Kortom: Koningin der 7 Deugden.quote:
ik vind Liese echt 20 x leuker dan deze damequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er ooit weer een BB komt, kunnen ze die niet in de zomer plannen, zodat ze niet van de krakende winterjassen aanhoeven.
Er gebeurt hier helemaal niks. zit in het donker kerk in de buurt maar het is doodstilquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Silves het volgende:
OEKRAÏNE
VANAVOND om 20.00 uur zullen in veel Europese landen de kerkklokken luiden🔔🔔🔔. Tevens zullen veel Europeanen om 20.00 uur thuis de verlichting uitzetten. Doe mee door vanavond tegelijk met z’n allen om 20.00 uur thuis alle verlichting uit te zetten. Maak Poetin zo duidelijk, dat we liever met z’n allen in het donker zitten, 🌚, dan dat we zijn gas en olie gebruiken💨.
Dit is een actie die vanavond in heel Europa🇪🇺 plaats zal vinden: samen met Londen (19.00 uur), …
Hebben ze daar een kerkklok in de buurt,????
Heel anders weer, maar ook een schatje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Liese echt 20 x leuker dan deze dame
Hier ook geen kerkklokkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er gebeurt hier helemaal niks. zit in het donker kerk in de buurt maar het is doodstil
en zo OPRECHT !!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Thorelf het volgende:
wat is het toch een mooi mens van binnen en van buiten
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel anders weer, maar ook een schatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja bij Liese zitten er daadwerkelijk hersens in de bovenkamer![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja bij Liese zitten er daadwerkelijk hersens in de bovenkamer![]()
![]()
![]()
Mijn mondhygiëniste kijkt ook, we hebben vanmiddag samen de Turkse tandjes van Nawel afgekraaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja..durf dit niet te vertellen tegen iemand, mijn zus weet dit, die kijkt alleen de afl..als iemand belt, en horen op de achtergrond deze flauwekul, vragen heb je bezoek ofzo..tja waarom kijk ik naar deze goedkope shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |