Wat vraag je je daarover af?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
De combi met de Oekranehartjes is nu een beetje raar, maar kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te halen (hoewel ik me daarbij hetzelfde afvraag als over de UI en FB-foto's)
Dat had je nog niet gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik het al over Through Shaded Woods van Lunatic Soul gehad?
Ik denk als ik op een onbewoond eiland gedropt zou worden, en ik mocht maar 5 CDs meenemen, dat deze absoluut meegaat. Geen twijfel over mogelijk. (Damnation van Opeth gaat dan ook mee)
Briljante stuk bij Summoning dance vanaf ongeveer 4:20 minuut
oi...ik heb verzaakt.quote:
Bij mij komen twee woorden op: solidariteit en medelevenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
De combi met de Oekranehartjes is nu een beetje raar, maar kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te halen (hoewel ik me daarbij hetzelfde afvraag als over de UI en FB-foto's)
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
Heb het allebei gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderen
Mijn Facebookfoto is nog hetzelfde, maar ik heb wel geld overgemaakt naar het Rode Kruisquote:
Het schaadt ook niet, toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
Ja ik bedoelde FOK-UI, ik heb geen Facebookquote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn Facebookfoto is nog hetzelfde, maar ik heb wel geld overgemaakt naar het Rode Kruis
Waarom mensen dat doen (en dan oprecht en niet megasarcastisch want zo kun je het ook lezenquote:
Ja dat heb ik ook wel, maar ik zie niet zo goed in wat het veranderen van een UI of profielfoto daarin verandertquote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij komen twee woorden op: solidariteit en medeleven
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderen
Nee dat wist ik dus ook een beetje toen ik ernaar ging vragen: ik vind het ook echt geen probleem en voelt ook wel mooi als mensen het doen, dus was ook oprecht nieuwsgierig naar beweegredenenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het schaadt ook niet, toch?Nu weet ik ook dat hier geen Oekraner zal kijken, maar op andere plekken is het tonen van solidariteit . Ik heb toch al wel dingen gezien dat het Oekraners goed doet om te zien dat aan ze gedacht wordt.
Rode Kruis is het meest algemeen, maar je hebt bijvoorbeeld ook dit: https://www.vluchteling.nl/quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn Fok UI heb ik ook maar een opfrisbeurt gegeven voor de gelegenheid (dit was nog een geklooi want ik ben niet goed met photoshopachtige dingen). Geld overmaken wil ik graag doen, maar ik weet niet zo goed hoe veel en waar ik het dan precies aan moet doenAangezien er verschillende plekken zijn waar je je geld aan kwijt kan.
Nee, het verandert ook niet zo veel. Hoogstens dat demense hier en op Facebook erachter komen dat ik geen Baudet-volgertje benquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, maar ik zie niet zo goed in wat het veranderen van een UI of profielfoto daarin verandertEen beetje dit dus:
[..]
Hoeveel, dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn Fok UI heb ik ook maar een opfrisbeurt gegeven voor de gelegenheid (dit was nog een geklooi want ik ben niet goed met photoshopachtige dingen). Geld overmaken wil ik graag doen, maar ik weet niet zo goed hoe veel en waar ik het dan precies aan moet doenAangezien er verschillende plekken zijn waar je je geld aan kwijt kan.
Ik las ergens een mooie dat je eigenlijk altijd meer moet geven dan comfortabel voelt, omdat je dan echt een goede daad verrichtquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Er is niemand die veroordeelt dat je te weinig of teveel overmaakt he. En laat je ook niet in de war brengen door die gesuggereerde bedragen die ze tegenwoordig erbij zetten, niemand die voor jou kan bepalen wat je kunt missen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Als je maar genoeg blauw/geel ziet, dan geeft het wel een gevoel van gelijkgestemdheid, verbondenheid.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat wist ik dus ook een beetje toen ik ernaar ging vragen: ik vind het ook echt geen probleem en voelt ook wel mooi als mensen het doen, dus was ook oprecht nieuwsgierig naar beweegredenenIk denk dan vooral; wat maakt het uit als wij twee hartjes in onze TT zetten? Maar het maakt ook niet niet uit dus kunnen we het net zo goed wel doen. Zoiets.
Ik heb Stichting Vluchteling gekozen. Maar ook meer omdat ik die als eerste tegenkwam.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
O echt? Nou, ik heb toch vriendelijk bedankt voor de suggestie van 50 of 60 euro die het Rode Kruis mij deedquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik las ergens een mooie dat je eigenlijk altijd meer moet geven dan comfortabel voelt, omdat je dan echt een goede daad verrichtEn ook een lijstje met goede doelen, maar dat was op een story op Insta die nu 24+ uur geleden gepost is
Heb je wat gelezen?quote:
@ijs_beer was zijn jas ook al kwijt maar hij zal niet in Assen carnaval hebben gevierd.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Ik was dus vrijdagnacht uit geweest, en ik kwam er vanmiddag achter dat mijn jas helemaal niet mijn jas was. Ik had vanochtend al een raar gevoel, dingen die niet helemaal klopten (ik vond de ritsen en het leer zo dof, het leek ook wat krapper, en daarnaast een rook lucht en luchtje die ik niet goed kon plaatsen). Bij vooral dat laatste dacht ik dat het gewoon nog kwam van het uitgaan zelf.
Maar toen ik vanmiddag naar huis ging en m'n jas aandeed rinkelde er iets in de jaszak. Ik heb nooit was in m'n jaszakken, dus ik het checken. Zit er een sleutelbos is, inclusief autosleutel. Ik dacht eerst nog dat iemand per ongeluk z'n sleutels in mijn jas had gestopt, maar thuis ontdekte ik nog een sleutelbos in de binnenzak en meerdere aanstekers. En ik rook niet.
Dus ik met de bar appen of iemand zich ook gemeld had. Dat was gelukkig zo, en die jongen bleek ook nog in Assen te wonen. Dus we hebben net de jassen gewisseld. Ik zei nog tegen hem dat het voor hem waarschijnlijk een stuk erger was geweest dan voor mij, ik had immers al m'n spullen gewoon nog. Vertelde hij dat het dus ook z'n huissleutels waren. Hij was later dan mij weggegaan bij de bar, en daarna nog ergens anders naartoe geweest. Pas toen hij naar huis wilde kwam hij er achter. Hij heeft geslapen bij de eigenaar van de bar, die kende hij, en de volgende ochtend moest hij met de trein naar Assen om een reservesleutel te halen, toen weer met de trein terug om z'n auto op te halen. Hij had inmiddels ook al nieuwe sleutels besteld, wat blijkbaar zo'n 500 euro kost. Dat kan hij nu gelukkig annuleren..
Hij was dus erg blij dat hij z'n jas en sleutels weer terug had.
The importance of being earnest heb ik gelezen. Dorian Gray ook.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb je wat gelezen?
Ik ben volgens mij eens naar een toneelstuk geweest. Ooit. Maar zou meer van m moeten kennen.
Wat een verhaalquote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Ik was dus vrijdagnacht uit geweest, en ik kwam er vanmiddag achter dat mijn jas helemaal niet mijn jas was. Ik had vanochtend al een raar gevoel, dingen die niet helemaal klopten (ik vond de ritsen en het leer zo dof, het leek ook wat krapper, en daarnaast een rook lucht en luchtje die ik niet goed kon plaatsen). Bij vooral dat laatste dacht ik dat het gewoon nog kwam van het uitgaan zelf.
Maar toen ik vanmiddag naar huis ging en m'n jas aandeed rinkelde er iets in de jaszak. Ik heb nooit was in m'n jaszakken, dus ik het checken. Zit er een sleutelbos is, inclusief autosleutel. Ik dacht eerst nog dat iemand per ongeluk z'n sleutels in mijn jas had gestopt, maar thuis ontdekte ik nog een sleutelbos in de binnenzak en meerdere aanstekers. En ik rook niet.
Dus ik met de bar appen of iemand zich ook gemeld had. Dat was gelukkig zo, en die jongen bleek ook nog in Assen te wonen. Dus we hebben net de jassen gewisseld. Ik zei nog tegen hem dat het voor hem waarschijnlijk een stuk erger was geweest dan voor mij, ik had immers al m'n spullen gewoon nog. Vertelde hij dat het dus ook z'n huissleutels waren. Hij was later dan mij weggegaan bij de bar, en daarna nog ergens anders naartoe geweest. Pas toen hij naar huis wilde kwam hij er achter. Hij heeft geslapen bij de eigenaar van de bar, die kende hij, en de volgende ochtend moest hij met de trein naar Assen om een reservesleutel te halen, toen weer met de trein terug om z'n auto op te halen. Hij had inmiddels ook al nieuwe sleutels besteld, wat blijkbaar zo'n 500 euro kost. Dat kan hij nu gelukkig annuleren..
Zeg vriendelijke vriend was jij in Breda vrijdagavond.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Allemaal veel te toevallig. Twee users hebben op hetzelfde moment een 'verkeerde' jas meegenomen. Nudge, nudge, wink, wink.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:IJsbeer was zijn jas ook al kwijt maar hij zal niet in Assen carnaval hebben gevierd.
Dat denk ik niet nee, en daarnaast was ik in Groningen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:IJsbeer was zijn jas ook al kwijt maar hij zal niet in Assen carnaval hebben gevierd.
Ik waag me echt niet onder de rivieren tijdens carnaval.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg vriendelijke vriend was jij in Breda vrijdagavond.
Puur toeval dus jongens, niets te zien!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik waag me echt niet onder de rivieren tijdens carnaval.
Ik dacht dat dit verhaal ging eindigen in een date.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Nee, de jongen in kwestie was absoluut niet m'n type.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit verhaal ging eindigen in een date.
Toch een beetje teleurgesteld.
Hoe danquote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
.....
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Puur toeval dus jongens, niets te zien!
Ik heb het n keer meegemaakt. Ik had mijn sleutels in de locker op het werk laten zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een verhaal
Eind goed, al goed
Let op je jas!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Na het verhaal van Cyan te hebben gelezen wordt het voor mij maar eens tijd om de deur uit te gaan
Vergeet je jas niet!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Na het verhaal van Cyan te hebben gelezen wordt het voor mij maar eens tijd om de deur uit te gaan
Het had de start van een romcom kunnen zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, de jongen in kwestie was absoluut niet m'n type.
Maakt niks uit hoor usagi532quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef usagi414 het volgende:
We mogen geen sorry zeggen. @:ijs_beer maar ik heb steeds de neiging om IJS met hoofdletters te schrijven.
Met dat caf als de centrale plek waar cyan en de andere hoofdpersoon en een keur aan bijpersonages elkaar zouden treffenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het had de start van een romcom kunnen zijn.
Oude jas aan doen en die dus opzettelijk vergetenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Maar wat als ik daardoor een leuke jongen ontmoet?
Je moet op plaats bestemming de boel vergeten hquote:Op maandag 28 februari 2022 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Maar wat als ik daardoor een leuke jongen ontmoet?
Er wordt mij ook niks gegund.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In dat licht: ergens is een idee hier die als ondertitel ‘is dit het begin van een pron’ oid heeft. Moet ik altijd om lachen als ik eerst zijn post lees en dan die ondertitel.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, ze leren er niet echt van neequote:Op maandag 28 februari 2022 18:18 schreef Mandy040986 het volgende: [..] Benji eet soms ook weleens iets van de straat of uit het gras als ik niet kijk. Dan is ie soms goed ziek, maar als ie nog eens de kans krijgt, zou ie het gewoon weer doen.
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik er toch niets aan kan doen. Als je erover gaat stressen, kun je straks helemaal nergens meer met ‘m heen en da’s toch zonde.
Even opgezocht, ik heb ‘An Ideal Husband’ gezien. De Wikipedia-pagina over hem leest ook als een tragisch verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
The importance of being earnest heb ik gelezen. Dorian Gray ook.
Wat betreft de TT is het nog wel de vraag of hij het echt zelf gezegd heeft. Maar we gaan er maar even vanuit van wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t weg.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Nee. Ik ben dankbaar voor wat de Here mij geeftquote:Op maandag 28 februari 2022 19:15 schreef Prisha het volgende:
Laat iemand hier ook altijd de randjes van de pizza liggen? Ik vind ze nooit lekker
Ja het was een markant, maar tragisch figuur. Maar schreef vooral goed boeken. Gelezen toen ik op de middelbare school zat. Toen las ik vrij veel, vooral voor mijn plezier. Maar dat is helaas wel minder geworden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even opgezocht, ik heb ‘An Ideal Husband’ gezien. De Wikipedia-pagina over hem leest ook als een tragisch verhaal.
Oorlog is voor beide kant treurig. Die Russische soldaten worden ook alleen maar gestuurd door mannen in hun veilige plekje binnenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Pff dit is wel heftig hoor, 'We were told that they would welcome us'.
Nou ja, ook al is de concurrentie slecht, dan kan jij natuurlijk nog wel een kwalitatieve kampioen zijn hequote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Strani het volgende:
Jeetje, tweede maandprijs op rij voor me straks, maar het is wel een beetje kampioen van de armoede hoor.
Da's ook weer waar. Maar een kampioenschap met minder dan 1.000 punten is toch wat treurig.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ook al is de concurrentie slecht, dan kan jij natuurlijk nog wel een kwalitatieve kampioen zijn he
Gewone een langzame baan deze maand sc. Zacht ijs.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar een kampioenschap met minder dan 1.000 punten is toch wat treurig.
Oh ja. En een korte maand natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewone een langzame baan deze maand sc. Zacht ijs.
Ja..quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oorlog is voor beide kant treurig. Die Russische soldaten worden ook alleen maar gestuurd door mannen in hun veilige plekje binnen
Haha wat heerlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Ik heb een schijthekel aan Hart van Nederland, maar dit is geweldig
Ik wil toch even gezegd hebben dat de Here weinig te doen heeft met het maken van pizza's.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dankbaar voor wat de Here mij geeft
Nee maar hij heeft de mensen gemaakt die pizza's makenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil toch even gezegd hebben dat de Here weinig te doen heeft met het maken van pizza's.
Ook dat durf ik te betwijfelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft de mensen gemaakt die pizza's maken
God maakt ook mensen die als voornaamste taak hebben andere mensen te leren om met irritante mensen om te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook dat durf ik te betwijfelen.![]()
Ik ken best wat mensen die pizza's maken en ik weet zeker dat die niet allemaal zijn voortgekomen uit goddelijke wijsheid.
Nee ik bedoel niet dat je zo'n suggestie moet volgen, zoiets kan ook veel te veel zijn natuurlijk! Maar vond het voor mezelf wel een mooie overwegingquote:Op maandag 28 februari 2022 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
O echt? Nou, ik heb toch vriendelijk bedankt voor de suggestie van 50 of 60 euro die het Rode Kruis mij deed
Ik wil juist zoveel doneren als dat ik wl comfortabel vind. Anders ga ik er nog over piekeren ook, dat ik meer geld heb uitgegeven dan ik kan / wil.
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Ik moet dan ook aan deze denken, Say Love Not Warquote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef Nashipeer het volgende:
Olena van het junior songfestival 2021
Maar god kan helemaal geen mensen maken, de mensen hebben hm al gemaakt en je kan nu eenmaal niet datgene maken wat jou gemaakt heeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
God maakt ook mensen die als voornaamste taak hebben andere mensen te leren om met irritante mensen om te gaan.
Roger gaat naar de hel mensenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar god kan helemaal geen mensen maken, de mensen hebben hm al gemaakt en je kan nu eenmaal niet datgene maken wat jou gemaakt heeft.![]()
Daarbij is men nooit zover gegaan hem ook daadwerkelijk fysiek te creren en ik weiger aan te nemen dat er nu ineens mensen worden gemaakt door een of ander onafgemaakt gedachte-experiment.
Oh absoluut! En dat is ook schrikken zeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ze leren er niet echt van nee![]()
Ik loop niet supergestresst te wandelen hoor, je kunt het toch niet voorkomen.
Maar drugsafval of gif is wel een ander verhaal.
De da zei nog dat het kantje boord was en zich kapot was geschrokken tijdens de operatie hoe de organen eruit zagen.
Zegt de man met twee persoonlijkheden.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar god kan helemaal geen mensen maken, de mensen hebben hm al gemaakt en je kan nu eenmaal niet datgene maken wat jou gemaakt heeft.![]()
Daarbij is men nooit zover gegaan hem ook daadwerkelijk fysiek te creren en ik weiger aan te nemen dat er nu ineens mensen worden gemaakt door een of ander onafgemaakt gedachte-experiment.
Wel lekker warm.quote:
Uiteraard, moet je kijken hoe goedkoop je daarvoor al VIP kaartjes kan krijgen.quote:
Op het moment dat een of meer van die slechts in geest bestaande persoonlijkheden het voor elkaar krijgen extra mensen te maken ga ik misschien nog eens van gedachte veranderen. Niet over god natuurlijk, maar misschien over de kracht van gedachte-experimenten.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zegt de man met twee persoonlijkheden.
Nou, het lijkt me daar een stuk gezelliger dan in de hemel.quote:
Die heeft veel te veel kritiek gehad op de domineequote:Op maandag 28 februari 2022 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Net als iedereen hier![]()
Behalve misschien @:Hamlapjes en zelfs dr ben ik niet van overtuigd
Nou precies.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me daar een stuk gezelliger dan in de hemel.
Nohquote:Op maandag 28 februari 2022 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Net als iedereen hier![]()
Behalve misschien @:Hamlapjes en zelfs dr ben ik niet van overtuigd
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou precies.![]()
Hemel zou pas echt een hel zijn. Beetje tot in de oneindigheid naar die jengelende harpjes moeten luisteren.
Ik ben er zelf ook vrij zeker van dat ik die kant op kom, dus je mg je stelling nog herzien.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me daar een stuk gezelliger dan in de hemel.
Lekker de hele dag anti Spanje grappen maken, best gezellig.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook vrij zeker van dat ik die kant op kom, dus je mg je stelling nog herzien.
Nee ik blijf erbij.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook vrij zeker van dat ik die kant op kom, dus je mg je stelling nog herzien.
Nee dat mag niet van @H_T en die komt ook gewoon naar de helquote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lekker de hele dag anti Spanje grappen maken, best gezellig.
Daar gelden geen regels. Bovendien heb jij er toch geen last van. Want het is elke dag weer wachten tot jij komt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van @:H_T en die komt ook gewoon naar de hel
Ik ook te weinigquote:Op maandag 28 februari 2022 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het was een markant, maar tragisch figuur. Maar schreef vooral goed boeken. Gelezen toen ik op de middelbare school zat. Toen las ik vrij veel, vooral voor mijn plezier. Maar dat is helaas wel minder geworden.
Daarom gaan wij ook allemaal mee naar de hel, dan kunnen we in shifts werken. Een deel zorgt dan steeds dat ze met @H_T een pubquiz spelen zodat de rest zich kan focussen op het maken van anti Spanje grappen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van @:H_T en die komt ook gewoon naar de hel
Mickey Mousecompetitie hierquote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Strani het volgende:
Jeetje, tweede maandprijs op rij voor me straks, maar het is wel een beetje kampioen van de armoede hoor.
Ja altijd zonde. Ik las alleen nog met vakantie als ik verder niks deed. Maar de laatste jaren ben ik met vakantie altijd de hele dag op pad. Er ligt nog wel een Jo Nesbo boek in de kast wat ik wil lezen omdat ik de rest van die delen wel heb gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ook te weinig, terwijl ik altijd giga veel las. Ben wel lid van de bieb en haal daar elke maand wel boeken, maar het is toch maar karig. Er ligt als een goede intentie wel een Terry Pratchett op mijn nachtkastje
Super Conference (League).quote:
quote:
Eerder op de avond als het goed is.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook een stream opstaan maar daar niks? Wel alarm zojuist.
Dus zijn straf is voor eeuwig pubquizzen spelen met jullie, en dat dan steeds dezelfde vragen terugkomen die nota bene een fout antwoord hebben?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom gaan wij ook allemaal mee naar de hel, dan kunnen we in shifts werken. Een deel zorgt dan steeds dat ze met @:H_T een pubquiz spelen zodat de rest zich kan focussen op het maken van anti Spanje grappen.
Ah ja dat wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Eerder op de avond als het goed is.
Dat is niet wat ik zeg, je doet nu net alsof het een straf is om naar de hel te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus zijn straf is voor eeuwig pubquizzen spelen met jullie, en dat dan steeds dezelfde vragen terugkomen die nota bene een fout antwoord hebben?
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef Nashipeer het volgende:
Olena van het junior songfestival 2021
Dat leven tussen angst en vrees lijkt mij wel heel slopend jaquote:Op maandag 28 februari 2022 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat wel.
Ik heb vanavond inmiddels vier keer luchtalarm gehoord via een stream maar er lijkt in geen van die vier gevallen iets te zijn gebeurd. En dat lijkt me ook slopend, dat je als inwoner op een gegeven moment ook niet meer weet wanneer het menens is en wanneer niet maar je moet wel elke keer schuilen natuurlijk.
Nou ja, formeel toch wel ja, dacht ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, je doet nu net alsof het een straf is om naar de hel te gaan.
De hel lijkt me geen straf, wel dat ons wordt voorgekauwd wat we daar zouden moeten doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, je doet nu net alsof het een straf is om naar de hel te gaan.
Dat zijn er al twee keer zoveel als nu ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
Overigens zou voor eeuwig dezelfde vier of vijf grappen over Spanje horen niet zo'n verschil maken met nu.
Nee joh man, dat is juist wat ze willen dat je denkt. Daar moet je niet naar luisteren natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, formeel toch wel ja, dacht ik.
Ik kan me niet herinneren dat mij ooit iets is voorgekauwd over wat ik daar al dan niet zou moeten doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De hel lijkt me geen straf, wel dat ons wordt voorgekauwd wat we daar zouden moeten doen.
Treurig genoeg is dat wel waar jaquote:Op maandag 28 februari 2022 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn er al twee keer zoveel als nu ja.
De hel voor jou is dan weer dat je dan @Em31 niet kunt lastig vallen.quote:
Dit lijkt me niet compatible met hr hel.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hel voor jou is dan weer dat je dan @:Em31 niet kunt lastig vallen.
En toch, als je zo’n boek eenmaal gaat lezen, heb je m weer zo uitquote:Op maandag 28 februari 2022 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja altijd zonde. Ik las alleen nog met vakantie als ik verder niks deed. Maar de laatste jaren ben ik met vakantie altijd de hele dag op pad. Er ligt nog wel een Jo Nesbo boek in de kast wat ik wil lezen omdat ik de rest van die delen wel heb gelezen.
Wil je nu zeggen dat @Em31 niet mee mag?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hel voor jou is dan weer dat je dan @:Em31 niet kunt lastig vallen.
Je wordt dusdanig gehersenspoeld dat je het al niet meer doorhebtquote:Op maandag 28 februari 2022 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat mij ooit iets is voorgekauwd over wat ik daar al dan niet zou moeten doen.
Zij nu juist in de helquote:Op maandag 28 februari 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet compatible met hr hel.
De enige die mij op dit gebied probeert te hersenspoelen is @Strani, maar gelukkig werkt die niet zo efficint.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je wordt dusdanig gehersenspoeld dat je het al niet meer doorhebt
Nee dit wordt wat ingewikkeld zo.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet compatible met hr hel.
Niet tijdens de vakanties van de afgelopen jaren nee. Omdat ik dan gewoon teveel niet kan zien (als ik een dag niks zou doen). Bovendien geeft het mij juist energie door de hele dag veel te zien. Niks doen bewaar ik dan weer voor de dagen dat ik thuis ben en nog vrij ben.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En toch, als je zo’n boek eenmaal gaat lezen, heb je m weer zo uit![]()
Een dag verplicht niksen en lezen is dus niets voor je
Die mag er dan juist uit. Zelfs in de hel vinden ze het te ver gaan om die twee bij elkaar in de buurt te houden.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat @:Em31 niet mee mag?
De hel lijkt me echt wel groot genoeg om ze allebei mee te nemen en ze toch ieder voldoende ruimte te bieden.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mag er dan juist uit. Zelfs in de hel vinden ze het te ver gaan om die twee bij elkaar in de buurt te houden.
Ik merk dat ik ook echt de concentratie niet meer heb voor lezen, ik heb echt mijn hersenen en aandachtsspanne verneukt met internet en telefoon.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ook te weinig, terwijl ik altijd giga veel las. Ben wel lid van de bieb en haal daar elke maand wel boeken, maar het is toch maar karig. Er ligt als een goede intentie wel een Terry Pratchett op mijn nachtkastje
Het management, mods of hell?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De hel lijkt me echt wel groot genoeg om ze allebei mee te nemen en ze toch ieder voldoende ruimte te bieden.
Dat lijkt me best iets wat met het management geregeld kan worden.
Het management van de hel natuurlijk.quote:
Dat heb ik ook zekerquote:Op maandag 28 februari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook echt de concentratie niet meer heb voor lezen, ik heb echt mijn hersenen en aandachtsspanne verneukt met internet en telefoon.
Heb ook dat als ik lees ik meteen allemaal associaties krijg, of dingen wil opzoeken, en dan ga ik meteen weer op m'n telefoon.
Dat is ook waar. Ik probeer vakanties ook redelijk efficint in te delen naar mijn kunnen, maar s avonds heb ik vaak weinig en dan is het heerlijk. En ook in het vliegtuig/de trein erheen, op het station:vliegveld terwijl iedereen om je heen druk lijktquote:Op maandag 28 februari 2022 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet tijdens de vakanties van de afgelopen jaren nee. Omdat ik dan gewoon teveel niet kan zien (als ik een dag niks zou doen). Bovendien geeft het mij juist energie door de hele dag veel te zien. Niks doen bewaar ik dan weer voor de dagen dat ik thuis ben en nog vrij ben.
Dat begrijp ik wel jaquote:Op maandag 28 februari 2022 23:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik probeer vakanties ook redelijk efficint in te delen naar mijn kunnen, maar s avonds heb ik vaak weinig en dan is het heerlijk. En ook in het vliegtuig/de trein erheen, op het station:vliegveld terwijl iedereen om je heen druk lijkt
Ja is toch!quote:
Hee dit hele concert heb ik met kerst met m'n broertje en moeder gekeken om te kijken hoeveel drugs ze hadden gebruiktquote:
Ik stel me nu voor dat jij de hele tijd naar de pupillen van je moeder en je broertje zat te kijken maar zo zal je het wel niet bedoeld hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee dit hele concert heb ik met kerst met m'n broertje en moeder gekeken om te kijken hoeveel drugs ze hadden gebruikt
Ja dit heb jij niet gehoord vanwege zijn zeikstemmetjequote:Op maandag 28 februari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook echt de concentratie niet meer heb voor lezen, ik heb echt mijn hersenen en aandachtsspanne verneukt met internet en telefoon.
Heb ook dat als ik lees ik meteen allemaal associaties krijg, of dingen wil opzoeken, en dan ga ik meteen weer op m'n telefoon.
O dit lijkt me de hel!quote:Op maandag 28 februari 2022 22:54 schreef Strani het volgende:
Ok, voor degenen die op de telefoon lezen kan ik de app Reedy aanbevelen. Daarmee kan je epubs lezen door middel van een scrollende tekst. Dan kan je zelf de snelheid instellen zodat het precies goed voelt en zo wordt je minder snel afgeleid en ben je ook minder geneigd om telkens terug te gaan in de tekst.
Haha nee daarvan weet ik vrij zeker dat ze nuchter warenquote:Op maandag 28 februari 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel me nu voor dat jij de hele tijd naar de pupillen van je moeder en je broertje zat te kijken maar zo zal je het wel niet bedoeld hebben.
Haha nou voor mij wel ideaal want ik ben ook enorm makkelijk afgeleid tijdens het lezen en lees ook niet zo snel. Maar met deze app haalde ik wl een goede snelheid en kon ik een non-fictie boek redelijk makkelijk doorkomen.quote:
Oh, mij lijkt het juist helemaal niet fijn.quote:
"Zo ma was echt weer hlemaal van het padje gisterenavond."quote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee daarvan weet ik vrij zeker dat ze nuchter waren
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:18 schreef Meke het volgende:
Ja dit heb jij niet gehoord vanwege zijn zeikstemmetje![]()
![]()
Ja dat zou wel kunnen jaquote:Op maandag 28 februari 2022 23:18 schreef Meke het volgende:
Maar Gijs Groenteman leest met een kladblok ernaast en dat vond ik best een goede tip, dan schrijf je op wat je op wilt zoeken. Is het uit je systeem maar ben je niet in de telefoonfuik gelokt
20 jaar proberen de NAVO en de EU uit elkaar te spelen en dan 'eventjes Oekrane innemen'.quote:
Ja nee dan ben je reddeloosquote:Op maandag 28 februari 2022 23:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zou wel kunnen jaMaar probleem is dat ik het dan waarschijnlijk direct wil weten.
Net zo makkelijk als toen we jullie uit Leiden hebben verjaagd?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
Over de Spanje-grappen, trouwens. Nou heb ik me er eigenlijk nooit over uitgesproken maarrr ik vind dat ze nu wel hl makkelijk worden. Dus ik stel voor dat ls ze nog gemaakt worden, ze ook echt een btje goed en origineel moeten zijn
Deze haalt het nt Meke, maar dan ook nt.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als toen we jullie uit Leiden hebben verjaagd?
Nu zit ik me toch te bedenken wanneer ik mijn laatste Spanje grap maakte en wat het was.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
Over de Spanje-grappen, trouwens. Nou heb ik me er eigenlijk nooit over uitgesproken maarrr ik vind dat ze nu wel hl makkelijk worden. Dus ik stel voor dat ls ze nog gemaakt worden, ze ook echt een btje goed en origineel moeten zijn
Niks nt, dat was pure kwaliteit.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze haalt het nt Meke, maar dan ook nt.
Sowieso op 3 oktober!quote:Op maandag 28 februari 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu zit ik me toch te bedenken wanneer ik mijn laatste Spanje grap maakte en wat het was.
Ik gok dat het ergens in november was.
Prima. Ga jij dan eindelijk ook eens je best doen danquote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
En 6 december was de grap weer verdwenen?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu zit ik me toch te bedenken wanneer ik mijn laatste Spanje grap maakte en wat het was.
Ik gok dat het ergens in november was.
Wat je de afgelopen bijna drie jaar van mij hebt gezien ws het bestequote:Op maandag 28 februari 2022 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima. Ga jij dan eindelijk ook eens je best doen dan
Ja, rond drie oktober uiteraard, maar oktober komt hier in Nederland vr november en ik probeer me de laatste voor de geest te halen.quote:
Hm, net als bij Rebbellin en Pechstein merk je dat de jaren wel gaan tellen. De beste jaren zijn al ver terug.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat je de afgelopen bijna drie jaar van mij hebt gezien ws het beste
Probeer je nu te suggereren dat ik grappen zou maken over Sinterklaas?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
En 6 december was de grap weer verdwenen?
Mja misschien wordt het minder, maar nog altijd Olympisch niveau hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, net als bij Rebbellin en Pechstein merk je dat de jaren wel gaan tellen. De beste jaren zijn al ver terug.
En je doet nog steeds mee om de maandprijzen.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja misschien wordt het minder, maar nog altijd Olympisch niveau hoor
Nog 20 dagen wachten tot de astronomische.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
HET IS FUCKING MAART MENSEN!!! METEOROLOGISCHE LENTE!!!!
Het stormt niet meer, dus je hoeft niet zo te schreeuwen om je verstaanbaar te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
HET IS FUCKING MAART MENSEN!!! METEOROLOGISCHE LENTE!!!!
Gek idee lijkt me dat! Vind je het spannend of heb je er eigenlijk vooral zin in?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:19 schreef Redefine het volgende:
Nu het maart is, ook gelijk de laatste maand na 15,5 jaar bij mijn huidige werkgeverNog drie weken werken daarna vrij tot eind maart.
Voor mij geldt bijna hetzelfde. Alleen ik ben alweer naar kantoor af en toe geweest en ik ben in 2020 van baan veranderdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 06:47 schreef Yesse het volgende:
Nog 11 dagen en dan is het 2 jaar nadat ik op kantoor zei: “nou tot ooit”. Sommige collega’s heb ik sindsdien niet meer live gezien. En er is een hoop verloop geweest dus ook een hoop nieuwe mensen. Wij gaan vanaf volgende week hybride werken dus ik ben erg benieuwd hoe dat weer gaat zijn.
Ik ben wel af en toe naar kantoor geweest maar nooit meer dan 1x per week en dan niet meerdere weken achter elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor mij geldt bijna hetzelfde. Alleen ik ben alweer naar kantoor af en toe geweest en ik ben in 2020 van baan veranderd
Nu nog geen van beiden. Denk nog teveel mei overdracht bezig. Gisteren mijn vervanger ingewerkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 06:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Gek idee lijkt me dat! Vind je het spannend of heb je er eigenlijk vooral zin in?
Iedereen natuurlijk dat gelijk willen doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:15 schreef AgnesGru het volgende:
Wil bij het UWV subsidie aanvragen (kan vanaf vandaag 10:00u):
[ afbeelding ]
Servers kunnen het niet aan
Jup, al paar keer kunnen inloggen met DigiD en dan klapt ie eruitquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk dat gelijk winnen doen.
Die servers staan natuurlijk in Rusland.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jup, al paar keer kunnen inloggen met DigiD en dan klapt ie eruit
Rutte weer met zijn sanctiesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die servers staan natuurlijk in Rusland.
Handigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:15 schreef AgnesGru het volgende:
Wil bij het UWV subsidie aanvragen (kan vanaf vandaag 10:00u):
[ afbeelding ]
Servers kunnen het niet aan
Ik had gister pijn in de rug, na vannacht juist niet meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik vannacht verkeerd heb gelegen of zo. Ik heb pijn in mijn onderrug.
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
HandigZe gebruiken zeker dezelfde servers als de belastingdienst, waar nu iedereen hun belastingaangifte aan het doen is
Oh ja, dat kan ook vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
HandigZe gebruiken zeker dezelfde servers als de belastingdienst, waar nu iedereen hun belastingaangifte aan het doen is
Jij hebt het gewoon overgedragenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had gister pijn in de rug, na vannacht juist niet meer.
Dus heb je het aan mij doorgegeven?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had gister pijn in de rug, na vannacht juist niet meer.
Niet bewust, dat zal die god van @Strani geregeld hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus heb je het aan mij doorgegeven?
Ik heb ook pijn in mijn rug en in mijn kuitquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus heb je het aan mij doorgegeven?
Oh, dat komt dan iig niet van mij. Ik had geen last van mijn kuit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook pijn in mijn rug en in mijn kuit
Echt ziek als dit inderdaad waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pff, mogelijk clusterbommen en thermobarische bommen gebruikt.
Wil het wel graag nog bevestigd zien (zo mogelijk), maar dit zou wel weer een extra wrede wending zijn in deze oorlog.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wil het wel graag nog bevestigd zien (zo mogelijk), maar dit zou wel weer een extra wrede wending zijn in deze oorlog.
'kan' want vorig jaar kwamen veel mensen er de eerste dagen nauwelijks doorheen. En gezien het ICT van de overheid is, zullen ze dat dit jaar vast nog niet hebben opgelostquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook vanaf vandaag.
Ik had een paar filmpjes geretweet ja, zag er niet goed uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee hoor, als ik iemand rugpijn wil bezorgen dan doe ik dat zelf welquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet bewust, dat zal die god van @:Strani geregeld hebben.
Ik wacht nog wel even.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
'kan' want vorig jaar kwamen veel mensen er de eerste dagen nauwelijks doorheen. En gezien het ICT van de overheid is, zullen ze dat dit jaar vast nog niet hebben opgelost
Alsof ze in Spanje belasting betalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef Redefine het volgende:
@:Strani @:Fred_B hoe gaat dat eigenlijk in Spanje en Belgi? Daar juist beter of slechter met de IT projecten?
Ja, ik zie ze nu net. Clustermunitie lijkt dus iig wel bevestigd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had een paar filmpjes geretweet ja, zag er niet goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Maar lukt het je ook om rugpijn weg te nemen als je dat zou willen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik iemand rugpijn wil bezorgen dan doe ik dat zelf wel
In dit geval had je juist Belgi moeten noemen. Waarom denk je dat Fred daar is gaan wonen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof ze in Spanje belasting betalen.
Ik heb eigenlijk werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef Redefine het volgende:
@:Strani @:Fred_B hoe gaat dat eigenlijk in Spanje en Belgi? Daar juist beter of slechter met de IT projecten?
Staat de UWV server soms toevallig in Spanje?quote:
Deze haalt de finale niet hoor, Luctor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof ze in Spanje belasting betalen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze nu net. Clustermunitie lijkt dus iig wel bevestigd.
Om misselijk van te worden.Nou het maakt me niet uit hoe ze het doen, als hij maar verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat bedacht ik me ook pas nadat ik het al had gepost. En ik had geen zin om het weer aan te passen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval had je juist Belgi moeten noemen. Waarom denk je dat Fred daar is gaan wonen.
Het kan niet altijd prijs zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze haalt de finale niet hoor, Luctor.
Hm. Nou ja toen ik m'n pols brak voelde ik niet dat m'n ellebogen ook open lagen door de veel sterkere pijn in m'n pols. Ik kan wel even langskomen als je wilt?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar lukt het je ook om rugpijn weg te nemen als je dat zou willen?
Luie Zeeuw gespot.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook pas nadat ik het al had gepost. En ik had geen zin om het weer aan te passen.
Heb jij die systemen nooit nodig danquote:
Misschien nog als lucky loser.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze haalt de finale niet hoor, Luctor.
Ik heb de hele discussie eigenlijk niet gevolgdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij die systemen nooit nodig dan
Je hebt toch weleens een van de Spaanse IT systemen nodig neem ik aan? Om wat aan te vragen of te verwerken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de hele discussie eigenlijk niet gevolgd
Ja, ergens ben ik het daar ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het maakt me niet uit hoe ze het doen, als hij maar verdwijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou, ik heb het nu niet meer nodig, mijn pijn lijkt aan @Luctor.et.Emergo doorgegeven te zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Nou ja toen ik m'n pols brak voelde ik niet dat m'n ellebogen ook open lagen door de veel sterkere pijn in m'n pols. Ik kan wel even langskomen als je wilt?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ergens ben ik het daar ook wel mee eens.
Maar het liefst zie ik hem gewoon oneervol achter de tralies wegrotten ergens.Stukje gangreen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh ja, meestal nogal omslachtig maar uiteindelijk werkt het normaal wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een van de Spaanse IT systemen nodig neem ik aan? Om wat aan te vragen of te verwerken.
Waarom niet alledrie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb niet goed teruggelezen en vraag me af of dit nou over Poetin, Lil Kleine of Sywert gaat.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ergens ben ik het daar ook wel mee eens.
Maar het liefst zie ik hem gewoon oneervol achter de tralies wegrotten ergens.Ik zit mobiel, wat was de exacte tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Pakt de knuppel vastquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, ik heb het nu niet meer nodig, mijn pijn lijkt aan @:Luctor.et.Emergo doorgegeven te zijn.
Misschien kan je voor hem nog iets betekenen?
11:22:36quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, wat was de exacte tijd?
Op het gebied van IT/elektronica is Belgi standaard ongeveer wat Nederland vijf jaar terug was. Dat is vooral een gebrek aan ambitie, zo betalen veel mensen nog contant of sturen ze een papieren belastingformulier in. Anderzijds is het zeker geen Duitsland waar ze nog enorme gaten in de mobiele dekking hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef Redefine het volgende:
Mijn posts gingen over Putin iig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb niet goed teruggelezen en vraag me af of dit nou over Poetin, Lil Kleine of Sywert gaat.
Valse voorwendselen... Poetin verpest ook z'n eigen volk. Vreselijk om te zien. Deze manquote:
Ah vergelijkbaar met hier danquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, meestal nogal omslachtig maar uiteindelijk werkt het normaal wel.
Ah, dank je. In Duitsland zijn ze op IT vlak soms verder, maar vaak nog een heel stuk minder ver ja. Nog genoeg plekken buiten de grote steden waar je nog niet eens met pinpas kunt betalen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op het gebied van IT/elektronica is Belgi standaard ongeveer wat Nederland vijf jaar terug was. Dat is vooral een gebrek aan ambitie, zo betalen veel mensen nog contant of sturen ze een papieren belastingformulier in. Anderzijds is het zeker geen Duitsland waar ze nog enorme gaten in de mobiele dekking hebben.
Met overheidsprojecten heb ik niet zo heel veel te maken, en ik lees er ook weinig over in de media, dus enorme flops zullen er wel niet zijn. Ik heb soms weleens contact met de belastingdienst over het opgeven van Nederlandse inkomsten. Dan mag je zelf mailen, maar krijg je een reactie via de post. Ook is er flink ingezet op het gebruik van de ID-kaart voor allerlei doeleinden, zoals als zorgverzekeringspas, om apotheekrecepten op te halen, voor korting bij het zwembad,en zelfs om treintickets op te zetten. Dat laatste is ondertussen natuurlijk wel redelijk achterhaald.
Nou ja Lil Kleine is onder valse voorwaarde Jaime Vaes binnengevallen en heeft haar schade toegebracht. Dus daar zijn nog wel wat overeenkomsten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn posts gingen over Putin iig.
Die andere twee gun ik ook niks leuks, maar die vind ik toch nog wel net van een iets lagere naarheidscategorie.
Het is niet om aan te horen…quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Baudet noemt zonet op NPO1 bij dat Ongehoord Nieuws Oekrane een puppet state van de deep state van AmerikaWha-
Als ze het niet bloedserieus meenden, was dit gewoon een uitstekende parodiequote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet er een beetje van lachen ook. Bijna clownesk dit, wat een act.
Gewoon ook de voorzitter van de omroep zelf is telkens de gast, en dan als oorlogsverslaggeverquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
Waarom hebben ze die omroep sowieso toegelaten. Ze zijn hier af en toe ook gewoon belachelijk bang.
Ik dacht dat ze nog hen terug mogen trekken. Ze zijn nu aspirant-lid of zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
Waarom hebben ze die omroep sowieso toegelaten. Ze zijn hier af en toe ook gewoon belachelijk bang.
Daarna werd een anti-Russissch bericht uiteraard als nepnieuws weggezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Baudet noemt zonet op NPO1 bij dat Ongehoord Nieuws Oekrane een puppet state van de deep state van AmerikaWha-
Nou als je een perfect moment wil vinden om dat te doen is het nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nog hen terug mogen trekken. Ze zijn nu aspirant-lid of zo.
Whutquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet niet precies hoe de verdeling van gelden zit bij de NPO, maar financier je ongehoord niet gewoon indirect met meer reclame-inkomsten door ernaar te kijken/luisteren? Op zijn minst krijgen ze hogere kijkcijfers met meer kijkers en dat gun ik ze eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik verwacht sowieso geen lang leven voor deze omroep eigenlijk. En het is echt triest vermakelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe de verdeling van gelden zit bij de NPO, maar financier je ongehoord niet gewoon indirect met meer reclame-inkomsten door ernaar te kijken/luisteren? Op zijn minst krijgen ze hogere kijkcijfers met meer kijkers en dat gun ik ze eigenlijk ook niet.
En hoe meer kijkers ze hebben, hoe minder snel dat gaat gebeuren, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nog hen terug mogen trekken. Ze zijn nu aspirant-lid of zo.
Ja. Naast het nepnieuws en het ondermijnen van de rechtsstaat is het ook doodleuk een zender die er puur zit als politieke zendtijd voor FvD.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou als je een perfect moment wil vinden om dat te doen is het nu.
Ik ben weleens in Duitse pretparken geweest waar je gewoon alleen maar contant kon betalen, dan kon er nog net een pinautomaat centraal in het park vanaf, maar dat was het ookquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah, dank je. In Duitsland zijn ze op IT vlak soms verder, maar vaak nog een heel stuk minder ver ja. Nog genoeg plekken buiten de grote steden waar je nog niet eens met pinpas kunt betalen.
Ooooh, dat betekent alsnog minder dan 10 kijkers. Dan is het prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:52 schreef Strani het volgende:
Volgens mij bestaat de helft van de kijkcijfers voor dit programma uit jullie.
Die zijn op bepaalde vlakken zeer conservatief jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Duitse pretparken geweest waar je gewoon alleen maar contant kon betalen, dan kon er nog net een pinautomaat centraal in het park vanaf, maar dat was het ook
En dan hoor je verhalen dat er in de coronatijd veel meer met pin betaald kon worden, maar dat ze op meerdere plekken alweer terug zijn gegaan naar alleen contant. Duitsers![]()
![]()
Verstandig. Alles wat ik kan gooien ligt achter slot en grendel bij mij voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kijk Ongehoord Nieuws niet meer, dat overleeft de tv namelijk niet met schoenen in de buurt.
Ja. En hij heeft het over dat alle partijen achter elkaar in het gelid gaan staan en elkaar blind volgen. Hij beschrijft dus vooral zijn eigen partijleden en stemmers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef molloot200 het volgende:
Ongehoord Nederland is ook een soort echokamer Thierry
Toch wel opvallend hoe populistisch rechts-conservatief altijd aan gigantische projectie doet met dit soort dingen. Als ze met gekke beschuldigingen komen, weet je dan ook een ding zeker: ze doen het zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:53 schreef molloot200 het volgende:
Ongehoord Nederland is ook een soort echokamer Thierry
Dit is wel de enige plek waar het echt besproken wordt geloof ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:52 schreef Strani het volgende:
Volgens mij bestaat de helft van de kijkcijfers voor dit programma uit jullie.
Ja Karskens deed dat ook nog eens door te roepen dat andere mensen zich niet inlezen en daardoor hun mening die niet positief is over Rusland niet klopt. Alsof hun achterban ooit een boek en/of onderzoeksjournalistiek heeft gelezen buiten hun schooltijd omquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toch wel opvallend hoe populistisch rechts-conservatief altijd aan gigantische projectie doet met dit soort dingen. Als ze met gekke beschuldigingen komen, weet je dan ook een ding zeker: ze doen het zelf
In NWS is er een topic van inmiddels drie pagina's over deze uitzendingen zie ik nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel de enige plek waar het echt besproken wordt geloof ik.
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel de enige plek waar het echt besproken wordt geloof ik.
Ook dat ongetwijfeld grote hoogtepunt heb ik nog gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In NWS is er een topic van inmiddels drie pagina's over deze uitzendingen zie ik nu.
Gewoon accepteren dat de 10% gekste mensen van de wereld ook weleens in beeld komen en dat voorzover mogelijk negeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
JaIk heb er nog geen seconde van gezien en ga dat ook niet doen. Ik ben best gelukkig met m'n leven zo
Preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat de 10% gekste mensen van de wereld ook weleens in beeld komen en dat voorzover mogelijk negeren.
Standaard plekje 3.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef Strani het volgende:
Het is weer zo ver:
1 959 Strani
2 841 Roger_Epiales
3 775 Luctor.et.Emergo
4 655 Em31
5 570 Arizona
6 528 GeorgeM
7 526 Redefine
8 443 H_T
9 260 Guanabana
10 257 Fred_B
11 253 ESF1Gamer
12 244 ijs_beer
13 214 Momo
14 213 Meke
15 195 Cyan9
16 187 molloot200
17 186 Yesse
17 186 AgnesGru
19 177 BillDauterive
20 138 NailQueen
21 135 Koen66
22 127 Hamlapjes
23 111 usagi414
24 109 blackswangreen
25 104 Meridiaan
26 84 Wickedangel
27 80 Cee
28 53 zorro28
29 52 sportfreak
30 45 Fascination
Mooi rond getalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:24 schreef Strani het volgende:
Ook interessant om nog even naar de tweede helft van februari te kijken, want dan zien we een heel ander beeld:
1 524 Roger_Epiales
2 451 Strani
3 374 Arizona
4 325 Em31
5 300 Luctor.et.Emergo
(Top 8 krijgt Olympisch diploma)quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:23 schreef Strani het volgende:
Oh en @:Redefine van een bronzen positie naar nt geen Olympisch diploma. Waarschijnlijk een positieve dopingtest.
Da edde gij goe gedaonquote:
Ik ben niet meer in de SC wat ik ooit wasquote:
Hoe gaat het met je studie verder?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer in de SC wat ik ooit wasOoit haalde ik nog tweede plekken maar kom ik nooit meer in de brt joh
Yes, ik sta er een keer in voor de veranderingquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:18 schreef Strani het volgende:
Het is weer zo ver:
1 959 Strani
2 841 Roger_Epiales
3 775 Luctor.et.Emergo
4 655 Em31
5 570 Arizona
6 528 GeorgeM
7 526 Redefine
8 443 H_T
9 260 Guanabana
10 257 Fred_B
11 253 ESF1Gamer
12 244 ijs_beer
13 214 Momo
14 213 Meke
15 195 Cyan9
16 187 molloot200
17 186 Yesse
17 186 AgnesGru
19 177 BillDauterive
20 138 NailQueen
21 135 Koen66
22 127 Hamlapjes
23 111 usagi414
24 109 blackswangreen
25 104 Meridiaan
26 84 Wickedangel
27 80 Cee
28 53 zorro28
29 52 sportfreak
30 45 Fascination
Ja, ik had een traag begin van de maand, heb nog mijn best gedaan dat in te lopen maar het is net niet genoeg geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:24 schreef Strani het volgende:
Ook interessant om nog even naar de tweede helft van februari te kijken, want dan zien we een heel ander beeld:
1 524 Roger_Epiales
2 451 Strani
3 374 Arizona
4 325 Em31
5 300 Luctor.et.Emergo
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan niet echt zeggen dat ik daarvoor goed op schema lig voor deze maand.
nr / aantal posts / gebruiker
01 84 Luctor.et.Emergo
02 58 Strani
03 51 H_T
04 44 GeorgeM
05 38 Redefine
06 35 Cyan9
07 34 Arizona
08 29 molloot200
08 29 Fred_B
10 23 Roger_Epiales
@Luctor.et.Emergo heeft het wel echt laten schieten deze maand. Zo'n start en dan toch het goud verliezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik had een traag begin van de maand, heb nog mijn best gedaan dat in te lopen maar het is net niet genoeg geweest.
[..]
Oh ik dacht top 6 jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(Top 8 krijgt Olympisch diploma)
Maar die dopingtest zou me niet verbazen. Je kan niet continu op elk moment van de dag scherp zijn met matige grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |