quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Grote schoonmaak bij Ajax denk ik komende zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begon leuk maar het laatste half uur heeft niets met voetbal te maken. Hatsiedienogwat had wel 2x geel mogen krijgen trouwens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit maar een vermoeiende wedstrijd.
gvdquote:
Wanneer gaat dat AZ nou eens eindelijk in elkaar donderen? Zelfs met deze matige selectie doen ze het nog goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat het sympathieke Ajax op voorsprong staat tegen het extreem irritante en opstandige puberclubje AZ.
Ja dat soort gedrag is echt voorbehouden aan Ajax.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:57 schreef cemeteryslut het volgende:
Soms denk je, ach Ajax is zo erg nog niet, maar dan staan, en liggen, ze zich weer zo te gedragen. Wat een onsympathiek gedoe.
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die vegetarisch "vlees" kopen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat het sympathieke Ajax op voorsprong staat tegen het extreem irritante en opstandige puberclubje AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |