Salar fans nog meer maar die nemen de moeite niet voor hem blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nawel fans hebben ook ¤5000 bespaard met de veiling vorige week.
Wat moeten ze uitleggen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dit uitleggen aan de bewoners? Ik ben benieuwd.
Die hebben heus wel vaker een vliegtuig gezien hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dit uitleggen aan de bewoners? Ik ben benieuwd.
maak je niet druk, wij kunnen toch geen invloed uitoefenen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef Silves het volgende:
daar gaan we weer waarom? hoeveel complimenten wil ze nu krijgen...en weer 90% tv tijd van de diva.
Voor hem kunnen ze beter een boodschap op de spiegel of een bus haarlak zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Salar fans nog meer maar die nemen de moeite niet voor hem blijkbaar.
Gewoon geen uitzendingen volgen..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef just me het volgende:
[..]
maak je niet druk, wij kunnen toch geen invloed uitoefenen!
Beste remedie is gewoon de pc uitzetten
Dat was... een grapquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat er ook WW3 opstond.
Of gewoon direct de bom droppen op BB-huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:42 schreef Fikkert2 het volgende:
Doe nog zo'n vliegtuigje met de tekst 'ow ja, en er is oorlog'
Oh dat heb ik dan weer gemist, straks even terugkijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Was een grap van iemand. Maar Nawel zou WW3 toch niet gesnapt hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef czvt het volgende:
[..]
Die zijn verstandiger en geven niet zoveel (onnodig) geld uit voor een bewoner in het BB huis. Denk dat de mensen in deze tijd hun geld wel beter kunnen besteden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Salar fans nog meer maar die nemen de moeite niet voor hem blijkbaar.
Tobias en Kristof vast wel, en dan, dan zitten ze met vragen waar ze geen antwoord op krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was een grap van iemand. Maar Nawel zou WW3 toch niet gesnapt hebben.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn verstandiger en geven niet zoveel (onnodig) geld uit voor een bewoner in het BB huis. Denk dat de mensen in deze tijd hun geld wel beter kunnen besteden.
Giro 555..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn verstandiger en geven niet zoveel (onnodig) geld uit voor een bewoner in het BB huis. Denk dat de mensen in deze tijd hun geld wel beter kunnen besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |