the entertainer he... kun je wel horen...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
het is zo erg dat ik nog liever naar een tondeuse luister dan dat gezang van Julio
of wat er voor door moet gaan
poeh zegquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
the entertainer he... kun je wel horen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
the entertainer he... kun je wel horen...
Niet alleen zijn gezang, maar kan hem ook niet meer horen praten, zeverstemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
het is zo erg dat ik nog liever naar een tondeuse luister dan dat gezang van Julio
je doet een FF-jequote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel even de neus krabben tussen de inzetten door..
[ afbeelding ]
ik heb het met de meestequote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet alleen zijn gezang, maar kan hem ook niet meer horen praten, zeverstem
Ik ook, maar ook het accent van Grace, dat wordt steeds erger. Ergerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het met de meeste![]()
![]()
![]()
Salar en Kris kan ik prima naar luisteren
Salar en Kris zijn leuk samen. Die lachen ook echt spontaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het met de meeste![]()
![]()
![]()
Salar en Kris kan ik prima naar luisteren
En je stemt toch om hem erin te houden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Nawel net zoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
En je stemt toch om hem erin te houden?
Ik snap het niet.
Ik heb ook voor Julio gestemdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
ik ga niet stemmen deze keerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.
Nawel erin houden betekent dat ze heeft gewonnen, dan wint niemand het meer van haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Eens en ik gun Nawel dat ze naar huis mag, anders staat ze volgende week voor de 7de x op het bordquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel geeft nog meer ergenis... kiezen uit 2 kwaden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Nawel erin houden betekent dat ze heeft gewonnen, dan wint niemand het meer van haar.
Dit is een van de laatste kansen om Nawel naar huis te spelen en BB te laten winnen door iemand anders dan Nawel.
Grace en die tondeuze was an accident waiting to happenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace is een beetje uitgeschoten met de tondeuse?
Salar : Maakt niet uit, groeit in 2 dagen weer terug..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |