Daar geef ik het ook niet aan. In Haïti wachten ze nog op huizen, terwijl er geld genoeg is opgehaald. Beter kleding, medicijnen etc. doneren aan mensen die richting Polen gaan.quote:
En waar staan die bedragen?, heb ik gemist namelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Salar fans nog meer maar die nemen de moeite niet voor hem blijkbaar.
Vervoer is het probleem..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar geef ik het ook niet aan. In Haïti wachten ze nog op huizen, terwijl er geld genoeg is opgehaald. Beter kleding, medicijnen etc. doneren aan mensen die richting Polen gaan.
Nergens. Daarom is het ook onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En waar staan die bedragen?, heb ik gemist namelijk
Wat een super actie!!quote:
Bij ons in de regio rijden er regelmatig bussen met van alles die kant op. Overal zijn er inzamelpunten.quote:
Nou jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
waarschijnlijk gesponsord door drugsgeld
of al die suikerooms van mevr de pijper..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
waarschijnlijk gesponsord door drugsgeld
Dat is wel gaaf, ik heb ze hier waar ik woon nog niet kunnen ontdekken. Ik kan geloof ik inleveren bij een kringloopwinkel maar geen idee wat er nodig isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij ons in de regio rijden er regelmatig bussen met van alles die kant op. Overal zijn er inzamelpunten.
je bent wel bezig met je uitsprakenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:51 schreef Silves het volgende:
[..]
of al die suikerooms van mevr de pijper..
En wat is ze dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:53 schreef Thorelf het volgende:
de zogenaamde fans kijken niet hoe nawel is en wie zij is......het gaat erom wat zij is!
moslima?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:53 schreef Thorelf het volgende:
de zogenaamde fans kijken niet hoe nawel is en wie zij is......het gaat erom wat zij is!
Zo wat? is het niet de diva, die deze uitspraken keer op keer maakt? een pijper en ook zei ze ooit ze beft deze..over haar medebewoners..quote:
Hier te horen gekregen dat er voldoende kleding is voorlopig, maar nu behoefte aan medicijnen en verzorgingsproductenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, ik heb ze hier waar ik woon nog niet kunnen ontdekken. Ik kan geloof ik inleveren bij een kringloopwinkel maar geen idee wat er nodig is
nog erger, Grace is ervan overtuigd dat God haar naar BB heeft gestuurd, gezegd dat ze moest gaan. En dat God dan ook ervoor zou zorgen dat er niets met haar moeder zou gebeuren in die drie maanden dat ze in BB zou kunnen zitten,quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:06 schreef Silves het volgende:
hi ff kijken..Grace scheld haar zoon uit als eikel en nog meerdere vloekwoorden, Grace die de bijbel wil, Grace die bid om te winnen, haar zogenaamde geloof in het spel brengen..haar moeder in de steek laat..ja jezus motherfucker..ordinaire straatmeid..
Ik volg haar advies nu..ze zegt nu gaan julio zijn fans nog harder stemmen ..oke 2 stemmen voor Julio dan maar..ook al doe ik niet aan fan zijn voor een stel onbekende narcisten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Het komt mevrouw Nawel allemaal wel weer aanwaaien hè. Lieve help, aandachtsjunk....
Als die idioten van Regie niet snel een gamechanger verzinnen loopt LuieLieverdje met haar TikTokkies regelrecht naar de EindPot .. die sukkels om haar heen hebben maar niet door dat Nawee nomineren totaal geen effect heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Het komt mevrouw Nawel allemaal wel weer aanwaaien hè. Lieve help, aandachtsjunk....
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:00 schreef Verida het volgende:
[..]
nog erger, Grace is ervan overtuigd dat God haar naar BB heeft gestuurd, gezegd dat ze moest gaan. En dat God dan ook ervoor zou zorgen dat er niets met haar moeder zou gebeuren in die drie maanden dat ze in BB zou kunnen zitten,
Daar maak ik me gewoon elke keer weer kwaad over.
het is wat mosterd na de maaltijd, spuit 11 enzo, maar ik had eerst gereageerd en toen pas bijgelezen
Die kosten vallen idd meequote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Kosten van zo'n reclamesleep vallen best wel mee eigenlijk:
https://vandebunteaviation.nl/luchtreclame/
Vliegtuigje is hier nog te volgen:
https://www.flightradar24.com/multiview/2b050f93
Bedoel je dat we met zijn allen moeten gaan lappen als Salar in de finale komt?quote:
maar als hij in de finale komt wil ik er nog wel over nadenkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:06 schreef tiki het volgende:
[..]
Bedoel je dat we met zijn allen moeten gaan lappen als Salar in de finale komt?
Nou, dat gaat mij ook wel erg ver hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
zolang ik niet mee hoef te lappen vind ik het best
Ik herinner me wel zo'n plan, en wie het bedacht heeft, kon bijna alles zelf betalen, omdat de beloofde bijdragen niet werden nagekomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
zolang ik niet mee hoef te lappen vind ik het best
100% mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:08 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou, dat gaat mij ook wel erg ver hoor.
Ook niet echt goed voor het milieu en in deze tijden een belediging naar Oekraïne, maar anders had ik er voor alleen Salar het er bijna wel voor over.
Een zweefvliegtuig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:08 schreef tiki het volgende:
[..]
Nou, dat gaat mij ook wel erg ver hoor.
Ook niet echt goed voor het milieu en in deze tijden een belediging naar Oekraïne, maar anders had ik er voor alleen Salar het er wel voor over.
zoiets als zeggen naar een meet te komen en dan toch niet komen, zo herkenbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik herinner me wel zo'n plan, en wie het bedacht heeft, kon bijna alles zelf betalen, omdat de beloofde bijdragen niet werden nagekomen.
O, dat is wel heel lullig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik herinner me wel zo'n plan, en wie het bedacht heeft, kon bijna alles zelf betalen, omdat de beloofde bijdragen niet werden nagekomen.
laat ze lekker zelf vouwen van wc papierquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ze willen nu allemaal een vliegtuigje?
zoals elke week hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ze was een beetje sip deze week.
Vriendquote:
het was vorig jaar ook dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:46 schreef Silves het volgende:
Zoals Salar zegt, dit kunnen ze niet uitzenden, dan gaat zometeen iedereen rare dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |