Misschien zit iedereen nog in de vorige?quote:
Niet dat daar heel veel minder gebeurtquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien zit iedereen nog in het vorige?
Hoeveel cijfers heeft de koffer?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Een soort Miljoenenjacht maar dan thuisquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn missie voor vandaag: een koffer open krijgen waarvan ik de code niet meer weet
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Ja hoi ik sluit aan voor de slaapproblemenIk word de hele tijd om 5 uur wakker
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel cijfers heeft de koffer?
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
Wel, afhankelijk van het soort koffer/slot zijn er vast wel filmpjes op youtube te vinden hoe je het ding binnen no time open hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop nu ergens dat jij Putin stiekem bent en dat de nucleaire oorlog nu wordt afgewend omdat je de codes niet meer weet.
Misschien zit @Yesse in een soort timeloop.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De hele tijd? Maar het is toch maar twee keer per dag vijf uur?
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er één met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
3, dus ben begonnen met 999 en dan zo naar beneden.
Misschien is haar klok stuk en staat ie op vijf uur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
De wekker staat om 7 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je de wekker niet zo vroeg zetten.
Ik werd vanmorgen wakker om half 7, maar ik vond het nog zo stil verder dat ik ging twijfelen of ik de tijd wel goed gezien had.
Oja. Ik word elke ochtend wakker om 5 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes. Is het toevallig een geboortedag + maand van iemand?
Ja idd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed om te onthouden om er één met 3 te kopen, ben je toch iets sneller klaar als je het niet meer weet.
Was te proberen, dan maar alle andere combinaties proberen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd, maar helaas/
Was het 637?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
En hij is openhoe ik deze code ooit bedacht heb
Zat de Zwarte Vrijstelling erin?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Fijn nieuws!quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.
Ik kreeg wel de tip om te blijven bewegen, omdat dat goed is voor de botten. Nou, dat doe ik toch wel.
En jij succes met je koffer(jeej, het is gelukt zie ik!)
Wat fijn! Goed dat ze het onderzocht hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, thanks. De uitslag was goed. Ik zag zelf geen noodzaak om die scan snel te doen, maar ze wilden graag weten wat het effect van enorm weinig hormonen op mijn botten had. Waarschijnlijk viel het door het slikken van calcium en vitamine D wel mee.
Ik kreeg wel de tip om te blijven bewegen, omdat dat goed is voor de botten. Nou, dat doe ik toch wel.
419quote:
trouwdag van schoonouders?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
4 januari 1309. Viering/Herdenking van Zalige Angela van Foligno.quote:
5 uur in de middag vind ik ook weleens tijd worden dat je er uit komt hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
Groundhog Day.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zit @:Yesse in een soort timeloop.
112 of 911.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand jarig op 19 april?quote:
Nopequote:
Of 422quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
420 was inderdaad veel logischer geweest
Mooi dat de uitslag goed wasquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.quote:
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.quote:Wat is 419?
Voorschotfraude (419-fraude) herkennen
De e-mails komen vaak uit Nigeria. Voorschotfraude heet daarom ook wel 419-fraude. Het nummer 419 verwijst naar een artikel in het Nigeriaanse wetboek van strafrecht dat oplichting verbiedt.
Bron: googel
Dat is ook precies de reden dat @AgnesGuru de code eerst niet wist, want de verjaardag van @Meke geprobeerd. Maar door steeds een dag erbij te doen toch relatief snel heeft gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel 13 dagen na de verjaardag van Meke! Dus daar zal het niets mee te maken hebben.
Hoe gaat het vandaag?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat de uitslag goed was
Bij mij is de vervolgstap nu bloed laten prikken, zien of daar nog wat uitkomt dat mijn klachten kan verklaren. Ga ik maar meteen vanmiddag laten doen
Ja, hopelijk komt daar iets uit en weet je waar je aan toe bent. Helemaal fijn als het snel verholpen kan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat de uitslag goed was
Bij mij is de vervolgstap nu bloed laten prikken, zien of daar nog wat uitkomt dat mijn klachten kan verklaren. Ga ik maar meteen vanmiddag laten doen
Geen geld helaasquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.
[..]
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.
Het is hetzelfde koffertje als die uit Pulp Fiction. Iedereen wil weten wat er in zit. Maar we krijgen het nooit te wetenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, begin wel nieuwsgierig te worden waar die koffer vandaan komt en wat erin zat.
[..]
Als er een lading geld in zat denk ik dat we in jou onze Nigeriaanse prins gevonden hebben.
Kwam er muziek en een gouden gloed uit toen je het opende?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen geld helaasook geen telefoon(nummer) alleen wat prul.
Was ook maar een klein koffertje
Ook al nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kwam er muziek en een gouden gloed uit toen je het opende?
quote:
Ook geen troeven die je kunt inzetten bij de test voor de executie?quote:
Wacht even, toen ik hier mee begon te posten heeft niemand mij iets verteld over executies.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook geen troeven die je kunt inzetten bij de test voor de executie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrees dat de mol me voor is geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook geen troeven die je kunt inzetten bij de test voor de executie?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:35 schreef Strani het volgende:
Net weer even gesproken met een Russische en nu ook specifiek gevraagd naar hoe zij de kans ziet dat er in Rusland zelf daadwerkelijk druk komt op Putin vanuit de 'gewone' bevolking. Ik mag haar antwoord delen (natuurlijk zonder verder iets te zeggen over wie of waar ze is).Helaas ligt dat volledig binnen m'n verwachtingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik weet dat er nu 'grotere dingen' bezig zijn in de wereld, maar hier ben ik toch ook wel even misselijk van hoor.quote:Bezorger overleden na zware mishandeling in Hoogvliet na onenigheid over pakketje
De 42-jarige pakketbezorger die vorige week maandag in Hoogvliet zwaargewond raakte na een mishandeling, is gisteren aan zijn verwondingen overleden. Dat meldt het Openbaar Ministerie. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)igheid-over-pakketje
Ook binnen de mijne, helaas. Verder vroeg ik nog over de eventuele invloed van de oligarchen en daar kon ze eigenlijk niet zo veel over zeggen, hoewel ze het er wel mee eens is dat dat wel druk zou kúnnen opleveren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helaas ligt dat volledig binnen m'n verwachtingen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu 'grotere dingen' bezig zijn in de wereld, maar hier ben ik toch ook wel even misselijk van hoor.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:35 schreef Strani het volgende:
Net weer even gesproken met een Russische en nu ook specifiek gevraagd naar hoe zij de kans ziet dat er in Rusland zelf daadwerkelijk druk komt op Putin vanuit de 'gewone' bevolking. Ik mag haar antwoord delen (natuurlijk zonder verder iets te zeggen over wie of waar ze is).Helaas werkt dat zo daar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je uitspreken kun je doen. Maar 99 van de 100 keer komt dat je duur te staan.
En dat is dan een minder een dictatuur dan ons land en de EU aldus Baudet zijn juichlaven
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Iemand die overleden is aan geweld is ook gewoon groot hoor, dus vrij logisch om misselijk over te zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu 'grotere dingen' bezig zijn in de wereld, maar hier ben ik toch ook wel even misselijk van hoor.
Bahquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uh.. lichamelijk gaat het mediumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:35 schreef Strani het volgende:
Net weer even gesproken met een Russische en nu ook specifiek gevraagd naar hoe zij de kans ziet dat er in Rusland zelf daadwerkelijk druk komt op Putin vanuit de 'gewone' bevolking. Ik mag haar antwoord delen (natuurlijk zonder verder iets te zeggen over wie of waar ze is).Ik vraag me af of het in Nederland heel veel anders zou gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ene leed maakt het andere leed niet minder ergquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Als het slot low-tech genoeg is heb je misschien hier iets aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
In de huidige situatie? Absoluut. We kunnen de situatie qua persvrijheid en toegang tot informatie in Nederland niet vergelijken met die in Rusland.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:49 schreef Arizona het volgende:
Ik vraag me af of het in Nederland heel veel anders zou gaan...
Thanks, maar heb hem al open. Was echt nog een oud ding met rondjes a la dit:quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het slot low-tech genoeg is heb je misschien hier iets aan
Ik heb mij verkeerd uitgedrukt, ik bedoelde eigenlijk of Nederlanders in dezelfde omstandigheden anders zouden reageren als de Russische bevolking nu doet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
In de huidige situatie? Absoluut. We kunnen de situatie qua persvrijheid en toegang tot informatie in Nederland niet vergelijken met die in Rusland.
Ah! Nee, dan denk ik dat het inderdaad heel normaal menselijk gedrag is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mij verkeerd uitgedrukt, ik bedoelde eigenlijk of Nederlanders in dezelfde omstandigheden anders zouden reageren als de Russische bevolking nu doet.
Of hij bent de mol en doet nu heel verbaasd dat er niks in zitquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vrees dat de mol me voor is geweest.
Ja, het valt allemaal ook niet meer te ontkennen nu dat het effect heeft op het dagelijks leven van veel of alle Russen. Maar dan blijft de vraag toch of ze echt iets kunnen doen, gezien de intimidatie vanuit de regering.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
Ben vooral heel benieuwd of er iets gaat veranderen nu ze het zelf ook lastiger krijgen. Een week voordat Rusland Oekraïne binnenviel vroeg de NOS op straat in Rusland wat ze van de spanning tussen de twee landen vonden. ‘Ze zapten naar een ander net’ of ‘wilden dat niet lezen’, maar nu gaat het effect hebben op hun eigen leven en dan kun je niet wegzappen.
(Moet zeggen dat me in die reportage opviel dat er ook al veel mensen waren die toen al zeiden dat ze geen oorlog wilden en het echt niet oké vonden)
Ik de mol? Ik zou echt een hele slechte zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of hij bent de mol en doet nu heel verbaasd dat er niks in zit
Het wegzappen en niet willen weten hiervoor zal er denk ik ook wel mee te maken hebben, dat de situatie al heel lang en heel vaak richting oorlog leek te gaan. Maar dat er vaak toch niks gebeurde. En nu is het dan wel echt zo.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
Ben vooral heel benieuwd of er iets gaat veranderen nu ze het zelf ook lastiger krijgen. Een week voordat Rusland Oekraïne binnenviel vroeg de NOS op straat in Rusland wat ze van de spanning tussen de twee landen vonden. ‘Ze zapten naar een ander net’ of ‘wilden dat niet lezen’, maar nu gaat het effect hebben op hun eigen leven en dan kun je niet wegzappen.
(Moet zeggen dat me in die reportage opviel dat er ook al veel mensen waren die toen al zeiden dat ze geen oorlog wilden en het echt niet oké vonden)
Te veel geld is toch synoniem voor de VVD?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:17 schreef Yesse het volgende:
De Rotterdamse VVD had te veel geld.
Ik heb net een discussie gehad met een lokale politicus in mijn stad die dacht dat dit bij een volgende verkiezingen ook wel te maken valt voor "low budget".. maar ik vrees dat je dan meer richting dit gaat.
Gave partij.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Te veel geld is toch synoniem voor de VVD?
Dat snap ik ergens ook nog wel. Je wil door met je leven, hebt het misschien nog wel oké, veel propaganda natuurlijk ook wel dus de helft krijg je niet mee, maar protesteren heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wegzappen en niet willen weten hiervoor zal er denk ik ook wel mee te maken hebben, dat de situatie al heel lang en heel vaak richting oorlog leek te gaan. Maar dat er vaak toch niks gebeurde. En nu is het dan wel echt zo.
Ik denk dat het voor veel mensen daar inderdaad gewoon al decennia lang niet behapbaar is om je überhaupt bezig te houden met de politiek, en dat men de eigen leef- en denkwereld gewoon zo klein mogelijk heeft gehouden. Op zich heel logisch.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens ook nog wel. Je wil door met je leven, hebt het misschien nog wel oké, veel propaganda natuurlijk ook wel dus de helft krijg je niet mee, maar protesteren heeft ook geen zin.
Lijkt me vermoeiend, maar denk dat je het ‘uitzet’ zeg maar.
Maar toch, in veel landen is het tij een keer gekeerd.
Ja, het komt vanzelf wel op je negeer lijst te staan. Waarbij de een het ook wel meer of minder kan schelen dan de ander.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens ook nog wel. Je wil door met je leven, hebt het misschien nog wel oké, veel propaganda natuurlijk ook wel dus de helft krijg je niet mee, maar protesteren heeft ook geen zin.
Lijkt me vermoeiend, maar denk dat je het ‘uitzet’ zeg maar.
Maar toch, in veel landen is het tij een keer gekeerd.
Schandaligquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:38 schreef Strani het volgende:
Gepost op 13:37. Wilde ik toch even zeggen. Dat soort dingen gaan óók gewoon door ondanks de nuceaire dreiging natuurlijk.
Je lekker even laten lek prikken. Ik kan het helemaal begrijpenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga wandelen naar de prikpost, het nuttige (wandelen) met het aangename (bloedprikken) verenigen!
Je moet wat he als er te weinig muggen actief zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je lekker even laten lek prikken. Ik kan het helemaal begrijpen
Er zijn nooit te weinig muggen actief.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet wat he als er te weinig muggen actief zijn
Die spinnen zorgen er juist voor dat er weinig muggen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn nooit te weinig muggen actief.
Dat is net als zeggen dat er te weinig spinnen in je slaapkamer rondkruipen of zo.
Dus als er geen muggen zijn heb je die spinnen ook niet meer nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die spinnen zorgen er juist voor dat er weinig muggen zijn![]()
Maar gelukkig heb je een prachtige buikaorta!quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
Ik ga wandelen naar de prikpost, het nuttige (wandelen) met het aangename (bloedprikken) verenigen!
Het zegt me allebei niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Inmiddels al een stuk gespeeld van Horizon Forbidden West en het is weer tof hoor. Ik vind ‘m beter dan Zero Dawn.
Zijn allebei grote adventure games van Sony en Guerrilla, een Nederlandse developer.quote:
Zo voel ik me dus ook vaak.quote:
Ik zie dat het PS only is, vandaar dat het me al niks zei.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zijn allebei grote adventure games van Sony en Guierrilla, een Nederlandse developer.![]()
Ik hou wel van adventure games en zo.
Nooit gespeeld, maar ik heb dan ook een Xboxquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zijn allebei grote adventure games van Sony en Guierrilla, een Nederlandse developer.![]()
Ik hou wel van adventure games en zo.
Nee, het is veel meppen, schieten, klimmen en puzzelen. Ik hou ervan. Vooral als het verhaal ook goed is, en dat is tegenwoordig vaak bij games.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, maar ik heb dan ook een XboxEn mijn laatste console daarvoor is een Wii.
Hoe dan ook, leuk dat het bevalt en veel plezier ermeeEr zit nog wel aardig wat actie in toch? Niet dat het een point & click is a la Monkey Island
Klinkt wel goed. Ik houd wel van RPG's.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, het is veel meppen, schieten, klimmen en puzzelen. Ik hou ervan. Vooral als het verhaal ook goed is, en dat is tegenwoordig vaak bij games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |