dan zijn we snel uitgepraat want ik ben het met je eensquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit keer niet, zie haar nog zo tegenover Kristof staan en zeggen weet precies waar ik dit aan te danken heb .....
Is niks mis mee, maar een antwoord op je laatste zin. Dat ze nog nooit Kristof de schuld gaf van haar nominatie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze stapt op mensen af inderdaad.
Dat ze onzeker is ziet iedereen wel, ze heeft alleen meerdere keren gezegd dat ze tegen kristof in zou gaan als hij bazig doet tijdens een opdracht, is er alleen nooit van gekomen. Wie stoer doet moet stoer blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel is best onzeker. Ze vraagt continue bevestiging aan iedereen dus nee, Nawel is niet degene die met de vuist op tafel slaat.
Ook heeft ze nergens gezegd dat haar nominatie de schuld van Kristof is.
dat blijft denk ik zo, ook als ze weten wat er speeltquote:
Heel soms zet ik de streams ff aan , ff kijken hoe het ervoor staat, en hoe Nawel ervoor staat, en viel ik mooi in het begin van dit topicquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
volg je BB nog wel en/of lurk je hier gewoon mee
dat zou ik echt triest vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
dat blijft denk ik zo, ook als ze weten wat er speelt
Dat valt ook tegen, bij peter jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
dergelijke mensen moet je nooit meer een podium gevenquote:
zo denk jij erover, zo denk ik erover, maar er zijn genoeg mensen die hem blijven adorerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dergelijke mensen moet je nooit meer een podium geven
brrrrquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
zo denk jij erover, zo denk ik erover, maar er zijn genoeg mensen die hem blijven adoreren
fan van blijven, nog ergerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
je moet er toch niet aan denken dat mensen hier fan van zijn
Tja, zolang er idioten zijn die hem boeken kan je die fans niets kwalijk nemen, alleen dat ze niet weten wat muziek isquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
brrrr
je moet er toch niet aan denken dat mensen hier fan van zijn
gelukkig hebben ze Nous die kan helpenquote:
ze hebben zelf ook hersenenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, zolang er idioten zijn die hem boeken kan je die fans niets kwalijk nemen, alleen dat ze niet wat muziek is
Zuster nouche 👻quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze Nous die kan helpen
nee hij had ook bloed in zijn oog vanmorgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Silves het volgende:
[..]
een wegescheet aan zij oog...of in het nederlands een oogstrontje..
een gesprongen adertje in het oog..maar hij is er cool mee, en gaat gelukkig niet in bed liggen de hele dag..quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij had ook bloed in zijn oog vanmorgen
Tja, fake news zeggen ze dan, of misschien is dat wel heel normaal tegenwoordig voor sommige typesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben zelf ook hersenen
je wilt toch geen fan zijn van iemand die zijn vriendin in elkaar mept
nouch had toch van de week ook al zijn oog gespoeld? Toen had hij toch ook al last van zijn oog?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij had ook bloed in zijn oog vanmorgen
zelfde iq allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, fake news zeggen ze dan, of misschien is dat wel heel normaal tegenwoordig voor sommige types
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:02 schreef Verida het volgende:
[..]
nouch had toch van de week ook al zijn oog gespoeld? Toen had hij toch ook al last van zijn oog?
En dan volgt het kikikikikik monoloog... dat is een beetje het probleem.. de zon draait om nawel heen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
hoeveel zit er in de pot, en hoeveel kaas is er nog...
hij zit er een beetje verloren bijquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...
zometeen zit er weinig in de pot en ik heb grace een busje belooftquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
hoeveel zit er in de pot, en hoeveel kaas is er nog...
ja omdat hij dan kan rijden want Grace heeft geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zometeen zit er weinig in de pot en ik heb grace een busje belooft
waar is de camera, die hij heeft ontdekt in het datacenter..hij wis precies alle camera,s te ontdekken waar het meest gefilmd werd..en zit al tig tijd op die ene plek...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en waar moet ik naartoe na BB om Grace te ontlopen...
Goed idee, doe ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, lees het morgen wel of er nog iets bijzonders is gebeurd.
Welterusten Cossers
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, lees het morgen wel of er nog iets bijzonders is gebeurd.
Welterusten Cossers
over time it became a common phrase to say “sleep tight, don't let the bed bugs bite...quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef Verida het volgende:
Welterusten Cossers
de tijd van de protestsongs e.d.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Silves het volgende:
weer over die foute figuren...rapper hier en daar...laten we eens praten over de stones en pinkfloyd en de goeie ouwe tijd..laten ze eens weten dat er een Putin bestaat en er een antoombom richting ons kan worden afgeschoten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |