Sow. (ah)quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heeft Club Brugge 9 mil voor neergegooid.
Gristus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef MC-M het volgende:
[..]
Heeft Club Brugge 9 mil voor neergegooid.
Nee.quote:
Bij Ajax ook. Dit soort opportunisme bij een jong talent hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Rensch zal het leuk doen bij NEC of Fortuna
Eens, dat opportunisme altijdquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Ajax ook. Dit soort opportunisme bij een jong talent hou ik niet zo van.
Wat ben je ook een vermoeiend mannetje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat opportunisme altijd
Hij dacht vast ook dat Ajax hier zou verliezen omdat ze één kutwedstrijdje tegen GAE speelden.
Moet zeggen dat ik nog maar weinig bij Rensch heb gezien waarom hij zo’n groot talent is, maar wel eens dat die jongen de tijd moet krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Ajax ook. Dit soort opportunisme bij een jong talent hou ik niet zo van.
Hij viel (op zeer jonge leeftijd) altijd moeiteloos in en is zowel verdedigend als aanvallend sterk. Alleen zit nu in een dipje die ik behalve Timber bij vrijwel elke Ajax jeugdspeler wel eens heb gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nog maar weinig bij Rensch heb gezien waarom hij zo’n groot talent is, maar wel eens dat die jongen de tijd moet krijgen.
Tevens haat ik opportunisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |