Ja en het is belachelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat praktisch elke keeper doet bedoel je?
Post lekker door joh!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hou ik maar gewoon mijn bek denk ik.
zelfbescherming.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en het is belachelijk.
En al helemaal om dan de speler die wordt besprongen een vrije trap tegen te geven
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:44 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
zelfbescherming.
De keeper wordt gewoon onderuit gebeukt maar de actie van de keeper is belachelijk
Ik kon me geheel vinden in de woorden van Thomas Verhaar, die Wijndal enorm vermoeiond vond de laatste tijd met zijn grote bek altijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:45 schreef fetX het volgende:
Wijndal zal na de wedstrijd wel weer zeggen dat ze twee klassen beter waren.
Weinig leuk voetbal ja. Ajax begon nog aardig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een vervelende wedstrijd met toneelspelers.
Geen cupfighters.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig leuk voetbal ja. Ajax begon nog aardig.
Grote schoonmaak bij Ajax denk ik komende zomer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schuurs maar verkopen deze zomer. Dat wordt nooit meer wat bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |