Wat vraag je je daarover af?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
De combi met de Oekraïnehartjes is nu een beetje raar, maar kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te halen (hoewel ik me daarbij hetzelfde afvraag als over de UI en FB-foto's)
Dat had je nog niet gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had ik het al over Through Shaded Woods van Lunatic Soul gehad?
Ik denk als ik op een onbewoond eiland gedropt zou worden, en ik mocht maar 5 CDs meenemen, dat deze absoluut meegaat. Geen twijfel over mogelijk. (Damnation van Opeth gaat dan ook mee)
Briljante stuk bij Summoning dance vanaf ongeveer 4:20 minuut
oi...ik heb verzaakt.quote:
Bij mij komen twee woorden op: solidariteit en medelevenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
De combi met de Oekraïnehartjes is nu een beetje raar, maar kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te halen (hoewel ik me daarbij hetzelfde afvraag als over de UI en FB-foto's)
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
Heb het allebei gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderen
Mijn Facebookfoto is nog hetzelfde, maar ik heb wel geld overgemaakt naar het Rode Kruisquote:
Het schaadt ook niet, toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
Ja ik bedoelde FOK-UI, ik heb geen Facebookquote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn Facebookfoto is nog hetzelfde, maar ik heb wel geld overgemaakt naar het Rode Kruis
Waarom mensen dat doen (en dan oprecht en niet megasarcastisch want zo kun je het ook lezenquote:
Ja dat heb ik ook wel, maar ik zie niet zo goed in wat het veranderen van een UI of profielfoto daarin verandertquote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij komen twee woorden op: solidariteit en medeleven
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de praktijk heeft het weinig nut en kan je beter wat overmaken naar een hulpfonds dan je Facebookfoto tijdelijk veranderen
Nee dat wist ik dus ook een beetje toen ik ernaar ging vragen: ik vind het ook echt geen probleem en voelt ook wel mooi als mensen het doen, dus was ook oprecht nieuwsgierig naar beweegredenenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het schaadt ook niet, toch?Nu weet ik ook dat hier geen Oekraïner zal kijken, maar op andere plekken is het tonen van solidariteit . Ik heb toch al wel dingen gezien dat het Oekraïners goed doet om te zien dat aan ze gedacht wordt.
Rode Kruis is het meest algemeen, maar je hebt bijvoorbeeld ook dit: https://www.vluchteling.nl/quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn Fok UI heb ik ook maar een opfrisbeurt gegeven voor de gelegenheid (dit was nog een geklooi want ik ben niet goed met photoshopachtige dingen). Geld overmaken wil ik graag doen, maar ik weet niet zo goed hoe veel en waar ik het dan precies aan moet doenAangezien er verschillende plekken zijn waar je je geld aan kwijt kan.
Nee, het verandert ook niet zo veel. Hoogstens dat demense hier en op Facebook erachter komen dat ik geen Baudet-volgertje benquote:Op maandag 28 februari 2022 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, maar ik zie niet zo goed in wat het veranderen van een UI of profielfoto daarin verandertEen beetje dit dus:
[..]
Hoeveel, dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Mijn Fok UI heb ik ook maar een opfrisbeurt gegeven voor de gelegenheid (dit was nog een geklooi want ik ben niet goed met photoshopachtige dingen). Geld overmaken wil ik graag doen, maar ik weet niet zo goed hoe veel en waar ik het dan precies aan moet doenAangezien er verschillende plekken zijn waar je je geld aan kwijt kan.
Ik las ergens een mooie dat je eigenlijk altijd meer moet geven dan comfortabel voelt, omdat je dan echt een goede daad verrichtquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Er is niemand die veroordeelt dat je te weinig of teveel overmaakt he. En laat je ook niet in de war brengen door die gesuggereerde bedragen die ze tegenwoordig erbij zetten, niemand die voor jou kan bepalen wat je kunt missen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Als je maar genoeg blauw/geel ziet, dan geeft het wel een gevoel van gelijkgestemdheid, verbondenheid.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat wist ik dus ook een beetje toen ik ernaar ging vragen: ik vind het ook echt geen probleem en voelt ook wel mooi als mensen het doen, dus was ook oprecht nieuwsgierig naar beweegredenenIk denk dan vooral; wat maakt het uit als wij twee hartjes in onze TT zetten? Maar het maakt ook niet niet uit dus kunnen we het net zo goed wel doen. Zoiets.
Ik heb Stichting Vluchteling gekozen. Maar ook meer omdat ik die als eerste tegenkwam.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |