SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Denk dat ze heel vrolijk wordt als ze uit het huis mag .. lekker naar de Starbucks, McDonalds en zo..quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:41 schreef engine het volgende:
Hoop dat ze na zaterdag weer wat vrolijker wordt. Dit was niet haar beste week.
BB kan dat toch gewoon brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze heel vrolijk wordt als ze uit het huis mag .. lekker naar de Starbucks, McDonalds en zo..
ik neem aan dat er een ventilatie systeem zitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:07 schreef Verida het volgende:
Wat zal het daar meuren in die slaapkamer, nooit eens lekker een raam open om te luchten of lekker het beddengoed even buiten hangen om te luchten.
klopt wel, hij heeft haar doorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
voor de rest ben je heel gezellig maar naar mij niet
zodra ik weg ga ben je gezellig
Grace had nachtmerrie
Steun bij Nouch
Dingen verbergen voor Tobi
ik zie dat het niet goed met je gaat( what the fuck!!!!)
Hij heeft door dat zij hem negeert eb vraagt daar na ook dat ze nu nouchine alles verteldquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
zo, Grace krijgt even te horen hoe ze zich hoort te gedragen.
want Tobias "hoort dingen wel" en "ze weet hoe hij is"
Het is geen verwijt hoor, zegt hij er nog bij, maar ondertussen. En Grace is echt heel onderdanig, griezelig om te zien.
Maar wie is de verliezer voor het publiek?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:12 schreef Verida het volgende:
zo, Grace krijgt even te horen hoe ze zich hoort te gedragen.
want Tobias "hoort dingen wel" en "ze weet hoe hij is"
Het is geen verwijt hoor, zegt hij er nog bij, maar ondertussen. En Grace is echt heel onderdanig, griezelig om te zien.
inderdaad beetje de zielepiet uithangenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wie is de verliezer voor het publiek?
Het kan ook een uitgekiende tactiek zijn van Grace.
Echt walgelijk hoe hij nu doet richting Grace. Hij heeft gisteren bij het natafelen eerst anderhalf uur zitten zwijgen, terwijl Grace lol had en toen die sneer en dan nu moet Grace op het matje komen omdat ze in zijn bijzijn niet gezellig genoeg is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
voor de rest ben je heel gezellig maar naar mij niet
zodra ik weg ga ben je gezellig
Grace had nachtmerrie
Steun bij Nouch
Dingen verbergen voor Tobi
ik zie dat het niet goed met je gaat( what the fuck!!!!)
ik denk dat alles van Grace ook is uitgekiendquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Echt walgelijk hoe hij nu doet richting Grace. Hij heeft gisteren bij het natafelen eerst anderhalf uur zitten zwijgen, terwijl Grace lol had en toen die sneer en dan nu moet Grace op het matje komen omdat ze in zijn bijzijn niet gezellig genoeg is.
Maar het griezelige vind ik gewoon hoe Grace nu reageert, onderdanig,
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
Tobias : Je gaat erover praten, ik hoor dat soort dingen, sorry, ik kan niet m'n oren uitzetten. Ik hoor natuurlijk niet alles, maar ik hoor wel heel veel. Wil je erover praten?
Grace: Dat kan, later, ik weet niet precies wat je allemaal hoort
Tobias : Het is geen verhoor he, ik toon interesse. Ik heb sowieso dat je sinds gisteravond een beetje in je hoofd zit. Naar mij toe vooral.
Grace : Ja?
Tobias : Naar de rest toe ben je heel gezellig, lachen, gieren, brullen. Maar als ik erbij zit, dan ben je in je hoofd. Zodra ik weg ga ben je gezellig.
Grace : Zo bedoel ik niet he.
Tobias : Ik ben niet blind he
Grace : Zo bedoel ik echt niet he
Tobias : Ik zie dat soort dingen wel. Als ik erbij zit, zeg je niks, kijk je alleen maar naar je marshmellows. Zodra ik weg ga, ben je feest aan het maken met iedereen tot half twee 's nachts. En dan was ik wakker om half zeven, om aan te horen dat je een nachtmerrie hebt, wat ik super kut voor je vindt. En je zoekt steun bij Nouch, nou, dat is op zich wel goed. Vervolgens vertel je haar alles. Ik ben wakker en zie dat het niet goed met je gaat, maar vervolgens ga je het verbloemen. Maar je kan dat soort dingen niet voor me verbergen. Ik zie dat het niet goed met je gaat.
Grace : Wil je even buiten lopen?
Tobias : Dat is goed hoor, maar het is geen verwijt hoor.
Grace : Ik weet het, maar ik wil wel even met je praten.
goed weergegeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
Tobias : Je gaat erover praten, ik hoor dat soort dingen, sorry, ik kan niet m'n oren uitzetten. Ik hoor natuurlijk niet alles, maar ik hoor wel heel veel. Wil je erover praten?
Tobias : Het is geen verhoor he, ik toon interesse. Ik heb sowieso dat je sinds gisteravond een beetje in je hoofd zit. Naar mij toe vooral.
Tobias : Naar de rest toe ben je heel gezellig, lachen, gieren, brullen. Maar als ik erbij zit, dan ben je in je hoofd. Zodra ik weg ga ben je gezellig.
Tobias : Ik zie dat soort dingen wel. Als ik erbij zit, zeg je niks, kijk je alleen maar naar je marshmellows. Zodra ik weg ga, ben je feest aan het maken met iedereen tot half twee 's nachts. En dan was ik wakker om half zeven, om aan te horen dat je een nachtmerrie hebt, wat ik super kut voor je vindt. En je zoekt steun bij Nouch, nou, dat is op zich wel goed. Vervolgens vertel je haar alles. Ik ben wakker en zie dat het niet goed met je gaat, maar vervolgens ga je het verbloemen. Maar je kan dat soort dingen niet voor me verbergen. Ik zie dat het niet goed met je gaat.
Achterdochtig en jaloers en de ander de schuld geven van dat gevoel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
Ja idioot dat we dat niet mogen horen hequote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Tobias en Grace hebben nu buiten HET gesprek, en wij moeten naar de rug van Julio kijken.
Daar heeft hij het zelf naar gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voelt dat hij uit beide kampen gaat gegooid worden vermoed ik.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net bij de kasten :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |