harder dan ooit!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben toch hun zin gekregen qua verandering van fruit.
Ik zie nu mandarijn en banaan bij de kiwi en appel.
Ach, na zaterdag hoeft-ie 'm sowieso niet meer uit te pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
"ik moet doen of ik mijn koffer inpak", zegt Julio
Gister al helemaal niets gezien, van 15:00 tot 20:45 met mijn antieke buurvrouw van 94 op de SEHquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gm Fritsie,het is een drama deze BB ,nooit eerder zo snel afgehaakt ,lees alleen de sv's nog
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine
ALs ik Nawel was deed ik er maar 1 ding in scheelt weer uitpakken
Hij kan het natuurlijk ook zo over de schutting gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
"ik moet doen of ik mijn koffer inpak", zegt Julio
Dat denk ik ook niet, Nawel overleefd iedere ronde.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, na zaterdag hoeft-ie 'm sowieso niet meer uit te pakken.
Oh wat sneu !!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister al helemaal niets gezien, van 15:00 tot 20:45 met mijn antieke buurvrouw van 94 op de SEH
gezeten, ze was gevallen....... allebei d'r polsen gebroken
oeh bah, wat lief van jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister al helemaal niets gezien, van 15:00 tot 20:45 met mijn antieke buurvrouw van 94 op de SEH
Daarom vond ik die cartoon ook zo treffend.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, Nawel overleefd iedere ronde.
Och wat sneu voor je buurvrouw en wat lief van jou dat je met haar mee bent gegaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dat vond ik wel meevallen. Er werd ook getoond hoe hij boos richting de badkamer liep en dat Kris zei dat hij wel zou komen afwassen, maar eerst even zijn tanden wilde poetsen. Daar nam zijne majesteit geen genoegen mee, Kris bleef gelukkig wel bij zijn standpunt en maakte eerst zijn tandenpoetsbeurt af en is toen mee gaan helpen, waarna Kris vervolgens de volle lading van Tobi kreeg...Kris bleef netjes en probeerde een beetje te sussen. Grace kwam onderdanig haast, smeken om toch te mogen afwassen, maar kreeg geen respons. Het was echt wel passief agressief van Tobiquote:Op vrijdag 4 maart 2022 01:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lekker geframed. Alleen de reactie laten zien en niet de aanleiding.
Inderdaad. Hij is laatste tijd alleen aan het zeuren en zuurquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vond ik wel meevallen. Er werd ook getoond hoe hij boos richting de badkamer liep en dat Kris zei dat hij wel zou komen afwassen, maar eerst even zijn tanden wilde poetsen. Daar nam zijne majesteit geen genoegen mee, Kris bleef gelukkig wel bij zijn standpunt en maakte eerst zijn tandenpoetsbeurt af en is toen mee gaan helpen, waarna Krist vervolgens de volle lading van Tobi kreeg...Kris bleef netjes en probeerde een beetje te sussen. Grace kwam onderdanig haast, smeken om toch te mogen afwassen, maar kreeg geen respons. Het was echt wel passief agressief van Tobi
gaat wel beraf ja, relatie met grace en kris vermindertquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:25 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is laatste tijd alleen aan het zeuren en zuur
Jeetje he wat erg beide polsenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja .... compleet eens met deze analyse.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vond ik wel meevallen. Er werd ook getoond hoe hij boos richting de badkamer liep en dat Kris zei dat hij wel zou komen afwassen, maar eerst even zijn tanden wilde poetsen. Daar nam zijne majesteit geen genoegen mee, Kris bleef gelukkig wel bij zijn standpunt en maakte eerst zijn tandenpoetsbeurt af en is toen mee gaan helpen, waarna Krist vervolgens de volle lading van Tobi kreeg...Kris bleef netjes en probeerde een beetje te sussen. Grace kwam onderdanig haast, smeken om toch te mogen afwassen, maar kreeg geen respons. Het was echt wel passief agressief van Tobi
Oh wat leukquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:35 schreef Angelique61 het volgende:
Grace gaat weer een droom verzinnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |