn in het eten van tobias, wat kijkt die sjaggie zeg.
O ok ,ja haar broer is ook even uit beeld zal wel vast zittenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
favela is gewoon een krottenwijk bij een grote stad in brazilie. Waar heel veel criminaliteit is.
Ja precies. Ze hebben het gezellig met zijn tweetjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geef Nouch en Nawel wel gelijk om buiten te gaan zitten. Dit gezeik kan je toch ook gewoon niet aan blijven horen?
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijstquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Noes geeft Nawel weer complimentjes een objectieve beschrijving.
En dan te bedenken dat ze in het begin de gedoodverfde winnares was.quote:
en haar intellectquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijst
dat was vooral nouch en gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Stargazing het volgende:
Het blijft grappig dat Nawel en Julio pretty much zichzelf op de bank hebben gezet. toont ook weer van het IQ van die twee.
Ze dachten even Kristof te slim af te zijn.
Ze zei 'mooi en eerlijk', dus 'bescheidenheid' komt waarschijnlijk bij het volgende rondje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze haar bescheidenheid prijst
dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het begon zo gezellig en grace heeft het totaal overgenomen
ze smelt nog weg straksquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zei 'mooi en eerlijk', dus 'bescheidenheid' komt waarschijnlijk bij het volgende rondje.
Kortom: Koningin der 7 Deugden.quote:
ik vind Liese echt 20 x leuker dan deze damequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er ooit weer een BB komt, kunnen ze die niet in de zomer plannen, zodat ze niet van de krakende winterjassen aanhoeven.
Er gebeurt hier helemaal niks. zit in het donker kerk in de buurt maar het is doodstilquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Silves het volgende:
OEKRAÏNE
VANAVOND om 20.00 uur zullen in veel Europese landen de kerkklokken luiden🔔🔔🔔. Tevens zullen veel Europeanen om 20.00 uur thuis de verlichting uitzetten. Doe mee door vanavond tegelijk met z’n allen om 20.00 uur thuis alle verlichting uit te zetten. Maak Poetin zo duidelijk, dat we liever met z’n allen in het donker zitten, 🌚, dan dat we zijn gas en olie gebruiken💨.
Dit is een actie die vanavond in heel Europa🇪🇺 plaats zal vinden: samen met Londen (19.00 uur), …
Hebben ze daar een kerkklok in de buurt,????
Heel anders weer, maar ook een schatje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Liese echt 20 x leuker dan deze dame
Hier ook geen kerkklokkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er gebeurt hier helemaal niks. zit in het donker kerk in de buurt maar het is doodstil
en zo OPRECHT !!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Thorelf het volgende:
wat is het toch een mooi mens van binnen en van buiten
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel anders weer, maar ook een schatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja bij Liese zitten er daadwerkelijk hersens in de bovenkamer![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja bij Liese zitten er daadwerkelijk hersens in de bovenkamer![]()
![]()
![]()
Mijn mondhygiëniste kijkt ook, we hebben vanmiddag samen de Turkse tandjes van Nawel afgekraaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja..durf dit niet te vertellen tegen iemand, mijn zus weet dit, die kijkt alleen de afl..als iemand belt, en horen op de achtergrond deze flauwekul, vragen heb je bezoek ofzo..tja waarom kijk ik naar deze goedkope shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |