Sterker nog: als enige al een prijs gepakt!quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat zo'n armoedig voetballende ploeg als PSV gewoon nog voor alle prijzen meedoet

Bij AZ en Feyenoord zit er tenminste nog een lijn in.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest, Ajax uitgezonderd, nóg veel armoediger is.

Bij AZ een stijgende en bij Feyenoord een dalende.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij AZ en Feyenoord zit er tenminste nog een lijn in.

Het is echt een kutelftal dit jaar ja. Volgens mij vinden zelfs PSV-fans het niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat zo'n armoedig voetballende ploeg als PSV gewoon nog voor alle prijzen meedoet

Als dit PSV kampioen wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterker nog: als enige al een prijs gepakt!

Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloopquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof niet dat PSV bang hoeft te zijn dat Benfica Vinicius terug wil deze zomer.

Mauro met een megatransfer is nog het meest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloop

Speelt vandaag voor zijn doen best prima.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Gotze is ook echt vrij hemeltergend eigenlijk, enkel de naam maar niet de prestaties

Tis nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Makkelijke overwinning
Op naar Rotjeknor.

Voor de best betaalde speler van PSV mag je wel wat meer verwachtenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speelt vandaag voor zijn doen best prima.

Verdommequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Go Ahead weet ook weer waar het staat.

PSV > Ajax duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Go Ahead weet ook weer waar het staat.

Al besproken.quote:

Nee Eagles was fan-tas-tisch. PSV speelde tot de 1-0 met de handrem op. Daarna twee klassen beter.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat lullen ze toch raar bij ESPN, PSV heeft toch tot die 1-1 niks gecreëerd en die rode kaart was de beslissing

Mauro voor 346 miljoen netto naar Real Madridquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloop

2-1quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
20:00 AZ - Ajax
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:El-Stinho
@:PicoMMP
@:scrummie
@:lenny_leonard

3-1.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar

2-0quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar

0-3quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar

Waarom is een uitslag voorspellen indekken?quote:

Bedankt voor de duiding.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is een uitslag voorspellen indekken?
AZ heeft een uitstekend trackrecord in de toppers en is al 19 wedstrijden ongeslagen terwijl Ajax minimaal Mazraoui mist op de zo belangrijke rechterkant.

Er is wel een speciaal liedje gemaakt ter ere van Mazaroui.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Mazraoui is er niet bij.
Daar draait het hele spel om bij Ajax
Dan zeg ik 0-3!

Een groot gedeelte van het aanvalsspel via rechts wel ja, wat niet geheel toevallig veel minder soepel liep tijdens de afwezigheid van Mazraoui. Maar uiteraard hoop dat ik dat jij gelijk krijgt, met je goed beargumenteerde en weloverwogen 0-3.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
Dan zeg ik 0-3!

quote:

Dé club van Noord-Holland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2-0
AZ snoert mondjes op het moment.

Weet ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Vorig seizoen heeft Ajax zonder Mazraoui ook hele goede wedstrijden gespeeld.

quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik
Het was ook sarcasme
Daarom voorspelde ik eerst 0-3 en toen ik hoorde dat Mazraoui er niet bij was ook 0-3.

Ik vind Rensch in overlap eigenlijk nooit zo goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen zit Rensch in een ouderwetse talentendip, shit happens.

Dat zie je toch!quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
Dan zeg ik 0-3!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |