Misschien zit iedereen nog in de vorige?quote:
Niet dat daar heel veel minder gebeurtquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien zit iedereen nog in het vorige?
Hoeveel cijfers heeft de koffer?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Een soort Miljoenenjacht maar dan thuisquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Ja hoi ik sluit aan voor de slaapproblemenIk word de hele tijd om 5 uur wakker
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel cijfers heeft de koffer?
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Wel, afhankelijk van het soort koffer/slot zijn er vast wel filmpjes op youtube te vinden hoe je het ding binnen no time open hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.
Misschien zit @Yesse in een soort timeloop.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er n met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Misschien is haar klok stuk en staat ie op vijf uur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De wekker staat om 7 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.
Ik werd vanmorgen wakker om half 7, maar ik vond het nog zo stil verder dat ik ging twijfelen of ik de tijd wel goed gezien had.
Oja. Ik word elke ochtend wakker om 5 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?
Ja idd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er n met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.
Was te proberen, dan maar alle andere combinaties proberen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/
Was het 637?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
En hij is openhoe ik deze code ooit bedacht heb
Zat de Zwarte Vrijstelling erin?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Fijn nieuws!quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.
Ik kreeg wel de tip om te blijven bewegen, omdat dat goed is voor de botten. Nou, dat doe ik toch wel.
En jij succes met je koffer(jeej, het is gelukt zie ik!)
Wat fijn! Goed dat ze het onderzocht hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.
Ik kreeg wel de tip om te blijven bewegen, omdat dat goed is voor de botten. Nou, dat doe ik toch wel.
419quote:
trouwdag van schoonouders?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
4 januari 1309. Viering/Herdenking van Zalige Angela van Foligno.quote:
5 uur in de middag vind ik ook weleens tijd worden dat je er uit komt hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Groundhog Day.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zit @:Yesse in een soort timeloop.
112 of 911.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand jarig op 19 april?quote:
Nopequote:
Of 422quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
420 was inderdaad veel logischer geweest
Mooi dat de uitslag goed wasquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.quote:
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.quote:Wat is 419?
Voorschotfraude (419-fraude) herkennen
De e-mails komen vaak uit Nigeria. Voorschotfraude heet daarom ook wel 419-fraude. Het nummer 419 verwijst naar een artikel in het Nigeriaanse wetboek van strafrecht dat oplichting verbiedt.
Bron: googel
Dat is ook precies de reden dat @AgnesGuru de code eerst niet wist, want de verjaardag van @Meke geprobeerd. Maar door steeds een dag erbij te doen toch relatief snel heeft gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel 13 dagen na de verjaardag van Meke! Dus daar zal het niets mee te maken hebben.
Hoe gaat het vandaag?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat de uitslag goed was
Bij mij is de vervolgstap nu bloed laten prikken, zien of daar nog wat uitkomt dat mijn klachten kan verklaren. Ga ik maar meteen vanmiddag laten doen
Ja, hopelijk komt daar iets uit en weet je waar je aan toe bent. Helemaal fijn als het snel verholpen kan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat de uitslag goed was
Bij mij is de vervolgstap nu bloed laten prikken, zien of daar nog wat uitkomt dat mijn klachten kan verklaren. Ga ik maar meteen vanmiddag laten doen
Geen geld helaasquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.
[..]
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.
Het is hetzelfde koffertje als die uit Pulp Fiction. Iedereen wil weten wat er in zit. Maar we krijgen het nooit te wetenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.
[..]
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.
Kwam er muziek en een gouden gloed uit toen je het opende?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen geld helaasook geen telefoon(nummer) alleen wat prul.
Was ook maar een klein koffertje
Ook al nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kwam er muziek en een gouden gloed uit toen je het opende?
quote:
Ook geen troeven die je kunt inzetten bij de test voor de executie?quote:
Wacht even, toen ik hier mee begon te posten heeft niemand mij iets verteld over executies.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook geen troeven die je kunt inzetten bij de test voor de executie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrees dat de mol me voor is geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook geen troeven die je kunt inzetten bij de test voor de executie?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:35 schreef Strani het volgende:
Net weer even gesproken met een Russische en nu ook specifiek gevraagd naar hoe zij de kans ziet dat er in Rusland zelf daadwerkelijk druk komt op Putin vanuit de 'gewone' bevolking. Ik mag haar antwoord delen (natuurlijk zonder verder iets te zeggen over wie of waar ze is).Helaas ligt dat volledig binnen m'n verwachtingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik weet dat er nu 'grotere dingen' bezig zijn in de wereld, maar hier ben ik toch ook wel even misselijk van hoor.quote:Bezorger overleden na zware mishandeling in Hoogvliet na onenigheid over pakketje
De 42-jarige pakketbezorger die vorige week maandag in Hoogvliet zwaargewond raakte na een mishandeling, is gisteren aan zijn verwondingen overleden. Dat meldt het Openbaar Ministerie. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)igheid-over-pakketje
Ook binnen de mijne, helaas. Verder vroeg ik nog over de eventuele invloed van de oligarchen en daar kon ze eigenlijk niet zo veel over zeggen, hoewel ze het er wel mee eens is dat dat wel druk zou knnen opleveren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helaas ligt dat volledig binnen m'n verwachtingen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu 'grotere dingen' bezig zijn in de wereld, maar hier ben ik toch ook wel even misselijk van hoor.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:35 schreef Strani het volgende:
Net weer even gesproken met een Russische en nu ook specifiek gevraagd naar hoe zij de kans ziet dat er in Rusland zelf daadwerkelijk druk komt op Putin vanuit de 'gewone' bevolking. Ik mag haar antwoord delen (natuurlijk zonder verder iets te zeggen over wie of waar ze is).Helaas werkt dat zo daar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je uitspreken kun je doen. Maar 99 van de 100 keer komt dat je duur te staan.
En dat is dan een minder een dictatuur dan ons land en de EU aldus Baudet zijn juichlaven
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Iemand die overleden is aan geweld is ook gewoon groot hoor, dus vrij logisch om misselijk over te zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu 'grotere dingen' bezig zijn in de wereld, maar hier ben ik toch ook wel even misselijk van hoor.
Bahquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uh.. lichamelijk gaat het mediumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:35 schreef Strani het volgende:
Net weer even gesproken met een Russische en nu ook specifiek gevraagd naar hoe zij de kans ziet dat er in Rusland zelf daadwerkelijk druk komt op Putin vanuit de 'gewone' bevolking. Ik mag haar antwoord delen (natuurlijk zonder verder iets te zeggen over wie of waar ze is).Ik vraag me af of het in Nederland heel veel anders zou gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ene leed maakt het andere leed niet minder ergquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Als het slot low-tech genoeg is heb je misschien hier iets aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
In de huidige situatie? Absoluut. We kunnen de situatie qua persvrijheid en toegang tot informatie in Nederland niet vergelijken met die in Rusland.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:49 schreef Arizona het volgende:
Ik vraag me af of het in Nederland heel veel anders zou gaan...
Thanks, maar heb hem al open. Was echt nog een oud ding met rondjes a la dit:quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het slot low-tech genoeg is heb je misschien hier iets aan
Ik heb mij verkeerd uitgedrukt, ik bedoelde eigenlijk of Nederlanders in dezelfde omstandigheden anders zouden reageren als de Russische bevolking nu doet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
In de huidige situatie? Absoluut. We kunnen de situatie qua persvrijheid en toegang tot informatie in Nederland niet vergelijken met die in Rusland.
Ah! Nee, dan denk ik dat het inderdaad heel normaal menselijk gedrag is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mij verkeerd uitgedrukt, ik bedoelde eigenlijk of Nederlanders in dezelfde omstandigheden anders zouden reageren als de Russische bevolking nu doet.
Of hij bent de mol en doet nu heel verbaasd dat er niks in zitquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vrees dat de mol me voor is geweest.
Ja, het valt allemaal ook niet meer te ontkennen nu dat het effect heeft op het dagelijks leven van veel of alle Russen. Maar dan blijft de vraag toch of ze echt iets kunnen doen, gezien de intimidatie vanuit de regering.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
Ben vooral heel benieuwd of er iets gaat veranderen nu ze het zelf ook lastiger krijgen. Een week voordat Rusland Oekrane binnenviel vroeg de NOS op straat in Rusland wat ze van de spanning tussen de twee landen vonden. ‘Ze zapten naar een ander net’ of ‘wilden dat niet lezen’, maar nu gaat het effect hebben op hun eigen leven en dan kun je niet wegzappen.
(Moet zeggen dat me in die reportage opviel dat er ook al veel mensen waren die toen al zeiden dat ze geen oorlog wilden en het echt niet ok vonden)
Ik de mol? Ik zou echt een hele slechte zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of hij bent de mol en doet nu heel verbaasd dat er niks in zit
Het wegzappen en niet willen weten hiervoor zal er denk ik ook wel mee te maken hebben, dat de situatie al heel lang en heel vaak richting oorlog leek te gaan. Maar dat er vaak toch niks gebeurde. En nu is het dan wel echt zo.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
Ben vooral heel benieuwd of er iets gaat veranderen nu ze het zelf ook lastiger krijgen. Een week voordat Rusland Oekrane binnenviel vroeg de NOS op straat in Rusland wat ze van de spanning tussen de twee landen vonden. ‘Ze zapten naar een ander net’ of ‘wilden dat niet lezen’, maar nu gaat het effect hebben op hun eigen leven en dan kun je niet wegzappen.
(Moet zeggen dat me in die reportage opviel dat er ook al veel mensen waren die toen al zeiden dat ze geen oorlog wilden en het echt niet ok vonden)
Te veel geld is toch synoniem voor de VVD?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:17 schreef Yesse het volgende:
De Rotterdamse VVD had te veel geld.
Ik heb net een discussie gehad met een lokale politicus in mijn stad die dacht dat dit bij een volgende verkiezingen ook wel te maken valt voor "low budget".. maar ik vrees dat je dan meer richting dit gaat.
Gave partij.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Te veel geld is toch synoniem voor de VVD?
Dat snap ik ergens ook nog wel. Je wil door met je leven, hebt het misschien nog wel ok, veel propaganda natuurlijk ook wel dus de helft krijg je niet mee, maar protesteren heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wegzappen en niet willen weten hiervoor zal er denk ik ook wel mee te maken hebben, dat de situatie al heel lang en heel vaak richting oorlog leek te gaan. Maar dat er vaak toch niks gebeurde. En nu is het dan wel echt zo.
Ik denk dat het voor veel mensen daar inderdaad gewoon al decennia lang niet behapbaar is om je berhaupt bezig te houden met de politiek, en dat men de eigen leef- en denkwereld gewoon zo klein mogelijk heeft gehouden. Op zich heel logisch.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens ook nog wel. Je wil door met je leven, hebt het misschien nog wel ok, veel propaganda natuurlijk ook wel dus de helft krijg je niet mee, maar protesteren heeft ook geen zin.
Lijkt me vermoeiend, maar denk dat je het ‘uitzet’ zeg maar.
Maar toch, in veel landen is het tij een keer gekeerd.
Ja, het komt vanzelf wel op je negeer lijst te staan. Waarbij de een het ook wel meer of minder kan schelen dan de ander.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens ook nog wel. Je wil door met je leven, hebt het misschien nog wel ok, veel propaganda natuurlijk ook wel dus de helft krijg je niet mee, maar protesteren heeft ook geen zin.
Lijkt me vermoeiend, maar denk dat je het ‘uitzet’ zeg maar.
Maar toch, in veel landen is het tij een keer gekeerd.
Schandaligquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:38 schreef Strani het volgende:
Gepost op 13:37. Wilde ik toch even zeggen. Dat soort dingen gaan k gewoon door ondanks de nuceaire dreiging natuurlijk.
Je lekker even laten lek prikken. Ik kan het helemaal begrijpenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga wandelen naar de prikpost, het nuttige (wandelen) met het aangename (bloedprikken) verenigen!
Je moet wat he als er te weinig muggen actief zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je lekker even laten lek prikken. Ik kan het helemaal begrijpen
Er zijn nooit te weinig muggen actief.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet wat he als er te weinig muggen actief zijn
Die spinnen zorgen er juist voor dat er weinig muggen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn nooit te weinig muggen actief.
Dat is net als zeggen dat er te weinig spinnen in je slaapkamer rondkruipen of zo.
Dus als er geen muggen zijn heb je die spinnen ook niet meer nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die spinnen zorgen er juist voor dat er weinig muggen zijn![]()
Maar gelukkig heb je een prachtige buikaorta!quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga wandelen naar de prikpost, het nuttige (wandelen) met het aangename (bloedprikken) verenigen!
Het zegt me allebei niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Inmiddels al een stuk gespeeld van Horizon Forbidden West en het is weer tof hoor. Ik vind ‘m beter dan Zero Dawn.
Zijn allebei grote adventure games van Sony en Guerrilla, een Nederlandse developer.quote:
Zo voel ik me dus ook vaak.quote:
Ik zie dat het PS only is, vandaar dat het me al niks zei.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zijn allebei grote adventure games van Sony en Guierrilla, een Nederlandse developer.![]()
Ik hou wel van adventure games en zo.
Nooit gespeeld, maar ik heb dan ook een Xboxquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zijn allebei grote adventure games van Sony en Guierrilla, een Nederlandse developer.![]()
Ik hou wel van adventure games en zo.
Nee, het is veel meppen, schieten, klimmen en puzzelen. Ik hou ervan. Vooral als het verhaal ook goed is, en dat is tegenwoordig vaak bij games.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, maar ik heb dan ook een XboxEn mijn laatste console daarvoor is een Wii.
Hoe dan ook, leuk dat het bevalt en veel plezier ermeeEr zit nog wel aardig wat actie in toch? Niet dat het een point & click is a la Monkey Island
Klinkt wel goed. Ik houd wel van RPG's.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, het is veel meppen, schieten, klimmen en puzzelen. Ik hou ervan. Vooral als het verhaal ook goed is, en dat is tegenwoordig vaak bij games.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. Ik houd wel van RPG's.
Heb helemaal een naaldenfetish sinds al die coronavaccinatiesquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wanneer moet/mag jij trouwens weer?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit was een @Dave waardig als er geen mevrouw stond.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb helemaal een naaldenfetish sinds al die coronavaccinaties![]()
Dit was wel een heel korte ervaring, die mevrouw was al klaar voordat ik er erg in had
Word bloeddonor, dan mag je een paar keer per jaar je laten prikkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb helemaal een naaldenfetish sinds al die coronavaccinaties![]()
Dit was wel een heel korte ervaring, die mevrouw was al klaar voordat ik er erg in had
Ik heb nog genoeg oude liggenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Er zijn alleen weinig nieuwe RPG’s, dus dan is het extra leuk dat ik met deze aan de slag kan. Plus, het is een grote game, dus je speelt m niet zomaar uit.
Ik probeerde het expres netjes te houdenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dit was een @:Dave waardig als er geen mevrouw stond.
Ik ook, en heb er zelf al een aantal opnieuw gespeeld. Maar toch is iets nieuws af en toe ook gewoon es leuk.quote:
Ik heb Skyrim nog steeds niet uitgespeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Er zijn alleen weinig nieuwe RPG’s, dus dan is het extra leuk dat ik met deze aan de slag kan. Plus, het is een grote game, dus je speelt m niet zomaar uit.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim nog steeds niet uitgespeeld.![]()
Oh ja, DA: Origin ook nooit uitgespeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
![]()
Een Mass Effect of Dragon Age vond ik bijvoorbeeld heel leuk om te doen.
Ik heb alleen inquisition gespeeld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, DA: Origin ook nooit uitgespeeld.
Mass Effect vond ik dan weer minder.
Ik vind Mass Effects ook meer een shooter dan RPG.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:59 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb alleen inquisition gespeeld.
En de eerste 3!Mass Effects vond ik leuk, maar het einde was stom.![]()
Andromeda vond ik dan weer minder.
Oeh en de Tomb Raider serie was ook tof, al is dat iets minder RPG.
Kan ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Mass Effects ook meer een shooter dan RPG.
Maar jij weet dan weer van andere dingen wat.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:07 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet echt NIETS van games![]()
Wat een prachtig compliment, dank je!quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij weet dan weer van andere dingen wat.
Nee, nou hoeft het niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
Ga rustig door hoor over games, laat je niet tegenhouden door mijn kennisgebrek
Ik moest wel even 'RPG' googelenquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:07 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet echt NIETS van games![]()
Uhm... euh... nou kent iemand toevallig Super Mario Bros? Dat is een heel leuk spel met twee loodgieters die allerlei avonturen beleven! En er doet ook een paddenstoel mee!quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het niet meer.
Sinds kort heb ik een Nintendo Switch en daar kun je oude nintendo spelletjes op spelen. Ik heb laatst eindelijk Mario Bros uitgespeeldquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uhm... euh... nou kent iemand toevallig Super Mario Bros? Dat is een heel leuk spel met twee loodgieters die allerlei avonturen beleven! En er doet ook een paddenstoel mee!
*probeert wanhopig het gesprek weer op de rails te krijgen
Ik heb deel 1 van Super Mario Land voor de Game Boy nog liggen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uhm... euh... nou kent iemand toevallig Super Mario Bros? Dat is een heel leuk spel met twee loodgieters die allerlei avonturen beleven! En er doet ook een paddenstoel mee!
*probeert wanhopig het gesprek weer op de rails te krijgen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sinds kort heb ik een Nintendo Switch en daar kun je oude nintendo spelletjes op spelen. Ik heb laatst eindelijk Mario Bros uitgespeeld
Werkt die daar ook op?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 van Super Mario Land voor de Game Boy nog liggen.
Coolquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sinds kort heb ik een Nintendo Switch en daar kun je oude nintendo spelletjes op spelen. Ik heb laatst eindelijk Mario Bros uitgespeeld
Commander Keen dat ken ik wel. Maar zelf nooit echt gespeeld. Wij hadden een demo ervan of zo, dus die kon je maar voor een deel spelen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik speelde vroeger als kind wel veel games. Commander Keen op de Atari was een van mijn favoriete spellen, daarvan heb ik alle delen uitgespeeld
Het zijn volgens mij alleen de console-games. Het voordeel is wel dat je kunt saven, dat is ook de enige reden dat ik het heb uitgespeeld. 100 keer opnieuw een level proberen en niet helemaal teruggezet wordenquote:
Was Super Mario 64, ik heb het even gegoogled.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:58 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb een keer een Mario-spel op de Nintendo DS uitgespeeld. Was best trots op mijzelf, behendigheid is vaak toch niet mijn ding bij games.
Stom.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij alleen de console-games. Het voordeel is wel dat je kunt saven, dat is ook de enige reden dat ik het heb uitgespeeld. 100 keer opnieuw een level proberen en niet helemaal teruggezet worden
Bij de DS verandert het powerlampje van kleur, bij de Game Boy werd het lampje minder fel. Er was dus wel een manier om het te zien aankomen. Niet dat je daar veel aan had zonder savefunctie, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was natuurlijk ook het leuke aan een handheld. Dan was de batterij bijna leeg en dan viel ie gewoon uit zonder waarschuwing.
Ja, bij de DS werd ie rood inderdaad. Maar wanneer een lampje minder fel gaat schijnen, terwijl je aan het gamen bent, valt niet echt op.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de DS verandert het powerlampje van kleur, bij de Game Boy werd het lampje minder fel. Er was dus wel een manier om het te zien aankomen. Niet dat je daar veel aan had zonder savefunctie, maar dat is weer een ander verhaal
Ik heb ook nog ergens een Gameboy.. Beetje kwestie van nostalgie. Ik heb ook nog een KPN Swingquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of ie het berhaupt nog doet.
Dat is ook de reden dat ik 'm niet weg wil doen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een Gameboy.. Beetje kwestie van nostalgie. Ik heb ook nog een KPN SwingAllereerste mobiele telefoon die ik heb gebruikt ooit
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim nog steeds niet uitgespeeld.![]()
Ja stom eigenlijk h. Dat je dat soort dingen niet weg wil doen. Ik heb ook nog een Sony Walkman en nog meer 'oude elektronica'. Maar ik doe er niks mee, het ligt ergens te liggen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik 'm niet weg wil doen.
Ik stop meestal ergens halverwege inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Stop je steeds halverwege dan, of doe je liever andere dingen dan de MQ?
Ik ben destijds met een 'alternate start' mod begonnen, waarmee je ook heel de main quest kon omzeilen, puur omdat ik die al zo vaak had gedaan dat ik wat meer door die wereld wilde zwerven zonder al dat gedoe. Even lekker niet de dragonborn zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stop meestal ergens halverwege inderdaad.
Probleem is dat ik games meestal maar voor een bepaalde tijd leuk vind en dan me dan weer volledig stort in een ander spel totdat ik die weer beu ben en dan ga ik weer na een ander en dan na een hele tijd kom ik dan weer terug bij een eerder spel, maar dan begin ik weer opnieuw, omdat ik dan niet meer weet wat ik nou eerst weer verder moest gaan doen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben destijds met een 'alternate start' mod begonnen, waarmee je ook heel de main quest kon omzeilen, puur omdat ik die al zo vaak had gedaan dat ik wat meer door die wereld wilde zwerven zonder al dat gedoe. Even lekker niet de dragonborn zijn.
Oh nee, ik ga met een spel gewoonlijk wel echt door tot ik iig de MQ heb afgemaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Probleem is dat ik games meestal maar voor een bepaalde tijd leuk vind en dan me dan weer volledig stort in een ander spel totdat ik die weer beu ben en dan ga ik weer na een ander en dan na een hele tijd kom ik dan weer terug bij een eerder spel, maar dan begin ik weer opnieuw, omdat ik dan niet meer weet wat ik nou eerst weer verder moest gaan doen.![]()
Hier ookquote:
quote:
De kerk tegenover mijn huis doet dan weer niet mee.quote:Alle kerkklokken in Nederland luiden vandaag om kwart over vijf de klokken voor vrede en recht in Oekrane. Ook wordt er een gezamenlijke viering georganiseerd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)voor-oekraine-oorlog
Mij duurde die game juist veel te lang en ik ging steeds dood, dus toen vond ik het stom.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga met een spel gewoonlijk wel echt door tot ik iig de MQ heb afgemaakt.
En soms pakt een spel je meer dan gemiddeld. Dat heb ik zeker wel met Skyrim, helemaal met de grote hoeveelheid mods die ervoor beschikbaar is. Ik ben daar intussen zoveel uur zoet mee geweest.
Ah ok, dat had ik niet meegekregen. Denk ook dat de dichtstbijzijnde kerk hier niet dichtbij genoeg is voor mij om de klokken te horen, tenzij verder alles heel erg stil is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
De kerk tegenover mijn huis doet dan weer niet mee.
Ik vond de main quest van Skyrim juist aan de korte kant.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:38 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Mij duurde die game juist veel te lang en ik ging steeds dood, dus toen vond ik het stom.
Als je steeds dood gaat, duurt het wel lang.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond de main quest van Skyrim juist aan de korte kant.
Dan moet je dat niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Als je steeds dood gaat, duurt het wel lang.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Best vaag eigenlijk, als je irl dood gaat zorgt dat er juist niet voor dat dingen veel te lang duren.
Willen we dat land erbij?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Georgi geeft ook de middelvinger naar Putin
quote:Wendy van Dijk doet vanaf de Pools-Oekraense grens verslag van de actuele situatie ter plekke.
Serieus? Dansmarathon flashbackquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:05 schreef usagi414 het volgende:
Maandag is er een landelijke actiedag op radio en tv voor Oekrane. NPO, RTL en SBS en veel radiozenders.
Maar of dit een goed idee is ?
[..]
Het staat er echt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Serieus? Dansmarathon flashback
[ afbeelding ]
quote:De tv-uitzending wordt gepresenteerd door Chantal Janzen en Rob Kemps. In de studio ontvangen Jeroen Pauw en Eva Jinek gasten aan tafel. Wendy van Dijk doet vanaf de Pools-Oekraense grens verslag van de actuele situatie ter plekke.
https://nos.nl/collectie/(...)kiev-gaat-opsplitsen
OMGquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:05 schreef usagi414 het volgende:
Maandag is er een landelijke actiedag op radio en tv voor Oekrane. NPO, RTL en SBS en veel radiozenders.
[..]
Kan ik me zomaar voorstellen. Ik neem aan dat de vraag "Wie heeft er zin om nu naar de Oekraense grens af te reizen?" niet met de meest enthousiaste reacties ooit is beantwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij trok aan het kortste strookje?
Hier zit nog wel een mooi format in verborgen voor John de Mol, hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een sensatiezucht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lijkt me niet anders dan een land als Macedoni.quote:
Deze opmerking kan in haar geval over zoveel dingen gaan.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
Was vanmiddag aan het oppassen op mijn nichtje, kwamen we op haar kamer lag daar een tekening en allemaal armbandjes ‘voor Oekrane’. Zo lief kon wel janken
Ach toch. Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
Was vanmiddag aan het oppassen op mijn nichtje, kwamen we op haar kamer lag daar een tekening en allemaal armbandjes ‘voor Oekrane’. Zo lief kon wel janken
De NOS blijkbaar ook niet. Ik kan het bericht nu ook niet meer terugvinden.quote:
DIT DUS, WTFquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Serieus? Dansmarathon flashback
[ afbeelding ]
Ze is 7. Gelukkig bestaat het Jeugdjournaal om dit soort dingen uit te leggen, maar soms laten ze haar ook wel een tijdje niet kijken want ze kan er soms niet van slapen (was met Corona af en toe). Dat er oorlog in Oekrane is was ook het eerste wat ze tegen me zei toen ik haar zaterdag zag.quote:
Awquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
Dat er oorlog in Oekrane is was ook het eerste wat ze tegen me zei toen ik haar zaterdag zag.
De belangrijkste vraag die bij mij rijst is... waarom? Wendy is nou niet echt een ervaren buitenlandcorrespondent of zoquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is voor ons volwassenen al heel moeilijk te begrijpen, laat staan voor zo`n meisje van 7.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze is 7. Gelukkig bestaat het Jeugdjournaal om dit soort dingen uit te leggen, maar soms laten ze haar ook wel een tijdje niet kijken want ze kan er soms niet van slapen (was met Corona af en toe). Dat er oorlog in Oekrane is was ook het eerste wat ze tegen me zei toen ik haar zaterdag zag.
Misschien iemand 1000 piek bieden om terug de grens over te gaan, zoals waar ze lang geleden mee begonnen isquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:09 schreef Guanabana het volgende:
'Ik sta hier nog steeds bij de grens, en het is echt enorm heftig....'
En dan? Gaat ze vrouwen met kinderen interviewen? Als die al Engels kunnen.
Of gewoon telkens zeggen hoe heel erg en heftig het is met een stemmig gezicht.
Arineefje van zes zit er ook erg mee. Zo sneu voor die kinderen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze is 7. Gelukkig bestaat het Jeugdjournaal om dit soort dingen uit te leggen, maar soms laten ze haar ook wel een tijdje niet kijken want ze kan er soms niet van slapen (was met Corona af en toe). Dat er oorlog in Oekrane is was ook het eerste wat ze tegen me zei toen ik haar zaterdag zag.
Iedereen vindt Wendy immers sympathiek. Oh nee, dat is het ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag die bij mij rijst is... waarom? Wendy is nou niet echt een ervaren buitenlandcorrespondent of zo
Misschien kan ze verkleed als Ushi de ergste spanning eraf halenquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iedereen vindt Wendy immers sympathiek. Oh nee, dat is het ook niet.
Past wel goed bij het racisme aan de grensquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan ze verkleed als Ushi de ergste spanning eraf halen
Dat we het over racisme kunnen hebben ipv die oorlog. Dat is op zich wel een idee inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien kan ze verkleed als Ushi de ergste spanning eraf halen
Goedkope manier om haar contract ontbonden te krijgen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag die bij mij rijst is... waarom? Wendy is nou niet echt een ervaren buitenlandcorrespondent of zo
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goedkope manier om haar contract ontbonden te krijgen?
Ja het is af en toe wel wat veel om te verwerken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arineefje van zes zit er ook erg mee. Zo sneu voor die kinderen.
Ik vond het al bizar dat hij ook bij die vredesonderhandeling zat van de weekquote:Op woensdag 2 maart 2022 19:44 schreef H_T het volgende:
De Rus Abramovitsj verkoopt Chelsea en belooft de opbrengst te schenken aan slachtoffers van de oorlog in Oekrane. Er wordt niet specifiek genoemd of het om Russische of Oekraense slachtoffers gaat, maar als het klopt is het wel opvallend
Arm kind. Zo gevoelig zijn is een zegen en een vloek tegelijkertijd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar als hij nou gewoon z'n vriend Poetin vraagt om met deze bullshit te kappen is die steun niet nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:44 schreef H_T het volgende:
De Rus Abramovitsj verkoopt Chelsea en belooft de opbrengst te schenken aan slachtoffers van de oorlog in Oekrane. Er wordt niet specifiek genoemd of het om Russische of Oekraense slachtoffers gaat, maar als het klopt is het wel opvallend
Het probleem is dat Abramovitch een enorme vordering op Chelsea heeft. Als je Chelsea koopt, koop je eigenlijk een failliete club, tenzij je als koper ook zeer diep in de buidel tast voor deze grote schuldeiser.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:44 schreef H_T het volgende:
Lijkt me dat je die vordering dat gelijk afkoopt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem is dat Abramovitch een enorme vordering op Chelsea heeft. Als je Chelsea koopt, koop je eigenlijk een failliete club, tenzij je als koper ook zeer diep in de buidel tast voor deze grote schuldeiser.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem is dat Abramovitch een enorme vordering op Chelsea heeft. Als je Chelsea koopt, koop je eigenlijk een failliete club, tenzij je als koper ook zeer diep in de buidel tast voor deze grote schuldeiser.
quote:De Zwitserse zakenman Hansjrg Wyss heeft al een aanbod van Abramovitsj gekregen om Chelsea over te nemen. Dat zei de 86-jarige miljardair tegenover de Zwitserse krant Blick.
"Abramovitsj probeert op dit moment al zijn villa's in Engeland te verkopen. Hij wil ook snel van Chelsea af en daarom heb ik samen met drie anderen een aanbod gekregen om Chelsea te kopen", zei Wyss, die eraan toevoegde een kleine week te wachten om te kijken hoe zaken zich ontwikkelen.
"Abramovitsj vraagt op dit moment veel te veel. Chelsea is hem nog flink wat geld verschuldigd en Chelsea heeft geen geld. Dat betekent dat degene die Chelsea koopt Abramovitsj moet compenseren."
https://nos.nl/collectie/(...)rengst-naar-oekraine
Thanksquote:Op woensdag 2 maart 2022 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
@:Meke hopelijk lukt het zo:
[ twitter ]
[ twitter ]
HOE DANquote:Momenteel doet de HU nog niet mee aan de STAP regeling. De HU is momenteel druk bezig om aansluiting bij de STAP regeling mogelijk te maken, maar de exacte datum daarvan is nog niet bekend. Excuus dat we je hierin teleur moeten stellen. Houd s.v.p. de website van de HU in de gaten. Daar zullen we communiceren over de mogelijkheden omtrent STAP in de toekomst.
Ze zijn er dus gewoon te laat mee begonnen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik kreeg vanochtend het volgende mailtje:
[..]
HOE DANEn van de grootste hogescholen van Nederland
![]()
Nouja op zich prima want ik studeer er voorlopig nog wel even dus kan prima met n van de volgende rondes meedoen maar wel een beeeeetje suf
Onder normale omstandigheden zou het zomaar nog een leuk interview kunnen worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:49 schreef Strani het volgende:
Ik vrees voor Ushi die probeert Zelensky te interviewen.
Ja zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn er dus gewoon te laat mee begonnen.
Nou ik hoop dat eventuele EU-sancties kunnen voorkomen dat ze berhaupt gaat. Dan maar even met z'n allen wat langer in de rij staan bij de bank.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden zou het zomaar nog een leuk interview kunnen worden.
Voorlopig echter liever iemand anders sturen.
Al hoop ik dat we het mis hebben en dat ze het straks gewoon heel netjes en professioneel doet allemaal.
Ik heb ze niet allemaal gezien, maar ik vind het tot nu toe “wel aardig”. Niet slecht, maar nog niet half zo leuk als ZML.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk nu even Arjan Lubach van gisteren.
Ik ben bang dat ze vooral heel dramatisch gaat kijken en diep gaat zuchten. Ik geloof best dat ze het allemaal heel erg vindt, dat vinden we allemaal, maar op een of andere manier komt ze op mij nooit oprecht over.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden zou het zomaar nog een leuk interview kunnen worden.
Voorlopig echter liever iemand anders sturen.
Al hoop ik dat we het mis hebben en dat ze het straks gewoon heel netjes en professioneel doet allemaal.
Och, liever dat ze haar sturen dan een verslaggever van die fijne nieuwe zender die hier onlangs nog een paar keer besproken is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat eventuele EU-sancties kunnen voorkomen dat ze berhaupt gaat. Dan maar even met z'n allen wat langer in de rij staan bij de bank.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal gezien, maar ik vind het tot nu toe “wel aardig”. Niet slecht, maar nog niet half zo leuk als ZML.
Ik weet het niet. De 'echte journalisten' vond ik de laatste tijd nu ook niet altijd het toonbeeld van medeleven noch intelligentie. met als hoogte(diepte?)punt iemand in het nos journaal die aan een dame die net de grens over kwam wist te vragen waarom ze eigenlijk uit Kiev was weggegaan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze vooral heel dramatisch gaat kijken en diep gaat zuchten. Ik geloof best dat ze het allemaal heel erg vindt, dat vinden we allemaal, maar op een of andere manier komt ze op mij nooit oprecht over.
Ze is daar straks onder echte mensen met serieuze problemen. Dan heb je in mijn ogen een zwaargewicht nodig op journalistiek gebied. Niet iemand die normaliter talentenjachtkandidaten vraagt of ze wel Geneauten hebben van hun optreden.
Ja, gevoelsmatig gaan ze de tegenovergestelde kant op die ze zouden moeten gaan. ZML nodigde eigenlijk uit tot langere documentaires, waarin op luchtige toon en met humor lastige zaken konden worden uitgelegd. En nu kiezen ze voor kortere items, actualiteit, minder diepgang en ingestudeerde interviews.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat Lubach betreft, vraag me een beetje af waarom ze gekozen hebben voor dit. Ze moeten nu veel harder werken voor een uiteindelijk matiger resultaat.
Als het gaat om racisme doet ze in elk geval niet onder. En ze schijnt ook aan de coke te zitten, dat verwacht ik dan weer niet van de journalisten van het Journaal.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, liever dat ze haar sturen dan een verslaggever van die fijne nieuwe zender die hier onlangs nog een paar keer besproken is.
Haal je cavia er dan gewoon uit.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:31 schreef H_T het volgende:
Iets in de wasmachine piept tegen het ruitje aan
Toe aan iets anders na jaren hetzelfde?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat Lubach betreft, vraag me een beetje af waarom ze gekozen hebben voor dit. Ze moeten nu veel harder werken voor een uiteindelijk matiger resultaat.
In mijn ervaring is een kookwasje de beste manier om zo'n beestje mooi gaar te krijgenquote:
Ja, maar het creatieve maakproces is in principe nog steeds hetzelfdequote:
We gaan het meemaken…quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De 'echte journalisten' vond ik de laatste tijd nu ook niet altijd het toonbeeld van medeleven noch intelligentie. met als hoogte(diepte?)punt iemand in het nos journaal die aan een dame die net de grens over kwam wist te vragen waarom ze eigenlijk uit Kiev was weggegaan.
Als dat het niveau van de echte journalisten is zou Wendy imo nog zomaar eens mee kunnen vallen.
Ik ga nu ook kijken!quote:
Het programma is nog niet zo lang op de buis, dus misschien doen ze eens in de zoveel tijd nog steeds wel een onderwerp waar wat meer voor uitgezocht moet worden. Voor die onderwerpen hebben ze juist niet meer de druk dat er elke week iets klaar moet zijn. Daar kunnen ze juist langer de tijd voor nemen terwijl ze de tussentijd vullen met actualiteiten. Geen idee of dat klopt of dat het de redenering is natuurlijk, maar ik sluit een diepteonderwerp af en toe nog niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar het creatieve maakproces is in principe nog steeds hetzelfdeJe moet het alleen nu voor elke dag maken dus veel meer druk en werk en je hebt minder de tijd om ergens diep op in te gaan en het heel goed en leuk te doen. Lijkt me een beetje een soort lose lose-situatie.
Daar wordt op de zender die ik op heb staan met geen woord over gereptquote:
Snooker is traag, maar een best of 7 moet toch wel sneller te doen zijn dan datquote:
Dat hoop ik wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Snooker is traag, maar een best of 7 moet toch wel sneller te doen zijn dan dat
Nit te laat!quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:18 schreef Strani het volgende:
We hebben dit jaar nog helemaal geen verjaardagstopic voor @:Meke gehadSinds haar vorige verjaardag dan.
Nou is het ook te laat natuurlijk...
Was is dat?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:26 schreef Meke het volgende:
Ik wil nog even aansluiten op het onderwerp van eerder vandaag, met deze bazengame![]()
[ afbeelding ]
Schippers van de Kameleon, kreeg je op CD-rom bij een pot pindakaasquote:
Grachtenracer?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:26 schreef Meke het volgende:
Ik wil nog even aansluiten op het onderwerp van eerder vandaag, met deze bazengame![]()
[ afbeelding ]
Oh volgens mij hadden bij die ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Schippers van de Kameleon, kreeg je op CD-rom bij een pot pindakaas![]()
Ik zag die game en dacht, "he dat komt me bekend voor" en toen las ik je tekst eronder en wist ik daarvan ik het kende.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Deze game heb ik nog eens gratis gehad omdat ik X lege batterijen had ingeleverd bij de lokale DixonsDie batterijen had ik uit de inzamelbak op school gevist, maar dat mag de pret net drukken
Was best een leuk spelquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag die game en dacht, "he dat komt me bekend voor" en toen las ik je tekst eronder en wist ik daarvan ik het kende.
Als iemand nog bewijs zoekt dat Luc niet terugleest, dit is het!quote:
Daar is geen twaalf jaar teruglezen tegen bestandquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Als iemand nog bewijs zoekt dat Luc niet terugleest, dit is het!
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Als iemand nog bewijs zoekt dat Luc niet terugleest, dit is het!
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
Over de Spanje-grappen, trouwens. Nou heb ik me er eigenlijk nooit over uitgesproken maarrr ik vind dat ze nu wel hl makkelijk worden. Dus ik stel voor dat ls ze nog gemaakt worden, ze ook echt een btje goed en origineel moeten zijn
Had gekund, maar niet gedaan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan de dag erna toch teruglezen? Het zijn allemaal kwaliteitsposts.
Doe ik (meestal) welquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan de dag erna toch teruglezen? Het zijn allemaal kwaliteitsposts.
Vreselijk ja.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:52 schreef H_T het volgende:
De nieuwe McDonald's-reclame vind ik best stom
De vorige overigens ook
Gewoon alles, voor de zekerheid?quote:
Ik begin bij een half topic al te skimmen, als ik er al aan begin.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! Behalve als ik meer dan n topic door moet lezen.
Ook dan doe ik het meestal welquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! Behalve als ik meer dan n topic door moet lezen.
Knapquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook dan doe ik het meestal welHet kan alleen wat langer duren voor ik echt alles gelezen heb
Gewoon zorgen dat je niet vaak zo ver achter komt te liggenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
KnapIk wil dan ook vaak reageren, maar dan zijn we alweer drie onderwerpen verder.
Is dat niet ook een beetje dat je als mod het idee hebt dingen toch even gezien te moeten hebben, voor het geval er iets enorm uit de hand loopt te escaleren? Wij zijn hier natuurlijk nogal een ruig zooitje ongeregeld allemaal.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook dan doe ik het meestal welHet kan alleen wat langer duren voor ik echt alles gelezen heb
Deed ik ook al voor ik mod werdquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet ook een beetje dat je als mod het idee hebt dingen toch even gezien te moeten hebben, voor het geval er iets enorm uit de hand loopt te escaleren? Wij zijn hier natuurlijk nogal een ruig zooitje ongeregeld allemaal.
Maar dit begrijp ik nou niet h. Juist als jij weg bent, dan neemt het percentage kwaliteitsposts toe. Dan zou je verwachten dat jij wel terug zou lezen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik neem het Luctor niet kwalijk hoor, ik lees ook niet altijd terug. Vaker niet dan wel, zelfsIk zie het forum ook meer als een lopend gesprek waar je je af en toe in mengt.
Zo zie ik het eigenlijk ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik neem het Luctor niet kwalijk hoor, ik lees ook niet altijd terug. Vaker niet dan wel, zelfsIk zie het forum ook meer als een lopend gesprek waar je je af en toe in mengt.
Ja, ik vrees dat deze post veel steun in de vorm van likes gaat krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dit begrijp ik nou niet h. Juist als jij weg bent, dan neemt het percentage kwaliteitsposts toe. Dan zou je verwachten dat jij wel terug zou lezen.
Daarom praten we ook over jou als jij er niet bent.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
Ja daar was ik al een beetje bang voorquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daarom praten we ook over jou als jij er niet bent.
Ik doe het zelfs znder mod te zijn of te willen wordenquote:
Vroeger deed ik het ook nog wel, maar er was hier een tijd dat er met gemak meerdere topics per dag werden gevuld. Toen ben ik daar wel mee opgehouden.quote:
Het was dan ook wel een goeiequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat deze post veel steun in de vorm van likes gaat krijgen.
Ik denk dat je het inmiddels wel weer zou kunnen halen als je dat wilquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vroeger deed ik het ook nog wel, maar er was hier een tijd dat er met gemak meerdere topics per dag werden gevuld. Toen ben ik daar wel mee opgehouden.
quote:Wendy van Dijk niet naar Pools-Oekraense grens
Presentatrice Wendy van Dijk doet op de landelijke actiedag voor Oekrane geen verslag bij de Pools-Oekraense grens, meldt Giro 555. De organisatie had eerder op de avond per abuis bekendgemaakt dat de presentatrice zou afreizen naar de grens om verhalen van Oekraense vluchtelingen te laten horen.
Van Dijk krijgt wel een rol in het tv-programma Samen in actie voor Oekrane, maar wat ze precies gaat doen is nog niet bekend. Het programma wordt maandagavond van 20.30 uur tot 23.00 uur uitgezonden op NPO1, RTL4 en SBS6.
https://nos.nl/collectie/(...)voor-rusland-belarus
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat je het inmiddels wel weer zou kunnen halen als je dat wil
Ze moeten daar alleen iets doen aan al die plaatsnamen, dat die makkelijker uit te spreken zijn. Want dit is geen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
Onze topografische kennis van Oekrane gaat wel met stappen vooruit trouwens. Ik denk dat wij nu al meer weten over wat waar ligt dan de Russische soldaten.
En waarom moet ik hierom lachenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
Onze topografische kennis van Oekrane gaat wel met stappen vooruit trouwens. Ik denk dat wij nu al meer weten over wat waar ligt dan de Russische soldaten.
Voor de rest, voordat er onfortuinlijke geruchten gaan ontstaan: Die DM ging gewoon over vunzige dingen, niks raars.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En waarom moet ik hierom lachen![]()
Ik zoek nog ff naar de DM om je te antwoorden, Strani. Ik heb al in geen honderd jaar een DM gekregen
Net op tijd, ik maakte me al zorgen dat het over nietszeggende, oppervlakkige dingen gingquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de rest, voordat er onfortuinlijke geruchten gaan ontstaan: Die DM ging gewoon over vunzige dingen, niks raars.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de rest, voordat er onfortuinlijke geruchten gaan ontstaan: Die DM ging gewoon over vunzige dingen, niks raars.
Nee, daarom.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Net op tijd, ik maakte me al zorgen dat het over nietszeggende, oppervlakkige dingen gingToch weer een geruststelling dit
Voordat gas en licht uitvallen, de wifi het niet meer doet en de Russen komen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, ik ben weer helemaal bij met Snowpiercer.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef AgnesGru het volgende:
Zojuist bericht gekregen mbt de subsidie aanvraag: deze is voorlopig toegekend![]()
Dus opleiding afronden of voor minimaal 80% deelnemen aan de studie.
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:38 schreef Strani het volgende:
Nou, zullen we dan maar lekker gaan slapen?
Vannacht wel weer lekker geslapen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:38 schreef Strani het volgende:
Nou, zullen we dan maar lekker gaan slapen?
Ik sliep dit keer wel zelf door. Nu was het mijn man die om 1 uur ‘s nachts dacht dat hij een beestje op z’n rug was (die hij daarna niet terugvond) en om 4 uur een alarm ergens. Gelukkig wel snel weer in slaap. Eindelijk weer een goede nachtrustquote:Op donderdag 3 maart 2022 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vannacht wel weer lekker geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |