Dat kan niet. Dat kan niet. Dat kan niet.quote:
Ik bedoelde qua kaarten, overtredingen etc. Staan in ieder geval zowel geel als rood in de top 3.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dat kan niet. Dat kan niet.
Wat kan niet, jouw ongefundeerde haat jegens AZ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dat kan niet. Dat kan niet.
Rustig aan hier zeg. Er is al zoveel oorlog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat kan niet, jouw ongefundeerde haat jegens AZ?
Pas nou op voor de meltdown.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je niet haten op al die opstandige kutpubers, tikkende tijdbommen en werkelijk afschuwelijke mensen als Max Huiberts en Robert Eenhoorn. Je wil er 10.000 stoeptegels opgooien, maar ze wijken niet en blijven voortdurend als een irritant mini-vlekje in je zicht hangen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een quizvraag voor in de rust en op het thema voortbordurend, er zijn 4 teams met 0 rode kaarten dit seizoen. Welke?
Het Coronavirus moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige anti-vaxxers die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar anti-prikkunstenaars, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Coronavirus is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel anti-vaxxers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.
Zitten er mensen zich uit de naad te modereren om het nog ergens op te laten lijken, maar de schijtlolligheid gaat gewoon door.
Stumperds.
Feyenoordquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een quizvraag voor in de rust en op het thema voortbordurend, er zijn 4 teams met 0 rode kaarten dit seizoen. Welke?
Bonus: 1 club waar ook de tegenstander geen rood kreeg.
Een club die deze 3 clubs zou willen aanvallen!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord
Ajax
PSV
En even denken over die laatste
Klap na klap op zowel financieel als sportief gebied maar ze blijven opkrabbelen met best vaak nog prima voetbal ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je niet haten op al die opstandige kutpubers, tikkende tijdbommen en werkelijk afschuwelijke mensen als Max Huiberts en Robert Eenhoorn. Je wil er 10.000 stoeptegels opgooien, maar ze wijken niet en blijven voortdurend als een irritant mini-vlekje in je zicht hangen.
Feyenoordquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een club die deze 3 clubs zou willen aanvallen!
Heeft Maasbert weer een club gekocht?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een club die deze 3 clubs zou willen aanvallen!
Het is een verschrikkelijke kutsekte onder aanvoering van de extreem walgelijke zelfoverschattende Max Huiberts. Ik zag mensen hem terloops noemen als potentiële kandidaat bij Ajax als opvolger van de dickpicsversturende smeerlap Overmars maar als Huiberts ooit bij Ajax terecht zou komen, weet ik niet waar ik toe in staat ben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klap na klap op zowel financieel als sportief gebied maar ze blijven opkrabbelen met best vaak nog prima voetbal ook.
Nee dat kan ik niet haten.
Ik keur dit goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft blijkbaar vanmiddag nog even Hertog Jan gehaald jongens, wat een genot.
Geniet ervan Dago.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft blijkbaar vanmiddag nog even Hertog Jan gehaald jongens, wat een genot.
Het blijft angstvallig stil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt binnenkort weer één te koop toch?
Er was toch maar 1 user die Huiberts een serieuze optie vindt voor Ajax?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijke kutsekte onder aanvoering van de extreem walgelijke zelfoverschattende Max Huiberts. Ik zag mensen hem terloops noemen als potentiële kandidaat bij Ajax als opvolger van de dickpicsversturende smeerlap Overmars maar als Huiberts ooit bij Ajax terecht zou komen, weet ik niet waar ik toe in staat ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |