Nee, blijkbaar is dat niet nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zet eens gauw weer uit jij.
Nu in de goeie goolquote:
En nog een.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende: Haller heeft alweer gescoord, zie ik?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Haller heeft alweer gescoord, zie ik?
Nee.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik zat wel even met mijn rug naar de TV om hier iets te kunnen typen, dus ik heb deze goal weer ouderwets niet gezien.
Ik ga nu vanuit bed verder kijken, dus ik ben bang dat onze wegen zich nu scheidenquote:
Oeh, dat heb ik nooit aangedurfd. Ben wel benieuwd naar wat zoiets met de wedstrijd gaat doen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga nu vanuit bed verder kijken, dus ik ben bang dat onze wegen zich nu scheiden
Ik hoop voor mijzelf dat hij nu slaapverwekkend wordtquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik nooit aangedurfd. Ben wel benieuwd naar wat zoiets met de wedstrijd gaat doen.
Als het maar niet té slaapverwekkend wordt en wij straks allemaal naar 22 slapende spelers zitten te kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop voor mijzelf dat hij nu slaapverwekkend wordt![]()
![]()
Maar we gaan het zien! Spannend dit!
Ze hebben PSV-publiek ingehuurd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het tijdens deze wedstrijd net of het nog nep publiek is, alsof het nog op band staat.
Nee maar serieus die DierenLot reclames, dat KAN toch niet meer opleveren dan het kost? Maar anders doe je dat toch niet steeds weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die reclame kost meer dan het gaat opleveren natuurlijk.
En als er maar drie kinderen hinder ondervinden van de ergste hongersnoodramp, dan valt het wel mee.
Ik denk vooral volk wat normaal inse Arena zit.quote:
Het was ook wel een bizar harde klap.quote:
Nog een minuut of twintig, plus blessuretijd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
vraag me af hoe lang dit goed blijft gaan.
Niet lang dusquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
vraag me af hoe lang dit goed blijft gaan.
Ik herdefinieer goed gaan even als 'gelijk komen en daarna nog een of meer keer scoren waardoor er toch gewonnen wordt'.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een minuut of twintig, plus blessuretijd.
Meteen door de shredder die dingen!quote:
Niet maken is nog beter natuurlijk. Vind jij die dingen wel leuk?quote:
Ik heb ze nog niet in het echt gespotquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet maken is nog beter natuurlijk. Vind jij die dingen wel leuk?
Ik herdefinieer goed gaan gewoon nog een keer, dit keer als 'niet verliezen is ook gewoon goed'.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik herdefinieer goed gaan even als 'gelijk komen en daarna nog een of meer keer scoren waardoor er toch gewonnen wordt'.
In die zin kan het nog steeds en sta ik achter die post.
quote:
Ja hoor, ik denk dat iedereen nog wel heel wat over deze wedstrijd zal willen zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:02 schreef Meke het volgende:
JAHALLO BEN IK NOG OP TIJD VOOR DE SPORTPRAAT?!?!
Ze kunnen wat mij betreft allemaal de tyfus krijgen, maar Varja en Kipster nog wat meer dan de restquote:
Leuk! Daar heb ik ook nog wel even zin in.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:02 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat je daarvoor te laat bent, maar op 24Kitchen begint nu Rudolph's eerste hulp bij bakongelukken. Dat kunnen we wel gaan analyseren als je wilquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:02 schreef Meke het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk dat iedereen nog wel heel wat over deze wedstrijd zal willen zeggen.
O maar de wedstrijd is al afgelopen, jammer dan hoeft het voor mij niet meer hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Daar heb ik ook nog wel even zin in.
Ik moet eigenlijk RuPaul nog terugkijken voordat ik online gespoild wordtquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor te laat bent, maar op 24Kitchen begint nu Rudolph's eerste hulp bij bakongelukken. Dat kunnen we wel gaan analyseren als je wil
We hebben nog wel een kleine drie kwartier aan nabeschouwing te gaan, dat hoort ook bij de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
O maar de wedstrijd is al afgelopen, jammer dan hoeft het voor mij niet meer hoor
Ik wilde nog even vragen hoe het nu is op je werk trouwens, ben je blij met de switch en heb je het naar je zin?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
Verder mag ik een aanvraag uit Zweeds gaan vertalen, ook leuk.
(Gelukkig staan er veel plaatjes bij)
Nee dat vin dik nepquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben nog wel een kleine drie kwartier aan nabeschouwing te gaan, dat hoort ook bij de wedstrijd.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze kunnen wat mij betreft allemaal de tyfus krijgen, maar Varja en Kipster nog wat meer dan de rest
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:18 schreef Arizona het volgende:
Ik heb niets meer echt toe te voegen, zeker naar de toppost van Cee niet, maar wilde toch even reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Noem je nep nou dik?quote:
Toppost, dezequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:08 schreef Meke het volgende:
GEFELICITEEEEEEERD LIEVE @:DAVE EN LIEVE @:HAMLAPJES
Om jullie verjaardag te vieren heb ik jullie favoriete hobbies gecombineerd in gifjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik nu even m'n zoekgeschiedenis ga wissen![]()
![]()
Ja! Zeker naar m'n zin en blij met de switch!quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wilde nog even vragen hoe het nu is op je werk trouwens, ben je blij met de switch en heb je het naar je zin?
Wat een verschrikkelijk nieuws om mee wakker te worden. Ik vind het beangstigend, met name omdat ik niet denk dat het hierbij zal blijven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:43 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen overigens. Rusland is Oekraïne binnen gevallen.
quote:De spanningen tussen Rusland en Oekraïne hebben vooralsnog geen gevolgen voor het Eurovisie Songfestival. Beide landen worden gewoon verwacht tijdens de volgende editie in mei in Turijn, laat een woordvoerder van de European Broadcasting Union (EBU) weten.
De EBU heeft voor nu geen plannen om Rusland uit te sluiten van deelname mocht het Oekraïne binnenvallen. "Het Eurovisie Songfestival is een niet-politiek cultureel evenement dat landen verenigt en diversiteit viert door middel van muziek", zegt de overkoepelende organisator van het songfestival, waaraan landen die aangesloten zijn bij de EBU meedoen.
De omroepen van Rusland en Oekraïne hebben beide toegezegd dit jaar aanwezig te zijn in Turijn. "En we zijn momenteel van plan om artiesten uit beide landen te verwelkomen."
Dat was zelfs een push bericht waardquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Fred_B het volgende:
Eerst het belangrijkste nieuws op Nu.nl
[..]
Dat, heel naar en waar stopt het?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk nieuws om mee wakker te worden. Ik vind het beangstigend, met name omdat ik niet denk dat het hierbij zal blijven.
Poetin lost his mind. Serieus die speech van eergisteren van van een Nazi Duitsland niveau.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:43 schreef Fred_B het volgende:
Daarnaast een bijzonder bizarre actie van Rusland om zo’n enorm land aan te vallen. Waarom zou je dit doen, als je zonder al te veel moeite al een stuk van het land in je bezit kan krijgen?
Mijn hemelquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan ie er weer een pro Russische stropop minister makenquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin lost his mind. Serieus die speech van eergisteren van van een Nazi Duitsland niveau.
Los van het feit dat dit als belangrijk nieuws wordt gezien (quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst zien of Rusland de finale haaltquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit als belangrijk nieuws wordt gezien () , lijkt het me meer dan verstandig om Rusland de toegang tot het evenement te weigeren. Je kunt het niet maken om die twee landen bij elkaar te zetten en verwachten dat de “muziek ze verenigt”.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:52 schreef Momo het volgende:
Zie stories op instagram van de zangeres van Go_A die hoort ook allemaal explosies en bombardementen vanuit de kelder.
De odds van Rusland dalen ook als een ketter bij sommige bookies nog onder Ierland en Slovenië. Maar goed niet zo belangrijk nu, eerst nog zien of de landen Oekraine en Moldavië dan nog bestaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit als belangrijk nieuws wordt gezien () , lijkt het me meer dan verstandig om Rusland de toegang tot het evenement te weigeren. Je kunt het niet maken om die twee landen bij elkaar te zetten en verwachten dat de “muziek ze verenigt”.
Buiten dat, waarom zou je dit soort spanningen naar het songfestival halen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst zien of Rusland de finale haalt
Ja, dat is wel duidelijk. Een grote oorlog beginnen in deze tijd is sowieso al ongelofelijk, maar hier is het niet eens het gevolg van traditionele spanningen of lange provocaties over en weer. Het is hooguit uit een utopische droom om weer zo machtig als vroeger te worden. Volgens mij ook zonder dat de Russische bevolking hier op zit te wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin lost his mind. Serieus die speech van eergisteren van van een Nazi Duitsland niveau.
Dat is het belangrijkste nu inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De odds van Rusland dalen ook als een ketter bij sommige bookies nog onder Ierland en Slovenië. Maar goed niet zo belangrijk nu, eerst nog zien of de landen Oekraine en Moldavië dan nog bestaan.
Ik denk dat hooguit als één of meerdere grote landen zich terugtrekken of dat dreigen dat de EBU in actie komt. Geld is geld, en bij andere conflicten als Armenië-Azerbeidzjan kijken ze ook altijd weg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
UK kan zich terug trekken als statement, die eindigen toch altijd onderaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat hooguit als één of meerdere grote landen zich terugtrekken of dat dreigen dat de EBU in actie komt. Geld is geld, en bij andere conflicten als Armenië-Azerbeidzjan kijken ze ook altijd weg.
Eigenlijk zou je nu op Rusland moeten inzetten, want als ze alsnog meedoen, zijn ze ongetwijfeld kanshebberquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De odds van Rusland dalen ook als een ketter bij sommige bookies nog onder Ierland en Slovenië. Maar goed niet zo belangrijk nu, eerst nog zien of de landen Oekraine en Moldavië dan nog bestaan.
Het is straks allemaal één groot Rusland vrees ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat hooguit als één of meerdere grote landen zich terugtrekken of dat dreigen dat de EBU in actie komt. Geld is geld, en bij andere conflicten als Armenië-Azerbeidzjan kijken ze ook altijd weg.
Ik las Urk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
UK kan zich terug trekken als statement, die eindigen toch altijd onderaan
Denk je echt? Gaat toch bijna niemand op stemmen in zo’n situatiequote:Op donderdag 24 februari 2022 08:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nu op Rusland moeten inzetten, want als ze alsnog meedoen, zijn ze ongetwijfeld kanshebber
No way hoor na dit, jury en televoters gaan hier echt niet meer voor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nu op Rusland moeten inzetten, want als ze alsnog meedoen, zijn ze ongetwijfeld kanshebber
Het probleem is alleen: ook als je het wel over de oorlog in Oekraïne hebt ga je er niets mee oplossen..quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:15 schreef Em31 het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk overschaam me bijna
Als iets niet belangrijk is
En dat is precies wat de EBU zou moeten willen vermijden op het ESF.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:15 schreef Momo het volgende:
Al zou Rusland een goddelijke nieuwe Euphoria sturen ik zou er niet meer op stemmen.
Eurovisiesongfestival is heel belangrijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:15 schreef Em31 het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk overschaam me bijna
Als iets niet belangrijk is
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het probleem is alleen: ook als je het wel over de oorlog in Oekraïne hebt ga je er niets mee oplossen..
Door het televote heb je toch dat politieke invloed op festival.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En dat is precies wat de EBU zou moeten willen vermijden op het ESF.
Niemand stemt meer op Rusland na dit.
Nu al zin in de peace ballad van de rechterhand van Putin, Kirkorovquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een kopje Sugarquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu al zin in de peace ballad van de rechterhand van Putin, Kirkorov
Het is allemaal de schuld van Rutte.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:19 schreef Em31 het volgende:
Pandemie zowat voorbij, op naar een oorlog.
Oh god de wappies hebben hier ook al theorieën over natuurlijk
De EBU kan alvast beginnen met het maken van een bandje met nep-applaus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu al zin in de peace ballad van de rechterhand van Putin, Kirkorov
We slaan wel de roaring twenties over als je vergelijkt met 100 jaar terugquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:19 schreef Em31 het volgende:
Pandemie zowat voorbij, op naar een oorlog.
Oh god de wappies hebben hier ook al theorieën over natuurlijk
Dat roepen we al een jaar of tien natuurlijk, en ze zijn er nog regelmatig dichtbij geweest. Al gaan ze deze keer wel verder dan gebruikelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk je echt? Gaat toch bijna niemand op stemmen in zo’n situatie
Zie Oekraïne eerder winnen nu
Kirkorov heeft vorig jaar met Natalia al uitgeprobeerd hoe het werkt met jury’s omkopen en Sim kaartjes hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En dat is precies wat de EBU zou moeten willen vermijden op het ESF.
Niemand stemt meer op Rusland na dit.
Denk dat dit wel een stap te ver isquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat roepen we al een jaar of tien natuurlijk, en ze zijn er nog regelmatig dichtbij geweest. Al gaan ze deze keer wel verder dan gebruikelijk.
Ik zou overigens niet mijn hele vermogen erop zetten, maar 250-1 is gewoon een goede risk-reward voor een gokje.
Dacht dat die weg was gegaan na MH17 al?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:22 schreef Momo het volgende:
Ik ben benieuwd of de dochter van Poetin nog steeds in Nederland woont.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het echt mega raar vind om een land te verwelkomen dat net oorlog heeft, of nog oorlog is aan het voeren met een ander land dat ook aanwezig is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kirkorov heeft vorig jaar met Natalia al uitgeprobeerd hoe het werkt met jury’s omkopen en Sim kaartjes hoor
Schijnt niet meer zo te zijn las op Twitter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:22 schreef Momo het volgende:
Ik ben benieuwd of de dochter van Poetin nog steeds in Nederland woont.
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat we die Oekraïners in de steek laten![]()
Nu zegt gevoel niet altijd alles enzo, maar toch.
Ik heb zo’n medelijden met de burgers daar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef Meridiaan het volgende:
Duurt voor mijn gevoel nu al lang voordat er nieuwe sancties überhaupt aangekondigd worden of zo. Heb bijna het idee dat iedereen eerst nog ff uit moet slapenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef Meridiaan het volgende:
De EU voelt soms erg laf, maar zal nu toch duidelijk een kant moeten kiezen. Ik hoop dat we dat ook doen, maar ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:29 schreef Meridiaan het volgende:
Baudet wappiesquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom op Instagram al iemand tegen die zegt dat het gedoe in Oekraïne een afleiding is voor de Corona protesten in Canada
Succes Bill!quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:38 schreef BillDauterive het volgende:
Zo naar het ziekenhuis, de endocrinoloog stond erop dat ik een scan ging maken om mijn botdichtheid te controleren. Ik zei: "kan dat niet over een paar maanden?", maar nee, dat moest zo snel mogelijk.
Ik heb zelf niet het idee dat er iets mis is, maar goh, dat het zo snel moet, dat stemt me dan iets minder vrolijk. We gaan het zienIk hoop alleen al dat het niet zo'n lawaaierig apparaat is en dat ik er niet te lang in hoef te liggen.
Hopelijk valt het mee!quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:38 schreef BillDauterive het volgende:
Zo naar het ziekenhuis, de endocrinoloog stond erop dat ik een scan ging maken om mijn botdichtheid te controleren. Ik zei: "kan dat niet over een paar maanden?", maar nee, dat moest zo snel mogelijk.
Ik heb zelf niet het idee dat er iets mis is, maar goh, dat het zo snel moet, dat stemt me dan iets minder vrolijk. We gaan het zienIk hoop alleen al dat het niet zo'n lawaaierig apparaat is en dat ik er niet te lang in hoef te liggen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom op Instagram al iemand tegen die zegt dat het gedoe in Oekraïne een afleiding is voor de Corona protesten in Canada
Thanks! Ik heb mijn oordopjes maar meegenomen.quote:
Ik ga er wel vanuit. Ik laat het weten, als de uitslag er is.quote:
Ik zat een halfuurtje geleden ook al haar Instagram te checken. Dit verwachtte ik al inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:55 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Manizha spreekt zich tenminste uit tegen Poetin.
Ik zit al te wachten hoe hij dit goed gaat praten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Baudet wappiesDie is ook groot fan van Poetin.
quote:Het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken heeft donderdag in een persbijeenkomst „alle partijen” opgeroepen tot een diplomatieke oplossing. De woordvoerder weigerde in antwoord op vragen van een buitenlandse journalist de Russische aanval als een invasie te bestempelen.
Volgens China moeten de zorgen over de veiligheidssituatie van alle partijen worden gerespecteerd. „Rusland is een onafhankelijk land en kan beslissingen maken die in zijn belang zijn”, aldus de woordvoerder. Het Aziatische land is „tegen elke handeling die de oorlog aanwakkert”.
Succes, BillD.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:38 schreef BillDauterive het volgende:
Vind dat serieus knap.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:55 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Manizha spreekt zich tenminste uit tegen Poetin.
Veel succes, hopelijk valt het meequote:Op donderdag 24 februari 2022 08:38 schreef BillDauterive het volgende:
De Russische delegatie en de Oekraïense (waaronder dus Manizha en Go A) gingen afgelopen ESF wel goed samen volgens mijquote:
China kijkt even aan hoe het Westen reageert en dan besluiten ze wat ze met al die' afvallige provincies' gaan doen.quote:
Ja ik mag hopen dat dit het einde van tijdperk-Poetin inluidt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:19 schreef Em31 het volgende:
Ergens voelt wat Putin doet ook gewoon extreem dom? Iedereen (op wat idioten na) is zich bewust dat Rusland hier de foute partij is, ook is Oekraïne helemaal niet zo pro-Rusland in veel delen en iedereen ziet dat ook helemaal niet als een deel van Rusland, sowieso al geen pro-Russische regering zoals die idioot in Wit-Rusland bijvoorbeeld.
Voelt echt als een extreem idiote reactie van iemand die het echt helemaal kwijt is.
En daarbij is hij bang dat de NAVO dichterbij "zijn" land komt, ondertussen kruipt hij nu dankzij Oekraïne zélf sterker richting de NAVO toe.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het helpt ook niet om een land meer richting jou te duwen als je het aanvalt. Dan duw je het eerder richting de navo.
Succes met de scan, hopelijk valt het mee en een positieve uitslagquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:38 schreef BillDauterive het volgende:
In de afgelopen jaren is de navo natuurlijk wel sterk richting Rusland uitgebreid. Dat kan je niet ontkennen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daarbij is hij bang dat de NAVO dichterbij "zijn" land komt, ondertussen kruipt hij nu dankzij Oekraïne zélf sterker richting de NAVO toe.
Maar de overgrote meerderheid van de Russen steunt hem. En voorlopig kan hij dit redelijk ongestraft doen, vooral veel grote woorden van westerse leiders maar intussen valt hij vrolijk een soeverein land binnen zonder veel tegenstand.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:19 schreef Em31 het volgende:
Ergens voelt wat Putin doet ook gewoon extreem dom? Iedereen (op wat idioten na) is zich bewust dat Rusland hier de foute partij is, ook is Oekraïne helemaal niet zo pro-Rusland in veel delen en iedereen ziet dat ook helemaal niet als een deel van Rusland, sowieso al geen pro-Russische regering zoals die idioot in Wit-Rusland bijvoorbeeld.
Voelt echt als een extreem idiote reactie van iemand die het echt helemaal kwijt is.
Daar zou ik persoonlijk niet te snel vanuit gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik mag hopen dat dit het einde van tijdperk-Poetin inluidt.
Dat is een meevaller van Hongarije na eerdere negatieve berichten deze weekquote:Topoverleg in Brussel
In Brussel komen vanavond de regeringsleiders van de EU-landen bijeen. Tot nu toe was er verdeeldheid over de sancties die de EU Rusland zou kunnen opleggen als Rusland behalve in de Donbas ook elders in Oekraïne zou aanvallen.
Dat is nu anders, denkt Europa-correspondent Aïda Brands. "Zelfs in het geval van Hongarije". De Hongaarse minister van Buitenlandse Zaken heeft gezegd dat zijn land de territoriale integriteit van Oekraïne erkent. Dat wijst erop dat ook Hongarije zich achter hardere sancties schaart.
Een van de mogelijkheden die de regeringsleiders vanavond hebben, is het afschakelen van Russische banken van het internationale betalingsverkeer Swift. Dat zal onvermijdelijk ook bedrijven in EU-landen hard raken.
Correspondent Sander van Hoorn meldt vanuit Brussel dat de Europese regeringsleiders ook zorgen hebben over vluchtelingen vanuit het oosten. Hongaren hebben al troepen naar de grens gestuurd voor extra bewaking. Oekraïne wonen veel Hongaren.
Nee dat klopt sowieso. Maar NAVO zou nooit uit zichzelf zomaar in Europa ineens steden, plekken of mensen aan gaan vallen. Daar moet eerst echt wel een aanleiding tot zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren is de navo natuurlijk wel sterk richting Rusland uitgebreid. Dat kan je niet ontkennen.
Als de hele Russische economie en plek op het wereldtoneel instort misschien? Al ben ik dan bang dat ie eerder met nog grover geschut gaat komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk niet te snel vanuit gaan.
Wie moet hem van zijn plek halen? Wij als Europa gaan iig niet straks even Rusland binnenvallen om daar een regime change af te dwingen en binnen de Russische regering lijkt iedereen doodsbang voor hem. Binnen de bevolking lijken de meesten die bereid waren te protesteren intussen wel te zijn opgepakt of is de protestbereidheid er vrij letterlijk uitgeslagen.
Tenzij hij vermoord wordt door een losgeslagen iemand dichtbij hem ben ik persoonlijk bang dat we hem nog wel een tijdje op die troon zien zitten.
Dat is als hij Oekraïne inlijft. Ik zie hem daar straks eerder een regering aanstellen van mensen die hij heel diep in zijn zak heeft zitten. Beetje zoals hij nu met Wit Rusland heeft. Een op zichzelf staand land wat volledig loyaal is (de machthebbers iig) aan hem en dus als buffer kan dienen tussen hem en de NAVO.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daarbij is hij bang dat de NAVO dichterbij "zijn" land komt, ondertussen kruipt hij nu dankzij Oekraïne zélf sterker richting de NAVO toe.
De economische schade (en de sancties) zijn ongetwijfeld deels ingecalculeerd. Daarbij is er met voldoende propaganda veel in je voordeel te spinnen. Die sancties, met de economische schade als gevolg daarvan, zijn natuurlijk gewoon weer de zoveelste poging van het enge gevaarlijke westen om het Russische volk klein te krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als de hele Russische economie en plek op het wereldtoneel instort misschien? Al ben ik dan bang dat ie eerder met nog grover geschut gaat komen.
Vanuit de optiek van Rusland zelf niet. De NAVO is de vijand, uiteraard willen ze dan niet dat een buurland zich richting die vijand beweegt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:38 schreef Em31 het volgende:
Dat is sowieso eigenlijk ook al te belachelijk voor woorden natuurlijk, dat Rusland andere landen wel even gaat vertellen of ze wel of niet bij de NAVO mogen.
Ja en als je gewoon met je poten van andere landen afblijft heb je er ook geen last van. Die man leeft nog in het verleden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vanuit de optiek van Rusland zelf niet. De NAVO is de vijand, uiteraard willen ze dan niet dat een buurland zich richting die vijand beweegt.
Heel Rusland leeft in het verledenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en als je gewoon met je poten van andere landen afblijft heb je er ook geen last van. Die man leeft nog in het verleden.
Het jammere is nou net dat hij niemand om hem heen heeft die dat tegen hem durft te zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:38 schreef Em31 het volgende:
Dat is sowieso eigenlijk ook al te belachelijk voor woorden natuurlijk, dat Rusland andere landen wel even gaat vertellen of ze wel of niet bij de NAVO mogen.
In Europa niet, maar daar buiten...quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee dat klopt sowieso. Maar NAVO zou nooit uit zichzelf zomaar in Europa ineens steden, plekken of mensen aan gaan vallen. Daar moet eerst echt wel een aanleiding tot zijn.
Dat ziet Poetin alleen niet
Oorlogen tussen landen/volkeren gebeurt al zolang mensen bestaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en als je gewoon met je poten van andere landen afblijft heb je er ook geen last van. Die man leeft nog in het verleden.
Als je geen notoire jaknikker bent, kom je natuurlijk niet op die positie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het jammere is nou net dat hij niemand om hem heen heeft die dat tegen hem durft te zeggen.
"Putin jongen, dit is toch belachelijk wat je doet?"
Dan krijg je een enkeltje Siberië.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je geen notoire jaknikker bent, kom je natuurlijk niet op die positie.
Die economie stelt sowieso al vrij weinig voor. Het probleem is ook dat het Russische gas nodig blijft in Europa. Dat is al decennia lang een probleem, en nog steeds is er niet eens een serieus begin van een oplossing daarvoor in zicht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als de hele Russische economie en plek op het wereldtoneel instort misschien? Al ben ik dan bang dat ie eerder met nog grover geschut gaat komen.
Ik heb thuis thee met o.a. Brandnetel maar die is wel erg lekker! Bedankt, heb je thee in de ochtend wel gemistquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen.
[ afbeelding ]
[ [url=https://img.culy.nl/images/z37KDARNkLMOS95OblIX3BrvdeY=/335x0/smart/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.culy.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F06%2FChikko-Not-Coffee-.jpg]afbeelding[/url] ]
Thee van brandnetels en oorlogskoffie vandaag.
Kunnen we maar beter zo snel mogelijk aan wennen.
”Efkes wisselen jongen!”quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het jammere is nou net dat hij niemand om hem heen heeft die dat tegen hem durft te zeggen.
"Putin jongen, dit is toch belachelijk wat je doet?"
Dat hebben al een keer gedaan, maar toen zat die stroman daar.quote:
Die beelden laatst van die Russische veiligheidsraad, die functionaris die even iets verkeerds leek te zeggen en door Putin verbeterd werd. Zelden iemand zo snel zien vervallen in een stotterend hoopje ellende, die man leek wel bang ter plekke gefusilleerd te worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je geen notoire jaknikker bent, kom je natuurlijk niet op die positie.
Laat dat een les voor je zijn dat je daar nooit meer moet komen jongeman!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef molloot200 het volgende:
Okay, ik ben ook weer weg uit NWS. Daar worden ook soms weer uitingen gedaan, manmanman
MRI scans zijn vrij luid inderdaad. Nu ga ik voor een dexa scan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Succes, BillD.
Zou niet weten met wat voor apparaat dat wordt gedaan. Als het een MRI is, dan wel vrees ik voor je.
Succesquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
MRI scans zijn vrij luid inderdaad. Nu ga ik voor een dexa scan.
Succes Billie!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben ik net ook een paar seconden geweest. Het eerste wat ik las is dat het allemaal de schuld van het westen is, we hadden immers gewoon Putin meteen zijn zin moeten geven. Het laatste wat ik las was dat het westen nu eenmaal nooit zijn afspraken nakomt en dat je dan niet raar moet opkijken als je daarvoor dan een keer de prijs moet betalen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef molloot200 het volgende:
Okay, ik ben ook weer weg uit NWS. Daar worden ook soms weer uitingen gedaan, manmanman
Wij hebben een houtkachel en een warmtepomp, je bent welkomquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gaat voor de zekerheid maar een extra fleecetrui bestellen.
Dexa is röntgen geloof ik, dat valt dan waarschijnlijk wel mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Succes!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
+ wat gelul over mooie vrouwen die hier dan heenkomenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik net ook een paar seconden geweest. Het eerste wat ik las is dat het allemaal de schuld van het westen is, we hadden immers gewoon Putin meteen zijn zin moeten geven. Het laatste wat ik las was dat het westen nu eenmaal nooit zijn afspraken nakomt en dat je dan niet raar moet opkijken als je daarvoor dan een keer de prijs moet betalen.
Tot ziens maar weer NWS, was leuk je weer even gekend te hebben.
Hoe zie jij dit slecht aflopen voor Putin dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Strani het volgende:
Nou, we zijn er mooi klaar mee. Ik heb zo het gevoel dat dit heel slecht gaat aflopen voor Putin maar helaas niet zonder veel schade aan te richten voor Oekraïne, Rusland zelf en op economisch vlak voor de hele wereld.
Dat is rontgen toch? Mijn moeder heeft ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zó lang heb ik het daar niet volgehouden om dat tegen te komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
+ wat gelul over mooie vrouwen die hier dan heenkomen![]()
![]()
![]()
Waar ze zelf geen kans bij maken natuurlijk maar oké
Van wat ik heb begrepen (van Russen zelf) zijn de meeste Russen niet zo politiek geïnteresseerd zolang ze zelf maar een redelijk normaal leven kunnen leiden. Dat kan snel veranderen zodra ze de beslissingen van Putin gaan voelen in hun portemonnee of horen over familieleden in Oekraïne die door deze oorlog hun leven verliezen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit slecht aflopen voor Putin dan?
In KGB-termen zijn dat de 'useful idiots'. Dat hebben ze zelf alleen niet in de gaten, die denken dat ze zelf tot die briljante conclusies zijn gekomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik net ook een paar seconden geweest. Het eerste wat ik las is dat het allemaal de schuld van het westen is, we hadden immers gewoon Putin meteen zijn zin moeten geven. Het laatste wat ik las was dat het westen nu eenmaal nooit zijn afspraken nakomt en dat je dan niet raar moet opkijken als je daarvoor dan een keer de prijs moet betalen.
Tot ziens maar weer NWS, was leuk je weer even gekend te hebben.
Maar dat is hier (in NL/het westen) toch niet heel anders?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen (van Russen zelf) zijn de meeste Russen niet zo politiek geïnteresseerd zolang ze zelf maar een redelijk normaal leven kunnen leiden. Dat kan snel veranderen zodra ze de beslissingen van Putin gaan voelen in hun portemonnee of horen over familieleden in Oekraïne die door deze oorlog hun leven verliezen.
Dat geldt voor vrijwel iedereen in de wereld waarschijnlijk. Andersom zullen wij ook niet enthousiast zijn om veel landgenoten in deze strijd te laten sneuvelen als we mee zouden vechten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen (van Russen zelf) zijn de meeste Russen niet zo politiek geïnteresseerd zolang ze zelf maar een redelijk normaal leven kunnen leiden. Dat kan snel veranderen zodra ze de beslissingen van Putin gaan voelen in hun portemonnee of horen over familieleden in Oekraïne die door deze oorlog hun leven verliezen.
Het is idd nu heel anders dan met de Krim, maar is het ook heel anders dan indertijd met Georgië?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Niet dat ik veel van de Russische bevolking verwacht hier, zou zelf waarschijnlijk ook veel te bang zijn.
Maar om dit nou precies te vergelijken met wat we eerder hebben gezien. Dit is wel anders dan bij de Krim toen ze hun praatjes perfect klaar hadden. Je kunt nu wel echt verder gaan. Lijkt me in ieder geval dat we nog af mogen wachten wat voor invloed dat (hopelijk) heeft.
We kunnen alleen maar hopen dat het anders is. Zo gek al nu hebben we 'm in ieder geval nog niet gezien, dus ik mag hopen dat de reactie nu ook anders gaat zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is idd nu heel anders dan met de Krim, maar is het ook heel anders dan indertijd met Georgië?
Die invasie was natuurlijk niet onder Putin, maar onder zijn maatje Dmitri, maar ik neem voor het gemak even aan dat in die periode Putin ook gewoon aan de touwtjes bleef trekken.
Dat conflict is toen ook "opgelost" met een uiteindelijk bestand, waar Rusland zich vervolgens nooit aan gehouden heeft (waar Rusland echter ook nooit echt voor bestraft is omdat het op papier nu eenmaal was opgelost en dat voor de rest van de wereld toch vaak wel genoeg blijkt).
Kijk, dan is er iig iets geleerd de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op de vluchtradar.
Tijd om het vliegverkeer tussen de EU en Rusland stil te leggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op de vluchtradar.
Klopt, maar tellen is moeilijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef Meridiaan het volgende:
De vier landen? Het zijn er toch zes?
Ja, ze hebben zo te zien de Baltische staten even als een land geteld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef Meridiaan het volgende:
De vier landen? Het zijn er toch zes?
Dan brengt zo'n nare situatie toch nog een heeeeel klein beetje goedsquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:12 schreef Em31 het volgende:
Waar ik werk staat nu Omroep Friesland aan (), maar ze draaien nu SHUM
![]()
Ik neem toch aan dat je het verschil wel begrijpt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De baltische Staten en Polen grenzen toch al aan Rusland, of laat mijn topografische kennis mij in de steek?
quote:Mensen die geen booster hebben mogen binnenkort niet meer naar het buitenland. Oftewel geen dienstplicht voor mij. Succes hè!
Mijn dochter zei ook al, ze gaan mij toch niet sturen? TOCH? Want ik mis een kruisband!quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Want wanneer Nederland troepen zouden sturen naar Oekraïne, gaan dat mensen zijn die nooit in het leger hebben gezeten.
Voor de F1 geldt, nog meer dan de EBU, dat je nog geen idee hebt hoe de situatie tegen die tijd is. En aangezien geld inderdaad belangrijk is, zullen ze alleen actie ondernemen als het tegen die tijd niet beter is. Maar dan ook meer vanuit geld dan moreel waarschijnlijk, want verwacht maar dat er gezeik gaat komen als je gaat heulen met de vijand tegen die tijd, hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:21 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ook voor de F1 zal, net als bij de EBU, waarschijnlijk gelden: geld >>> moreel
(In september staat de Russische GP gepland)
En toen heb je haar natuurlijk verteld dat de dienstplicht in Nederland nooit is afgeschaft, alleen opgeschort. En dat je zonder kruisband nog prima dienst kan doen als ziekenverzorger ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter zei ook al, ze gaan mij toch niet sturen? TOCH? Want ik mis een kruisband!
Ja, op dat ministerie had ook wel een iets serieuzere kandidaat geplaatst kunnen wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
Onze minister van Defensie nu op tv
Wist tot een paar weken geleden niet het verschil tussen een sergeant en een majoor.
En dat vertegenwoordigt ons land op dit gebied nu
Leuk, een trouwjurk en een schoonzusje uitzoeken is altijd een fijne besteding van de avondquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:52 schreef Arizona het volgende:
Zal ik er dan eens een leuk bericht ingooien? Gewoon, omdat het kan?
Ik ga vanavond mee een trouwjurk uitzoeken voor en met schoonzusje
Toen zei jij natuurlijk. Een missende kruisband kun je ook niet scheurenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter zei ook al, ze gaan mij toch niet sturen? TOCH? Want ik mis een kruisband!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen zei jij natuurlijk. Een missende kruisband kun je ook niet scheuren
Verkeerde smiley lijkt mijquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:38 schreef molloot200 het volgende:
Mijn oma die de WO2 heeft meegemaakt is bang dat het "nu net zo erg gaat worden als toen"
2,99 per maand.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Laten we dan even een blokje doen met gezelliger nieuws. Met het risico op waardedaling van mijn aandelen Disney
[ afbeelding ]
Ah mooi, dan kan iedereen Euphoria kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Laten we dan even een blokje doen met gezelliger nieuws. Met het risico op waardedaling van mijn aandelen Disney
[ afbeelding ]
Van een bruiloft komt een bruiloft zeggen ze toch altijdquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:52 schreef Arizona het volgende:
Zal ik er dan eens een leuk bericht ingooien? Gewoon, omdat het kan?
Ik ga vanavond mee een trouwjurk uitzoeken voor en met schoonzusje
Ja, wel handig als dat aanstaande schoonzusje al in die trouwjurk zit, weet ik meteen of ze een mooie bruid zou zijn naast mijn broer!quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk, een trouwjurk en een schoonzusje uitzoeken is altijd een fijne besteding van de avond
Die collega post zeker ook in NWS. Daar zitten ook wel wat Russische patriotten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:04 schreef Fascination het volgende:
Kreeg een telefoontje van een collega die iets achter is in de ontwikkeling. Ze snapte niet goed wat er nu gaande is in Oekraïne en had een collega gevraagd om duiding. Had die collega gezegd dat Rusland oud gebied dat eerst van hen was terugneemt.
Oké![]()
Hehe wellicht, leek een doodnormale jongen. Ga je toch anders tegen iemand aankijken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die collega post zeker ook in NWS. Daar zitten ook wel wat Russische patriotten.
Dat is niet duur! Even kijken wat ze voor aanbod aan series en films hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag m daarna ook. Altijd weer leuk autocorrect.quote:
Dat is dan best debiel van de schrijverquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zo te zien de Baltische staten even als een land geteld.
"Baltische staten, Polen, Slowakije en Roemenië"
Zal zo wel veranderd worden.
Ja. Je hebt weleens doodnormale mensen die nogal apart denken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe wellicht, leek een doodnormale jongen. Ga je toch anders tegen iemand aankijken.
Ja precies, maar ik zou me ook best kunnen indenken dat een Letse journalist in de haast een stukje te schrijven in een situatie als dit die fout ook even zou kunnen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan best debiel van de schrijver![]()
Beetje alsof het je het over de Benelux, Duitsland en Frankrijk hebt. En daarna zegt 'de drie landen.'
Groot-Nederlandquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan best debiel van de schrijver![]()
Beetje alsof het je het over de Benelux, Duitsland en Frankrijk hebt. En daarna zegt 'de drie landen.'
Waarschijnlijk wel. Maar in de meeste gevallen is dit gewoon domheid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik zou me ook best kunnen indenken dat een Letse journalist in de haast een stukje te schrijven in een situatie als dit die fout ook even zou kunnen maken.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Interessante 'verspreking' van een Oekraïense journaliste in een vraag aan Stoltenberg.![]()
"We all know NATO will not fight for Ukraine, but don't you think it's time for NATO to build anti-Hitler, sorry, anti-Putin coalition?"
Wowquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Nashipeer het volgende:
Dit komt van de FB-pagina van Sergey:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij best wel in de broekzak zat bij Kirkorov en dus bij Poetinquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Nashipeer het volgende:
Dit komt van de FB-pagina van Sergey:
[ afbeelding ]
Zie de stories van Jendrik, best veel Russen die het ook zeker niet eens zijn en ook vooral bang.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij best wel in de broekzak zat bij Kirkorov en dus bij Poetin
Ik vind dat niet zoquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:38 schreef molloot200 het volgende:
Mijn oma die de WO2 heeft meegemaakt is bang dat het "nu net zo erg gaat worden als toen"
Laten we die truckers nu in het centrum van Kiev zettenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef AgnesGru het volgende:
En dan heb je nog van die kut wappies die vinden dat in Canada de echte oorlog is![]()
Mogen ze de wappies die dit beweren gelijk meenemenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we die truckers nu in het centrum van Kiev zetten
We hadden die truckers dagen geleden al moeten overvliegen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we die truckers nu in het centrum van Kiev zetten
Ik lees ook al dat dit deel uit zou maken van die 'great reset' die ons een tijdje terug beloofd was. Ik dacht eigenlijk dat die reset puur met de vaccins te maken had, maar blijkbaar is oorlog daar ook een gevolg van, of onderdeel van, of zo...quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef AgnesGru het volgende:
En dan heb je nog van die kut wappies die vinden dat in Canada de echte oorlog is![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef AgnesGru het volgende:
Southpark krijgt ook altijd gelijk hequote:
Als complotdenker kun je alles wat je wil erbij halen, want die hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lees ook al dat dit deel uit zou maken van die 'great reset' die ons een tijdje terug beloofd was. Ik dacht eigenlijk dat die reset puur met de vaccins te maken had, maar blijkbaar is oorlog daar ook een gevolg van, of onderdeel van, of zo...
Vast onderdeel van het grote geheel, wat wij als slapende schapen niet zien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lees ook al dat dit deel uit zou maken van die 'great reset' die ons een tijdje terug beloofd was. Ik dacht eigenlijk dat die reset puur met de vaccins te maken had, maar blijkbaar is oorlog daar ook een gevolg van, of onderdeel van, of zo...
Ja, je moet wat als alle gevaccineerden nog gewoon vrolijk (levend) rondlopen. Dan moet je iets verzinnen om te laten blijken dat je TOCH gelijk had.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar Rutte mag niks zegguh want dan moed ik noch meer voor gas betalen jaaquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat Rutte met "maximale sanctie" bedoelt: We gaan harder FOEI roepen dan we ooit hebben gedaan.
Ja, echt vreselijkquote:O man, die arme, arme bevolking daar. Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als Duitsland hier binnen kwam rollen om het Germaanse rijk weer nieuw leven in te blazen.
Ik hoorde Levchenko vanochtend zeggen dat Oekraïne deze oorlog in z'n eentje gaat vechten, en ik vrees dat hij gelijk heeft. Dat weet Poetin ook, de westerse landen zullen alles doen om niet militair in te grijpen. En ondertussen neemt hij Oekraïne in. Als dat eenmaal is gebeurd, wat gaat het westen dan doen? Ik denk eigenlijk niet zoveel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat Rutte met "maximale sanctie" bedoelt: We gaan harder FOEI roepen dan we ooit hebben gedaan.
O man, die arme, arme bevolking daar. Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als Duitsland hier binnen kwam rollen om het Germaanse rijk weer nieuw leven in te blazen.
Ik heb het idee dat er nu echt wel harde sancties gaan komen, die in ieder geval een stuk verder gaan dan "foei"..quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:
O man, die arme, arme bevolking daar. Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als Duitsland hier binnen kwam rollen om het Germaanse rijk weer nieuw leven in te blazen.
Ik las Jamai en ik snapte het al niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:30 schreef Meridiaan het volgende:
Er is een petitie gestart om Jamals op te laten treden tijdens het ESF.
( Gaat niet gebeuren neem ik aan. )
Dat gaat óók niet gebeuren gelukkigquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las Jamai en ik snapte het al niet.
Klopt! het viel enorm mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dexa is röntgen geloof ik, dat valt dan waarschijnlijk wel mee.
Succes iig.
Ja! Voor mij was het de eerste keer, dus ik wist niet echt wat ik kon verwachten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is rontgen toch? Mijn moeder heeft ook
af en toe zo’n scan.
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt! het viel enorm mee.
[..]
Ja! Voor mij was het de eerste keer, dus ik wist niet echt wat ik kon verwachten.
Fijn dat het idd meeviel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt! het viel enorm mee.
[..]
Ja! Voor mij was het de eerste keer, dus ik wist niet echt wat ik kon verwachten.
Nou ja Step Right Up is best wel van toepassing nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las Jamai en ik snapte het al niet.
Ik gok niks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:38 schreef Meridiaan het volgende:
Ben wel benieuwd wat de EBU besluit.
Foei, het is verschrikkelijk wat de doen. Action, action, action is wat Rusland dan kan verwachten. Nou dan weten we het wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er nu echt wel harde sancties gaan komen, die in ieder geval een stuk verder gaan dan "foei"..
Geen idee, maar volgende week woensdag heb ik een videobelgesprek met de endo, dus dan zal ik dan wel iets horen.quote:
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn dat het idd meeviel.![]()
Nu nog een goede uitslag, maar daar heb ik ook wel vertrouwen in.
Ja, meer dan zijn andere platen, zoals.... en.... en niet te vergeten ...quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja Step Right Up is best wel van toepassing nu.
Ja. Al zijn opgenomen platen die geen cover zijn vooralquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, meer dan zijn andere platen, zoals.... en.... en niet te vergeten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |