Mja dat dénk je, maar niet echt hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier kun je tenminste nog ontsnappen.
Nee, hooguit een eervolle vermelding.quote:
Nee ik ben meer onder de indruk hoe ze ondertussen helemaal klaar staan/zijn voor deze situatiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Ik weet niet wat hij zoal geroepen heeft, maar hij zou ook met een robot op explosieven onderzocht worden.
Met dit soort gekken moet je geen risico nemen.
Een soort Hotel California, bedoel je.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat dénk je, maar niet echt hoorDeze SC draag je altijd met je mee, waar je ook gaat
Dat snap ik, maar het zou wel heel sterk zijn als je op de dinsdagavond even casual een gijzelnemer doodrijdt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Helaas niet, hele gebied was afgezet.
Ik dank u beleefdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, hooguit een eervolle vermelding.
Ja of syphilisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een soort Hotel California, bedoel je.
Hij rijdt ook zijn spiegel eraf door een verkeersbord, mist ook net de gijzelaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het zou wel heel sterk zijn als je op de dinsdagavond even casual een gijzelnemer doodrijdt.
Overigens is het erg knap van die chauffeur dat hij dit zo even snel besluit te doen, en het dan ook nog lukt. Ik neem tenminste niet aan dat dit het plan was.
Ik denk eigenlijk dat op zulke dingen wordt geoefend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het zou wel heel sterk zijn als je op de dinsdagavond even casual een gijzelnemer doodrijdt.
Overigens is het erg knap van die chauffeur dat hij dit zo even snel besluit te doen, en het dan ook nog lukt. Ik neem tenminste niet aan dat dit het plan was.
Je zou je knap benauwd voelen als je iemand zo vol aanrijdt in een straat met honderd man politie en paar snipers die allemaal meteen jouw kant op bewegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zelfs dat robotje komt liever niet te dicht in de buurt van die gek.quote:
Het zal wellicht een van de vele scenario's zijn, maar je moet het maar wel even doen. Je verwacht toch niet dat de gijzelnemer en de gijzelaar ineens het gebouw uit komen rennen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat op zulke dingen wordt geoefend.
Vergeet niet dat ze ook rekening met terroristische aanslagen houden/erop oefenen. Maar idd, je moet het maar doen op dat moment.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zal wellicht een van de vele scenario's zijn, maar je moet het maar wel even doen. Je verwacht toch niet dat de gijzelnemer en de gijzelaar ineens het gebouw uit komen rennen.
Laten we er maar van uit gaan dat die mensen vrij ongelukkig met hun eigen leven zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie nu ook wat Twitteraars die hopen dat de Queen dood is... Zucht.
Hopen is ook zoiets, maar als het moment daar is vind ik het wel historisch en interessant en ergens ook wel leuk dat we dan een nieuwe krijgen, ook al is het dan Charles.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie nu ook wat Twitteraars die hopen dat de Queen dood is... Zucht.
Zeker historisch. Charles vind ik wel oké. Hij heeft ook lang genoeg gewacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hopen is ook zoiets, maar als het moment daar is vind ik het wel historisch en interessant en ergens ook wel leuk dat we dan een nieuwe krijgen, ook al is het dan Charles.
Ik denk eerlijk gezegd dat Charles het best prima zou doen. Die man is ook wel flink veranderd in de laatste 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hopen is ook zoiets, maar als het moment daar is vind ik het wel historisch en interessant en ergens ook wel leuk dat we dan een nieuwe krijgen, ook al is het dan Charles.
Ik dacht daar ook pas nog over na jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker historisch. Charles vind ik wel oké. Hij heeft ook lang genoeg gewacht.
Ik denk er weleens aan hoe de wereld gaat reageren als Paul McCartney doodgaat. Maar dat ben ik dan weer
Zo dat zou ik wel heftig vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker historisch. Charles vind ik wel oké. Hij heeft ook lang genoeg gewacht.
Ik denk er weleens aan hoe de wereld gaat reageren als Paul McCartney doodgaat. Maar dat ben ik dan weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |