Dit is kort genoeg.quote:
Met klappers zouden we misschien nog kans hebben om te winnen, maar ik zie het somber in. 0-3 voor Ajax.quote:
Mazraoui is er niet bijquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met klappers zouden we misschien nog kans hebben om te winnen, maar ik zie het somber in. 0-3 voor Ajax.
Oja, nou in dat geval: Ajax wint met 3-0!quote:
Vanaf nu zet ik het met dikgedrukte onderstreepte letters in mijn postquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:27 schreef Coco het volgende:
Jongens het was sarcastisch bedoeld door @:GGMM
Graag vanaf nu serieus.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef fetX het volgende:
Oh wacht, dat mag je helemaal niet voorspellen. Nou, dan 0-3!
Welke ajacieden bedoelde je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu zet ik het met dikgedrukte onderstreepte letters in mijn post
Overigens snap ik sowieso @:fetx niet want ik had het over Ajacieden
Wat verwacht jij er van? En tegen wie speel je liever in de vinale?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:27 schreef Coco het volgende:
Jongens het was sarcastisch bedoeld door @:GGMM
Graag vanaf nu serieus.
1-3quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verwacht jij er van? En tegen wie speel je liever in de vinale?
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je Ajax hoger inschat of omdat je een teringhekel aan Ajax hebt?
Zou leuk zijn als je eens schrijft ipv is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
zou leuk zijn als ze nou is 2 keer op rij verliezen
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je eens schrijft ipv is.
Ik ga vanavond werkelijk een zolderkamerautist zijn.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor maar bij mij eens het gewoon alcoholisme.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga vanavond werkelijk een zolderkamerautist zijn.
oh ik neigde afgelopen weekend ook al naar alcoholismequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor maar bij mij eens het gewoon alcoholisme.
@:3rrOr
Je vergeet @PicoMMPquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Coco het volgende:
Beetje stoer doen hier over alcoholisme.
Klap in het gezicht van @:tong80 en @:gurneyisbestoke
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet je error je zoekt het maar uit met je lastige username
Helemaal mee is!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wanneer heb jij Harvard voor het laatst van binnen gezien? Als @:Klaasweetalles is schrijft, dan is het is.
IS zit in de zandbak.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wanneer heb jij Harvard voor het laatst van binnen gezien? Als @:Klaasweetalles is schrijft, dan is het is.
www.espn.nlquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef WaikikiWim het volgende:
Iemand een linkje naar een livestream?
Pauper gespotquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef WaikikiWim het volgende:
Dat komt door het volume van die taffesherrie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Waarom lopen die mongolen bij ESPN zo te schreeuwen? Is dat altijd zo?
DE MUZIEK STAAT TE HARDquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Zijn essays waren Engelstalig vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
De muziek staat wat hard. Dan ga je schreeuwen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef WaikikiWim het volgende:
Dan kan hij voorlopig niet koppen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
Daley heeft elke week minder haar
Ff transplant doen gozer
Ajax laat AZ een paar minuten wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel NU in.
Wat is er allemaal gaande?
Had zeker een Russisch paspoort.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ten Hag heeft de buschauffeur gemept
Kut Ajaxquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ajax laat AZ een paar minuten wachten.
En daar gaat het de hele tijd al over.
Ik ook nu.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut Ajax
@:zipportal en ik juichen voor AZ.
Niet mijn keuze.quote:
Quarantaine alles dit dat.quote:
Kunnen die keepen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hee, wat leuk. Een neger in de goal.
Nee, er zijn lege stoelen naast het uitvak.quote:
paraatquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:08 schreef Coco het volgende:
pietjepuk is er
nu alleen nog @:klaasweetalles en @:psvcl
Lekker man, al vier dagen op mijn zolderkamer (minus paar keer naar de badkamer per dag).quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Quarantaine
Alleen debielen en boomers doen daar aan.
Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker man, al vier dagen op mijn zolderkamer (minus paar keer naar de badkamer per dag).
mee eensquote:
Ik ben tegen oorlog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anthony verdient wel een clusterbom
Ik ken deze fanpagina niet.quote:
Zit het je nou nog steeds dwars? Stap daar overheen man.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Higler had hier al twee penaltys gegeven.
Maar wat een godenstadion is het geworden door dat dak.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, er zijn lege stoelen naast het uitvak.
Een Witseltje?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is eigenlijk al wel tijd voor een beenbrekende overtreding op Antony.
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit het je nou nog steeds dwars? Stap daar overheen man.
Ik moet zeggen. PietjePuk heeft wel gelijk dat een mooi stadion geworden is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat een godenstadion is het geworden door dat dak.Vind het serieus het mooiste stadion van Nederland.
Doe ff normquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is eigenlijk al wel tijd voor een beenbrekende overtreding op Antony.
We hopen op een verlenging en penantiesquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:14 schreef GGMM het volgende:
Boussadia, klaasweetalles, pietjepuk
Dit wordt een lange avond
Beenverbrijzelende.quote:
Ben je al eens bij Grand Café Van Gaal in het stadion geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat een godenstadion is het geworden door dat dak.Vind het serieus het mooiste stadion van Nederland.
Bingo!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:14 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig zag ik @onlogisch net posten, dus die zal er wel zijn om te modereren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:14 schreef GGMM het volgende:
Voorspelbare man.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:16 schreef GGMM het volgende:
0-1
Ajax weet te scoren zonder Mazraoui
@:maxi-mus @:el-stinho
Teletekstsupporter gespot.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer dat ik in het stadion was is alweer vier jaar geleden. 13-03-2018 AZ - Groningen 3-2.
Nee wel in die Kees Kist-ruimte.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al eens bij Grand Café Van Gaal in het stadion geweest?
Gelukkig zijn er mods om dit in toom te houdenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:14 schreef GGMM het volgende:
Minimaal.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mods om dit in toom te houden
Ik ga niet betalen om naar van die voetballers te zitten kijken.quote:
Voor wie juich je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga komende vrijdag naar Cambuur - Ajax!
Gaaf! Veel plezier maat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor wie juich je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal mijn maat even waarschuwen die kent wel lui van de MI-Side.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor niemand want ik heb geen zin in klappen.
Maar ik ben voor Ajax.
Oh jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag niet zeggen dat die kale een FC Utrecht-fetisj heeft.
Lekker man. Veel plezier daar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog steeds herstellende van zijn zware blessure.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja
Hoe is het eigenlijk met die Klaiber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |