wat praktisch elke keeper doet bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Zorro het volgende: [..] Ja van de keeper met zijn knie vooruit in de rug van de speler springen.
Ja in Brazilië zie je zulke mensen niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anthony heeft een nat broekje nu.
Oog in oog met BMI
Weet je wie daar zo'n handje van had? Die keeper van vorig jaar van AZquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat praktisch elke keeper doet bedoel je?
Bizotquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wie daar zo'n handje van had? Die keeper van vorig jaar van AZ
Ik ben z'n naam kwijt, iets met de B
Wat een lul vond ik dat zeg
Grootste lul betwijfel ik met Onana in het team.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef Zorro het volgende:
Man man man, die Antony is de enige serieus goede speler bij ajax.
En de grootste lul. Dat betekent wat als je ook Tadic in het team hebt.
De altijd walgelijke Bizot. Wat een idioot.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wie daar zo'n handje van had? Die keeper van vorig jaar van AZ
Ik ben z'n naam kwijt, iets met de B
Wat een lul vond ik dat zeg
Ja, die wat een lulquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd walgelijke Bizot. Wat een idioot.
Dan denken mensen dat je op Baudet doelt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh een onnodige H.
Zal hem voortaan wel dat gore teringjong op rechts noemen.
Dan hou ik maar gewoon mijn bek denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan denken mensen dat je op Baudet doelt.
Dat is denk ik wel het beste inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hou ik maar gewoon mijn bek denk ik.
Stuk beterquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh een onnodige H.
Zal hem voortaan wel dat gore teringjong op rechts noemen.
Ja en het is belachelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat praktisch elke keeper doet bedoel je?
Post lekker door joh!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hou ik maar gewoon mijn bek denk ik.
zelfbescherming.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en het is belachelijk.
En al helemaal om dan de speler die wordt besprongen een vrije trap tegen te geven
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:44 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
zelfbescherming.
De keeper wordt gewoon onderuit gebeukt maar de actie van de keeper is belachelijk
Ik kon me geheel vinden in de woorden van Thomas Verhaar, die Wijndal enorm vermoeiond vond de laatste tijd met zijn grote bek altijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:45 schreef fetX het volgende:
Wijndal zal na de wedstrijd wel weer zeggen dat ze twee klassen beter waren.
Weinig leuk voetbal ja. Ajax begon nog aardig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een vervelende wedstrijd met toneelspelers.
Geen cupfighters.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig leuk voetbal ja. Ajax begon nog aardig.
Grote schoonmaak bij Ajax denk ik komende zomer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schuurs maar verkopen deze zomer. Dat wordt nooit meer wat bij Ajax.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Grote schoonmaak bij Ajax denk ik komende zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begon leuk maar het laatste half uur heeft niets met voetbal te maken. Hatsiedienogwat had wel 2x geel mogen krijgen trouwens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit maar een vermoeiende wedstrijd.
gvdquote:
Wanneer gaat dat AZ nou eens eindelijk in elkaar donderen? Zelfs met deze matige selectie doen ze het nog goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat het sympathieke Ajax op voorsprong staat tegen het extreem irritante en opstandige puberclubje AZ.
Ja dat soort gedrag is echt voorbehouden aan Ajax.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:57 schreef cemeteryslut het volgende:
Soms denk je, ach Ajax is zo erg nog niet, maar dan staan, en liggen, ze zich weer zo te gedragen. Wat een onsympathiek gedoe.
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die vegetarisch "vlees" kopen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat het sympathieke Ajax op voorsprong staat tegen het extreem irritante en opstandige puberclubje AZ.
Ik zal in ieder geval geen kans laten liggen om bij elk puntverlies voor hen het graf aan te stampen. Net als bij Barça, United en Juventus. Stuk voor stuk mensonterende kutclubs.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat AZ nou eens eindelijk in elkaar donderen? Zelfs met deze matige selectie doen ze het nog goed.
Zelfs Barca moet er nu volledig aan geloven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zal in ieder geval geen kans laten liggen om bij elk puntverlies voor hen het graf aan te stampen. Net als bij Barça, United en Juventus. Stuk voor stuk mensonterende kutclubs.
Dat krijg je met Zuid Amerikanen. PSV had dat ook altijd met Farfan en co.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat soort gedrag is echt voorbehouden aan Ajax.
Valfan xDquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat krijg je met Zuid Amerikanen. PSV had dat ook altijd met Farfan en co.
De vervelendste Eredivisie ploeg heeft 0 (?) Zuid Amerikanen in de selectie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat krijg je met Zuid Amerikanen. PSV had dat ook altijd met Farfan en co.
Ik vertrouw lupines voor geen meter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die vegetarisch "vlees" kopen.
Vitesse?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vervelendste Eredivisie ploeg heeft 0 (?) Zuid Amerikanen in de selectie.
Spreken we hier over AZ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vervelendste Eredivisie ploeg heeft 0 (?) Zuid Amerikanen in de selectie.
Dat kan niet. Dat kan niet. Dat kan niet.quote:
Ik bedoelde qua kaarten, overtredingen etc. Staan in ieder geval zowel geel als rood in de top 3.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dat kan niet. Dat kan niet.
Wat kan niet, jouw ongefundeerde haat jegens AZ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dat kan niet. Dat kan niet.
Rustig aan hier zeg. Er is al zoveel oorlog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat kan niet, jouw ongefundeerde haat jegens AZ?
Pas nou op voor de meltdown.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je niet haten op al die opstandige kutpubers, tikkende tijdbommen en werkelijk afschuwelijke mensen als Max Huiberts en Robert Eenhoorn. Je wil er 10.000 stoeptegels opgooien, maar ze wijken niet en blijven voortdurend als een irritant mini-vlekje in je zicht hangen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een quizvraag voor in de rust en op het thema voortbordurend, er zijn 4 teams met 0 rode kaarten dit seizoen. Welke?
Het Coronavirus moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige anti-vaxxers die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar anti-prikkunstenaars, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Coronavirus is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel anti-vaxxers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.
Zitten er mensen zich uit de naad te modereren om het nog ergens op te laten lijken, maar de schijtlolligheid gaat gewoon door.
Stumperds.
Feyenoordquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een quizvraag voor in de rust en op het thema voortbordurend, er zijn 4 teams met 0 rode kaarten dit seizoen. Welke?
Bonus: 1 club waar ook de tegenstander geen rood kreeg.
Een club die deze 3 clubs zou willen aanvallen!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord
Ajax
PSV
En even denken over die laatste
Klap na klap op zowel financieel als sportief gebied maar ze blijven opkrabbelen met best vaak nog prima voetbal ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je niet haten op al die opstandige kutpubers, tikkende tijdbommen en werkelijk afschuwelijke mensen als Max Huiberts en Robert Eenhoorn. Je wil er 10.000 stoeptegels opgooien, maar ze wijken niet en blijven voortdurend als een irritant mini-vlekje in je zicht hangen.
Feyenoordquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een club die deze 3 clubs zou willen aanvallen!
Heeft Maasbert weer een club gekocht?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een club die deze 3 clubs zou willen aanvallen!
Het is een verschrikkelijke kutsekte onder aanvoering van de extreem walgelijke zelfoverschattende Max Huiberts. Ik zag mensen hem terloops noemen als potentiële kandidaat bij Ajax als opvolger van de dickpicsversturende smeerlap Overmars maar als Huiberts ooit bij Ajax terecht zou komen, weet ik niet waar ik toe in staat ben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klap na klap op zowel financieel als sportief gebied maar ze blijven opkrabbelen met best vaak nog prima voetbal ook.
Nee dat kan ik niet haten.
Ik keur dit goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft blijkbaar vanmiddag nog even Hertog Jan gehaald jongens, wat een genot.
Geniet ervan Dago.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft blijkbaar vanmiddag nog even Hertog Jan gehaald jongens, wat een genot.
Het blijft angstvallig stil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt binnenkort weer één te koop toch?
Er was toch maar 1 user die Huiberts een serieuze optie vindt voor Ajax?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijke kutsekte onder aanvoering van de extreem walgelijke zelfoverschattende Max Huiberts. Ik zag mensen hem terloops noemen als potentiële kandidaat bij Ajax als opvolger van de dickpicsversturende smeerlap Overmars maar als Huiberts ooit bij Ajax terecht zou komen, weet ik niet waar ik toe in staat ben.
Sowahquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Die Soa of hoe die heet had nog een rare actie afgelopen weekend. Ik vrees het ergste.
Ik ontken niets.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef MC-M het volgende:
[..]
@:Dagoduck kent én zijn eigen spelers niet én komt nooit in het stadion.
NEPSUPPORTER GESPOT.
Beter dan Danilo.quote:
R de Boer en Witschge erachter ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Bij mijn FM save staat Dani weer op 10 bij Ajax.
LUDIEK.
quote:
Danigod. (de mooie Dani wel te verstaan)quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Bij mijn FM save staat Dani weer op 10 bij Ajax.
LUDIEK.
1-1, verlenging en pennols.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Beter fluiten ze af, ga ik nog ff Vikings Valhalla kijken.
En dan wint Ajax alsnog. Gaap.quote:
Sow. (ah)quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heeft Club Brugge 9 mil voor neergegooid.
Gristus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heeft Club Brugge 9 mil voor neergegooid.
Nee.quote:
Bij Ajax ook. Dit soort opportunisme bij een jong talent hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Rensch zal het leuk doen bij NEC of Fortuna
Eens, dat opportunisme altijdquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Ajax ook. Dit soort opportunisme bij een jong talent hou ik niet zo van.
Wat ben je ook een vermoeiend mannetje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat opportunisme altijd
Hij dacht vast ook dat Ajax hier zou verliezen omdat ze één kutwedstrijdje tegen GAE speelden.
Moet zeggen dat ik nog maar weinig bij Rensch heb gezien waarom hij zo’n groot talent is, maar wel eens dat die jongen de tijd moet krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Ajax ook. Dit soort opportunisme bij een jong talent hou ik niet zo van.
Hij viel (op zeer jonge leeftijd) altijd moeiteloos in en is zowel verdedigend als aanvallend sterk. Alleen zit nu in een dipje die ik behalve Timber bij vrijwel elke Ajax jeugdspeler wel eens heb gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nog maar weinig bij Rensch heb gezien waarom hij zo’n groot talent is, maar wel eens dat die jongen de tijd moet krijgen.
Tevens haat ik opportunisme.
Wat een vermoeiende vent.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ben je ook een vermoeiend mannetje.
Ajax is laks.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk nog wat blessuretijd erbij
Ik had 0-3 voorspeld
Klopt nu er ruimte is, Blind is in andere aspecten van het spel (veel) beter, zoals Ten Hag van de week al uitlegde. Maar ik neig in sommige wedstrijden (of eerder tijdens potjes) ook meer naar Nico hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Enawh het volgende:
Ik zie Blind zo'n sprintje niet trekken.
Daarom Nico in de basis voortaan
90 minuten langquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Versta echt nooit wat die lui op de tribune zingen hè.
Gaat een afschuwelijke wedstrijd worden om naar te kijken.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat een afschuwelijke wedstrijd worden om naar te kijken.
Dank.quote:
Gevoel.quote:
Eredivisiereeks dan maarquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Een einde gemaakt aan de AZ reeks. We schakelen over naar de zolderkamer van @:el-stinho
2/3 potjes waren ontzettend spectaculair en sinds Schmidt er zit sowieso weinig saaie onderlinge duels vond ik.quote:
Dan was het wel 0-4 geweest inderdaad.quote:
Wijndal is echt een walgelijk ventje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een heerlijk geïrriteerd gezicht.
Jan-Joost is simpelweg verschrikkelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost is enorm boos dat de wedstrijd 5 minuten later begon.
Jan Joost maakt zich druk over 5 minuten terwijl ze in Oekraïne vechten voor hun leven!!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost is enorm boos dat de wedstrijd 5 minuten later begon.
Laten we Jan Joost sturen in dat ESPN pak .quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Jan Joost maakt zich druk over 5 minuten terwijl ze in Oekraïne vechten voor hun leven!!!
Ik was vanmorgen ook 5 minuutjes te laat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef GGMM het volgende:
Weer janken dat Ajax 5 minuutjes te laat was
We komen nooit van bitcoin Sjerrie afquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan niet. @:Wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |