Oh ik ook hoor maar bij mij eens het gewoon alcoholisme.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga vanavond werkelijk een zolderkamerautist zijn.
oh ik neigde afgelopen weekend ook al naar alcoholismequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor maar bij mij eens het gewoon alcoholisme.
@:3rrOr
Je vergeet @PicoMMPquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Coco het volgende:
Beetje stoer doen hier over alcoholisme.
Klap in het gezicht van @:tong80 en @:gurneyisbestoke
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je eens schrijft ipv is.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet je error je zoekt het maar uit met je lastige username
Helemaal mee is!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wanneer heb jij Harvard voor het laatst van binnen gezien? Als @:Klaasweetalles is schrijft, dan is het is.
IS zit in de zandbak.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wanneer heb jij Harvard voor het laatst van binnen gezien? Als @:Klaasweetalles is schrijft, dan is het is.
www.espn.nlquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef WaikikiWim het volgende:
Iemand een linkje naar een livestream?
Pauper gespotquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef WaikikiWim het volgende:
Dat komt door het volume van die taffesherrie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Waarom lopen die mongolen bij ESPN zo te schreeuwen? Is dat altijd zo?
DE MUZIEK STAAT TE HARDquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Zijn essays waren Engelstalig vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
De muziek staat wat hard. Dan ga je schreeuwen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef WaikikiWim het volgende:
Dan kan hij voorlopig niet koppen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef koffiekoekjes het volgende:
Daley heeft elke week minder haar
Ff transplant doen gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |