quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vliegtuigje boven BB huis: Queen Nawel, we got your Back
alsof ze dat nodig heeftquote:
Het is mooi weer, vakantie, wat gaan we doen, dagje BB huisquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Staan mensen buiten de poort te gillen
https://streamable.com/lfyfe5quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is niet mijn bedoeling. De betekenis is dan wel heel anders en daar gaat het mij om. Dat mensen iets verkeerd spellen is begrijpelijk maar als de inhoud dan totaal verschillend is mag toch worden rechtgezet zonder op de vrouw/man te spelen. Toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bewezen: ‘Taalverbeteraars zijn onprettige mensen’
zal wat gekost hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:33 schreef Jockari het volgende:
Is inderdaad aan 't cirkelen boven BB-huis
[ afbeelding ]
Nouja ze was een beetje sip deze week.quote:
Money makes the world go roundquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:35 schreef JDB94 het volgende:
Zo wordt Mevrouw weer gestimuleerd in haar entitlement jammer genoeg
Nawel fans hebben ook ¤5000 bespaard met de veiling vorige week.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh die valse accountsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nawel fans hebben ook ¤5000 bespaard met de veiling vorige week.
Hoe gaan ze dit uitleggen aan de bewoners? Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:37 schreef Jockari het volgende:
Zal wel paniek geweest zijn bij de Regie !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |