De scheuren worden steeds groterquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Angelique61 het volgende:
Weer een sneer van Tobias naar Grace
dan zou bb er niet allemaal leeftijdsgenoten erin moeten doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Silves het volgende:
weer over die foute figuren...rapper hier en daar...laten we eens praten over de stones en pinkfloyd en de goeie ouwe tijd..laten ze eens weten dat er een Putin bestaat en er een antoombom richting ons kan worden afgeschoten..
peacequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
de tijd van de protestsongs e.d.
[ afbeelding ]
Is dat hippie just me?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
de tijd van de protestsongs e.d.
[ afbeelding ]
ik denk dat alleen Kristof een mening zou hebben als hij zou weten wat er aan de hand isquote:
uh... ik zou wel gewild hebben maar ik mocht dat niet van mijn ouders.quote:
Puttenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat sommige niet eens weten wie Putten is of hoe een atoombom werkt
tobi ook welquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat alleen Kristof een mening zou hebben als hij zou weten wat er aan de hand is
dit zijn alle big ego,s , narcisten ..geven geen ene shit om de wereld, alleen insta en zichzelf.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dan zou bb er niet allemaal leeftijdsgenoten erin moeten doen
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
uh... ik zou wel gewild hebben maar ik mocht dat niet van mijn ouders.
sommigen??? ik weet niet wie putten is, en ook niet hoe een atoombom werktquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
hoe schrijft je hoer in belgie ? putain?..hmmm dan weet ik zeker dat nawel dit wel weet..putin of putain een pot nat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
klop,t helaas een groot deel van de jongeren zijn zoquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:23 schreef Silves het volgende:
[..]
dit zijn alle big ego,s , narcisten ..geven geen ene shit om de wereld, alleen insta en zichzelf.
Sommigen en Putinquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
sommigen??? ik weet niet wie putten is, en ook niet hoe een atoombom werkt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Zegt wie?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Verjaardag Nawel was voor de kijker het dieptepunt
Volgende week is Tobias jarig, zal hij stralen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Verjaardag Nawel was voor de kijker het dieptepunt
Kwartiertje. Daarna weer zeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Volgende week is Tobias jarig, zal hij stralen?
en al die botjes worden steeds goedkoper, vooral in het soc media gebeuren..quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:29 schreef MMXMMX het volgende:
Net ff voor Nawel gestemd.
Ze begrijpen tog wel dat iedereen die op de bank komt met Nawel er dus ook uit gaat ?
Ze blijven wel heel hardnekkig Nawel op de bank plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |