Dwight ja, uit de eigen jeugd, die heb ik zien debuteren eind jaren 80 of zo. Kon er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij Feyenoord speelde vroeger ook een Blackson.
Leverde ‘m we nog mooie Panini plaatjes op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Dwight ja, uit de eigen jeugd, die heb ik zien debuteren eind jaren 80 of zo. Kon er helemaal niets van.
Paninigenotquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leverde ‘m we nog mooie Panini plaatjes op.
Sow.quote:
Stop de tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:32 schreef Zorro het volgende:
Die El Ghazi is ook nog niet echt een aanwinst he?
Doe maar Veerman op de plek van Simons, Simons op de plek van El Ghazi en dan El Ghazi op de plek van Veerman
Op voorsprong tegen de Kozakken boys, Dickiequote:
Hopelijk krijgt Fitz-Jim veel minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
Morgen Den bosch - ajax wordt lekker wedstrijdje
Dat Den Bosch kan er dus geen klote van. Makkelijk 0-5, zelfs met dit vormloze Ajax.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:40 schreef Paul het volgende:
Morgen Den bosch - ajax wordt lekker wedstrijdje
ONZ / [Ajax]Fitz Jimquote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Fitz-Jim veel minuten
Ik gok dat hij nog vastzit als ik dit zo lees.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ft-langer-vastzitten
Hoe zal het met hem gaan bedenk ik mij na deze rode kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |