Nee, blijkbaar is dat niet nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zet eens gauw weer uit jij.
Nu in de goeie goolquote:
En nog een.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende: Haller heeft alweer gescoord, zie ik?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Haller heeft alweer gescoord, zie ik?
Nee.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik zat wel even met mijn rug naar de TV om hier iets te kunnen typen, dus ik heb deze goal weer ouderwets niet gezien.
Ik ga nu vanuit bed verder kijken, dus ik ben bang dat onze wegen zich nu scheidenquote:
Oeh, dat heb ik nooit aangedurfd. Ben wel benieuwd naar wat zoiets met de wedstrijd gaat doen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga nu vanuit bed verder kijken, dus ik ben bang dat onze wegen zich nu scheiden
Ik hoop voor mijzelf dat hij nu slaapverwekkend wordtquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik nooit aangedurfd. Ben wel benieuwd naar wat zoiets met de wedstrijd gaat doen.
Als het maar niet té slaapverwekkend wordt en wij straks allemaal naar 22 slapende spelers zitten te kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop voor mijzelf dat hij nu slaapverwekkend wordt![]()
![]()
Maar we gaan het zien! Spannend dit!
Ze hebben PSV-publiek ingehuurd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het tijdens deze wedstrijd net of het nog nep publiek is, alsof het nog op band staat.
Nee maar serieus die DierenLot reclames, dat KAN toch niet meer opleveren dan het kost? Maar anders doe je dat toch niet steeds weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die reclame kost meer dan het gaat opleveren natuurlijk.
En als er maar drie kinderen hinder ondervinden van de ergste hongersnoodramp, dan valt het wel mee.
Ik denk vooral volk wat normaal inse Arena zit.quote:
Het was ook wel een bizar harde klap.quote:
Nog een minuut of twintig, plus blessuretijd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
vraag me af hoe lang dit goed blijft gaan.
Niet lang dusquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
vraag me af hoe lang dit goed blijft gaan.
Ik herdefinieer goed gaan even als 'gelijk komen en daarna nog een of meer keer scoren waardoor er toch gewonnen wordt'.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een minuut of twintig, plus blessuretijd.
Meteen door de shredder die dingen!quote:
Niet maken is nog beter natuurlijk. Vind jij die dingen wel leuk?quote:
Ik heb ze nog niet in het echt gespotquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet maken is nog beter natuurlijk. Vind jij die dingen wel leuk?
Ik herdefinieer goed gaan gewoon nog een keer, dit keer als 'niet verliezen is ook gewoon goed'.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik herdefinieer goed gaan even als 'gelijk komen en daarna nog een of meer keer scoren waardoor er toch gewonnen wordt'.
In die zin kan het nog steeds en sta ik achter die post.
quote:
Ja hoor, ik denk dat iedereen nog wel heel wat over deze wedstrijd zal willen zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:02 schreef Meke het volgende:
JAHALLO BEN IK NOG OP TIJD VOOR DE SPORTPRAAT?!?!
Ze kunnen wat mij betreft allemaal de tyfus krijgen, maar Varja en Kipster nog wat meer dan de restquote:
Leuk! Daar heb ik ook nog wel even zin in.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:02 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat je daarvoor te laat bent, maar op 24Kitchen begint nu Rudolph's eerste hulp bij bakongelukken. Dat kunnen we wel gaan analyseren als je wilquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:02 schreef Meke het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hoor, ik denk dat iedereen nog wel heel wat over deze wedstrijd zal willen zeggen.
O maar de wedstrijd is al afgelopen, jammer dan hoeft het voor mij niet meer hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Daar heb ik ook nog wel even zin in.
Ik moet eigenlijk RuPaul nog terugkijken voordat ik online gespoild wordtquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor te laat bent, maar op 24Kitchen begint nu Rudolph's eerste hulp bij bakongelukken. Dat kunnen we wel gaan analyseren als je wil
We hebben nog wel een kleine drie kwartier aan nabeschouwing te gaan, dat hoort ook bij de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
O maar de wedstrijd is al afgelopen, jammer dan hoeft het voor mij niet meer hoor
Ik wilde nog even vragen hoe het nu is op je werk trouwens, ben je blij met de switch en heb je het naar je zin?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
Verder mag ik een aanvraag uit Zweeds gaan vertalen, ook leuk.
(Gelukkig staan er veel plaatjes bij)
Nee dat vin dik nepquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben nog wel een kleine drie kwartier aan nabeschouwing te gaan, dat hoort ook bij de wedstrijd.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze kunnen wat mij betreft allemaal de tyfus krijgen, maar Varja en Kipster nog wat meer dan de rest
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:18 schreef Arizona het volgende:
Ik heb niets meer echt toe te voegen, zeker naar de toppost van Cee niet, maar wilde toch even reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Noem je nep nou dik?quote:
Toppost, dezequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:08 schreef Meke het volgende:
GEFELICITEEEEEEERD LIEVE @:DAVE EN LIEVE @:HAMLAPJES
Om jullie verjaardag te vieren heb ik jullie favoriete hobbies gecombineerd in gifjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik nu even m'n zoekgeschiedenis ga wissen![]()
![]()
Ja! Zeker naar m'n zin en blij met de switch!quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wilde nog even vragen hoe het nu is op je werk trouwens, ben je blij met de switch en heb je het naar je zin?
Wat een verschrikkelijk nieuws om mee wakker te worden. Ik vind het beangstigend, met name omdat ik niet denk dat het hierbij zal blijven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:43 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen overigens. Rusland is Oekraïne binnen gevallen.
quote:De spanningen tussen Rusland en Oekraïne hebben vooralsnog geen gevolgen voor het Eurovisie Songfestival. Beide landen worden gewoon verwacht tijdens de volgende editie in mei in Turijn, laat een woordvoerder van de European Broadcasting Union (EBU) weten.
De EBU heeft voor nu geen plannen om Rusland uit te sluiten van deelname mocht het Oekraïne binnenvallen. "Het Eurovisie Songfestival is een niet-politiek cultureel evenement dat landen verenigt en diversiteit viert door middel van muziek", zegt de overkoepelende organisator van het songfestival, waaraan landen die aangesloten zijn bij de EBU meedoen.
De omroepen van Rusland en Oekraïne hebben beide toegezegd dit jaar aanwezig te zijn in Turijn. "En we zijn momenteel van plan om artiesten uit beide landen te verwelkomen."
Dat was zelfs een push bericht waardquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Fred_B het volgende:
Eerst het belangrijkste nieuws op Nu.nl
[..]
Dat, heel naar en waar stopt het?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk nieuws om mee wakker te worden. Ik vind het beangstigend, met name omdat ik niet denk dat het hierbij zal blijven.
Poetin lost his mind. Serieus die speech van eergisteren van van een Nazi Duitsland niveau.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:43 schreef Fred_B het volgende:
Daarnaast een bijzonder bizarre actie van Rusland om zo’n enorm land aan te vallen. Waarom zou je dit doen, als je zonder al te veel moeite al een stuk van het land in je bezit kan krijgen?
Mijn hemelquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan ie er weer een pro Russische stropop minister makenquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin lost his mind. Serieus die speech van eergisteren van van een Nazi Duitsland niveau.
Los van het feit dat dit als belangrijk nieuws wordt gezien (quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst zien of Rusland de finale haaltquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit als belangrijk nieuws wordt gezien () , lijkt het me meer dan verstandig om Rusland de toegang tot het evenement te weigeren. Je kunt het niet maken om die twee landen bij elkaar te zetten en verwachten dat de “muziek ze verenigt”.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:52 schreef Momo het volgende:
Zie stories op instagram van de zangeres van Go_A die hoort ook allemaal explosies en bombardementen vanuit de kelder.
De odds van Rusland dalen ook als een ketter bij sommige bookies nog onder Ierland en Slovenië. Maar goed niet zo belangrijk nu, eerst nog zien of de landen Oekraine en Moldavië dan nog bestaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit als belangrijk nieuws wordt gezien () , lijkt het me meer dan verstandig om Rusland de toegang tot het evenement te weigeren. Je kunt het niet maken om die twee landen bij elkaar te zetten en verwachten dat de “muziek ze verenigt”.
Buiten dat, waarom zou je dit soort spanningen naar het songfestival halen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst zien of Rusland de finale haalt
Ja, dat is wel duidelijk. Een grote oorlog beginnen in deze tijd is sowieso al ongelofelijk, maar hier is het niet eens het gevolg van traditionele spanningen of lange provocaties over en weer. Het is hooguit uit een utopische droom om weer zo machtig als vroeger te worden. Volgens mij ook zonder dat de Russische bevolking hier op zit te wachten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Poetin lost his mind. Serieus die speech van eergisteren van van een Nazi Duitsland niveau.
Dat is het belangrijkste nu inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De odds van Rusland dalen ook als een ketter bij sommige bookies nog onder Ierland en Slovenië. Maar goed niet zo belangrijk nu, eerst nog zien of de landen Oekraine en Moldavië dan nog bestaan.
Ik denk dat hooguit als één of meerdere grote landen zich terugtrekken of dat dreigen dat de EBU in actie komt. Geld is geld, en bij andere conflicten als Armenië-Azerbeidzjan kijken ze ook altijd weg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
UK kan zich terug trekken als statement, die eindigen toch altijd onderaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat hooguit als één of meerdere grote landen zich terugtrekken of dat dreigen dat de EBU in actie komt. Geld is geld, en bij andere conflicten als Armenië-Azerbeidzjan kijken ze ook altijd weg.
Eigenlijk zou je nu op Rusland moeten inzetten, want als ze alsnog meedoen, zijn ze ongetwijfeld kanshebberquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De odds van Rusland dalen ook als een ketter bij sommige bookies nog onder Ierland en Slovenië. Maar goed niet zo belangrijk nu, eerst nog zien of de landen Oekraine en Moldavië dan nog bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |