Wat vraag je je daarover af?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
De combi met de Oekraïnehartjes is nu een beetje raar, maar kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te halen (hoewel ik me daarbij hetzelfde afvraag als over de UI en FB-foto's)
Dat had je nog niet gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik het al over Through Shaded Woods van Lunatic Soul gehad?
Ik denk als ik op een onbewoond eiland gedropt zou worden, en ik mocht maar 5 CDs meenemen, dat deze absoluut meegaat. Geen twijfel over mogelijk. (Damnation van Opeth gaat dan ook mee)
Briljante stuk bij Summoning dance vanaf ongeveer 4:20 minuut
oi...ik heb verzaakt.quote:
Bij mij komen twee woorden op: solidariteit en medelevenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
De combi met de Oekraïnehartjes is nu een beetje raar, maar kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te halen (hoewel ik me daarbij hetzelfde afvraag als over de UI en FB-foto's)
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
Heb het allebei gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderen
Mijn Facebookfoto is nog hetzelfde, maar ik heb wel geld overgemaakt naar het Rode Kruisquote:
Het schaadt ook niet, toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
Ja ik bedoelde FOK-UI, ik heb geen Facebookquote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn Facebookfoto is nog hetzelfde, maar ik heb wel geld overgemaakt naar het Rode Kruis
Waarom mensen dat doen (en dan oprecht en niet megasarcastisch want zo kun je het ook lezenquote:
Ja dat heb ik ook wel, maar ik zie niet zo goed in wat het veranderen van een UI of profielfoto daarin verandertquote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij komen twee woorden op: solidariteit en medeleven
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderen
Nee dat wist ik dus ook een beetje toen ik ernaar ging vragen: ik vind het ook echt geen probleem en voelt ook wel mooi als mensen het doen, dus was ook oprecht nieuwsgierig naar beweegredenenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het schaadt ook niet, toch?Nu weet ik ook dat hier geen Oekraïner zal kijken, maar op andere plekken is het tonen van solidariteit . Ik heb toch al wel dingen gezien dat het Oekraïners goed doet om te zien dat aan ze gedacht wordt.
Rode Kruis is het meest algemeen, maar je hebt bijvoorbeeld ook dit: https://www.vluchteling.nl/quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn Fok UI heb ik ook maar een opfrisbeurt gegeven voor de gelegenheid (dit was nog een geklooi want ik ben niet goed met photoshopachtige dingen). Geld overmaken wil ik graag doen, maar ik weet niet zo goed hoe veel en waar ik het dan precies aan moet doenAangezien er verschillende plekken zijn waar je je geld aan kwijt kan.
Nee, het verandert ook niet zo veel. Hoogstens dat demense hier en op Facebook erachter komen dat ik geen Baudet-volgertje benquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, maar ik zie niet zo goed in wat het veranderen van een UI of profielfoto daarin verandertEen beetje dit dus:
[..]
Hoeveel, dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn Fok UI heb ik ook maar een opfrisbeurt gegeven voor de gelegenheid (dit was nog een geklooi want ik ben niet goed met photoshopachtige dingen). Geld overmaken wil ik graag doen, maar ik weet niet zo goed hoe veel en waar ik het dan precies aan moet doenAangezien er verschillende plekken zijn waar je je geld aan kwijt kan.
Ik las ergens een mooie dat je eigenlijk altijd meer moet geven dan comfortabel voelt, omdat je dan echt een goede daad verrichtquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Er is niemand die veroordeelt dat je te weinig of teveel overmaakt he. En laat je ook niet in de war brengen door die gesuggereerde bedragen die ze tegenwoordig erbij zetten, niemand die voor jou kan bepalen wat je kunt missen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Als je maar genoeg blauw/geel ziet, dan geeft het wel een gevoel van gelijkgestemdheid, verbondenheid.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat wist ik dus ook een beetje toen ik ernaar ging vragen: ik vind het ook echt geen probleem en voelt ook wel mooi als mensen het doen, dus was ook oprecht nieuwsgierig naar beweegredenenIk denk dan vooral; wat maakt het uit als wij twee hartjes in onze TT zetten? Maar het maakt ook niet niet uit dus kunnen we het net zo goed wel doen. Zoiets.
Ik heb Stichting Vluchteling gekozen. Maar ook meer omdat ik die als eerste tegenkwam.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
O echt? Nou, ik heb toch vriendelijk bedankt voor de suggestie van 50 of 60 euro die het Rode Kruis mij deedquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik las ergens een mooie dat je eigenlijk altijd meer moet geven dan comfortabel voelt, omdat je dan echt een goede daad verrichtEn ook een lijstje met goede doelen, maar dat was op een story op Insta die nu 24+ uur geleden gepost is
Heb je wat gelezen?quote:
@ijs_beer was zijn jas ook al kwijt maar hij zal niet in Assen carnaval hebben gevierd.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Ik was dus vrijdagnacht uit geweest, en ik kwam er vanmiddag achter dat mijn jas helemaal niet mijn jas was. Ik had vanochtend al een raar gevoel, dingen die niet helemaal klopten (ik vond de ritsen en het leer zo dof, het leek ook wat krapper, en daarnaast een rook lucht en luchtje die ik niet goed kon plaatsen). Bij vooral dat laatste dacht ik dat het gewoon nog kwam van het uitgaan zelf.
Maar toen ik vanmiddag naar huis ging en m'n jas aandeed rinkelde er iets in de jaszak. Ik heb nooit was in m'n jaszakken, dus ik het checken. Zit er een sleutelbos is, inclusief autosleutel. Ik dacht eerst nog dat iemand per ongeluk z'n sleutels in mijn jas had gestopt, maar thuis ontdekte ik nog een sleutelbos in de binnenzak en meerdere aanstekers. En ik rook niet.
Dus ik met de bar appen of iemand zich ook gemeld had. Dat was gelukkig zo, en die jongen bleek ook nog in Assen te wonen. Dus we hebben net de jassen gewisseld. Ik zei nog tegen hem dat het voor hem waarschijnlijk een stuk erger was geweest dan voor mij, ik had immers al m'n spullen gewoon nog. Vertelde hij dat het dus ook z'n huissleutels waren. Hij was later dan mij weggegaan bij de bar, en daarna nog ergens anders naartoe geweest. Pas toen hij naar huis wilde kwam hij er achter. Hij heeft geslapen bij de eigenaar van de bar, die kende hij, en de volgende ochtend moest hij met de trein naar Assen om een reservesleutel te halen, toen weer met de trein terug om z'n auto op te halen. Hij had inmiddels ook al nieuwe sleutels besteld, wat blijkbaar zo'n 500 euro kost. Dat kan hij nu gelukkig annuleren..
Hij was dus erg blij dat hij z'n jas en sleutels weer terug had.
The importance of being earnest heb ik gelezen. Dorian Gray ook.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb je wat gelezen?
Ik ben volgens mij eens naar een toneelstuk geweest. Ooit. Maar zou meer van m moeten kennen.
Wat een verhaalquote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Ik was dus vrijdagnacht uit geweest, en ik kwam er vanmiddag achter dat mijn jas helemaal niet mijn jas was. Ik had vanochtend al een raar gevoel, dingen die niet helemaal klopten (ik vond de ritsen en het leer zo dof, het leek ook wat krapper, en daarnaast een rook lucht en luchtje die ik niet goed kon plaatsen). Bij vooral dat laatste dacht ik dat het gewoon nog kwam van het uitgaan zelf.
Maar toen ik vanmiddag naar huis ging en m'n jas aandeed rinkelde er iets in de jaszak. Ik heb nooit was in m'n jaszakken, dus ik het checken. Zit er een sleutelbos is, inclusief autosleutel. Ik dacht eerst nog dat iemand per ongeluk z'n sleutels in mijn jas had gestopt, maar thuis ontdekte ik nog een sleutelbos in de binnenzak en meerdere aanstekers. En ik rook niet.
Dus ik met de bar appen of iemand zich ook gemeld had. Dat was gelukkig zo, en die jongen bleek ook nog in Assen te wonen. Dus we hebben net de jassen gewisseld. Ik zei nog tegen hem dat het voor hem waarschijnlijk een stuk erger was geweest dan voor mij, ik had immers al m'n spullen gewoon nog. Vertelde hij dat het dus ook z'n huissleutels waren. Hij was later dan mij weggegaan bij de bar, en daarna nog ergens anders naartoe geweest. Pas toen hij naar huis wilde kwam hij er achter. Hij heeft geslapen bij de eigenaar van de bar, die kende hij, en de volgende ochtend moest hij met de trein naar Assen om een reservesleutel te halen, toen weer met de trein terug om z'n auto op te halen. Hij had inmiddels ook al nieuwe sleutels besteld, wat blijkbaar zo'n 500 euro kost. Dat kan hij nu gelukkig annuleren..
Zeg vriendelijke vriend was jij in Breda vrijdagavond.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Allemaal veel te toevallig. Twee users hebben op hetzelfde moment een 'verkeerde' jas meegenomen. Nudge, nudge, wink, wink.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:IJsbeer was zijn jas ook al kwijt maar hij zal niet in Assen carnaval hebben gevierd.
Dat denk ik niet nee, en daarnaast was ik in Groningen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:IJsbeer was zijn jas ook al kwijt maar hij zal niet in Assen carnaval hebben gevierd.
Ik waag me echt niet onder de rivieren tijdens carnaval.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg vriendelijke vriend was jij in Breda vrijdagavond.
Puur toeval dus jongens, niets te zien!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik waag me echt niet onder de rivieren tijdens carnaval.
Ik dacht dat dit verhaal ging eindigen in een date.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
Nee, de jongen in kwestie was absoluut niet m'n type.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit verhaal ging eindigen in een date.
Toch een beetje teleurgesteld.
Hoe danquote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had net wat leuks..
.....
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Puur toeval dus jongens, niets te zien!
Ik heb het één keer meegemaakt. Ik had mijn sleutels in de locker op het werk laten zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een verhaal
Eind goed, al goed
Let op je jas!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Na het verhaal van Cyan te hebben gelezen wordt het voor mij maar eens tijd om de deur uit te gaan
Vergeet je jas niet!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Na het verhaal van Cyan te hebben gelezen wordt het voor mij maar eens tijd om de deur uit te gaan
Het had de start van een romcom kunnen zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, de jongen in kwestie was absoluut niet m'n type.
Maakt niks uit hoor usagi532quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef usagi414 het volgende:
We mogen geen sorry zeggen. @:ijs_beer maar ik heb steeds de neiging om IJS met hoofdletters te schrijven.
Met dat café als de centrale plek waar cyan en de andere hoofdpersoon en een keur aan bijpersonages elkaar zouden treffenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het had de start van een romcom kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |