Mja dat dénk je, maar niet echt hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier kun je tenminste nog ontsnappen.
Nee, hooguit een eervolle vermelding.quote:
Nee ik ben meer onder de indruk hoe ze ondertussen helemaal klaar staan/zijn voor deze situatiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Ik weet niet wat hij zoal geroepen heeft, maar hij zou ook met een robot op explosieven onderzocht worden.
Met dit soort gekken moet je geen risico nemen.
Een soort Hotel California, bedoel je.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat dénk je, maar niet echt hoorDeze SC draag je altijd met je mee, waar je ook gaat
Dat snap ik, maar het zou wel heel sterk zijn als je op de dinsdagavond even casual een gijzelnemer doodrijdt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Helaas niet, hele gebied was afgezet.
Ik dank u beleefdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, hooguit een eervolle vermelding.
Ja of syphilisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een soort Hotel California, bedoel je.
Hij rijdt ook zijn spiegel eraf door een verkeersbord, mist ook net de gijzelaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het zou wel heel sterk zijn als je op de dinsdagavond even casual een gijzelnemer doodrijdt.
Overigens is het erg knap van die chauffeur dat hij dit zo even snel besluit te doen, en het dan ook nog lukt. Ik neem tenminste niet aan dat dit het plan was.
Ik denk eigenlijk dat op zulke dingen wordt geoefend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het zou wel heel sterk zijn als je op de dinsdagavond even casual een gijzelnemer doodrijdt.
Overigens is het erg knap van die chauffeur dat hij dit zo even snel besluit te doen, en het dan ook nog lukt. Ik neem tenminste niet aan dat dit het plan was.
Je zou je knap benauwd voelen als je iemand zo vol aanrijdt in een straat met honderd man politie en paar snipers die allemaal meteen jouw kant op bewegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zelfs dat robotje komt liever niet te dicht in de buurt van die gek.quote:
Het zal wellicht een van de vele scenario's zijn, maar je moet het maar wel even doen. Je verwacht toch niet dat de gijzelnemer en de gijzelaar ineens het gebouw uit komen rennen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat op zulke dingen wordt geoefend.
Vergeet niet dat ze ook rekening met terroristische aanslagen houden/erop oefenen. Maar idd, je moet het maar doen op dat moment.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zal wellicht een van de vele scenario's zijn, maar je moet het maar wel even doen. Je verwacht toch niet dat de gijzelnemer en de gijzelaar ineens het gebouw uit komen rennen.
Laten we er maar van uit gaan dat die mensen vrij ongelukkig met hun eigen leven zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie nu ook wat Twitteraars die hopen dat de Queen dood is... Zucht.
Hopen is ook zoiets, maar als het moment daar is vind ik het wel historisch en interessant en ergens ook wel leuk dat we dan een nieuwe krijgen, ook al is het dan Charles.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie nu ook wat Twitteraars die hopen dat de Queen dood is... Zucht.
Zeker historisch. Charles vind ik wel oké. Hij heeft ook lang genoeg gewacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hopen is ook zoiets, maar als het moment daar is vind ik het wel historisch en interessant en ergens ook wel leuk dat we dan een nieuwe krijgen, ook al is het dan Charles.
Ik denk eerlijk gezegd dat Charles het best prima zou doen. Die man is ook wel flink veranderd in de laatste 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hopen is ook zoiets, maar als het moment daar is vind ik het wel historisch en interessant en ergens ook wel leuk dat we dan een nieuwe krijgen, ook al is het dan Charles.
Ik dacht daar ook pas nog over na jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker historisch. Charles vind ik wel oké. Hij heeft ook lang genoeg gewacht.
Ik denk er weleens aan hoe de wereld gaat reageren als Paul McCartney doodgaat. Maar dat ben ik dan weer
Zo dat zou ik wel heftig vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker historisch. Charles vind ik wel oké. Hij heeft ook lang genoeg gewacht.
Ik denk er weleens aan hoe de wereld gaat reageren als Paul McCartney doodgaat. Maar dat ben ik dan weer
Ah mooi, ik ben niet de enige. Of Mick Jagger bijvoorbeeld. Maar die zijn dan tenminste redelijk oud geworden. Prince en George Michael waren al erg genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook pas nog over na jaZou ook wel een moment zijn.
Klinkt misschien raar maar ik had nooit verwacht dat MJ oud zou worden. Maar dat was ook een happening, of hoe noem je dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
Zo dat zou ik wel heftig vinden.
Toen Michael Jackson doodging was dat ook zoiets. Ik zat me toen ook te bedenken dat hij misschien wel de bekendste persoon ter wereld was.
Nee ik kan me ook totaal geen voorstelling maken van een MJ van 70 jaar of zo. Maar het was inderdaad nogal een gebeurtenis/happening.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar maar ik had nooit verwacht dat MJ oud zou worden. Maar dat was ook een happening, of hoe noem je dat.
In mijn beleving had je toen nog van die echte larger than life popsterren. Michael Jackson, dat was gewoon een soort god toen ik een jongetje was. Het grappige is dat mijn kleine neefjes nu ook helemaal fan zijn van Michael Jackson. Daar is nooit een betere voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat zou ik wel heftig vinden.
Toen Michael Jackson doodging was dat ook zoiets. Ik zat me toen ook te bedenken dat hij misschien wel de bekendste persoon ter wereld was.
Nee dat ben ik ook met je eens. Maar wellicht zien we dat helemaal verkeerd en zijn er mensen waarvan wij denken 'mwa', die voor huidige tieners en kinderen ook een soort van goden zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In mijn beleving had je toen nog van die echte larger than life popsterren. Michael Jackson, dat was gewoon een soort god toen ik een jongetje was. Het grappige is dat mijn kleine neefjes nu ook helemaal fan zijn van Michael Jackson. Daar is nooit een betere voor in de plaats gekomen.
In b4 Justin Biebertquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat ben ik ook met je eens. Maar wellicht zien we dat helemaal verkeerd en zijn er mensen waarvan wij denken 'mwa', die voor huidige tieners en kinderen ook een soort van goden zijn.
Als het wel zo is, waar het niet op lijkt, dan horen we dat vast niet eerder dan morgenochtend. Eerst moeten alle betrokkenen in staat van paraatheid worden gebracht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ twitter ]
Ze ontkennen het, zou het dan toch?
Heel goed. Wat denken ze daar überhaupt mee te bereiken joh.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog wel een account gerapporteerd zojuist die zich volgens de bio voordeed als parodie-account van CNN maar gewoon serieus meldde dat Elizabeth dood was. Da's geen parodie hè, da's gewoon leugens verspreiden en de naam van CNN misbruiken.
De Ariana Grandes en Dua Lipa's van deze wereld?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat ben ik ook met je eens. Maar wellicht zien we dat helemaal verkeerd en zijn er mensen waarvan wij denken 'mwa', die voor huidige tieners en kinderen ook een soort van goden zijn.
Ja en Justin Bieber.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Ariana Grandes en Dua Lipa's van deze wereld?
En ik maar W88quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en Justin Bieber.
(Dan kan Koen ook weer verder met z'n leven)
Die zit gewoon morgenochtend weer aan de thee in een roze kamerjas en van die pluizige sloffen, waarschijnlijk luid vloekend op de zoveelste debiel die een bericht over haar dood de wereld in slingerde. Zo zie ik haar morgen voor me iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:48 schreef Em31 het volgende:
Het zou ergens wel 'typisch' zijn als dat ook nog net deze week gebeurt.
Neu niks tegen maar ook niks mee, beetje hetzelfde als dat ik met honden hebquote:
Long readquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:51 schreef Strani het volgende:
Nog even ons geheugen opfrissen voor wanneer London Bridge daadwerkelijk down gaat:
https://www.theguardian.c(...)h-dies-london-bridge
Zeg, wil je de goden even niet verzoeken aub?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:51 schreef Strani het volgende:
Nog even ons geheugen opfrissen voor wanneer London Bridge daadwerkelijk down gaat:
https://www.theguardian.c(...)h-dies-london-bridge
Beyoncé ook nog wel, denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Adele misschien nog?
Maar de muziekindustrie is wel veranderd op heel veel manieren (meestal niet ten goede). Echte rocksterren zijn er ook niet meer bij gekomen de laatste, wat, 20 jaar? Zelfs niet in de niche, zeg maar
Denk je dat ik die macht heb?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg, wil je de goden even niet verzoeken aub?
Vloekend ja, en misschien ook al aan de borrel. Er moet toch een reden zijn waarom de Windsors zo oud worden. Werd de Queen-mum niet 101 of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zit gewoon morgenochtend weer aan de thee in een roze kamerjas en van die pluizige sloffen, waarschijnlijk luid vloekend op de zoveelste debiel die een bericht over haar dood de wereld in slingerde. Zo zie ik haar morgen voor me iig.
Wat sneu voor Charles dat hij al zo vroeg op pad moet.quote:
Ook wel gek en onwaarschijnlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat sneu voor Charles dat hij al zo vroeg op pad moet.
Ja, dat denk ik wel. Dat is toch ook het hele idee achter ergens voor bidden? Als gewone mensen als wij niet bij machte waren om de goden van koers te doen veranderen, wat zou dat dan anders nog voor nut hebben?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je dat ik die macht heb?
Hmm interessant...
Ja en waarom eigenlijk? Hij hoeft geen kennis meer te maken, hij komt niet uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel gek en onwaarschijnlijk eigenlijk.
Ja oké maar meestal heb je dan grotere groepen mensen nodig. Ik had echt geen idee dat ik in m'n eentje zo'n invloed heb johquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Dat is toch ook het hele idee achter ergens voor bidden? Als gewone mensen als wij niet bij machte waren om de goden van koers te doen veranderen, wat zou dat dan anders nog voor nut hebben?
Ja eigenlijk is het dus vooral gewoon diensten bijwonen en wat politici ontmoeten. Niet dat hij vrolijk WC-potten hoeft te gooien of zo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja en waarom eigenlijk? Hij hoeft geen kennis meer te maken, hij komt niet uit de lucht vallen.
Je krijgt er bijna zin in.quote:
Ja daar is Rusland ook mee bezig, die preoccupation.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je krijgt er bijna zin in.
Maar voorlopig zijn we een beetje preoccupied met Oekraïne.
Nou, dan is de UK wel gecoverd idd. Maar waarvoor? Zal wel protocol wezen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:00 schreef Strani het volgende:
Maar het klopt wel:
"From his proclamation at St James’s, Charles will immediately tour the country, visiting Edinburgh, Belfast and Cardiff to attend services of remembrance for his mother and to meet the leaders of the devolved governments."
Ja. Maar van mij mogen ze het ook weglaten hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, dan is de UK wel gecoverd idd. Maar waarvoor? Zal wel protocol wezen.
Nee, dat laten we aan Willem-Alexander over.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het dus vooral gewoon diensten bijwonen en wat politici ontmoeten. Niet dat hij vrolijk WC-potten hoeft te gooien of zo.
Die doet dat dan ook beter dan speechenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat laten we aan Willem-Alexander over.
Nogal ja. Kijk we wisten al dat Poetin tuig van de richel is, maar die Amerikanen mogen ook wel wegblijven wat mij betreft. Waar bemoeien ze zich mee. Ja, Navo etc. Zit er olie in Oekraïne?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je krijgt er bijna zin in.
Maar voorlopig zijn we een beetje preoccupied met Oekraïne.
House Windsor was haar vader toch? Die werd maar 56.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vloekend ja, en misschien ook al aan de borrel. Er moet toch een reden zijn waarom de Windsors zo oud worden. Werd de Queen-mum niet 101 of zo?
Ach haar vader, dat is ook zo. De Queen-mum scheen niet in een flinke borrel te spugen en die werd heel oud.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
House Windsor was haar vader toch? Die werd maar 56.![]()
Daarbij weet ik niet of 's ochtends al aan de borrel gaan nu echt het recept voor een lang leven is.
Zat mensen die in hun eentje ergens voor bidden omdat ze dat zelf graag willen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar meestal heb je dan grotere groepen mensen nodig. Ik had echt geen idee dat ik in m'n eentje zo'n invloed heb joh
Nee da's waar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zat mensen die in hun eentje ergens voor bidden omdat ze dat zelf graag willen.
Die zullen dat toch allemaal niet voor niks doen?
Gaan ze trouwen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel, gefeliciteerd @:Dave dan![]()
En als ik me niet heel erg vergis dan ook gefeliciteerd @:Hamlapjes
quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel, gefeliciteerd @:Dave dan![]()
En als ik me niet heel erg vergis dan ook gefeliciteerd @:Hamlapjes
Dat zou nieuws zijn, maar ik gok van niet.quote:
Er zijn TT's geweest die het amper een paar seconden volhielden.quote:
Heb je daar ook notes voor gekregen of viel dat mee?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn TT's geweest die het amper een paar seconden volhielden.
Gewoon volgende keer goed timen, rond een uur of 6 's ochtends.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Ik doe nog eens een gevatte uitspraak
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je daar ook notes voor gekregen of viel dat mee?
Word ik hier bedreigd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie moeten zelf even de taart in elkaar zetten, weltrusten!
Dan lig ik meestal nog op één oor. Omdat je nou eenmaal niet op twéé oren kunt liggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer goed timen, rond een uur of 6 's ochtends.
Ieeewwwww.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie moeten zelf even de taart in elkaar zetten, weltrusten!
Nou, zo reageer je toch niet op Hamlapjes. Hij leest gewoon mee hoor.quote:
Blijkbaar ziet ze je aan voor taart. Ik zou daar niet direct een bedreiging in zien.quote:
Arme knul. Ik vond het plaatje er gewoon niet zo smakelijk uitzien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, zo reageer je toch niet op Hamlapjes. Hij leest gewoon mee hoor.
Ik vind het juist wel een prima foto.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arme knul. Ik vond het plaatje er gewoon niet zo smakelijk uitzien.
Weet je wel hoeveel dat kost?????quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:44 schreef Strani het volgende:
* doet het licht voor de grap juist eens aan in plaats van uit
Tja, hij hoeft dat niet te betalen hequote:
Laat @NailQueen het maar niet horen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:44 schreef Strani het volgende:
* doet het licht voor de grap juist eens aan in plaats van uit
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ben niet de enige. Of Mick Jagger bijvoorbeeld. Maar die zijn dan tenminste redelijk oud geworden. Prince en George Michael waren al erg genoeg.
Dat vind ik zó mooi hè, dat hij voor alle leeftijden is. Meneer Sjors junior vindt Michael Jackson ook geweldig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In mijn beleving had je toen nog van die echte larger than life popsterren. Michael Jackson, dat was gewoon een soort god toen ik een jongetje was. Het grappige is dat mijn kleine neefjes nu ook helemaal fan zijn van Michael Jackson. Daar is nooit een betere voor in de plaats gekomen.
Bedankt @summer52 - hoe is ie met jou dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:41 schreef summer52 het volgende:
@:Dave en @:Hamlapjes van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Met een date naar de sportschool? Vertel!quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:07 schreef Cyan9 het volgende:
En goedemorgen. De zon schijnt heerlijk m'n slaapkamer binnen, altijd lekker wakker worden. Dit is een prima dagje voor een afspraakje met de GGD en een date met de sportschool.
Nee nee laten we dat inderdaad maar zo houdenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat @:NailQueen het maar niet horen.
Ik ga nog niets beloven, maar de vooruitzichten voor volgende week zijn gelijk aan die van vandaag. Zonnig en geen regen. Het wordt alleen iets kouder en gaat in de nacht vriezen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:41 schreef Fred_B het volgende:
Het is wel ongekend weer. Zonnig en windstil, het tegenovergestelde van wat we hadden.
Ja, maar met zon en zonder wind is die 9 graden die ik voor hier lees prima te doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga nog niets beloven, maar de vooruitzichten voor volgende week zijn gelijk aan die van vandaag. Zonnig en geen regen. Het wordt alleen iets kouder en gaat in de nacht vriezen.
Doe dat nou eens dan!quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen net iets gedaan, krijg ik er zojuist een mailtje over of ik dat wil gaan doen. Dat gelooft ie natuurlijk nooit dat ik daar net mee bezig was.
Die Spanjaard zit me gewoon uit te dagen!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat @:NailQueen het maar niet horen.
Kom dan, kom danquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die Spanjaard zit me gewoon uit te dagen!!![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die Spanjaard zit me gewoon uit te dagen!!![]()
Ok, here we go.quote:
Was het maar zo, het is gewoon een date met de sportschool zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Met een date naar de sportschool? Vertel!
Citroenmeringue, heerlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties, lieve mensen!
Ik heb deze taart in de aanbieding!
[ afbeelding ]
Oeh, dat ziet er niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nou vooruitquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Neemaakt het het goed als ik jullie allemaal een gratis koffie geef?
Kan ik hebben. Ik heb ook al een litteken van een kattennagel dus van jou kan er ook wel wat bijquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb scherpe nagels
Slagroom op de cappuccino? Wat vinden ze daar in Italië van danquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Cappuccino met slagroom voor jou, neem ik aan?
Vraag dan meteen ook hun mening over ditquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slagroom op de cappuccino? Wat vinden ze daar in Italië van dan
Dit lijkt me wel watquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vraag dan meteen ook hun mening over dit
[ afbeelding ]
Laten die Italianen zich met belangrijke dingen bezig houden. Eurovisie bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
New York Pizza heeft het nu op de kaart staanquote:
Waar zie jij een Italiaan danquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Verdomde Amerikanen ook altijd!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
New York Pizza heeft het nu op de kaart staan
Ook zonder het ze te vragen kan ik me redelijk indenken wat ze hiervan zullen vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vraag dan meteen ook hun mening over dit
[ afbeelding ]
Kwam er door Snackmasters achter dat het gewoon een hartstikke Hollands bedrijf is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Verdomde Amerikanen ook altijd!
Wel opgekocht door de Noren, dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kwam er door Snackmasters achter dat het gewoon een hartstikke Hollands bedrijf is.
Wtf, die nare Noren weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel opgekocht door de Noren, dat is dan wel weer jammer.
Al moet je zo'n zaak als dit misschien gewoon liever kwijt dan rijk zijn.![]()
Voor straf geen punten geven komend ESF.quote:
Aan mij zal het niet liggen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor straf geen punten geven komend ESF.![]()
Dan leren ze het wel af.
Het wordt wel verdacht als hun inzending in de revamp ineens wordt 'Give that wolf a large double pepperoni, now in the aanbieding you know self'quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor straf geen punten geven komend ESF.![]()
Dan leren ze het wel af.
Heerlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:18 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Sterkte 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het gaat goed met mij, alles gaat zijn gangetje. Ach ja als je oud bent dan beleef je geen spannende dingen meer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Bedankt @:summer52 - hoe is ie met jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hoe voel je je vandaag?quote:
Ik heb vanmiddag nog even aan je gedacht toen ik boodschappen aan het doen was en ham in het karretje legdequote:Op woensdag 23 februari 2022 11:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Niet eens bij stilgestaan, maar ik heb net ook hamlapjes gekocht.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog even aan je gedacht toen ik boodschappen aan het doen was en ham in het karretje legde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lichamelijk best wel primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eens bij stilgestaan, maar ik heb net ook hamlapjes gekocht.
Jullie zijn wel bruut hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog even aan je gedacht toen ik boodschappen aan het doen was en ham in het karretje legde
Ik hamburger en vind het daardoor lastig in te schatten hoe bruut ik ben richting Hamlapjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel bruut hoor![]()
Ik eet vanavond uit respect voor @:hamlapjes zalm!
Ik zal ze vanavond in de koelkast laten en bonen eten, beloofd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Runderburgers of varkensvlees?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hamburger en vind het daardoor lastig in te schatten hoe bruut ik ben richting Hamlapjes
Goedzo! Leave hamlapjes alone!quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal ze vanavond in de koelkast laten en bonen eten, beloofd.
90% rund, dus ik denk dat ik goed zitquote:
Ik eet vanavond varkenshaas, maar is geen hamlapjequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hamburger en vind het daardoor lastig in te schatten hoe bruut ik ben richting Hamlapjes
En gelijk paasspullen uitgestald en opgehangen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:16 schreef H_T het volgende:
Ik had ze al een paar weken niet meer aan, maar ik heb vanmiddag de kerstlampjes opgeruimd.
Met mij persoonlijk goed hoor, beleef ook geen spannende dingen meer, daarvoor moet je bij @Cyan9 zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:54 schreef summer52 het volgende:
Het gaat goed met mij, alles gaat zijn gangetje. Ach ja als je oud bent dan beleef je geen spannende dingen meer.
En hoe gaat het met jou?
Nee joh! Ook nog geen paaseitjes gekocht dit jaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En gelijk paasspullen uitgestald en opgehangen?
Ik chili con carne met rundergehaktquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Straks wordt dit nog een hele romantische love story.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:45 schreef NailQueen het volgende:
Blijkbaar draai ik thuis iets té vaak de inzending van Stefan.
Ik hoor net de bovenbuurman het stukje "Why why why" meezingen![]()
Nouja, weet hij ook eens wat goede muziek is
Voorlopig wordt het nog geen Bardo op de bruiloftquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks wordt dit nog een hele romantische love story.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nee, ik was al om half 8 begonnen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En nu moet je blijven zitten tot 1700 uur?
Hoppa naar huis dusquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik was al om half 8 begonnen.
Hoppa naar kantoor dan dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Beleef ik spannende dingen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Met mij persoonlijk goed hoor, beleef ook geen spannende dingen meer, daarvoor moet je bij @:Cyan9 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef ijs_beer het volgende:
Sorry @:Guanabana dacht je net van alle sport af te zijn, gaan we het vanavond over voetbal hebben.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef ijs_beer het volgende:
Sorry @:Guanabana dacht je net van alle sport af te zijn, gaan we het vanavond over voetbal hebben.
Toen lag ik nog in bedquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik was al om half 8 begonnen.
Ik ga toch maar voor Viaplay heb ik bedacht. Met de aanbieding die ze nu hebben valt de meerprijs ten opzichte van F1tv wel mee (als je ingewikkelde VPN-trucs buiten beschouwing laat) en dan vind ik het toch wel leuk om ook darten te kunnen kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1tvpro genomen als abo. Dus over 22 dagen an de F1 GP Bahrein al zien
Ik ben net nieuw klant bij kpn en heb al xbox gekregen door een actie van ze.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor Viaplay heb ik bedacht. Met de aanbieding die ze nu hebben valt de meerprijs ten opzichte van F1tv wel mee (als je ingewikkelde VPN-trucs buiten beschouwing laat) en dan vind ik het toch wel leuk om ook darten te kunnen kijken
Viaplay heeft zelf ook een aanbieding (eerste jaar voor 99 euro), daar ga ik voorquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw klant bij kpn en heb al xbox gekregen door een actie van ze.
Dus voor mij gaat die aanbieding op viaplay niet gelden.
Hopelijk komen ze in november met black friday met een kortingsactie voor viaplay
HYALURONZUUR! HYALURONZUUR!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Heel mooiquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke gebruik je? Een serum?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds een paar weken weer hyaluronzuur!
Dezequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke gebruik je? Een serum?
Ik niet meer![]()
Ik gebruik nu de dagcreme van de schoonheidsspecialiste en verder de sensitive lijn van de Hema, die bevalt me echt heel goed
Wat een mooie verpakkingquote:
Ik word er ook onrustig van. Ik vind het zo moeilijk in te schatten hoe ver dit zal gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:49 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het nu toch wel echt angstaanjagend klote worden, de situatie daar in OekraïneJe voelt je zo machteloos tegenover één meneertje die eigenlijk al met pensioen had moeten zijn en een beetje grootheidswaanzin heeft waarbij álles geoorloofd is
Heel erg Beerquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:21 schreef Arizona het volgende:
Heel erg bedankt voor al jullie lieve en begripvolle reacties, ze bieden mij echt steun
Het blijven Portugezen. Altijd lastig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heel erg BeerJij?
Iedereen denkt maar dat Ajax gaat winnen, dan word ik alweer bang
Ze hebben in de competitie wel echt een matig jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het blijven Portugezen. Altijd lastig.
Wat denk jij?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het blijven Portugezen. Altijd lastig.
He’s backquote:
0-2quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Ik denk 1-1, maar ik hoop 2 of 3-0
quote:
quote:
WITH HOOOPEquote:
Da's waar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hebben in de competitie wel echt een matig jaar.
Zit je weer bij die motorbende?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Strani het volgende:
De voorbereiding op de wedstrijd werd in het café even ruw verstoord door een hondengevecht (grote honden ook) maar op de bloedende hand van één van de eigenaren na is iedereen weer oké.
Je maakt wat mee hier!
Op wie had je je geld ingezet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Strani het volgende:
De voorbereiding op de wedstrijd werd in het café even ruw verstoord door een hondengevecht (grote honden ook) maar op de bloedende hand van één van de eigenaren na is iedereen weer oké.
Je maakt wat mee hier!
Honden in het café?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Strani het volgende:
Je maakt wat mee hier!
Kijk je RTL7?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Benfica, niet Benfikkie 🐶quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Strani het volgende:
Je maakt wat mee hier!
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet eenswel weer tegen één van hen gedart (en gewonnen).
Er ligt er al één in het mandje Beerquote:
Dit zei ik net tegen mevrouw Sjors juniorquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
Tadic doet dat ook wel goed hoor. Hoeveel zouden m niet over rossen zo.
Ondanks mijn leeftijd kan ik heel snel schakelenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:19 schreef Cee het volgende:
Is wel even wennen om nu niet voor Portugal te zijn.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:10 schreef Cee het volgende:
Lieve @:Arizona,Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je drukt mijn gevoelens goed uit!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Zet eens gauw weer uit jij.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik zet ook eens een keer een wedstrijd aan. Gaat meteen fout.![]()
Maar ik bekijk het maar positief, ik heb nu wel eens een keer een goal gezien.![]()
![]()
Ik kijk het morgen of vrijdag terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb eerst het verhaal van Nederland gekeken, maar volgens mij ben ik de enige hier
Ik zet hem ook net aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik zet ook eens een keer een wedstrijd aan. Gaat meteen fout.![]()
Maar ik bekijk het maar positief, ik heb nu wel eens een keer een goal gezien.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |