Daar geef ik het ook niet aan. In Haïti wachten ze nog op huizen, terwijl er geld genoeg is opgehaald. Beter kleding, medicijnen etc. doneren aan mensen die richting Polen gaan.quote:
En waar staan die bedragen?, heb ik gemist namelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Salar fans nog meer maar die nemen de moeite niet voor hem blijkbaar.
Vervoer is het probleem..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar geef ik het ook niet aan. In Haïti wachten ze nog op huizen, terwijl er geld genoeg is opgehaald. Beter kleding, medicijnen etc. doneren aan mensen die richting Polen gaan.
Nergens. Daarom is het ook onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En waar staan die bedragen?, heb ik gemist namelijk
Wat een super actie!!quote:
Bij ons in de regio rijden er regelmatig bussen met van alles die kant op. Overal zijn er inzamelpunten.quote:
Nou jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
waarschijnlijk gesponsord door drugsgeld
of al die suikerooms van mevr de pijper..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
waarschijnlijk gesponsord door drugsgeld
Dat is wel gaaf, ik heb ze hier waar ik woon nog niet kunnen ontdekken. Ik kan geloof ik inleveren bij een kringloopwinkel maar geen idee wat er nodig isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij ons in de regio rijden er regelmatig bussen met van alles die kant op. Overal zijn er inzamelpunten.
je bent wel bezig met je uitsprakenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:51 schreef Silves het volgende:
[..]
of al die suikerooms van mevr de pijper..
En wat is ze dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:53 schreef Thorelf het volgende:
de zogenaamde fans kijken niet hoe nawel is en wie zij is......het gaat erom wat zij is!
moslima?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:53 schreef Thorelf het volgende:
de zogenaamde fans kijken niet hoe nawel is en wie zij is......het gaat erom wat zij is!
Zo wat? is het niet de diva, die deze uitspraken keer op keer maakt? een pijper en ook zei ze ooit ze beft deze..over haar medebewoners..quote:
Hier te horen gekregen dat er voldoende kleding is voorlopig, maar nu behoefte aan medicijnen en verzorgingsproductenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, ik heb ze hier waar ik woon nog niet kunnen ontdekken. Ik kan geloof ik inleveren bij een kringloopwinkel maar geen idee wat er nodig is
nog erger, Grace is ervan overtuigd dat God haar naar BB heeft gestuurd, gezegd dat ze moest gaan. En dat God dan ook ervoor zou zorgen dat er niets met haar moeder zou gebeuren in die drie maanden dat ze in BB zou kunnen zitten,quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:06 schreef Silves het volgende:
hi ff kijken..Grace scheld haar zoon uit als eikel en nog meerdere vloekwoorden, Grace die de bijbel wil, Grace die bid om te winnen, haar zogenaamde geloof in het spel brengen..haar moeder in de steek laat..ja jezus motherfucker..ordinaire straatmeid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |