Tja, fake news zeggen ze dan, of misschien is dat wel heel normaal tegenwoordig voor sommige typesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben zelf ook hersenen
je wilt toch geen fan zijn van iemand die zijn vriendin in elkaar mept
nouch had toch van de week ook al zijn oog gespoeld? Toen had hij toch ook al last van zijn oog?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij had ook bloed in zijn oog vanmorgen
zelfde iq allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, fake news zeggen ze dan, of misschien is dat wel heel normaal tegenwoordig voor sommige types
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
nouch had toch van de week ook al zijn oog gespoeld? Toen had hij toch ook al last van zijn oog?
En dan volgt het kikikikikik monoloog... dat is een beetje het probleem.. de zon draait om nawel heen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze stapt op mensen af inderdaad.
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
hoeveel zit er in de pot, en hoeveel kaas is er nog...
hij zit er een beetje verloren bijquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...
zometeen zit er weinig in de pot en ik heb grace een busje belooftquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
hoeveel zit er in de pot, en hoeveel kaas is er nog...
ja omdat hij dan kan rijden want Grace heeft geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zometeen zit er weinig in de pot en ik heb grace een busje belooft
waar is de camera, die hij heeft ontdekt in het datacenter..hij wis precies alle camera,s te ontdekken waar het meest gefilmd werd..en zit al tig tijd op die ene plek...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...
Goed idee, doe ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, lees het morgen wel of er nog iets bijzonders is gebeurd.
Welterusten Cossers
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, lees het morgen wel of er nog iets bijzonders is gebeurd.
Welterusten Cossers
over time it became a common phrase to say “sleep tight, don't let the bed bugs bite...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
Welterusten Cossers
de tijd van de protestsongs e.d.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Silves het volgende:
weer over die foute figuren...rapper hier en daar...laten we eens praten over de stones en pinkfloyd en de goeie ouwe tijd..laten ze eens weten dat er een Putin bestaat en er een antoombom richting ons kan worden afgeschoten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |