Misschien zit iedereen nog in de vorige?quote:
Niet dat daar heel veel minder gebeurtquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien zit iedereen nog in het vorige?
Hoeveel cijfers heeft de koffer?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Een soort Miljoenenjacht maar dan thuisquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Ja hoi ik sluit aan voor de slaapproblemenIk word de hele tijd om 5 uur wakker
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel cijfers heeft de koffer?
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Wel, afhankelijk van het soort koffer/slot zijn er vast wel filmpjes op youtube te vinden hoe je het ding binnen no time open hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.
Misschien zit @Yesse in een soort timeloop.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er één met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Misschien is haar klok stuk en staat ie op vijf uur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De wekker staat om 7 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.
Ik werd vanmorgen wakker om half 7, maar ik vond het nog zo stil verder dat ik ging twijfelen of ik de tijd wel goed gezien had.
Oja. Ik word elke ochtend wakker om 5 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?
Ja idd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er één met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.
Was te proberen, dan maar alle andere combinaties proberen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/
Was het 637?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
En hij is openhoe ik deze code ooit bedacht heb
Zat de Zwarte Vrijstelling erin?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Fijn nieuws!quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.
Ik kreeg wel de tip om te blijven bewegen, omdat dat goed is voor de botten. Nou, dat doe ik toch wel.
En jij succes met je koffer(jeej, het is gelukt zie ik!)
Wat fijn! Goed dat ze het onderzocht hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.
Ik kreeg wel de tip om te blijven bewegen, omdat dat goed is voor de botten. Nou, dat doe ik toch wel.
419quote:
trouwdag van schoonouders?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
4 januari 1309. Viering/Herdenking van Zalige Angela van Foligno.quote:
5 uur in de middag vind ik ook weleens tijd worden dat je er uit komt hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Groundhog Day.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zit @:Yesse in een soort timeloop.
112 of 911.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand jarig op 19 april?quote:
Nopequote:
Of 422quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
420 was inderdaad veel logischer geweest
Mooi dat de uitslag goed wasquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.quote:
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.quote:Wat is 419?
Voorschotfraude (419-fraude) herkennen
De e-mails komen vaak uit Nigeria. Voorschotfraude heet daarom ook wel 419-fraude. Het nummer 419 verwijst naar een artikel in het Nigeriaanse wetboek van strafrecht dat oplichting verbiedt.
Bron: googel
Dat is ook precies de reden dat @AgnesGuru de code eerst niet wist, want de verjaardag van @Meke geprobeerd. Maar door steeds een dag erbij te doen toch relatief snel heeft gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel 13 dagen na de verjaardag van Meke! Dus daar zal het niets mee te maken hebben.
Hoe gaat het vandaag?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat de uitslag goed was
Bij mij is de vervolgstap nu bloed laten prikken, zien of daar nog wat uitkomt dat mijn klachten kan verklaren. Ga ik maar meteen vanmiddag laten doen
Ja, hopelijk komt daar iets uit en weet je waar je aan toe bent. Helemaal fijn als het snel verholpen kan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat de uitslag goed was
Bij mij is de vervolgstap nu bloed laten prikken, zien of daar nog wat uitkomt dat mijn klachten kan verklaren. Ga ik maar meteen vanmiddag laten doen
Geen geld helaasquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.
[..]
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |