the entertainer he... kun je wel horen...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
het is zo erg dat ik nog liever naar een tondeuse luister dan dat gezang van Julio
of wat er voor door moet gaan
poeh zegquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
the entertainer he... kun je wel horen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
the entertainer he... kun je wel horen...
Niet alleen zijn gezang, maar kan hem ook niet meer horen praten, zeverstemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
het is zo erg dat ik nog liever naar een tondeuse luister dan dat gezang van Julio
je doet een FF-jequote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel even de neus krabben tussen de inzetten door..
[ afbeelding ]
ik heb het met de meestequote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet alleen zijn gezang, maar kan hem ook niet meer horen praten, zeverstem
Ik ook, maar ook het accent van Grace, dat wordt steeds erger. Ergerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het met de meeste![]()
![]()
![]()
Salar en Kris kan ik prima naar luisteren
Salar en Kris zijn leuk samen. Die lachen ook echt spontaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het met de meeste![]()
![]()
![]()
Salar en Kris kan ik prima naar luisteren
En je stemt toch om hem erin te houden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Nawel net zoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
En je stemt toch om hem erin te houden?
Ik snap het niet.
Ik heb ook voor Julio gestemdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
ik ga niet stemmen deze keerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.
Nawel erin houden betekent dat ze heeft gewonnen, dan wint niemand het meer van haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Eens en ik gun Nawel dat ze naar huis mag, anders staat ze volgende week voor de 7de x op het bordquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Nawel erin houden betekent dat ze heeft gewonnen, dan wint niemand het meer van haar.
Dit is een van de laatste kansen om Nawel naar huis te spelen en BB te laten winnen door iemand anders dan Nawel.
Grace en die tondeuze was an accident waiting to happenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace is een beetje uitgeschoten met de tondeuse?
Salar : Maakt niet uit, groeit in 2 dagen weer terug..
Op naar Facebook!quote:
Grace cursustje bij Leroy gevolgd zie ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace is een beetje uitgeschoten met de tondeuse?
Salar : Maakt niet uit, groeit in 2 dagen weer terug..
[ afbeelding ]
Kom op Tobias vraag je 24 uur aan, zijn we eindelijk van je gemiep af #zeurmietjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Ik sta te springen om naar buiten te gaan.
Julio: Ik ook.
Ik hoop dat Salar in de finale komt,en daarom is het het beste om de nederlander naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel net zo
die hoef ik ook niet te horen
Dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:02 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Salar in de finale komt,en daarom is het het beste om de nederlander naar huis te sturen.
Of te wel de entertainer,zaagmans.
Scheelt thuis weer hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:47 schreef Verida het volgende:
Zo te zien heeft goelio zijn hele voorraad kleren gewassen en die gaan nu lekker schoongewassen en pietjeprecies gevouwen de koffer in.
Ja, en ze hebben ook ruim voldoende wasmuntjes in het huis dus waarom niet?quote:
Er was heel veel gewassen afgelopen week, alle wasrekken waren vol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben ook ruim voldoende wasmuntjes in het huis dus waarom niet?
Best sociaal van Julio......
zoek dan leuke mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laatste dagen steeds 2 dezelfde streams
Julio denkt ik niet dan jullie ook niet, net als de geheime opdracht. Eerst zei hij zet maar 10K in op mij als ik het huis moet verlaten en toen dacht hij 'wacht eens even (lees dit met een julio stemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:23 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben ook ruim voldoende wasmuntjes in het huis dus waarom niet?
Best sociaal van Julio......
Hier hangt geen cameraquote:
1quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Julio denkt ik niet dan jullie ook niet, net als de geheime opdracht. Eerst zei hij zet maar 10K in op mij als ik het huis moet verlaten en toen dacht hij 'wacht eens even (lees dit met een julio stem).. ik heb niets aan die 10K als ik naar huis moet, dus als hij naar huis moet gaat er nu 2? K uit de pot.
Stel dat Nawel gaat krijgt ze 10k? Dat is mij niet duidelijk. Ik dacht dat het uit de pot ging maar het stukje dat iemand het kon krijgen heb ik gemist.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Julio denkt ik niet dan jullie ook niet, net als de geheime opdracht. Eerst zei hij zet maar 10K in op mij als ik het huis moet verlaten en toen dacht hij 'wacht eens even (lees dit met een julio stem).. ik heb niets aan die 10K als ik naar huis moet, dus als hij naar huis moet gaat er nu 2? K uit de pot.
10 k erin als ze gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Stel dat Nawel gaat krijgt ze 10k? Dat is mij niet duidelijk. Ik dacht dat het uit de pot ging maar het stukje dat iemand het kon krijgen heb ik gemist.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 k erin als ze gaat
1 k eruit als julio gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |