Sterker nog: als enige al een prijs gepakt!quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat zo'n armoedig voetballende ploeg als PSV gewoon nog voor alle prijzen meedoet

Bij AZ en Feyenoord zit er tenminste nog een lijn in.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest, Ajax uitgezonderd, nóg veel armoediger is.

Bij AZ een stijgende en bij Feyenoord een dalende.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij AZ en Feyenoord zit er tenminste nog een lijn in.

Het is echt een kutelftal dit jaar ja. Volgens mij vinden zelfs PSV-fans het niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat zo'n armoedig voetballende ploeg als PSV gewoon nog voor alle prijzen meedoet

Als dit PSV kampioen wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterker nog: als enige al een prijs gepakt!

Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloopquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof niet dat PSV bang hoeft te zijn dat Benfica Vinicius terug wil deze zomer.

Mauro met een megatransfer is nog het meest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we soberso niet bang hoeven te zijn voor een leegloop

Speelt vandaag voor zijn doen best prima.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Gotze is ook echt vrij hemeltergend eigenlijk, enkel de naam maar niet de prestaties

Tis nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Makkelijke overwinning
Op naar Rotjeknor.

Voor de best betaalde speler van PSV mag je wel wat meer verwachtenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speelt vandaag voor zijn doen best prima.

Verdommequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Go Ahead weet ook weer waar het staat.

PSV > Ajax duidelijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Go Ahead weet ook weer waar het staat.

Al besproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |