Precies dat Angeliquequote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:19 schreef Angelique61 het volgende:
Wil ze nu dat we medelijden krijgen.........
Ik had ook al nieuwe batterijtjes gepakt maar hielp geen fuck, morgen maar ff terugquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had ook al nieuwe batterijtjes gepakt maar hielp geen fuck, morgen maar ff terug
naar BeterHoren ff m'n oortjes laten nakijken
Normaal krijsen ze heel amsterdam doof en nu onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had ook al nieuwe batterijtjes gepakt maar hielp geen fuck, morgen maar ff terug
naar BeterHoren ff m'n oortjes laten nakijken
Download een volumeboosterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat, ikke, ikke ,ikkequote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:25 schreef Thorelf het volgende:
Wat een aansteller en een hebzucht, waarom is ze niet bij haar moeder als ze het zo erg vindt
Dank je wel, vandaag meeste gemist en dankzij jou dit kunnen zien. Top!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, vanochtend rond negen uur ....![]()
![]()
![]()
De nieuwe nominaties zijn bekend - 3 maart 2022. https://streamable.com/gkik1y
Lekker geframed. Alleen de reactie laten zien en niet de aanleiding.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:07 schreef Kinga het volgende:
Wat was Tobi weer lekker passief agressief in de uitzending , over dat afwassenDoe even normaal gast.
Al een tijdje aan de gang. Mede door amy leroy en evelien gevoed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ze moesten op iemand stemmen. Er was geen haat daar.
Schijnbaar zijn Nawel fans op jacht op Kristof, dat kan (weet ik verder niet). Maar ik heb Nawel niet veel lelijks over Kristof horen zeggen. Dat is pas deze week begonnen dat ze het ook uitspreekt...dat ze geen beste maatjes waren hiervoor is iets anders.
Maar misschien zie ik het verkeerd. Ik heb gewoon weinig "haat" van Nawel naar Kristof gezien en jullie zien dat dus vanaf dag 1 al.
Dan verzin maar een andere reden om op Nawel te stemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 05:57 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 maart 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Queen Nawel
![]()
![]()
Nou, ze had er al uit gemoeten. En dit vind ik geen goede reden om op Nawel te stemmen? 👎🏻
Ik vermoed dat ze voor 12 uur weer buiten in het zonnetje gaan zitten, en weer veelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Nou wat voor spannends gaat er vandaag gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |