Ajax is laks.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk nog wat blessuretijd erbij
Ik had 0-3 voorspeld
Klopt nu er ruimte is, Blind is in andere aspecten van het spel (veel) beter, zoals Ten Hag van de week al uitlegde. Maar ik neig in sommige wedstrijden (of eerder tijdens potjes) ook meer naar Nico hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Enawh het volgende:
Ik zie Blind zo'n sprintje niet trekken.
Daarom Nico in de basis voortaan
90 minuten langquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Versta echt nooit wat die lui op de tribune zingen hè.
Gaat een afschuwelijke wedstrijd worden om naar te kijken.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat een afschuwelijke wedstrijd worden om naar te kijken.
Dank.quote:
Gevoel.quote:
Eredivisiereeks dan maarquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Een einde gemaakt aan de AZ reeks. We schakelen over naar de zolderkamer van @:el-stinho
2/3 potjes waren ontzettend spectaculair en sinds Schmidt er zit sowieso weinig saaie onderlinge duels vond ik.quote:
Dan was het wel 0-4 geweest inderdaad.quote:
Wijndal is echt een walgelijk ventje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een heerlijk geïrriteerd gezicht.
Jan-Joost is simpelweg verschrikkelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost is enorm boos dat de wedstrijd 5 minuten later begon.
Jan Joost maakt zich druk over 5 minuten terwijl ze in Oekraïne vechten voor hun leven!!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost is enorm boos dat de wedstrijd 5 minuten later begon.
Laten we Jan Joost sturen in dat ESPN pak .quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Jan Joost maakt zich druk over 5 minuten terwijl ze in Oekraïne vechten voor hun leven!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |