Queen Nawelquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:04 schreef sarah8106 het volgende:
ik heb 3x nawel gestemd na 6 keer koffer inpakken heeft ze bij mij de krediets verdiend GO NAWEL!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg een beetje het idee dat je geen fan bentquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Man man die hysterische heksenlach![]()
![]()
heeeeeel klein beetje mensenkennis heb je nuquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat je geen fan bent
Kijk dan die rare oogstand,,,Corkyquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
van wie heeft ze die trui geleend![]()
eten ze erst nu?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
van wie heeft ze die trui geleend![]()
Wat voor grap was dit?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Tobi merkt dat zijn grapje niet goed is gevallen bij Grace, ze is al die tijd stil geweest en nu hij in de slaapkamer is, wordt ze wel ineens druk en aanwezig weer
Ze heeft hem aan tafel geen seconde aangekeken en hij ging weg en hoort haar alleen maar lachen gieren brullen
Hij neemt nu even afstand
herkouwen? zij kouwt lang bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, zit te herkouwen die domme koe.
Ging over het feit dat ze al de hele avond aan het woord was, ga filmpje straks monteren ....quote:
Ze eet weinig en kauwt daarna nog een keer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
herkouwen? zij kouwt lang bedoel je?
Deze hoorde ik gisterochtend.quote:
Jammer, ik las al een paar keren over een grap.quote:
we hebben @DGK_Tegengasquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Deze hoorde ik gisterochtend.
Nouchine: Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Salar: Dat zeurende joch?
[..]
Jammer, ik las al een paar keren over een grap.
Kattenquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:38 schreef mangalie het volgende:
Grace heeft kattenpluspunten Julio ook kattenlover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |